Lauw bezorgd en bedorven voor het te kunnen eten

De bestelling werd door DHL tussen de normale pakketjes geleverd. Ijs was zo goed als gesmolten en het vlees dat wij bewaard hebben, hebben wij naar een paar dagen weg kunnen gooien aangezien het gewoon bedorven was. Kan niet gezond zijn om het op deze manier met voedsel om te gaan. Nu alsnog naar de slager.

Goede kwaliteit/ prijs verhouding

Voor de eerste keer besteld en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het vlees. Leuke bijkomstigheid, het is ook nog eens redelijk betaalbaar. Ik ga zeker weer een bestelling plaatsen.

Heerlijk vlees!

Goede levering erg prettig dat het na 17uur wordt bezorgd echt top! Kwaliteit van het vlees is bijna beter dan menig restaurant in 1 woord heerlijk!

Goede service en kwaliteit

Ik had 3 producten besteld allereerst de bezorging was goed in een gekoelde doos aangekomen. de rollade vond ik zelf wat droog en in het midden een brok kruiden na het snijden van plakken kruiden verwijderd niet lekker als je plak opeet. de beenham is geweldig erg goed van smaak kan ik ook aanbevelen door dat het een groot stuk is en zelf de plakjes snij blijft de vocht en smaak goed behouden ook de leverworst smaakt vele malen beter den die van de supermarkt als je van een smaakvolle leverworst houd zou je deze eens kunnen proberen

Lekker vlees

Altijd goed ontvangen. Heerlijk goed stukje vlees..

Prima vlees en levering

Slow coked procureur. Heerlijke pulled pork van gemaakt. En de beenham was goed gelukt met een dille honing mosterd glaze.

Goed koud ontvangen. Geweldig vlees voor op de bbq. Top

Levering goed en duidelijk.

Goede levering, alleen de producten waren licht ontdooid. Wat het opnieuw invriezen niet bevorderlijk is voor het bestelde product.

Kwaliteit

Goed vlees goede prijzen

Kwaliteit vlees zeer goed, Levering kan beter , als je aangeeft dat het pakket bij de buren afgeleverd kan worden als je niet thuis bent en het dan toch gewoon voor de voordeur neergezet word terwijl je niet thuis bent is wel vreemd, jammer van de transporteur. Pakket was overigens wel perfect ingepakt

Goede service en nog betere kwaliteit

's ochtends besteld. In de middag afgehaald en op de bbq en daarna 's avonds een spontaan en heerlijk feestmaal van zeer goede kwaliteit

Levering uitgesteld door PostNL

Door een feestdag werd de levertermijn niet gehaald. Wat ik nog kan begrijpen, alhoewel de website daar melding mocht van maken. Maar daarna is door PostNL de levering niet gehaald op zaterdag. En pas maandagavond geleverd. Maw zending is 72 u onderweg geweest. Gevolg vlees ontdooid geleverd, niet meer voor consumptie geschikt. Jammer. Ondertussen is er contact geweest en wordt de bestelling terug betaald. Misschien de communicatie naar de klant bij vertragingen door feestdagen verbeteren. Zodat de klant al op de hoogte is dat de levering al niet de dag erna verzonden wordt zodat hij ook niet nodeloos de dag na de feestdag zit te wachten.

Dag heer Coppens, Helaas hebben wij zoals alle webshops weinig controle over de uitvoering van de transporteurs. Wel over eventuele oplossingen..... Gelieve contact met ons op te nemen. Wij zorgen dan voor een passende oplossing. Horen het graag. Groet, Team internetslagerij.nl

Goed vlees

Goed vlees snel en goed verpakt geleverd.

Zeker nog kopen

Goed vlees

Goed vlees en betaalbaar bij deze slager

Fijn bedrijf

Goed geholpen, lekker vlees ontvangen..

Lekker vlees

Lekker vlees ontvangen..

altijd goed

Altijd goed vlees en snel ontvangen...

great fresh meat,

2 star's off due to the packaging, understand that its needed to keep it fresh but a return service of the packaging to use in the next order would be very beneficial

Hi Duncan, Thank you for the feedback. Most customers dont like used package for food. This because for hygienic reasons. Our package is almost 100% recycable, on the moment is this the best we can do. Bye for now, Team internetslagerij.nl

Smeken voor een beoordeling

3 berichten sturen voor een beoordeling in een 1 dag een beetje hopeloos

Beste Frans Bisseling, Dat zou niet moeten kunnen. Hooguit 2 x. en dat pas na 4 dagen en 7 dagen. Mocht u ze vaker ontvangen dan gaat er iets niet goed in het systeem van Kiyoh. Deze draait onafhankelijk van ons. Groet, Team internetslagerij

Perfecte kwaliteit vlees en service

Het vlees is van uitstekende kwaliteit en de bezorging was prima geregeld,je kon prima zien tussen welk tijdvak de bezorger langs komt en wordt continu bijgewerkt dus perfect geregeld.

Snel geleverd, goede kwaliteit

7324BX Apeldoorn

055 5214353

[email protected]

Over Internetslagerij.nl

Internetslagerij.nl is een online slagersbedrijf en onderdeel van Jans vlees horeca vlees leverancier. Wij hebben geen winkel, u vindt ons online. Wij snijden en bewerken vlees en passen ons aan aan uw wensen en eisen. Onze slagers zijn absolute vakmensen, met vele jaren ervaring. De laatste jaren hebben wij veel geïnvesteerd in het goed en veilig verpakken van ons vlees, zonder kwaliteit te verliezen. Iedere bestelling bij de Internetslagerij.nl wordt met veel liefde voor je klaargemaakt en ingepakt. Het vlees wordt geleverd in hoogwaardige isolatiezakken met speciale koelelementen. Het vlees blijft dan goed gekoeld. We proberen hiermee zoveel mogelijk afscheid te nemen van de grote piepschuim EPS boxen, wat veel ruimte en onnodig afvalverwerking scheelt. Omdat we tegenwoordig verzenden met Trunkrs Same Day Delivery zijn de pakketten nog maar maximaal 9 uur onderweg in Nederland. Voor leveringen in Belgie wordt het vlees speciaal verpakt in EPS isolatieverpakking voor transport. In de verpakking worden koelelementen en indien noodzakelijk droogijs toegevoegd zodat het vlees uitstekend gekoeld is tijdens transport van PostNL. Door deze speciaal ontwikkelde koelverpakkingen heeft het pakket geen gekoeld transport nodig. De koeling is bijgevoegd in de zending zodat het op de juiste temperatuur blijft en in perfecte conditie bij u aankomt. Op deze manier kunnen we de producten zelfs koel houden tot wel 48 uur.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.