heerlijk!

3k procureur en 3k kippendijen gebruikt om mijn gasten die voor mijn verjaardag kwamen te serveren. Pulled pork gemaakt met een Hawaiiaanse tint en kip teryiaki gemaak. Ik heb heel veel complimenten gekregen over het eten en mensen rolden naar buiten, zo lekker vonden ze het. Wederom mijn hartelijk dank voor snelle levering en echt goeie kwaliteit

Heerlijk vlees

Ik heb al vaker vlees bij de internetslager besteld, en het is iedere keer top!

Lekker vlees goede service

Heerlijk vlees en een hele snelle goede levering.

Prima vlees

Vlees is goed en word keuring netjes geleverd. Helaas zie je ook hier de prijzen omhoog gaan wat uiteraard wel begrijpelijk is.

Heerlijk, lekker vlees aan schappelijke prijs.

Alles netjes vacuüm verpakt en gelabeld. Perfecte kwaliteit, goede prijs. Vlotte communicatie met klantendienst.

Formidabele

Zeer goed verpakt, vleeswaren goed gekoeld.

Duidelijke site, veel keus en perfect volgens afspraak geleverd

Al meerdere keren gebruikt. Goed assortiment, goede prijzen en prima geregeld!

Top kwaliteit vlees , netjes verpakt en super snel in huis!

Wat hebben wij genoten van het luxe bbq pakket. Eveneens al het vlees, echt genieten!

Duidelijk en alles volgens afspraak geleverd

Afspraken waarvan je via de mail op de hoogte wordt gebracht, zoals de levertijd en datum, worden nagekomen. Vlees wordt goed gekoeld geleverd.

Top!!!

De bestelling makkelijk online gedaan. Kreeg gelijk een bevestiging op de mail. De levering was goed te volgen online en volgens afspraak geleverd. Met ijs elementen is het vlees tijdens transport gekoeld. Stevig verpakt in een kartonnen doos.

Levering zoals beloofd, geen vertraging en goed verpakt

Ik ben zeer tevreden.

Geweldig goed

Het vlees is fantastisch en snel geleverd. Was allemaal nog goed koud. Voor herhaling vatbaar.

Het was goed .

Alleen de ham was een beetje waterig.

Super service en goede prijs!

Perfect coole levering en keurig op de afgesproken tijd!

eenvoudig bestelling plaatsen en keurige afhandeling van de bestelling. Aanrader!

Goed gekoeld en snel ontvangen

Prachtig vlees voor op onze Kamado

Erg lekker vlees

Bereidingswijze moet beter omschreven worden,dit zien als een verbeterpuntje.

Super geregeld en optijd geleverd

Super goed

Goed vlees. Goede service.

Lekker vlees. Goede communicatie.

Ik bestel hier altijd

Altijd heerlijk en lekker goed vlees ik bestel hier altijd en de zelfde dag nog binnen als je wilt. Ik ben altijd zeer tevreden

Zeer goed vlees

Goed vlees, snelle bezorging

goed vlees

Hallo sorry dat het zo lang duurde voor een bericht ik heb genoten van jullie vlees heerlijk lekker bestellen doe ik binnen kort weer groetjes van Frankline

TOP!!

snel geleverd, prima kwaliteit!

Toovlees

Mooie stukken vlees, snel beschikbaar (afhaal bij hun kantoor/produktiehal). Meerdere keren besteld, altijd tevreden.

Kwaliteit vlees en snel/ goed geleverd

Overzichtelijke webshop met goed kwaliteit vlees. Ik bestel hier regelmatig en bevalt goed. Zou het iedereen aanraden.

Over Internetslagerij.nl

Internetslagerij.nl is een online slagersbedrijf en onderdeel van Jans vlees horeca vlees leverancier. Wij hebben geen winkel, u vindt ons online. Wij snijden en bewerken vlees en passen ons aan aan uw wensen en eisen. Onze slagers zijn absolute vakmensen, met vele jaren ervaring. De laatste jaren hebben wij veel geïnvesteerd in het goed en veilig verpakken van ons vlees, zonder kwaliteit te verliezen. Iedere bestelling bij de Internetslagerij.nl wordt met veel liefde voor je klaargemaakt en ingepakt. Het vlees wordt geleverd in hoogwaardige isolatiezakken met speciale koelelementen. Het vlees blijft dan goed gekoeld. We proberen hiermee zoveel mogelijk afscheid te nemen van de grote piepschuim EPS boxen, wat veel ruimte en onnodig afvalverwerking scheelt. Omdat we tegenwoordig verzenden met Trunkrs Same Day Delivery zijn de pakketten nog maar maximaal 9 uur onderweg in Nederland. Voor leveringen in Belgie wordt het vlees speciaal verpakt in EPS isolatieverpakking voor transport. In de verpakking worden koelelementen en indien noodzakelijk droogijs toegevoegd zodat het vlees uitstekend gekoeld is tijdens transport van PostNL. Door deze speciaal ontwikkelde koelverpakkingen heeft het pakket geen gekoeld transport nodig. De koeling is bijgevoegd in de zending zodat het op de juiste temperatuur blijft en in perfecte conditie bij u aankomt. Op deze manier kunnen we de producten zelfs koel houden tot wel 48 uur.