Keurig verpakt, mooi volgens afspraak bezorgd. De bezorger zette het pakket op de stoep en was na aanbellen al bijna weer in de auto. Gelukkig waren we thuis. De bestelling snel in de koelkast geplaatst, zonder te controleren. Dat had ik beter wel kunnen doen, want de koelelementen waren zo koud, dat het vlees de volgende dag deels bevroren was.

Zeer goede kwaliteit vlees, vis en kip producten! Aanrader!

Heerlijk vers, goed van smaak. Perfect gekoeld aangelerverd.

Aanrader! Nooit meer van de supermarkt.

Heerlijk mals. Marinade super, niet overheersend, precies goed. Niet te vergelijken met vlees uit de supermarkt. Voor mij geen kiloknallers meer!

Lekkere producten, perfect verpakt en bezorgd volgens afspraak!

Heerlijk vlees

Vlees is geweldig.

Positief

Goede kwaliteit en netjes bezorgd

Goede kwaliteit tegen een schappelijke prijs

Op tijd geleverd

Vlug geleverd

Goed product en snel geleverd

netjes verpakt

Goed mooi vlees

Correcte levering van prima vlees.

Mooi stukje vlees

Bestellen is makkelijk. Keuze is ruim. Wordt netjes verpakt.

Prima vlees

Bezorging een dag te laat. Met voedsel maak ik me dan toch wel zorgen als het nog een dag bij de bezorger ligt

Niet op goede dag bezorgd en geen contact mee te krijgen.

Prima vlees maar twee dagen te vroeg bezorgd waardoor het op de dag dat ik het nodig had niet meer vers was. Contact gezocht via Instagram en is tot op de dag van vandaag niet gezien/gelezen, echt waardeloos. Er zijn betere webshops met betere service om bij te bestellen.

Onbetrouwbaar

Op 25 maart vlees besteld. Aangegeven dat ik het 27 maart thuis bezorgd wilde hebben. Helaas, geen vlees werd verplaatst naar donderdag.. helaas, geen vlees. Toen werd het verplaatst naar vrijdag.. helaas geen vlees. In het paasweekend heb ik beide dagen het huis vol gehad met familie maar helaas zonder mijn beloofde vlees. Inmiddels heb ik nog STEEDS geen vlees. Ik bestel echt nooit meer bij jullie ik vind het onbetrouwbaar en kan er niet van op aan.

Beste mevrouw Rodijk, Onze excuses hiervoor. Helaas heeft het transportbedrijf u laten zitten. Wij proberen altijd te leveren op de fagsproken dag. Helaas kan het voorkomen dat het anders wordt door wat voor reden dan ook in de logistiek. Nogmaals onze excuses. Groet, Team internetslagerij.nl

Prima kwaliteit, goed verpakt.

Prima ervaring, enige minpuntje waren een paar mails dat het een dag eerder zou worden geleverd en later toch weer niet. Maar anders dan dat, prima

Mooie kwaliteit tegen goede prijs

Mijn bestelde vlees werd netjes zoals afgesproken afgeleverd. Kwaliteit is ook prima, wat je van een slager mag verwachten.

Prima kwaliteit

Tijdige levering, goede communicatie, mooi stuk vlees

goede kwaliteit en vlotte levering

tweede keer besteld en het was beide keren van goede kwaliteit

Goed geregeld

Snelle levering van ons vlees. Kregen alles royaal op gewicht. Top

Twijfelachtige 1ste keer

Levering transporteur waardeloos, dag te laat zonder informatie, bezorging slecht. Gewicht Inhoud verpakking kwam niet ov evereen met gewicht op de verpakking. Versheid vlees ok

Gewoon goed

Gewoon goed!

Website is top makkelijker om te bestellen, bezorgen van het vlees gaat heel snel is perfect verpakt. En het vlees is super weer heerlijke spareribs brisket en spek voor op de treager

Uitstekend en goede kwaliteit

Zeer tevreden over aflevering en kwaliteit.

BIEFSTUK SMAAKTE GOED.

HET KWAM NETJES VERPAKT BINNEN HET ZAG ER GOED UIT.GOED VOOR HERHALING EN TOT DE VOLGENDE KEER.BEDANKT.

Inmiddels is de zaak netjes afgehandeld, het ging nogal mis bij Trunkrs en de communicatie vanuit Internetslagerij.nl ging in eerste instantie wat moeizaam. Inmiddels netjes opgelost en uitgezocht door Internetslagerij.nl.

Beste heer Jansen, Er is net mailverkeer met u geweest en u heeft ons netjes te woord gestaan. We hadden afgesproken als er iets niet goed was met het pakket dat we het uiteraard zouden oplossen. Ik denk en hoop dat onze communicatie met u en de review elkaar hebben gekruist. In elk geval excuses voor het ongemak en fijne paasdagen. Met vriendelijke groet, Team internetslagerij.nl

Over Internetslagerij.nl

Internetslagerij.nl is een online slagersbedrijf en onderdeel van Jans vlees horeca vlees leverancier. Wij hebben geen winkel, u vindt ons online. Wij snijden en bewerken vlees en passen ons aan aan uw wensen en eisen. Onze slagers zijn absolute vakmensen, met vele jaren ervaring. De laatste jaren hebben wij veel geïnvesteerd in het goed en veilig verpakken van ons vlees, zonder kwaliteit te verliezen. Iedere bestelling bij de Internetslagerij.nl wordt met veel liefde voor je klaargemaakt en ingepakt. Het vlees wordt geleverd in hoogwaardige isolatiezakken met speciale koelelementen. Het vlees blijft dan goed gekoeld. We proberen hiermee zoveel mogelijk afscheid te nemen van de grote piepschuim EPS boxen, wat veel ruimte en onnodig afvalverwerking scheelt. Omdat we tegenwoordig verzenden met Trunkrs Same Day Delivery zijn de pakketten nog maar maximaal 9 uur onderweg in Nederland. Voor leveringen in Belgie wordt het vlees speciaal verpakt in EPS isolatieverpakking voor transport. In de verpakking worden koelelementen en indien noodzakelijk droogijs toegevoegd zodat het vlees uitstekend gekoeld is tijdens transport van PostNL. Door deze speciaal ontwikkelde koelverpakkingen heeft het pakket geen gekoeld transport nodig. De koeling is bijgevoegd in de zending zodat het op de juiste temperatuur blijft en in perfecte conditie bij u aankomt. Op deze manier kunnen we de producten zelfs koel houden tot wel 48 uur.