7

goed vlees

ik ben van mening dat het varken een beer is gezien de stempel doet niets af aan de kwaliteit mijn vraag is de procoreer is normaal 2.5 a3kg is die ook zo te koop of alleen 1 kilo zelfde met de buik ook grotere stukken te koop

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Hans, Hartelijk dank voor uw review. Ons varkens varkensvlees is zeker niet van een beer. Onze slachterij slacht uitsluitend het vrouwelijk geslacht. De W op de stempel is voor het Hollands wroetvarken. De varkensprocureur is te krijgen in 1 kg. 1.5 kg. en 2 kg. De buik z/z in 1 kg. 1.5 kg. 2 kg. en 3 kg. Hopen u hiermee extra te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team internetslagerij.nl

10

In één woord; Geweldig!

Wij hadden een grote bestelling gedaan voor onze bruiloft, het vlees kwam goed verpakt, en op tijd aan. De klantenservice staat je vriendelijk te woord; en natuurlijk is de kwaliteit GEWELDIG! We hebben heerlijk kunnen eten dankzij jullie, onze hartelijke dank daarvoor!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima vlees, adequate bezorging

-

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Goede kwaliteit vlees en snelle en goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Snel, vriendelijk en goed vlees. Echt een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
10

Pefect

Duidelijke website, verzending gaat zoals aangegeven goed verpakt met voldoende koeling en op tijd. Vlees is van hoge kwaliteit voor een prima prijs!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede kwaliteit voor een nette prijs

Snelle goede levering voor goede eendenborst. Tegen mooie prijs

  • Aanbevelen? Ja
10

Super klantgericht

Super goede kwaliteit vlees, het komt altijd mooi verpakt binnen. Maar ook de mensen die er werken zeer klantvriendelijk en een geweldige service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede 1e ervaring.

Het vlees is heerlijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Snelle levering, gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd weer blij verrast

Nu al voor de 3e keer besteld maar de kwaliteit blijft geweldig. Dank

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig alles weer ontvangen.

Het pakket, het vlees en de verpakking zijn uitstekend bevonden. Alles zoals altijd keurig en koud ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Helaas had de post vertraging en kwam het een dag later aan , natuurlijk gekeken naar de gekoelde producten. Gelukkig was nog alles prima en zeer koud . Kwaliteit is prima en de prijs is ook goed.

  • Aanbevelen? Ja
2

geen goede ervaring

Vrijdagavond zou de bestelling geleverd worden. Via track en trace kon ik pakket volgen. Om 22.30 bericht ontvangen dat de bezorging wordt uitgesteld tot zaterdag. Zaterdagochtend zitten wachten. Om 12.30 uur eerste bericht ontvangen dat levering plaats vindt tussen 12.45 uur en 14.45 uur. Rond 13.45 uur is het geleverd. Al met al heel lang gewacht.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Leijzer, Erg vervelend dat uw pakket een dag later is aangeboden. 98% Wordt de volgende dag geleverd echter 2 % een dag later. Gelukkig verpakken wij het zodanig dat dit gewoon kan. Tip: laat uw pakket bij een afhaal locatie in de buurt afleveren dan heeft u dit probleem opgelost. Wij hopen dat de kwaliteit van ons vlees uw onvrede over PostNL compenseert. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team internetslagerij.nl

10

Zoals jullie zien, ik ben zeer tevreden met Internetslagerij 👍🏼👍🏼👍🏼

Mijn ervaring is zeer goed, heb niets anders dan lof!! Ik zal zeker Internetslagerij aan mijn kennis aanbevelen👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend vlees en ruime porties top!

Heerlijk gegeten

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Goed vlees, de botten mogen kleiner van mij, mijn hond vond ze heel lekker! HAMBURGERS WAREN UITSTEKEND.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles perfect geregeld bij deze slager

Uitstekend!

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

Goede service. Het vlees was keurig verpakt en nog bevroren toen ik het pak openmaakte. In één woord....SUPER!

  • Aanbevelen? Ja
9

Top vlees!

Ik heb al een aantal keer besteld en ben altijd tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
5

Goed vlees maar helaas tot 2x toe deels ontdooid

Goede producten maar de verzending laat te wensen over.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dag mevrouw Vliet, Dank voor uw review. Ontevreden klanten moeten we niet hebben :) Wij investeren zeer veel in goede verpakkingen voor verzending. Zoals in veel reviews men ons juist looft om de super goede verpakking en alles altijd perfect koud ontvangen wordt. Verbaast mij dit, onze verpakking houdt tot 48 uur het zeker koud en in de vacuum kan dit prima ingevroren worden. U heeft het de volgende dag al ontvangen dus wij begrijpen dit echt niet. Overigens bepaalde producten versturen wij vers dus niet bevroren....... Hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Team internetslagerij.nl

5

Late levering

Op donderdag bestelt en op dinsdag geleverd half ontdooid. Mailtje gekregen dat het maandag geleverd zou worden maar chauffeur kwam niet opdagen. Ook geen info ontvangen waarom late levering. Vlees ziet er op zich wel goed uit al heb ik nog geen kans gehad alles te testen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dag heer Lagers, Uw bestelling even nagekeken. Donderdag na 12.00 uur besteld (21.45 avond) betekend maandag verzonden en dinsdag geleverd. Vlees was deels vers en deels diepvries dat verklaard wellicht uw opmerking. Feit is dat er niets is mis gegaan. U heeft maandag een mailtje gekregen dat uw pakket verstuurd is die dag met een track en trace voor de levering dinsdag. Hopende u hiermee te hebben gerust gesteld en dat het vlees u goed mag smaken. Goed weekend. Met vriendelijke groet, Team internetslagerij.nl

9

Alles prima, bij bestellen en levering en 't vlees. 👍

❤️❤️❤️❤️❤️

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Top service, snel geleverd en prachtige stukken vlees. Een echte aanrader

  • Aanbevelen? Ja
10

De beste :)

Zeer goede ervaring, heerlijk vlees.

  • Aanbevelen? Ja

Over Internetslagerij.nl

Internetslagerij.nl is een online slagersbedrijf en onderdeel van Jans vlees horeca vlees leverancier. Wij hebben geen winkel, u vindt ons online. Wij snijden en bewerken vlees en passen ons aan aan uw wensen en eisen. Onze slagers zijn absolute vakmensen, met vele jaren ervaring. De laatste jaren hebben wij veel geïnvesteerd in het goed en veilig verpakken van ons vlees, zonder kwaliteit te verliezen. Nadat wij uw bestelling met grote zorg hebben bereid, verpakken wij het met een hoeveelheid coolpacks en indien nodig met droogijs in speciale EPS koelboxen. Ook zorgen wij ervoor dat uw bestelling tijdig en met zorg wordt afgeleverd.

Kiyoh Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina