Verwachting overstijgend

Ik wist niet zo goed wat ik kon verwachten.Ik had een voor mij onbekend vlees besteld dat ik niet in de omgeving kon krijgen Op zoek bij Google en ja hoor de guanciale werd gevonden en dus besteld.Op de afgesproken dag werd een superdoos gebracht met een zorgvuldig gekoeld stuk vlees waarmee ik mijn gasten verrast heb.Onbekend vlees bij echte kookenthousiasten.Ik heb dus reclame gemaakt en zal zeker klant blijven.

Prachtig vlees en snel geleverd

Perfect geregeld allemaal. Goed vlees, snel en koud geleverd.

Eerste keer besteld goed verzorgd heerlijk vlees en veel keuze. Echt aanrader.

Helemaal top!

Heel goed en netjes verpakt.

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf met goed vlees en een eerlijke prijs.

Tevreden klant

Mooi vlees voor een redelijke prijs

Voor de eerste keer besteld en meteen gelet blij Goeie communicatie en prima vlees

snelle levering maar vlees matched niet met verwachting

Ik was oprecht onder de indruk van de snelheid en het gemak waarmee ik mijn brisket van 5 kg heb besteld. In de ochtend gekocht en in de avond (zelfde dag) lag deze al in mijn koelkast. Mijn verwachting echter bij een Brisket van 5kg die word neergezet als een "wholepacker" dus flat en point is een "echte" brisket die mooi glooit van dunne flat naar dikke point. Wat ik kreeg echter was een dik vierkante homp vlees met nauwelijks vet. Ik bestel nooit meer een brisket hier. helaas..

Beste heer van den Burg, Dat is vervelend om te horen echter.... ...de Brisket die u heeft gekocht is geen Whole packer dat staat ook niet zo vermeld zoals u zegt. Wilt u een whole packer dan moet u de Brisket van Miquel Vergara hebben, deze is 300 dagen graangevoerd en is een echte wedstrijd winner. Deze whole packers zijn ook te vinden in onze webwinkel. Hopen u hiermee te hebben geadviseerd. Met vriendelijke groet, Team internetslagerij.nl

Top kwaliteit vlees, prima prijs en goede service!

Ik bestel redelijk vaak bij Internetslagerij.nl en kan er altijd van alles vinden. De service is top en binnen 1 of 2 dagen kan ik het erg gemakkelijk afhalen. De kwaliteit van het vlees is ook top! Ik zal zeker nog vaker bestellen...

Zeer goede kwaliteit voor een (h)eerlijke prijs

Geleverd volgens opdracht, goed verpakt en kwalitatief erg goed. Wat meeweegt in de beoordeling is dat het 'eerlijk' of ' goed leven' vlees lijkt te zijn. Mocht later blijken dat dat toch anders is dan zoek ik een ander adres. Vooralsnog geen enkele reden om niet bij deze Internetslager te bestellen!

Super mooi vlees!

Als je iets bijzonders wilt maken op de bbq of met de oven dan is het echt aan te raden om hier te bestellen!

Top kwaliteit vlees!

Niet de eerst keer besteld, top service zoals altijd, een mooi gesneden picanha en rib roast besteld, 2x achter elkaar gebarbecued op zijn brazillians. Uitstekend kwaliteit!

Kwaliteit

Altijd heerlijk vlees van de kwaliteit die je mag verwachten.

prima kwaliteisvlees

hoogwaardige kwaliteit

Mooi vlees voor een mooie prijs!

Nu al een aantal keren hier mooie stukken bbq vlees besteld. In zeer goede conditie aangeleverd. Voor mij nooit meer supermarkt vlees!

Positieve ervaring

De bestelling werd vlot geleverd. Het vlees is goed van kwaliteit De site is duidelijk en overzichtelijk. De gratis verzendkosten vind ik best hoog liggen, die zou wat mij betreft op een lager bedrag mogen liggen. Dan zou ik zeker vaker een bestelling doen.

Veel keuze in kwaliteitsvlees

Mooi assortiment en veel keuze. Goed verpakt en snel geleverd.

