Alles is prima verlopen.

Prima vlees, keurig verpakt thuis geleverd

Het vlees werd keurig in een piepschuim box thuis geleverd met voldoende icepacks erin. Het vlees was erg lekker. Ook makkelijk per twee spiesjes verpakt.

Always good meat

Always good. My family loves the meats from here.

Ouderwets goed!

Snel bezorgd, goed verpakt, super klantenservice. Toen ik ze ook nog aan de telefoon had wist ik het meteen: dit is een ouderwets goed, open en betrouwbaar bedrijf. Aanrader! (en dat van iemand die ook keihard negatief kan oordelen)

Netjes en goed verpakt. Goede kwaliteirt

Zeer goede kwaliteit vlees,topper

Topper

Super lekker mals vlees

Heb meerdere keren verschillend vlees besteld Lekker mals Per post gaat ook heel goed Goed gekoeld prima

Niet naar verwachting

1 Het meeste aangekomen vlees ontdooid 2Zoals vlees staat afgebeeld op website komt het niet bij je aan,was de eerste keer maar ook gelijk de laatste ga weer terug naar mijn vaste leverancier Meerdanvlees dat is goed en levering is ook perfect helaas bij u niet

Beste, Dank voor uw review. 1. Het meeste vlees van u is ook vers geleverd, wellicht niet gewend maar bij ons is veel vers. Dit kunt u ook lezen op de website. 2. Wat wij op de website aangeven is gelijk aan wat wij geleverd hebben dus snap deze opmerking niet echt, jammer. Gelukkig dat u ergens anders dan goed terecht kan. Zoals u kunt lezen in de reviews zijn al onze klanten over het algemeen genomen zeer tevreden en beoordelen ons met een 9.3 Wij kunnen ons niet vinden in uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Internetslagerij.nl

Goede service en goede prijs voor de hoge kwaliteit

Wij hebben het als zeer goed ervaren, het vlees is van zeer goede kwaliteit. Voor ons geen supermarktvlees meer. Ga vooral wel zo door....

Prima artikel. Erg goed bezorgd in een voortreffelijke verpakking. Dank.

Zoals hierboven.

Duidelijk, snel en goede kwaliteit!

Makkelijk te bestellen en conform afspraak snel verzonden en geleverd! Vlees van een prima kwaliteit.

Snelle levering en goed vlees

Verschillende keren besteld bij de internetslagerij altijd goed geweest en goed gekoeld geleverd

Goede kwaliteit en levering

Zeer positief mooi gepotioneert vlees. Goede perfecte levering. Ga ik zeker vaker doen.

Kan niet beter !

Heel goed en smakelijk vlees, en goede service

perfect verzorgd

Mooi vlees, de dag na bestelling perfect gekoeld en ingepakt bezorgd. Helemaal blij met de runder- en kalfsbotten die je niet zonder meer bij elke slager kunt bestellen

Super vlees

Ik heb hier hertenpoulet en wild zwijnpoulet besteld. De volgende dag keurig op tijd binnen, maar door eigen toedoen pas in de avond opgehaald bij post nl. Goed gesealed en verpakt in isolerende doos met voldoende koelelementen zodat het vlees nog steeds in perfecte staat was. Eén kleine tip: stop bij grotere bestellingen ook een koelelement boven op het vlees voor minder temperatuurverschil in de doos.

Uitstekend!

Snelle levering van zeer mooi exclusief vlees!

Een keurige thermobox waar al het verse vlees keurig in gesealde pakketten was verpakt; koelelementen; en het vlees is heerlijk! Dankjewel voor deze prima service; ik ben blij!

Top kwaliteit!

Niks op aantemerken!

Kip is goed van kwaliteit ( structuur,smaak) Heb er lamskotelettjes bij besteld, nog niet gegeten maar vind ze (te) duur. De zalm is ook niet bepaald goedkoop. Als je wil concurreren met de supermarkt zul jeje met de zalm en het lam op één of andere manier moeten onderscheiden. I

Beste Paul, Hartelijk dan voor uw review. Even voor de duidelijkheid, ons doel is niet om te concurreren met de supermarkt. Onze kwaliteit is vergelijkbaar met dat van de (keur)slager. Dat is de vergelijking die u mag maken. Wij verkopen de hoogste kwaliteit (horeca) vlees, en dat is niet wat u normaal gesproken in de supermarkt vindt. Wij hanteren eerlijke prijzen, onze klanten kiezen voor kwaliteit en dat heeft een bepaalde prijs. Met vriendelijke groet, Team internetslagerij.nl

Altijd goed vlees.

Heb diverse malen vlees gekocht bij internet slager. Altijd goed vlees. Koop graag hier ons vlees.

Heel goed.

Vlees is goed, lekker. Kwam goed verpakt hier. Ga zeker vaker bestellen.

Voor herhaling varbaar

Het geleverde stuk vlees bevatte een minder aantal ribben (25%) dan verwacht waardoor de portionering voor de 24 eters iets minder mooi uitviel. Op tijd en vlot geleverd. Mooi en lekker vlees.

Keurig verzorgd

Vlees goed verpakt. Kwaliteit is prima.

Mooi vlees, ruime keuze en snelle levering!

Al een aantal malen hier vlees gekocht. Alles prima verpakt en de volgende dag al gekeverd.

Over Internetslagerij.nl

Internetslagerij.nl is een online slagersbedrijf en onderdeel van Jans vlees horeca vlees leverancier. Wij hebben geen winkel, u vindt ons online. Wij snijden en bewerken vlees en passen ons aan aan uw wensen en eisen. Onze slagers zijn absolute vakmensen, met vele jaren ervaring. De laatste jaren hebben wij veel geïnvesteerd in het goed en veilig verpakken van ons vlees, zonder kwaliteit te verliezen. Nadat wij uw bestelling met grote zorg hebben bereid, verpakken wij het met een hoeveelheid coolpacks en indien nodig met droogijs in speciale EPS koelboxen. Ook zorgen wij ervoor dat uw bestelling tijdig en met zorg wordt afgeleverd.