Vriendelijke en zeer behulpzame supportmedewerkster

Wij zijn zeer goed en accuraat geholpen door de support medewerkster. We hebben 8 lampen besteld waarvan er twee later geleverd werden. Daarover hebben we gebeld en de support medewerkster heeft de order na 17 uur nog voor ons weg kunnen doen waardoor we de lampen de volgende dag hadden. Helaas was er 1 lamp stuk. Na een belletje naar dezelfde support medewerkster is ons toegezegd dat er een nieuwe lamp wordt gezonden. Bedankt voor de goede hulp. Onze keuken straalt met deze mooie Calex lampen.

weigeren verkeerd gestuurde spullen te ruilen

Waardeloos bedrijf op zaterdag besteld zou maandagavond geleverd worden. Nu woensdag geleverd echter helaas de verkeerde door verbindingen voor grondpotten, zij wegeren de orginele te sturen. heb ze nu bij een ander bedrijf besteld kom hier nooit meer terug. Doet mij denken aan een zolderkamer bedrijf --jij besteld en zij moeten het eerst bij een ander bestellen,prutsbedrijf

Slechte communicatie en klantenservice, waardeloze webwinkel!

Ledpaneel en houder besteld, volgens de website op voorraad en voor 22:00 besteld morgen in huis...na 4 werkdagen nog steeds niets ontvangen...3 keer contact met klantenservice gehad vervolgens veel valse beloftes en hoop niet klantgerichte antwoorden, inmiddels geld terug gevraagd. Kijk dus uit met wat je hier besteld.

Na 1e keer bestellen niet enthousiast

Communicatie is moeilijk. Gemaild met lightexpert maar na paar dagen nog geen reactie. Inligomgeving te lastig voor iemand die snelle bestelling wil doen

Pluspunten

Snelle levering en goed artikel

geen

Pluspunten

Mooie producten tegen erge scherpe prijs, ook vraag snel en vakkundig behandelt. Bedankt!

Pluspunten

Correcte en snelle levering

Pluspunten

Makkelijk bestellen, vlot geleverd, aftersales zeer goed

Pluspunten

Goed product voor een scherpe prijs. Ik heb er veel plezier van. Levering supersnel: de volgende dag!

geen, doorgaan zo!

Pluspunten

Snelle servies

Pluspunten

Snel in huis, zien er goed uit.

Pluspunten

Snelle levering,Goede prijzen

Ik vindt dat er nog beter naar kwaliteit van het product gekeken moet worden.

Pluspunten

Goede site, Snelle levering.

Toen na levering bleek dat de kleur erg warm wit oranje uitviel hebben wij gemaild. Snel antwoord maar er bleek volgens hen geen mogelijkheid om dit op te lossen. Vervolgens zelf een passende oplossing gevonden door losse warm witte ledstripjes aan te schaffen voor een paar euro en de oranje gekleurde hierdoor te vervangen. Jammer dat dit ons niet is geadviseerd, nu zelf lang gezocht naar een oplossing.

Pluspunten

als iet terug stuurt dat je tegoed weer opnieuw te kunnen besellen te gebruiken melding als ze geld terugstorten

Pluspunten

Goeie service!

Pluspunten

Het achteraf kunnen betalen, zonder dat dit ten koste ging van de levertijd. Toen er iets mis was, werd het heel soepel opgelost. Hulde.

Pluspunten

Met een andere bezorgdienst in zee gaan Geen postnl slechte bezorging

Pluspunten

-Goede verhouding prijs kwaliteit. -Snelle levering.

Pluspunten

Goede communicatie Snelle verzending

geen