zeer tevreden over bestelling

Vorige week voor de 1e keer hier vlees besteld, Bestelling met track & tracé was goed te volgen, Keurig op tijd geleverd. Vlees prima verpakt afgeleverd Kwaliteit was perfect. Kortom zeer tevreden Volgende bestelling weer hier.

Goed vlees, slechte communicatie

Tot dusver was de bezorging altijd goed en dezelfde bezorgster. Echter bij mijn laatste bestelling, op 14 maart, ging het dit keer minder en kreeg ik de bestelling te laat. Net als voorgaande keren had ik voor 10:00 besteld, met de veronderstelling dat het gewoon geleverd zou worden die dag. Maar er kwam niets. Ik vond het al vreemd dat ik geen mail kreeg van trunkrs. Volgende dag maar gebeld en kreeg ik te horen dat de speklappen pas die dag, 15 maart, binnen zou komen. Verder kreeg ik te horen dat men kampte met een computerstoring en me niet konden mailen. Dat kan. Echter heeft men mijn telefoonnummer ook. Staat op de factuur. Had dan op zijn minst gebeld. Of zijn we mensenschuw? De afhandeling verder was beneden de maat. Kreeg alleen te horen dat ik de speklappen eruit kon halen uit de bestelling. En dat was het. Heb het maar zo gelaten. Omdat bestellingen pas 's avonds bij me aankomen was het te laat. Ik had de speklappen 's middags al nodig. Halsoverkop maar naar een slager gegaan een aantal kilometer van mijn woonplaats. Sindsdien ook niets meer besteld. Dan betaal je al ruim €38 en dan verwacht je ook service en niet een flauwe sorry en dat men zegt van "je krijgt nu wel verse speklappen". Ik vind dat laatste beetje vreemd, want dan zou je denken dat je normaal geen vers spul krijgt.

Voor de 1e keer besteld

Boven onze verwachting. Ziet er allemaal goed uit. Netjes verpakt en goed koud ontvangen.

Het beste vlees

Snel en goed ons heerlijke vlees ontvangen

Goede hamburgers

Goede hamburgers, veel keus. Snelle levering.

Uitstekend vlees,goed verpakt en heerlijk gerookt

Lekker en goed

Goed vlees

Top geregeld snelle service

Ik heb voor de eerste keer besteld maar ik ben zeer tevreden ook over de bezorging keurig verpakt in tempex met ijs elementen was perfect en een goede kwaliteit vlees compliment

Mooi vlees, fijne bezorging

Het vlees was met veel zorg verpakt en verzonden. Ik zou het de volgende keer zeker weer hier bestellen.

Goed en betaalbaar product

Meerdere producten besteld, netjes afgeleverd de volgende dag. Het enigste dingetje wat ik heb aan te merken is, de filet mignon waren wat klein,maar dat kan ook aan het gekozen gewicht liggen. Ik zal hier zeker nog een keer bestellen.

Uitstekende spareribs tegen zeer schappelijke prijs

Spareribs werden keurig op tijd geleverd in grote doos met heel veel koelelementen. De eerste 3 ribben hebben we reeds opgegeten en met teriyaki saus waren ze verrukkelijk. Ik heb nog wel een opmerking over de verpakking: Deze kwam als een grote massa van 10 kg en dat is niet in zijn geheel in de vrieskast op te bergen. Gelukkig waren ze op dat moment nog goed te scheiden en konden we ze per twee in plastic zakken nog netjes in de vrieskast kwijt. Dus graag verpakken per twee of anders op website vermelden.

Goede ervaring. Vlees is echt zoveel beter dan bij de supermarkt.

fantastische dienst

ga gewoon zo door jullie doet het fantastisch

Kwam snel binnen en goed verpakt... op de hamburgers dan na die waren ontdooit en niet meer zo goed gevacuumeert

Snelle levering, goed koel verpakt. En heerlijk vlees.

Top vlees!

Het Vlees wordt goed verpakt,en het vlees is top kwaliteit echt een aanrader de internetslagerij zeer tevreden!

