De kwaliteit van de producten is prima. Alleen de bezoring kan beter. Ik had nl. gekozen voor vrijdag maar kreeg mijn bestelling op dinsdag.

Helemaal top

Top kwaliteit

Mijn ervaring is simpel en eenvoudig. Iedere hap van hun vlees is smullen, echt kwaliteit.

vlees werd netjes gekoeld en op tijd geleverd.

Top, goede snelle levering. Top kwaliteit vlees

Een goede en snelle levering, keurig verpakt met koelpacks. Kwaliteit vlees ook goed.

Snel en goed geleverd

Bestelling goed en snel geleverd. Vriendelijk, kwalitatief en prijs goed.

Snel en correct geleverd volgens afspraak

X

gebeld, besteld en gehaald en dan binne 40 minuten

wat een heerlijke spareribs waren dat. 5 stuks gerookt op mn smoker volgens 3-2-1 principe, nou ik ga niet meer naar een steak house ofzo. normaal eet je daar 3-4-5 stuks ribs, maar hier hadden we er eigenlijk aan 2 meer dan genoeg. volgende dag 4 ribs gekookt en daarna gewoon op de bbq, ook wel heel lekker maar roken wauzers

Our favorite.

Meat is fresh and taste good!

Goede service en kwaliteit

Bestelling was erg eenvoudig. Goede prijs - kwaliteit verhouding. Ik werd via internet volledig op de hoogte gehouden wat er met mijn pakket gebeurde.

Snelle levering, perfecte kwaliteit

Omdat er vragen waren over de levertijd werd ik netjes gebeld en daarna werd de zending nog dezelfde dag verzonden. De volgende dag al binnen, goed verpakt en van een geweldige kwaliteit.

Kwaliteit voldoet aan verwachting

Producten zijn van goede kwaliteit. Zelf bestelling opgehaald, snel en vriendelijk.

Vlees in top kwaliteit. Zeer te aan te bevelen Alleen de bezorger niet. Kreeg mail waneer het bezorgt zou worden. Ik heb gezorgd dat er iemand thuis was. Bezorger gaat gewoon weg. Dat vind ik belachelijk.

Top service en zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding

Gebruiksvriendelijke site, goede prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering!

Snelle levering, goed verpakt en uitstekende kwaliteit

prima vlees en correcte levering ! top.

top !!

Picanha was zeer goed Mooi stuk vlees

Zeer tevreden over de vleeskwaliteit

Correct, goed verpakt en op tijd geleverd.

Zie boven, persoonlijk vind ik de prijs wat te hoog. Maar ja de kwaliteit is ook hoog.

Kwaliteitvlees en snelle levering

Niets op aan te merken. Website is super duidelijk, goede prijs/kwaliteitverhouding. Levering is snel, goed verpakt en vlees was goed gekoeld. Gaan zeker nog eens bestellen hier.

Perfect vlees

Snelle levering, goede kwaliteit en scherp geprijsd

Alles ziet er perfect uit

Hartelijk dank voor het mooie pakket. Het vlees is heerlijk en keurig koud ontvangen. Tot de volgende keer.

all good

all good

Beste heer Mertens, Hartelijk dank voor uw review. U heeft van ons volgens onze gegevens nog nooit een kortingscode/ voucher ontvangen. Dit was uw 1e bestelling bij ons. Ik denk dat u ons met een ander bedrijf verward wij strooien zeker niet met kortingscodes en vouchers. Ook kunnen wij geen correspondentie vinden over vragen van prijsberekeningen. Wij investeren veel geld in de eps boxen en onze klanten zijn veelal lovend over de kwaliteit van verpakken en koelen. Deze review kunnen wij ons niet in herkennen. Met vriendelijke groet, Team internetslagerij.nl

Prima vlees voor de prijs

Goed vlees, verhouding prijs kwaliteit prima in order. De enige opmerking is voor minimaal 40,- bestellen om te laten bezorgen.

Top kwaliteit

Zeer tevreden over kip en kalfsvlees ,en eberco varkensvlees .

Over Internetslagerij.nl

Internetslagerij.nl is een online slagersbedrijf en onderdeel van Jans vlees horeca vlees leverancier. Wij hebben geen winkel, u vindt ons online. Wij snijden en bewerken vlees en passen ons aan aan uw wensen en eisen. Onze slagers zijn absolute vakmensen, met vele jaren ervaring. De laatste jaren hebben wij veel geïnvesteerd in het goed en veilig verpakken van ons vlees, zonder kwaliteit te verliezen. Nadat wij uw bestelling met grote zorg hebben bereid, verpakken wij het met een hoeveelheid coolpacks en indien nodig met droogijs in speciale EPS koelboxen. Ook zorgen wij ervoor dat uw bestelling tijdig en met zorg wordt afgeleverd.