Gekregen wat ik had besteld

Handige webwinkel, gekregen wat ik wil en op tijd geleverd. Nadeel is de minimale orderwaarde van 25€. En dan nog verzendkosten…… als ik alleen iets kleins wil en verzendkosten betaal zou het ook moeten kunnen.

Snel geleverd, uitstekende kwaliteit en zeker een aanrader

Super snel bezorgd. Goed verpakt en zeer smakelijk.

Prima stukje Picanha

Keurig verpakt en op tijd geleverd. Simpelweg niets mis mee

Geweldig goed vlees

Perfect geregeld

Top vlees en zeer netjes verpakt en goed gekoeld aangekomen!

Goed op de hoogte gehouden qua bezorging! Zeer goed en gekoeld verpakt! Een top stuk vlees

Barbecue pakket de Luxe

Heerlijk vlees, wel heel veel dus 2 keer van gegeten. Prettige bezorging

Top kwaliteit

Prima vlees kwaliteit en uitermate netjes verpakt waardoor het keurig koel geleverd wordt.

uitstekend!!

snel

Jeroen

Geweldig vlees! Ruime keuze en super snelle uitstekend gekoelde levering. Wij hebben genoten. Hele dikke aanrader!

ALLES PERFECT

DE BESTELLING SUPER AFLEVERNG VAN HET VLEES GOED

Heerlijk

Top vlees wij gaan vaker bestellen.

Redelijk goed

Op een enkel onderdeel na alles goed

Erg lekker.

Goed en lekker vlees. Biefstuk stokjes ook met heerlijk zacht vlees. Allemaal topkwaliteit. Heerlijk gekruid. Bezorging perfect geregeld. Volgende keer weer. Super.

Veel keuze van goed vlees

Top slager, veel keuze in goed vlees

Prima vlees, snel geleverd

Goed verpakt en snel ontvangen! Aanrader.

Nette verpakking

Heerlijk vlees van goede kwaliteit.

Netjes verpakt

topvlees

De nieuwe producten van het regio rund ontvangen. Wat een goed verhaal en wat is dit vlees uitzonderlijk lekker.

Keurig op tijd geleverd en smaakte goed

Keurig op tijd geleverd en smaakte goed

Goed vlees, goed en koel verpakt en snelle levering!

Top kwaliteit

Goede kwaliteit, super verpakt en in overleg snel geleverd

zeer goed

snel en goede kwaliteit en betaalbaar

goede kwaliteit

De producten op basis van gras zijn erg mals en goed van smaak. Een pluspunt is ook de bezorging op de zelfde dag.

Over Internetslagerij.nl

Internetslagerij.nl is een online slagersbedrijf en onderdeel van Jans vlees horeca vlees leverancier. Wij hebben geen winkel, u vindt ons online. Wij snijden en bewerken vlees en passen ons aan aan uw wensen en eisen. Onze slagers zijn absolute vakmensen, met vele jaren ervaring. De laatste jaren hebben wij veel geïnvesteerd in het goed en veilig verpakken van ons vlees, zonder kwaliteit te verliezen. Iedere bestelling bij de Internetslagerij.nl wordt met veel liefde voor je klaargemaakt en ingepakt. Het vlees wordt geleverd in hoogwaardige isolatiezakken met speciale koelelementen. Het vlees blijft dan goed gekoeld. We proberen hiermee zoveel mogelijk afscheid te nemen van de grote piepschuim EPS boxen, wat veel ruimte en onnodig afvalverwerking scheelt. Omdat we tegenwoordig verzenden met Trunkrs Same Day Delivery zijn de pakketten nog maar maximaal 9 uur onderweg in Nederland. Voor leveringen in Belgie wordt het vlees speciaal verpakt in EPS isolatieverpakking voor transport. In de verpakking worden koelelementen en indien noodzakelijk droogijs toegevoegd zodat het vlees uitstekend gekoeld is tijdens transport van PostNL. Door deze speciaal ontwikkelde koelverpakkingen heeft het pakket geen gekoeld transport nodig. De koeling is bijgevoegd in de zending zodat het op de juiste temperatuur blijft en in perfecte conditie bij u aankomt. Op deze manier kunnen we de producten zelfs koel houden tot wel 48 uur.