snelle levering en top kwaliteit vlees!

De levering is super en goed verpakt. Het vlees is van superkwalitiet. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Ongelooflijk goed vlees!

Het vlees was heerlijk.. Ik kan het iedereen aanraden.

perfect geregeld zoals steeds

besteld- bevestigd- geleverd conform prima kwaliteit

Erg goed!

Goede kwaliteit en uitstekende levering!

Heerlijk vlees

Erg tevreden over de kwaliteit, En de snelheid van het transport.

Lekker en betaalbaar

Zoals we van de slager mogen verwachten, de prijzen lijken ons een stuk eerlijker hier.

Uitstekende behandeling en levering

Ons pakket kwam , netjes aangeleverd in een prima verpakking, met koelelementen en cq zakken , mooi geportioneerd en vacuüm verpakt Met daarop artikel emn tht datum, zal niet de laatste bestelling zijn , TOP

Niet op aan te merken

Betrouwbaar

Na aanvankelijk ietwat moeizame start, door adequaat optreden van de Internet slagerij toch een succesvolle kerst gehad. Een betrouwbare onderneming met oog voor de klanten en hun producten

Producten netjes verpakt en royaal gesneden

Ziet er goed uit allemaal.

Fast and really Profession

Clean - nice packaging and fast delivery. At this moment we are all did not want to go out shopping and the Internetslagerij just has been there to served the purposes. Keep up the good job!!,

Lekker vlees

Altijd goede ervaringen bij dit bedrijf!

top,snel goedkoop

Ik ben tevreeden met kvaliteit en bezorging.

Super vlees & super service!

Op vrijdagmiddag besteld en de zelfde avond was mijn bestelling binnen! Zulke service zie je niet vaak meer! Top!

Snel progamma om te bestellen, snel geleverd.

Nog nooit vlees via het internet besteld. Goede ervaring.

Snelle service en mooi vlees

Bestellingen worden optijd en goed gekoeld geleverd

Goed vlees!

Prima bezorging. Prima vlees. Zeer goed verpakt.

Toppers

nvt

nvt

Tot nu mooi vlees ( hebben nog niet gegeten) Goed verpakt. Ingeseald ( was nog koud) maar geen koel blokken in de piepschuim bak.

Beste heer Bais, Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn al een tijdje gestopt met de EPS Boxen voor Nederland. We proberen hiermee zoveel mogelijk afscheid te nemen van de grote piepschuim EPS boxen, wat veel ruimte en onnodig afvalverwerking scheelt. Het vlees wordt tegenwoordig geleverd in hoogwaardige isolatiezakken met speciale koelelementen. Het vlees blijft dan goed gekoeld. Omdat we tegenwoordig verzenden met Same Day Delivery zijn de pakketten nog maar maximaal 10 uur onderweg. Hopen u hiermee te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team internetslagerij.nl

Echt lekker vlees, snel geleverd, efficiënt verpakt. Ik vraag me alleen af of de koelelementen eenmalig zijn, of dat ze misschien retour gestuurd zouden kunnen worden ? Dank u voor uw reactie. Ik heb ze in de vriezer liggen en zal ze hergebruiken. Ps vanavond eten we stoofpot van de runderlappen. Het ruikt heerlijk in huis en de kinderen zijn heel enthousiast.

Dag Aranka, Dank voor uw review. Onze Coolpacks zijn gemaakt van kraft papier en koelen producten tijdens het transport op de meest milieuvriendelijke manier. De koelelementen zijn gevuld met een natuurlijke gel die lang een lage temperatuur kan vasthouden. Soms tot wel 80% langer dan traditionele ice of gelpacks. De gel is voedselveilig, ongevaarlijk bij consumptie en niet schadelijk voor het milieu. Na gebruik kunt u ze opnieuw invriezen of recyclen. Hopen u hiermee te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team internetslagerij.nl

Heerlijk vlees, perfect verpakt!

Veel keuze, was onder de indruk van de wijze waarop het verpakt en geleverd werd. Gisteren de kalfsriblappen gebruikt voor een stoofschotel, HEERLIJK ! Voor herhaling vatbaar!

Eerste keer besteld

Meteen raak, alles goed koel verpakt en op tijd geleverd. Zal zeker niet de laatste keer zijn

Prima prijs kwaliteitverhouding

2x besteld. Snelle goede levering. Laatste bestelling bleek mijn bestelde "rub" opeens niet voorradig te zijn en is er op eigen initiatief een andere smaak toegevoegd. Niet blij mee, zeker niet voor 10€ per potje. Lever het dan gewoon niet. Voelt nu hetzelfde als biefstuk bestellen en kip geleverd krijgen. Viel mij sowieso op dat veel artikelen die wel vermeld staan op de site,niet op voorraad zijn. Kwaliteit vh vlees en manier van verzenden is verder prima. Na deze review contact gehad en alles naar behoren opgelost, dank. Score aangepast naar goed.

Dag Bert, Dit kan inderdaad niet en zal zeker niet weer gebeuren. We hebben dit intern besproken. Het bedrag van de rub is per direct gecrediteerd. De ontvangen rub is voor onze rekening. Onze excuses voor dit. Met vriendelijke groet, Team internetslagerij.nl

Eerste keer: top geregeld, mooi vlees

Eerste keer online vlees besteld. Mooi vlees, goede prijs, alles vacuüm verpakt en gekoeld geleverd.

Over Internetslagerij.nl

Internetslagerij.nl is een online slagersbedrijf en onderdeel van Jans vlees horeca vlees leverancier. Wij hebben geen winkel, u vindt ons online. Wij snijden en bewerken vlees en passen ons aan aan uw wensen en eisen. Onze slagers zijn absolute vakmensen, met vele jaren ervaring. De laatste jaren hebben wij veel geïnvesteerd in het goed en veilig verpakken van ons vlees, zonder kwaliteit te verliezen. Iedere bestelling bij de Internetslagerij.nl wordt met veel liefde voor je klaargemaakt en ingepakt. Het vlees wordt geleverd in hoogwaardige isolatiezakken met speciale koelelementen. Het vlees blijft dan goed gekoeld. We proberen hiermee zoveel mogelijk afscheid te nemen van de grote piepschuim EPS boxen, wat veel ruimte en onnodig afvalverwerking scheelt. Omdat we tegenwoordig verzenden met Trunkrs Same Day Delivery zijn de pakketten nog maar maximaal 9 uur onderweg in Nederland. Voor leveringen in Belgie wordt het vlees speciaal verpakt in EPS isolatieverpakking voor transport. In de verpakking worden koelelementen en indien noodzakelijk droogijs toegevoegd zodat het vlees uitstekend gekoeld is tijdens transport van PostNL. Door deze speciaal ontwikkelde koelverpakkingen heeft het pakket geen gekoeld transport nodig. De koeling is bijgevoegd in de zending zodat het op de juiste temperatuur blijft en in perfecte conditie bij u aankomt. Op deze manier kunnen we de producten zelfs koel houden tot wel 48 uur.