Gewoon goed

Enorm veel keuze en een goede prijs, en snel geleverd, wat wil je nog meer.

Fijn bedrijf

Snelle levering van goed vlees

super goed vlees mals en lekker

na mijn aankoop was er een fout in de levering. en na een telefoontje alles goed geregeld . op tijd de levering gekregen . en een bonus voor de fout . zou iedereen maar zo reageren . kan dit bedrijf aanbevelen.

Lauw bezorgd en bedorven voor het te kunnen eten

De bestelling werd door DHL tussen de normale pakketjes geleverd. Ijs was zo goed als gesmolten en het vlees dat wij bewaard hebben, hebben wij naar een paar dagen weg kunnen gooien aangezien het gewoon bedorven was. Kan niet gezond zijn om het op deze manier met voedsel om te gaan. Nu alsnog naar de slager.

Beste Joost Vos, Waarom niet gemeld en nu deze review?? Wij lossen alles op. Bezorgt met DHL? Doen wij geen zaken mee. Uw bestelling is de zelfde dag bezorgt. U heeft vers vlees besteld dus niet bevroren. Packs waren nog ijs zegt u, dat is een goed teken. Vreemd verhaal! Groet, Team internetslagerij

Goede kwaliteit/ prijs verhouding

Voor de eerste keer besteld en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het vlees. Leuke bijkomstigheid, het is ook nog eens redelijk betaalbaar. Ik ga zeker weer een bestelling plaatsen.

Heerlijk vlees!

Goede levering erg prettig dat het na 17uur wordt bezorgd echt top! Kwaliteit van het vlees is bijna beter dan menig restaurant in 1 woord heerlijk!

Goede service en kwaliteit

Ik had 3 producten besteld allereerst de bezorging was goed in een gekoelde doos aangekomen. de rollade vond ik zelf wat droog en in het midden een brok kruiden na het snijden van plakken kruiden verwijderd niet lekker als je plak opeet. de beenham is geweldig erg goed van smaak kan ik ook aanbevelen door dat het een groot stuk is en zelf de plakjes snij blijft de vocht en smaak goed behouden ook de leverworst smaakt vele malen beter den die van de supermarkt als je van een smaakvolle leverworst houd zou je deze eens kunnen proberen

Bedrijfsgegevens

Laan van de Kreeft 191

7324BX Apeldoorn

055 5214353

[email protected]

Over Internetslagerij.nl

Internetslagerij.nl is een online slagersbedrijf en onderdeel van Jans vlees horeca vlees leverancier. Wij hebben geen winkel, u vindt ons online. Wij snijden en bewerken vlees en passen ons aan aan uw wensen en eisen. Onze slagers zijn absolute vakmensen, met vele jaren ervaring. De laatste jaren hebben wij veel geïnvesteerd in het goed en veilig verpakken van ons vlees, zonder kwaliteit te verliezen. Iedere bestelling bij de Internetslagerij.nl wordt met veel liefde voor je klaargemaakt en ingepakt. Het vlees wordt geleverd in hoogwaardige isolatiezakken met speciale koelelementen. Het vlees blijft dan goed gekoeld. We proberen hiermee zoveel mogelijk afscheid te nemen van de grote piepschuim EPS boxen, wat veel ruimte en onnodig afvalverwerking scheelt. Omdat we tegenwoordig verzenden met Trunkrs Same Day Delivery zijn de pakketten nog maar maximaal 9 uur onderweg in Nederland. Voor leveringen in Belgie wordt het vlees speciaal verpakt in EPS isolatieverpakking voor transport. In de verpakking worden koelelementen en indien noodzakelijk droogijs toegevoegd zodat het vlees uitstekend gekoeld is tijdens transport van PostNL. Door deze speciaal ontwikkelde koelverpakkingen heeft het pakket geen gekoeld transport nodig. De koeling is bijgevoegd in de zending zodat het op de juiste temperatuur blijft en in perfecte conditie bij u aankomt. Op deze manier kunnen we de producten zelfs koel houden tot wel 48 uur.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.