Snelle levering en goed vlees

Ik ga zeker vaker bestellen!

Tot nu toe zeer tevreden

Ik vind het alleen jammer dat ik veel moet bestellen om aan de verzend kosten te ontkomen. Met vriendeljke groet J.H.Kok

Lekker

Heel lekker vlees en snel en goed verpakt geleverd.

top

top vlees ziet er heel goed uit snelle verwerking

Weet niet

Verwerking van mijn order verliep heel snel: s avonds voor 24.00 uur besteld, volgende middag geleverd. Niets vers, alles ingevroren. Ik vraag me alleen af wat de logica is om droogijs (bijgevoegd advies: met handschoenen handen beschermen) te combineren met voedingswaren. Na het ontdooien van het vlees, dat er mooi uitzag overigens, en bereiden liep het volledig leeg; dus heb ik nu goedkoop vlees gekocht of duur water?! Conclusie voor mij is dan ook duidelijk.

Beste Ed de Munck, Goed om te horen dat de order goed is verlopen. Droogijs, de werking ervan is -70 graden, dus beter om dit niet langdurig aan te raken. Voor meer informatie verwijzen we u naar onze website. U heeft 3 producten besteld, Varkensfilet diepvries, Kip heel diepvries en procureur van het Krulvarken diepvries. Diepvries dus.... Ik denk dat u zich niet goed heeft ingelezen bij de aankoop van deze producten, overal staat bij of het diepvries of vers geleverd wordt. U zegt ook dat al het vlees (de 3 producten) volledig leeg liep, dat bevreemd ons wel. Het zijn producten die we enorm veel verkopen, veel vaste klanten komen speciaal naar onze webwinkel om onder andere deze producten aan te kopen vanwege de goede en fijne kwaliteit. Met name vlees van het Krulvarken is een verantwoord geproduceerd stukje vlees, van hoge kwaliteit. Onze conclusie is dan ook duidelijk. Groet, Team internetslagerij.nl

Goede producten, snelle levering en eerlijke prijs

Prima kwaliteit snelle levering

Spareribs besteld, goede prijs/kwaliteit verhouding, en snelle levering, moest ze alleen zelf vliezen.

topbedrijf

Goed vlees....

Eerlijke prijzen

Goed vlees van deze slager.

Goede producten en snelle levering

teleurstellend

Mijn bestelling is een week te vroeg geleverd met als gevolg geen plek in de diepvries. Mooi aanbieding is duur geworden. Was wel diepgevroren bij aankomst, dat is wel pluspunt.

Fantastisch vlees voor een goede prijs

De chateaubriand was heerlijk. Het was een fantastisch stuk en voor herhaling vatbaar. Ik heb het afgehaald, let hierbij wel goed op de tijden, deze staan op de site en niet in de mailtjes. Ik kan het iedereen aanbevelen om hier je verse chateaubriand te halen.

Heerlijk vlees!

Wij hadden een doos met 60 hamburgers, ze waren heerlijk! Tevens hadden we 20 overheerlijke speklappen! Kregen hier veel complimenten over en deze slagerij dus flink gepromoot

Levering op tijd en kwaliteit prima.

Levering op tijd en kwaliteit prima.

Goede kwaliteit

Heel goed vlees en keurig op tijd geleverd in degelijke verpakking met koelelementen

Echt een aanrader!

Eenvoudig te bestellen via de handige website. Keurige levering en info over status van de bestelling. Het vlees is super mals en heerlijk gemarineerd. Fantastisch lekker en ook de kritische kookvriendinnen waren heel erg enthousiast. Echt een aanrader! Dikke pluim voor het Jans vlees team.

Prachtig vlees met goede smaak

Een negatief puntje is dat de 10 kg spareribs diep gevroren waren waardoor je alles moest ontdooien in een keer. Het zou fijner zijn het is 2 porties van 2 kilo te verdelen.

Service goed, kwaliteit goed

Hele positieve ervaring. Komt zeker een vervolgbestelling.

Prachtig vlees nog perfect bevroren ontvangen

Vlugge verzending en prima kwaliteit

Gewoon goed

Goed vlees snel in huis. Top bedrijf.

Snelle levering en kwaliteit vlees

Vlees kwam snel binnen en de kwaliteit was erg goed

Voor 23:59u besteld,

Jullie maken reclame met vandaag besteld. Morgen in huis. IK heb op maandag besteld en donderdag is het afgeleverd.

Beste heer Renaldo Roosendaal, Dank voor uw feedback. U heeft maandag besteld en gekozen voor woensdag afleveren. Om een onduidelijke reden is uw pakket 1 dag later door de transporteur afgeleverd, wat uiteraard kan gebeuren. Onze excuses daarvoor. Fijne dag, Team internetslagerij.nl

Geweldig vlees, fantastische service

Onze vaste slager

Top vlees!

Top vlees. Nu merk ik pas het verschil tussen supermarkt en vakman.

Van alles besteld en erg tevreden

Vlees voor de bbq was erg goed maar ook de rest van uitstekende kwaliteit. De prijs is daarom redelijk. Gaan zeker weer bestellen.

Laan van de Kreeft 191

7324BX Apeldoorn

055 5214353

Over Internetslagerij.nl

Internetslagerij.nl is een online slagersbedrijf en onderdeel van Jans vlees horeca vlees leverancier. Wij hebben geen winkel, u vindt ons online. Wij snijden en bewerken vlees en passen ons aan aan uw wensen en eisen. Onze slagers zijn absolute vakmensen, met vele jaren ervaring. De laatste jaren hebben wij veel geïnvesteerd in het goed en veilig verpakken van ons vlees, zonder kwaliteit te verliezen. Iedere bestelling bij de Internetslagerij.nl wordt met veel liefde voor je klaargemaakt en ingepakt. Het vlees wordt geleverd in hoogwaardige isolatiezakken met speciale koelelementen. Het vlees blijft dan goed gekoeld. We proberen hiermee zoveel mogelijk afscheid te nemen van de grote piepschuim EPS boxen, wat veel ruimte en onnodig afvalverwerking scheelt. Omdat we tegenwoordig verzenden met Trunkrs Same Day Delivery zijn de pakketten nog maar maximaal 9 uur onderweg in Nederland. Voor leveringen in Belgie wordt het vlees speciaal verpakt in EPS isolatieverpakking voor transport. In de verpakking worden koelelementen en indien noodzakelijk droogijs toegevoegd zodat het vlees uitstekend gekoeld is tijdens transport van PostNL. Door deze speciaal ontwikkelde koelverpakkingen heeft het pakket geen gekoeld transport nodig. De koeling is bijgevoegd in de zending zodat het op de juiste temperatuur blijft en in perfecte conditie bij u aankomt. Op deze manier kunnen we de producten zelfs koel houden tot wel 48 uur.