Zeer snelle levering, goede kwaliteit producten.

Zeer snelle levering, goede kwaliteit producten.

Goede kwaliteit en goed verpakt ,

Fijne service

Fijne service, goed geregeld. Heerlijk vlees...

Geweldig ga zo door

Gewéldig

Het vlees is goed,en de bezorging perfect gekoeld geleverd. Prima dus, en beslist voor herhaling vatbaar.

Niet wat ik van een Ierse ossenhaas gewend ben .

Vorig jaar ook besteld en was super zacht ,, dit jaar viel hij erg tegen , was vrij taai .. kreeg het idee dat het een Hollandse haas was ,, heb nog nooit zon stevige Ierse ossenhaas van mijn leven gehad . weet niet of ik de volgende keer nog wel bij jullie bestel .. voor dat geld was het een aanfluiting ,, Mvg Laurens en Jolanda ..

Top vlees en goede service.

Al meerdere malen besteld en altijd super kwaliteit vlees, perfecte levering en goede service. Had mijn laatste bestelling niet compleet geleverd gekregen maar het is, na contact met de klantenservice, naar tevredenheid opgelost.

Zeer goede producten en zeer smelle levering Morgens bestelt de zelfde dag geleverd

Wat wil je nog meer.

Zeer goede waar, lage prijs, snelle verzending, wat wil je nog meer.

Top Vlees

Als zoon van een slager (vroeger) weet ik wel wat goed is! Super mooi vlees, jodenhaas, chateaubriand / ossenhaas en mooie entrecote, heerlijke rundvlees en netjes verpakt!

Prima in orde

Mooi vlees vacuüm verpakt in koel zak. Goed verzorgd.

Heerlijk vlees, mals en boterzacht

Dit keer de kogelbiefstuk afgenomen. Topproduct!

Kwaliteit

Het was mijn eerste keer, dat ik iets besteld heb. Kwaliteit van het vlees is zeer goed. Het ene smaakte lekkerder dan het andere maar over smaak valt niet te twisten. Ook hoe alles wordt verzonden is optimaal. Complimenten.

Heerlijk vers vlees, goed geregeld.

Goed vlees, snel geleverd.

De laatst ster hadden ze van mij ook kunnen krijgen, alleen vind ik het erg vervelend hoe mijn mailbox gespammt word met de vraag “beoordeel ons alsjeblieft”… Vandaar dus maar 4 sterren!

Heerlijk gegeten, op tijd ontvangen.

Vlees werd professioneel verpakt geleverd en op tijd geleverd ondanks dat het kort dag was op een druk moment. 24 uur van te voren besteld dat het aankomt op 29 december. De transporteur werkt transparant met een makkelijke track & trace. Ik werd gebeld door de bezorgster omdat zij mijn huis niet kon vinden. Dat vond ik fijner dan zo een pakket bij de buren achterlaten. Mijn gerecht, osso buco, heb ik ruim op tijd kunnen voorbereiden. En iedereen vond het heerlijk.

Goede kwaliteit vlees en correcte levering volgens afspraak.

Goede kwaliteit vlees en geleverd zoals afgebeeld op de site.

fantastisch

Bestel gemak, super snel geleverd én lekker puur hollands kip

Altijd kwaliteit

Echt goed en lekker vlees! Goed verpakt en de bezorgservice ook niks op aan te merken, door een ander aanbevolen en zeer goed bevallen.

goed vlees.

Prima wild. Mooie prijs

Goed vlees en snel geleverd.

Alles naar wens.

Geweldig geregeld

Alles nog dezelfde dag koud ontvangen, vlees is top.

Dit bedrijf ziet de temperatuur van het vlees op een foto.

Vlees kwam een dag telaat aan, dit werd door de vervoerder netjes gecommuniceerd alleen heb je daar niets aan als het om verse producten gaat. Vlees was niet meer koud, verkleurd al zelfs en dit is volgens het bedrijf allemaal gewoon normaal. Ik heb voor 30 euro vlees in de kliko kunnen gooien en ze willen mij afschepen met een waardebon van 10 euro! Thans man!!!

Beste Martina Grgic, Jammer om dit toch te lezen, na onze uitvoerige communicatie. De foto geeft weer 10 perfecte varkenshaas medaillons. Dit hebben we ook met u besproken. De zending was 1 dag later vanwege de extreme kerstdrukte, wat kan. De transporteur slaat het pakket voor de nacht dan diepvries op zodat elke levering koud aangeboden wordt. U gaf ook aan dat de packs wel bevroren waren maar dat dat kwam door het koude weer. Het is als versproduct verzonden, zag er perfect uit. Helaas kunnen we u deze niet vergoeden. Als goede wil op een bestelling €29,95 hebben wij u toch een bon van 10 euro aangeboden. Jammer, de beste wensen voor 2020 Team internetslagerij.nl

Ruime sortering en top kwaliteit

Prima producten en snelle levering

Over Internetslagerij.nl

Internetslagerij.nl is een online slagersbedrijf en onderdeel van Jans vlees horeca vlees leverancier. Wij hebben geen winkel, u vindt ons online. Wij snijden en bewerken vlees en passen ons aan aan uw wensen en eisen. Onze slagers zijn absolute vakmensen, met vele jaren ervaring. De laatste jaren hebben wij veel geïnvesteerd in het goed en veilig verpakken van ons vlees, zonder kwaliteit te verliezen. Iedere bestelling bij de Internetslagerij.nl wordt met veel liefde voor je klaargemaakt en ingepakt. Het vlees wordt geleverd in hoogwaardige isolatiezakken met speciale koelelementen. Het vlees blijft dan goed gekoeld. We proberen hiermee zoveel mogelijk afscheid te nemen van de grote piepschuim EPS boxen, wat veel ruimte en onnodig afvalverwerking scheelt. Omdat we tegenwoordig verzenden met Trunkrs Same Day Delivery zijn de pakketten nog maar maximaal 9 uur onderweg in Nederland. Voor leveringen in Belgie wordt het vlees speciaal verpakt in EPS isolatieverpakking voor transport. In de verpakking worden koelelementen en indien noodzakelijk droogijs toegevoegd zodat het vlees uitstekend gekoeld is tijdens transport van PostNL. Door deze speciaal ontwikkelde koelverpakkingen heeft het pakket geen gekoeld transport nodig. De koeling is bijgevoegd in de zending zodat het op de juiste temperatuur blijft en in perfecte conditie bij u aankomt. Op deze manier kunnen we de producten zelfs koel houden tot wel 48 uur.