Snel bezorgd, uitstekend product

Hoesje met bijpassende screenprotector besteld. De screenprotector kwam met een extra bescherming om het glas, perfect geleverd!

Vriendelijke service

Het backcover hoesje dat ik via Bol.com had besteld, was na enkele maanden helaas al beschadigd. Nadat we eerst wat miscommunicatie hadden, is mijn reactie daarna heel snel en netjes afgehandeld: de volgende dag had ik een vervangend hoesje in de brievenbus!

Niets ontvangen

Slechts een lege opengescheurde enveloppe met een sorry van de post

Groot Assortiment, afhandeling vlekkeloos

Vaste plek waar ik mijn mobiele accessoires koop. Snelle levering, nooit problemen gehad.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Zeer leuk aanbod tegen gunstige prijzen

Bestelling nooit ontvangen! Geen reactie van hun op mijn mails en online chat berichten ontvangen. Geld kwijt

Pluspunten

Snelle levering. Geen opmerkingen

Pluspunten

Mooi vlot design van de site, producten makkelijk vindbaar en duidelijke omschrijvingen! Kortom topsite!

Pluspunten

Leuke producten!

Pluspunten

Frisse website. Met een code wat extra korting gekregen. Goeie prijs-kwaliteit verhouding

Pluspunten

Rode holes hoesje voor iPhone besteld. Zeer dun en ligt lekker in de hand. Ook snel geleverd. Top!

Pluspunten

Ziet er netjes uit! Overzichtelijke website wat je zoekt vind je ook heel snel en genoeg accessoires keuzes voor je telefoon. Ik zou zeggen gauw bestellen en je hebt ook snel in huis :)

Flyers maken. Misschien meerder talen toevoegen kan geen kwaad.