Heerlijk vlees voor een leuke prijs en hele snelle levering

Heerlijk vlees

Bestellen. Betalen. Ontvangen. Bouillon trekken

Prima vlees

Snel geleverd en keurig verpakt. Dat wordt smullen...

Te laat bezorgd

Het vlees is perfect, Maar de levering slecht. 1 dag te laat en de sappen kwam uit de doos. Was helaas gedooid. Ik heb het vlees gecondoleerd, was nog wel goed gelukkig. Ik hoop in de toekomst dat het leveren vlugger gaat en dat het nog bevroren is. We gaan weer richting de zomer

Top kwaliteit

Goede kwaliteit vlees, de bestelling is snel bezorgd en "cool" verpakt in porties. Voor ons is het voor herhaling vatbaar.

Uitstekend.

Vlees is van zeer goede kwaliteit. Goed Verzorgd/verpakt.

Gewoon goed stuk vlees en service

Vlees zeer goed gekoeld gebracht Toevallig bij mijn procureur vergeten geen probleem smorgens gebeld en de zelfde dag nog gebracht top !!!!

Heerlijke dry aged beef

Dry aged beef is top….de rest moeten we nog proberen. Ziet er goed uit.

Prima verzorgd

Net zoals bij eerdere leveringen was het ook deze keer weer prima verzorgd.

snel en netjes bezorgd

eerste keer besteld en zeer tevreden.

goede slager

Het vlees is hoe ik het van de slager verwacht

heerlijk smaakvol vlees

Al jaren koopt ik het vlees bij de internetslager, het is smaakvol vlees en zonder de tussenhandel. Als echte hollander wat willen we nog meer: super smaak vol vlees tegen mooie prijzen

Heerlijke hamburgers

Top hamburgers, zijn echt heerlijk sappig en smaakvol.

Goede kwaliteie en makkelijk

Supersnel bezorging. Goed kwaliteit en prijs.

Niet goed

Stond nogal in tijdsnood , en de levering zou zijn donderdag voor 23.59 besteld vrijdag in huis . Dit ivm een feest op zaterdag. Maar tot mijn verbazing kwam het vlees niet , dus u raad het al maandag avond komt de koerier. Anders was ik wel tevreden geweest, maar waar was mijn bestelling niemand die je te woord staat , alleen een computer waar je me chat (ook nog). Vlees op zich ziet er goed uit , maar waar is het al die tijd in gekoeld geweest. (Koelzakken waren water geworden).

Vertraagde bestelling

Niet alle bestelde producten bleken voorradig. Kan gebeuren, natuurlijk. Ben hierover netjes per mail gereageerd. Op mijn reactie om dan wel het nieuwe bezorgmoment af te stemmen is helaas niet gereageerd, waardoor ik veel moeite heb moeten doen om toch het pakket in ontvangst te laten nemen. Verder is de kwaliteit van het vlees goed en is de bezorger van Trunks altijd aardig en beleefd

Goed vlees, goede service

Inmiddels al meerdere keren besteld, altijd goede service gehad en goed vlees ontvangen! Zeker een aanrader.

Altijd perfect!!

Altijd snelle levering en netjes verpakt. Het vlees is heerlijk en van zeer goede kwaliteit!!

Top hamburgers

Fijne hamburgers, goed vlees

Zeer goede kwaliteit

Zeer goed , rundrmuis uitmuntend

heerlijk vlees

Prima op tijd geleverd. De chauffeur was wel een onbeleefde meneer.

Super maar ik miste een kipgrilworst in mijn bestelling ,hierover gemaild en helaas geen reactie op gekregen

goed verpakt en nette service

goed verpakt en nette service

Over Internetslagerij.nl

Internetslagerij.nl is een online slagersbedrijf en onderdeel van Jans vlees horeca vlees leverancier. Wij hebben geen winkel, u vindt ons online. Wij snijden en bewerken vlees en passen ons aan aan uw wensen en eisen. Onze slagers zijn absolute vakmensen, met vele jaren ervaring. De laatste jaren hebben wij veel geïnvesteerd in het goed en veilig verpakken van ons vlees, zonder kwaliteit te verliezen. Iedere bestelling bij de Internetslagerij.nl wordt met veel liefde voor je klaargemaakt en ingepakt. Het vlees wordt geleverd in hoogwaardige isolatiezakken met speciale koelelementen. Het vlees blijft dan goed gekoeld. We proberen hiermee zoveel mogelijk afscheid te nemen van de grote piepschuim EPS boxen, wat veel ruimte en onnodig afvalverwerking scheelt. Omdat we tegenwoordig verzenden met Trunkrs Same Day Delivery zijn de pakketten nog maar maximaal 9 uur onderweg in Nederland. Voor leveringen in Belgie wordt het vlees speciaal verpakt in EPS isolatieverpakking voor transport. In de verpakking worden koelelementen en indien noodzakelijk droogijs toegevoegd zodat het vlees uitstekend gekoeld is tijdens transport van PostNL. Door deze speciaal ontwikkelde koelverpakkingen heeft het pakket geen gekoeld transport nodig. De koeling is bijgevoegd in de zending zodat het op de juiste temperatuur blijft en in perfecte conditie bij u aankomt. Op deze manier kunnen we de producten zelfs koel houden tot wel 48 uur.