Heerlijk vlees

Snelle levering en goed verpakt

Super en keurig

Alles was goed verpakt en nog bevroren en de smaak was prima

Vlees is van hoge kwaliteit

Het vlees is echt super....keurig verpakt en heel snel geleverd. Ik had het vlees 's morgens besteld en het al de zelfde dag in huis. Toppers...

Top service, top producten!

Lekker en goed vlees! Snel geleverd, mooi Koud. Goede communicatie!

Top kwaliteit, vast adres voor goed en lekker vlees

Heerlijk vlees goede service

Goede service en bezorging. Heerlijk vlees en goed aangeleverd en verpakt.

Onze vaste slager

Altijd goed, eerlijke prijzen netjes verpakt.

Wat ze beloven kommen ze na. Voor 10 uur besteld, de volgende dag bezorgd.

Goed vlees netjes geleverd

Netjes op afgesproken tijd afgeleverd.

Topkwaliteit vlees, kost wat maar dan heb je ook wat. Levertijd en levering is top verzorgd.

Wederom prima service en kwaliteit

Vaker besteld en de Ierse Ossenhaas is van zeer goede kwaliteit en scherp geprijsd . Nu de Bavette en die ziet er ook prima uit

Zoals altijd, heerlijk vlees, goed verpakt verzonden, en afgeleverd zoals toegezegd.

Zoals altijd geweldig

Heerlijk supermals vlees Besteld en de volgende dag vers binnen Nu een keer of5 a6besteld en blijft zo fijn en lekker vless

Super snelle levering en super fijn vlees

Doen wat ze beloven

Heerlijk vlees en snel geleverd

Alweer prima service en goed vlees

Goed vlees en prima service wederom erg tevreden

Lekker vlees voor een goede prijs.

Zeer goede ervaring mee gehad

Uitstekend bezorging perfect en goed vlees

Super makkelijk voor grote inkoop

Op aangegeven dag (snel) en goed gekoeld bezorgd. Door de bestelde hoeveelheid de stukken nog niet allemaal op kwaliteit kunnen beoordelen, maar de stukken die ik heb bereid zijn kwalitatief op orde. Zeker dat ik op internet slagerij meer zal gaan bestellen.

kwalitatief goed vlees op tijd gebracht met een goed prijds-kwaliteit verhouding

Ik bestel meestal een grotere bestelling, om in te vriezen. Het vlees is kwalitatief goed en altijd netjes in porties verpakt. Ook de servixe is heel vlot, wanneer ochtend of de avond ervoor besteld is dan is het 's avonds in huis. Dus last minute barbeque is snel geregeld.

Goed vlees

Mooie stukken vlees en een snelle levering. Zeker voor herhaling vatbaar

Zeer goede kwaliteit met een goede prijs

Zeer vlotte levering, vlees was van top kwaliteit. Zeer smaakvol en gewoon zoals het hoort te zijn.

netjes op tijd afgeleverd en goed verpakt

Vlees is van goede kwaliteit, en snel geleverd.

Snelle levering, kwaliteit vaak goed

We bestellen al aantal keren buikspek met zwoerd. In het begin waren het hele mooie stukken en hebben we het aanbevolen bij onze vrienden. Helaas laatste levering was deze wat minder (vet en vlees verdeling) en slecht gesneden/verwerkt. (mist stukje zwoerd en nog veel haartjes) De lamsrack en varkensgehakt zijn super!

Over Internetslagerij.nl

Internetslagerij.nl is een online slagersbedrijf en onderdeel van Jans vlees horeca vlees leverancier. Wij hebben geen winkel, u vindt ons online. Wij snijden en bewerken vlees en passen ons aan aan uw wensen en eisen. Onze slagers zijn absolute vakmensen, met vele jaren ervaring. De laatste jaren hebben wij veel geïnvesteerd in het goed en veilig verpakken van ons vlees, zonder kwaliteit te verliezen. Iedere bestelling bij de Internetslagerij.nl wordt met veel liefde voor je klaargemaakt en ingepakt. Het vlees wordt geleverd in hoogwaardige isolatiezakken met speciale koelelementen. Het vlees blijft dan goed gekoeld. We proberen hiermee zoveel mogelijk afscheid te nemen van de grote piepschuim EPS boxen, wat veel ruimte en onnodig afvalverwerking scheelt. Omdat we tegenwoordig verzenden met Trunkrs Same Day Delivery zijn de pakketten nog maar maximaal 9 uur onderweg in Nederland. Voor leveringen in Belgie wordt het vlees speciaal verpakt in EPS isolatieverpakking voor transport. In de verpakking worden koelelementen en indien noodzakelijk droogijs toegevoegd zodat het vlees uitstekend gekoeld is tijdens transport van PostNL. Door deze speciaal ontwikkelde koelverpakkingen heeft het pakket geen gekoeld transport nodig. De koeling is bijgevoegd in de zending zodat het op de juiste temperatuur blijft en in perfecte conditie bij u aankomt. Op deze manier kunnen we de producten zelfs koel houden tot wel 48 uur.