Vers en gekoeld

Heel netjes verpakt en goed gekoeld

Goed stuk vlees

Goede producten, vriendelijke service

Ik begreep mijn ophaal datum verkeerd. Werd alsnog perfect opgelost. Goede kwaliteit. Vriendelijke mensen Eenige is misschien handig om een bordje op deur te doen dat je daar moet aan bellen voor bestellingen ophalen. Ik twijfelde even

prima product goed verpakt en geleverd

prima product goed verpakt en bezorgd

Hollandse kip

De puur Hollandse kip is echt een aanrader.

Heerlijke diamanthaas besteld. Smaakte echt heerlijk. Super mals vlees. Goed ingepakt geleverd op de afgesproken tijd. Echt een aanrader deze winkel. Iedere keer prima vlees als we bestellen. Blijft onze vaste slager voor mooie stukken vlees voor op de bbq.

Aanrader!

Wederom prima kwaliteit en netjes verpakt. Een aanrader

...

Snelle levering en goede kwaliteit aan vlees

Uitstekend!

Welk vlees ik ook bestel, allemaal kwaliteit. En, zeer snelle levering.

Goed product voor goede prijs

Goed product voor goede prijs

Heeft alles gedaan zoals beloofd.

op tijd geleverd , goed verpakt en de bouten zien er mooi uit., mijn dank en het goede,

Heerlijk vlees

Veel keuze en eerlijk vlees producten

Levering exact op tijd, super goed verpakt en de producten van zeer goede kwaliteit.

Snelle, keurige levering, prima vlees

Correct en snel geleverd

Prima vlees, en netjes geleverd

Super vlees.

Super mooi vlees! Voor dat het geleverd werd, een telefoontje of er iemand thuis was. Aanrader mensen.

viel wat tegen

de kogelbiefstuk bevatte veel pezen, verpakking van de kalfspoten was defect en de bezorger kon geen goedemiddag zeggen.

Lekker vlees goed verpakt

Voor de eerste x besteld en we zijn zeer tevreden .

Wtb bestelling en levering

Bestelling en levering zijn prima. Ik heb het product nog niet genuttigd, maar op het ook zag het er goed uit. Verpakking is goed.

Altijd top!

Top kwaliteit vlees voor een goede prijs. Ga zo door

snelle levering, zeer goed verpakt in koelzakken met koelblok, Het vlees was nog bevroren.

Goed bedrijf

Komt afspraken na. Het vlees is bijzonder goed.

goed, maar niet goedkoop

Goede kwaliteit vlees, goed verpakt, goed gekoeld geleverd. De prijzen echter vallen niet mee voor veel produkten. Bij voorbeeld: 2 rib karbonade voor 5,75 euro is behoorlijk aan de prijs.

Uitstekend verlopen

Voor een feest Nergens in de supermarkt goede Duitse braadworst te koop. Via Internetslagerij besteld en de volgende dag al bezorgd. De worsten waren zeer goed verpakt, mooi van gewicht en bovendien heel erg lekker. Top product.

fijne slager

wat ik bestel krijg ik alles netjes verpakt en bezorgt het is echt mijn slager, en nog betaalbaar daar ik werkt als vrijwilleger moet ik ook op de kleintjes letten een pluim voor de internet slager groetjes cor van dalen

Over Internetslagerij.nl

Internetslagerij.nl is een online slagersbedrijf en onderdeel van Jans vlees horeca vlees leverancier. Wij hebben geen winkel, u vindt ons online. Wij snijden en bewerken vlees en passen ons aan aan uw wensen en eisen. Onze slagers zijn absolute vakmensen, met vele jaren ervaring. De laatste jaren hebben wij veel geïnvesteerd in het goed en veilig verpakken van ons vlees, zonder kwaliteit te verliezen. Iedere bestelling bij de Internetslagerij.nl wordt met veel liefde voor je klaargemaakt en ingepakt. Het vlees wordt geleverd in hoogwaardige isolatiezakken met speciale koelelementen. Het vlees blijft dan goed gekoeld. We proberen hiermee zoveel mogelijk afscheid te nemen van de grote piepschuim EPS boxen, wat veel ruimte en onnodig afvalverwerking scheelt. Omdat we tegenwoordig verzenden met Trunkrs Same Day Delivery zijn de pakketten nog maar maximaal 9 uur onderweg in Nederland. Voor leveringen in Belgie wordt het vlees speciaal verpakt in EPS isolatieverpakking voor transport. In de verpakking worden koelelementen en indien noodzakelijk droogijs toegevoegd zodat het vlees uitstekend gekoeld is tijdens transport van PostNL. Door deze speciaal ontwikkelde koelverpakkingen heeft het pakket geen gekoeld transport nodig. De koeling is bijgevoegd in de zending zodat het op de juiste temperatuur blijft en in perfecte conditie bij u aankomt. Op deze manier kunnen we de producten zelfs koel houden tot wel 48 uur.