Gewoon goed

Goede kwaliteit, je krijgt wat je koopt, zeer goede verpakking, bezorgtempo zeer goed

Goed gekoeld en heerlijk vlees mogen ontvangen

Ziet er allemaal super netjes uit. De kwaliteit is zoveel beter dan in de supermarkt.

lekker en verantwoord vlees

Bij familie kennis gemaakt met het heerlijke, malse en verantwoorde vlees van deze slager. Nu heb ik zelf de diamanthaas en ossenhaaspuntjes besteld. Binnen een dag thuis bezorgd in uitstekende verpakking. Voor mij geen andere slager meer en al helemaal geen supermarktvlees.

Gedeeltelijk ontdooid vlees door slechte verpakking

Hier voorheen tot tevredenheid besteld; juist omdat het vlees goed verpakt werd verstuurd. Bij mijn laatste bestelling een gedeelte vh vlees niet meer bevroren. Na reclamatie bij de klantenservice blijkt de nieuwe verpakking( lees: kartonnen doos met dry ice... welke nog gescheurd was ook) ih kader van verduurzaming te zijn geïntroduceerd. Leuk om vlees gekoeld te houden wellicht, maar zeker niet geschikt voor bevroren vlees. Jammer.

Beste Bert van Oijen, Jammer dat u onze nieuwe duurzame verpakking niet kan waarderen. Zoals u weet is een deel van de producten vers geleverd. Het diepvries vlees blijft wel degelijk goed gekoeld. Het pakket is immers maar uiterlijk 9 uur onderweg. Veel van onze klanten reageren gelukkig zeer positief op onze duurzame manier van verpakken. Wij hebben hier bewust voor gekozen na het uitgebreid te hebben getest. Vele bedrijven in de food maken hier inmiddels ook gebruik van..... Met vriendelijke groet, Team internetslagerij.nl

Uitstekende ervaring

Zeer mooi en kwalitatief vlees en was zeer goed verpakt zodat het vlees zeker vers en koel bleef. Ik zou zo zeggen dank u wel en doe zo verder groetjes Ben Renotte

Top kwaliteit met goede prijs-kwaliteit verhouding

Heel breed aanbod Super makkelijk bestellen Top kwaliteit vlees

Goed verpakt vlees

Heerlijk vlees, goed koud ontvangen in een milieuvriendelijke verpakking.

Over Internetslagerij.nl

Internetslagerij.nl is een online slagersbedrijf en onderdeel van Jans vlees horeca vlees leverancier. Wij hebben geen winkel, u vindt ons online. Wij snijden en bewerken vlees en passen ons aan aan uw wensen en eisen. Onze slagers zijn absolute vakmensen, met vele jaren ervaring. De laatste jaren hebben wij veel geïnvesteerd in het goed en veilig verpakken van ons vlees, zonder kwaliteit te verliezen. Iedere bestelling bij de Internetslagerij.nl wordt met veel liefde voor je klaargemaakt en ingepakt. Het vlees wordt geleverd in hoogwaardige isolatiezakken met speciale koelelementen. Het vlees blijft dan goed gekoeld. We proberen hiermee zoveel mogelijk afscheid te nemen van de grote piepschuim EPS boxen, wat veel ruimte en onnodig afvalverwerking scheelt. Omdat we tegenwoordig verzenden met Trunkrs Same Day Delivery zijn de pakketten nog maar maximaal 9 uur onderweg in Nederland. Voor leveringen in Belgie wordt het vlees speciaal verpakt in EPS isolatieverpakking voor transport. In de verpakking worden koelelementen en indien noodzakelijk droogijs toegevoegd zodat het vlees uitstekend gekoeld is tijdens transport van PostNL. Door deze speciaal ontwikkelde koelverpakkingen heeft het pakket geen gekoeld transport nodig. De koeling is bijgevoegd in de zending zodat het op de juiste temperatuur blijft en in perfecte conditie bij u aankomt. Op deze manier kunnen we de producten zelfs koel houden tot wel 48 uur.