Goede service en topvlees

Online besteld om af te halen. Verloopt zeer soepel en krijg het mooi verpakt mee. Vlees is van zeer goede kwaliteit en niet duur.

Veel vel en bot nog aan de kippendijen

Zonder pietje precies te zijn de grote stukken vel / vet weggehaald. Alles bij elkaar bijna 300 gram op 5 kilo. Dit niet gewend bij andere internet aanbieders.

Goede communicatie

Er was een stuk niet voorradig 1 dag later tog nog bezorgd

Goed gedaan

Kiezen en bestellen gaan makkelijk en bezorging zelfs op dezelfde dag. Alles keurig en handzaam verpakt.

Levering nog niet ontvangen en geen respons

Beste Internetslagerij, Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen Wat nu ? met vriendelijke groet Royowski Steiginga Op di 20 sep. 2022 om 20:24 schreef internetslagerij.nl <info@internetslagerij.nl>: Internetslagerij.nl Bedankt voor je bestelling Your order has been received and is now being processed. Your order details are shown below for your reference: Bestelling #205734 (20 september 2022) Product Aantal Prijs Kippendijen - 1000 gr. Gewichten: 1000 gr. 2 €21,00 Sukadelappen grasgevoerd 3 €23,85 Buikspek zonder zwoerd wroetvarken - 1500 g. Gewichten: 1500 g. 2 €41,20 Subtotaal: €86,05 Verzending: TRUNKRS Besteld voor 23:59 uur, VANAF MORGENAVOND in huis (17:00 - 22:00) muv de eilanden Betaalmethode: iDEAL Totaal: €86,05 (inclusief €7,10 btw) LEVERDAG NEDERLAND-VERZENDDAG BELGIE: woensdag, 21 september, 2022

Snel, attent en lekker vlees

Voor herhaling vatbaar. Wat ik graag zou zien aangevuld is de oorsprong van het vlees

Vlees is top, contact jammer genoeg minder

Nu twee keer besteld en het vlees is super. Echter zou mijn bestelling op een vrijdag geleverd worden en ik kreeg een bericht dat de levering uitgesteld was. Ik heb toen een bericht gestuurd over wat ik moest doen maar ik heb hier geen antwoord op gehad Uiteindelijk bestelling in goede orde ontvangen maar wel jammer dat ik geen reactie heb ontvangen op mijn bericht.

Goed en snel

Bestelling werd goed afgehandeld, ook extra verzoek werd goed opgepakt. Vriendelijke medewerkers.

Always the best

Fast delivery, best meats, always the best choice

Top spul

Blij mee

Keurig en snel bezorgd

Prima snelle service en kwaliteit de Spanish kruiden niet m'n voorkeur!

Prima vlees

Voor de eerste keer hier besteld. Bestellen eenvoudig, levering volgens afspraak en goed verpakt en het vlees (Brisket en pulled pork) was lekker. Ik ga hier zeker nog eens bestellen.

Heerlijke vlees, top kwaliteit en goede verzending

Heerlijk gegeten

Grote stukken ribeye en picanha besteld en op de camping bereid. Het vlees is netjes schoongemaakt, overtollige stukjes vet wegsnijden was niet nodig. De 8-koppige groep heeft heerlijk en ruim gegeten van de 1,5 kilo. Voor herhaling vatbaar!

Perfecte steaks voor de bbq

Al het vlees was geweldig, super bbq en veel complimenten gekregen om het fijn vlees.

Goed en verzorgde aflevering. Prima produkten

tegenvallend

Vlees is 2 dagen onderweg geweest. Kan de slagerij niets aan doen, maar ik had wel een bbq gepland. Levertijden verschuiven ook altijd tot einde avond. Zit je om 2200 uur dus nog steeds te wachten op een vracht die niet komt. 1 1/2 kg Picanha gekocht. Bleek wel een hele grote zware vetrand om te zitten. Vlees was lekker, maar hier betaal je geen 32 euro voor. De spareribs waren ook erg klein. 4 strengetjes voor 30 euro. Je kan dan beter naar de albertHeyn of de plus. Sorry, maar deze keer enkel minpunten.

