Snel goed vlees

Belde ze in de ochtend of ik diezelfde dag mijn bestelling nog kon ophalen en ze hebben deze moeite voor me gedaan. Uitstekende service en super lekker vlees

Mooi vlees snelle en correcte levering!

top

mooie aanbieding, makkelijk bestellen en vlot en correct leveren

Uitstekend vlees en snelle bezorging

Het vlees is lekker en het bezorgen is snel en goed aangegeven op welke tijd het word gebracht.

Gewoon goed

Heerlijk vlees

Goed vlees en eerlijke prijzen

makkelijke en heerlijk

Dicht bij en altijd vers vlees , heerlijk voor op de BBQ.

Prima vlees en snelle levering

Duidelijke website

Heerlijk vlees

Snelle levering en goeie kwaliteit vlees

Prijzig, maar de prijs waard.

Bij de kleinere bestellingen tikt de prijs stevig aan door de hoge verzendkosten, maar de voortreffelijke kwaliteit is het waard.

Spare ribs wauw wat een vlees ossenworst heerlijk snel geleverd heel mooi verpakt met ijspacks ziet er geweldig uit en vlees is trebien

uitstekend vlees. Ik ben heel tevreden

fantastisch vlees, super service, faire prijce, wat will je nog meer.

Goede levering en mooie stukken vlees

Voor de verjaardag van onze zoon hadden wij 3 kilo varkensbil besteld om een Portugees gerecht te maken. Het vlees zag er top uit en kwaliteit was perfect. Echt een aanrader

Heerlijke Ribeye

Mooi gemarmerde Ribeye ontvangen

Goede product en goed verpakt met transport

Producten goed gekoeld aangekomen

Prima vlees en hele goede bezorgservice!!

Lekker en goed

Lekker en goed

Onvoldoende

Levering was gevraagd en ingevuld op maandag 8/4 ! De levering is gebeurd op 10/4 in de late namiddag , na e-mail van mij waar de levering bleef ! Koelzakjes waren volledig ontdooid ! Vers vlees die meer dan 48 u onderweg is ?!

Top kwaliteit.

Van alles besteld voor op de Kamado. Heerlijk gesmuld, goed vlees!

Gewoon goed

Zoals ik verwacht van de slager

Haal altijd mijn vlees hier.

Veel keuze in kwaliteitvlees.

Goed vlees voor goede prijs

Goed vlees voor een goede prijs. Alleen klacht afhandeling kan beter. Een keer response gehad op de klacht en daarna niks meer gehoord

Vlees ziet er prima uit

Had een bestelling gedaan voor spareribs 12 stuks mar doordat de ribs zwaarder bleken te zijn dan wat op de site stond vermeld er 9 gekregen. Verder prima in orde !

goed en makkelijk, maar iets ontdooid

alles rond het bestellen en bezorgen is goed geregeld. het is lekker vlees, en ze hebben mooie aanbiedingen. MAAR: de kalfsworstjes waren aan 1 uiteinde ontdooid. die hebben we maar direct opgegeten... maar voelde niet vertrouwd... al het andere leek nog voldoende bevroren.

Over Internetslagerij.nl

Internetslagerij.nl is een online slagersbedrijf en onderdeel van Jans vlees horeca vlees leverancier. Wij hebben geen winkel, u vindt ons online. Wij snijden en bewerken vlees en passen ons aan aan uw wensen en eisen. Onze slagers zijn absolute vakmensen, met vele jaren ervaring. De laatste jaren hebben wij veel geïnvesteerd in het goed en veilig verpakken van ons vlees, zonder kwaliteit te verliezen. Iedere bestelling bij de Internetslagerij.nl wordt met veel liefde voor je klaargemaakt en ingepakt. Het vlees wordt geleverd in hoogwaardige isolatiezakken met speciale koelelementen. Het vlees blijft dan goed gekoeld. We proberen hiermee zoveel mogelijk afscheid te nemen van de grote piepschuim EPS boxen, wat veel ruimte en onnodig afvalverwerking scheelt. Omdat we tegenwoordig verzenden met Trunkrs Same Day Delivery zijn de pakketten nog maar maximaal 9 uur onderweg in Nederland. Voor leveringen in Belgie wordt het vlees speciaal verpakt in EPS isolatieverpakking voor transport. In de verpakking worden koelelementen en indien noodzakelijk droogijs toegevoegd zodat het vlees uitstekend gekoeld is tijdens transport van PostNL. Door deze speciaal ontwikkelde koelverpakkingen heeft het pakket geen gekoeld transport nodig. De koeling is bijgevoegd in de zending zodat het op de juiste temperatuur blijft en in perfecte conditie bij u aankomt. Op deze manier kunnen we de producten zelfs koel houden tot wel 48 uur.