Prima kwaliteit vlees voor een goede prijs.

Bestellen via de website is gemakkelijk. Het vlees is perfect verpakt en komt enorm goed gekoeld in huis. Kortom top!

Vlees is van top kwaliteit en wordt uiterst verzorgd afgeleverd.

Mooi ruim assortiment.

Goede ervaring al heb ik nog niet alles geprobeerd wat ik besteld heb. Ook bezorging was prima in orde. Fijn dat de keuze zo groot is en veel mogelijk is, dus geen standaard pakket. Wel de tip om vragen te beantwoorden. Daar kreeg ik nooit reactie op al was t niet t meest belangrijke.

Top kwaliteit

Super kwaliteit vlees, en zeer netjes verpakt. Zeker ons vaste adres geworden om vlees te bestellen.

Goed vlees, snel geleverd, goed verpakt en scherp geprijsd

Elke keer weer goed geregeld. Slecht heel soms een minder stukje vlees tussen

Snel en goede kwaliteit

Perfect vlees en uitstekende levering.

Geweldige kwaliteit vlees en meer dan voldoende keuze. Wordt snel en zorgvuldig verpakt en verzonden. Een aanrader voor andere

Goede prijs voor de kwaliteit die je krijgt

Tot nu toe steeds afgehaald omdat het vlakbij zit dus met bezorgen geen ervaring. Kwaliteit van het vlees is goed en ik heb al diverse producten uitgeprobeerd. Voordeel is dat je hier ook gewoon grote stukken kan bestellen en ze zijn niet zuinig met wat je krijgt. Alles is ook mooi vacuum verpakt dus als je kleinere stukken koopt kan het gelijk de vriezer in zonder dat je het hoeft te herverdelen.

Goede producten, prima en hygiënisch verpakt en snel geleverd.

Gerookt mager spek: cijfer 10 Vers doorregen buikspek: cijfer: 8.5 (spek kon best iets meer vlees en minder vet spek bevatten).

Goed vlees, snel bezorgd, makkelijk betalen

Tevreden! Kom zeker weer terug.

Goed vlees, goede service, snelle levering

Fijne manier om vlees van goede kwaliteit thuis te krijgen. De website is makkelijk in gebruik, je krijgt precies wat je hebt besteld, en het bezorgproces is overzichtelijk. Een echte aanrader, niet alleen voor 'speciale gelegenheden' maar ook voor de dagelijkse kost.

Lekkerste ossenworst ooit!!

Echt lekker mals vlees tot nu toe heb ik geen betere ossenworst kunnen vinden

Snelle betrouwbare levering en prachtig vlees

Ik ben erg tevreden over de levering van het buikspek. Het werd snel en goed gekoeld geleverd. Keurig volgens afspraak. Het vlees was van prima kwaliteit.

Lekker vlees

Ruime keuze, snelle en nette levering

Perfecte service en communicatie

Super fast delivery of high quality products

I have been ordering meat products from Internetslagerij in the past months. Every time the order was nicely vacuum- and cool- packed and delivered to our front door. The selection of meat cuts are very wide, and the meat are of good quality, which you could taste the difference from supermarket products. Only one time I ordered pre-sliced procureur pork and after staying in the freezer for a month, I noticed during thawing process, the vacuum package was leaking. The meat was maybe therefore dryer in taste. Still, highly recommend this shop and their products. We will continue order more from here!

Vlees is van goede kwaliteit !

Heerlijk vlees

Geen supermarkt vlees meer voor ons.

Top kwaliteit

Uitstekende producten en snelle levering! Top!

Super levering

Snel en goed. Prima vlees. En netjes verpakt . Hier word zeker weer besteld

Super Mooi Vlees

Gister besteld vandaag geleverd echt geweldig mooi verpakt .met koel elementen .vlees ziet er top uit Dikke Tien

Vlees is van uitstekende kwaliteit, wordt netjes verpakt en bezorgd.

Goed en betaalbaar

Vlees wat ik van de slager verwacht. Super...

Super goed vlees, goed verpakt en snel bezorgd

Al diverse keren besteld en het is altijd super goed vlees.

Snelle levering van prima kwaliteitsvlees

Zeer tevreden over zowel het aanbod, de kwaliteit als de levering. Enige misschien kleine minpuntje: er zit bevroren en gekoeld vlees bij elkaar in de verpakking wat als gevolg heeft dat het gekoelde vlees ook bijna bevroren is. Ik wilde daar nog pakketjes van maken om zelf in te vriezen, dat werd hierdoor wat lastig, maar was nog steeds te doen. Zou ook niet weten hoe het anders zou moeten, want 2 aparte dozen is ook geen optie, zeker niet qua verpakkingsmateriaal. Aanrader!

Over Internetslagerij.nl

Internetslagerij.nl is een online slagersbedrijf en onderdeel van Jans vlees horeca vlees leverancier. Wij hebben geen winkel, u vindt ons online. Wij snijden en bewerken vlees en passen ons aan aan uw wensen en eisen. Onze slagers zijn absolute vakmensen, met vele jaren ervaring. De laatste jaren hebben wij veel geïnvesteerd in het goed en veilig verpakken van ons vlees, zonder kwaliteit te verliezen. Iedere bestelling bij de Internetslagerij.nl wordt met veel liefde voor je klaargemaakt en ingepakt. Het vlees wordt geleverd in hoogwaardige isolatiezakken met speciale koelelementen. Het vlees blijft dan goed gekoeld. We proberen hiermee zoveel mogelijk afscheid te nemen van de grote piepschuim EPS boxen, wat veel ruimte en onnodig afvalverwerking scheelt. Omdat we tegenwoordig verzenden met Trunkrs Same Day Delivery zijn de pakketten nog maar maximaal 9 uur onderweg in Nederland. Voor leveringen in Belgie wordt het vlees speciaal verpakt in EPS isolatieverpakking voor transport. In de verpakking worden koelelementen en indien noodzakelijk droogijs toegevoegd zodat het vlees uitstekend gekoeld is tijdens transport van PostNL. Door deze speciaal ontwikkelde koelverpakkingen heeft het pakket geen gekoeld transport nodig. De koeling is bijgevoegd in de zending zodat het op de juiste temperatuur blijft en in perfecte conditie bij u aankomt. Op deze manier kunnen we de producten zelfs koel houden tot wel 48 uur.