Beste heer Koster, Dank voor uw review. We hebben uw bestelling even nagekeken uiteraard. De transporteur Trunkrs doet alleen avondleveringen, helaas hebben wij geen invloed op de levertijden. Excuses dat het pakket is vertraagd bij de transporteur, hij wordt daar voor de nacht wel diepvries opgeslagen. Dit hebben we telefonisch met u besproken. De Picanha wordt altijd met een mooie laag vet geleverd, daar selecteren wij ze op. De slager kant hem iets bij indien er teveel vet aan zit. De gegaarde spareribs gaan op gewicht en zijn per stuk 550 g. dit is wat u ook heeft besteld en gekregen. U zegt wat u bij de Albert Heijn betaald, dat is wellicht correct echter wij concurreren alles behalve met de supermarkt. U mag ons vergelijken met de keurslager dat is een eerlijke vergelijking. Hoplijk zien we u weer terug. Met vriendelijk groet, Team internetslagerij.nl

Mooi stuk vlees

Goed verpakt en goed gekoeld met ice packs. Geleverd zoals afgesproken.

Duidelijk, heel goed en snel. Zoals ik het vooraf graag wilde.

Prettige site, prima geregeld en nette, snelle op tijd levering

lekker vlees zoals van de slager

Eerlijke prijzen voor kwaliteit vlees.

Tot de laatste keer, was het uitstekend!

Helaas bij de laatste aflevering van de producten, was al het vlees bijna compleet ontdooid. Wat betekent dat we jammer genoeg alles in een zeer korte tijd hebben moeten nuttigen.

Uitstekend vlees en goede verzending!

Het was de eerste keer dat ik besteld heb bij internetslagerij.nl. ik heb 2 mooie stukken buikspek besteld en ze zij. Snel en goed verpakt geleverd. Nog nog op de bbq kijken hoe het smaakt maar aan het vlees zal het niet liggen.

Goede kwaliteit voor een goede prijs.

Heerlijke gehaktballen voor een goede prijs snel geleverd.

Great quality meat and service

Great quality meat and service

Over Internetslagerij.nl

Internetslagerij.nl is een online slagersbedrijf en onderdeel van Jans vlees horeca vlees leverancier. Wij hebben geen winkel, u vindt ons online. Wij snijden en bewerken vlees en passen ons aan aan uw wensen en eisen. Onze slagers zijn absolute vakmensen, met vele jaren ervaring. De laatste jaren hebben wij veel geïnvesteerd in het goed en veilig verpakken van ons vlees, zonder kwaliteit te verliezen. Iedere bestelling bij de Internetslagerij.nl wordt met veel liefde voor je klaargemaakt en ingepakt. Het vlees wordt geleverd in hoogwaardige isolatiezakken met speciale koelelementen. Het vlees blijft dan goed gekoeld. We proberen hiermee zoveel mogelijk afscheid te nemen van de grote piepschuim EPS boxen, wat veel ruimte en onnodig afvalverwerking scheelt. Omdat we tegenwoordig verzenden met Trunkrs Same Day Delivery zijn de pakketten nog maar maximaal 9 uur onderweg in Nederland. Voor leveringen in Belgie wordt het vlees speciaal verpakt in EPS isolatieverpakking voor transport. In de verpakking worden koelelementen en indien noodzakelijk droogijs toegevoegd zodat het vlees uitstekend gekoeld is tijdens transport van PostNL. Door deze speciaal ontwikkelde koelverpakkingen heeft het pakket geen gekoeld transport nodig. De koeling is bijgevoegd in de zending zodat het op de juiste temperatuur blijft en in perfecte conditie bij u aankomt. Op deze manier kunnen we de producten zelfs koel houden tot wel 48 uur.