Indien ik nog iets nodig heb ga ik zeker hier nog bestellen, met zulke goede service

Snel, correct en voordelig!

Snel verzending. Goede kwaliteit en service tegen een redelijke prijs!

Snel verzending. Goede kwaliteit en service tegen een redelijke prijs! Snel verzending.

Snelle goede levering

S avonds besteld volgende dag in huis. Super verpakt en klopte gewoon allemaal. Dikke pluim

mooi product, zeer snel geleverd

Als ik ooit nog iets met verlichting wil aanschaffen zal ik zeker aan hun denken.

super

heel snele levering en goede producten zeer tevreden******

Service

Diverse onderdelen waren verkeerd bezorgd. Kan gebeuren. Melding gemaakt en verzoek om om te ruilen. Maar toen begon de weerstand. Ik moest overtuigen met fotos en verhaal dat het geleverde echt niet paste. Twee telefoontjes en 5 mails verder kreeg ik pas een deel van juiste spullen. Het ander deel wacht nog.

Prima service, snelle levering

Prima service en snelle levering

Levering via DPD is een ramp

Levering door DPD niet de volgende dag geleverd. Pakket was te volgen, echter deze was op tijd bij het depot van DPD, echter is pas de maandag geleverd ipv zaterdag

Snelle en duidelijke site.

Snel het juiste gevonden, en geleverd. Super.

Superrr snelle levering goed ingepakt en betaalbaar alles werkt naar behoren

Prima snelle levering

Snel en perfect

Beste aankoop ... prijs , kaliteit...snelheid levering ...top

Beste aankoop ... prijs - kwaliteit... en snelheid levering! ...top...doe zo voort Mvg Luc uit Schilde (Belgie)

matig tevreden .

Had een vlottere levering verwacht, maar kennelijk is het bij DPD blijven hangen. Uiteindelijk is het aangetroffen voor de deur van het appartement, waardoor het voor iedereen beschikbaar was.

Voordelige keuze en snelle verzending

Voordelig en snelle verzending

oké

lightexpert levert goede spullen

Uitstekend.

Snelle en goede levering en niet duur

Snelle levering en goede klanten service

Na een bestelling ging er iets mis, kreeg een e-mail dat er iets fout was gegaan door mij. Na de mail spullen besteld en het was de andere dag binnen. Cees P

Was correct en snel geleverd

Makkelijk besteld en snel geleverd

Slechte bezorging

Pakketje wordt afgeleverd zonder dat ik er zelf voor heb getekend. Mijn buren moeten mij erop attenderen dat er een pakketje ligt voor de deur. En wil ik hem ophalen is mijn pakketje weg. Advies: zorg ervoor dat de pakketjes persoonlijk worden afgeleverd.

niet goed verpakt

De lampen waren niet goed verpakt en staken aan twee kanten uit de doos, zowel de onderkant als de bovenkant was de doos stuk, daardoor de reflectors aam twee kanten beschadigd

goede levering alles ging goed.

Duidelijke website, netjes op tijd geleverd

Groot assortiment, duidelijke omschrijving over product en mogelijkheden. Standaard levering mét dimmer voeding zou een aanrader zijn voor de ledpanelen.

gewoonweg fantastisch