Top service, goede vlees prijs/kwaliteit. Aanrader.

prima service

snel en makkelijk bestellen, en natuurlijk prima kwaliteit vlees

Goed vlees netjes verzorgd

Mooi vlees. Netjes verpakt en verzonden. Op tijd geleverd.

Geweldige slager!

Prachtige stukken vlees. Zeer goed verpakt, dat is echt supee goed en zorgvuldig gedaan! Helemaal top! Blijf hier absoluut bestellen.

Puur top

Top kwaliteit

Uitstekende ervaring!

Ruime keuze, goede stukken vlees, gewichten zijn hoger dan bestelling. Kwaliteit is uitstekend!

Keurig verzorgd kwaliteitsvlees

Zorgvuldig verpakt verstuurd inclusief koeling.

helemaal goed

Prachtig vlees, goede prijs, goede communicatie. goede levering

Altijd goed! Dik bevreesde ribs, super!

Top kwaliteit, goede prijs

Lekker vlees met snelle levering

Ik kreeg een smoker cadeau op zaterdag, bestelde die avond vlees en kon het maandagochtend ophalen. Topservice!

Gewoon topkwaliteit vlees eten, maar dan thui

Entrecote en de zwartpootkip besteld. Beide zeer smakelijk, kwaliteit ten top!

Tegenvallend product

Producten waren half ontdooid bij aankomst en de kip zelfs nog slechts twee dagen houdbaar. Hierdoor moesten we een aantal producten al op korte termijn consumeren terwijl ik van de website het idee kreeg dat de spullen nog goed houdbaar zouden zijn. Deze verwachting is helaas niet waargemaakt.

Beste Karin, Veel van uw producten zijn een vers product. Houdbaarheid van verse kip is kort en met de dag van verzending erbij klopt die houdbaarheid. Dat is niet alleen bij ons maar overal. Alle producten kunnen ingevroren worden als u het niet op korte termijn consumeert. Hopen u hiermee te hebben gerust gesteld. Dank voor uw review. Met vriendelijke groet, Team internetslagerij.nl

Snelle levering, professioneel verpakt

Ik bestel altijd mijn procureur hier. Het is goedkoper dan bij de slager en het vlees is van goede kwaliteit. Daarbij wordt het gekoeld geleverd in piepschuim en ijszakken. Geen zorgen dus.

Altijd op tijd, altijd goed vlees, prima service

Het vlees is altijd super goed qua kwaliteit en smaak, zowel afhalen als laten bezorgen is tot nu toe altijd vlekkeloos gegaan. Het is misschien wel duurder dan de supermarkt, maar de verschillen zijn goed zichtbaar en merkbaar.

Super verse producten

De producten die je besteld super vers en gekoeld geleverd , ook het contact met de slagerij is super

Net, snel en keurig afgeleverd

alles goed verpakt..en goed koel verpakt en gehouden, netjes op de hoogte gehouden, wanneer het geleverd wordt

Mooi vlees goede kwaliteit

Snel en mooi verpakt in een koeldoos ontvangen

Al het vlees is zo machtig mals!

Een luxe bbq pakket besteld! In 1 woord: Geweldig!! Al het vlees is zo mals,je staat er versteld van! Ook de marinade van het vlees is werkelijk waar van top kwaliteit! Absoluut een aanrader

Top vlees

aanrader

Topkwaliteit

Lekkere Ribeye (Australian) en zalm.

ZEER GOEDE KWALITEIT VLEES

Vlees perfect verpakt. Zeer snelle levering. Komt goed gekoeld aan op afleveringadres.

Super blij met elk stukje vlees wat ik van de internetslagerij krijg!

Super goed geregeld met levering dat je het op eigen datum kunt laten leveren en zo. Prijs kwaliteit is ook goed. Altijd weer blij als ik besteld heb!

Onze vaste slager geworden

Altijd goed, inmiddels onze vaste slager.

De kwaliteit is echt goed

super ervaren...heerlijk vlees zoals van de keuslager.

Snel, gemakkelijk, goede kwalitet

Nog nooit teleurgesteld

Over Internetslagerij.nl

Internetslagerij.nl is een online slagersbedrijf en onderdeel van Jans vlees horeca vlees leverancier. Wij hebben geen winkel, u vindt ons online. Wij snijden en bewerken vlees en passen ons aan aan uw wensen en eisen. Onze slagers zijn absolute vakmensen, met vele jaren ervaring. De laatste jaren hebben wij veel geïnvesteerd in het goed en veilig verpakken van ons vlees, zonder kwaliteit te verliezen. Nadat wij uw bestelling met grote zorg hebben bereid, verpakken wij het met een hoeveelheid coolpacks en indien nodig met droogijs in speciale EPS koelboxen. Ook zorgen wij ervoor dat uw bestelling tijdig en met zorg wordt afgeleverd.