Artikel is beschadigd

Gisteravond pakketje open gemaakt waar de lamp in zat en deze was lichtelijk beschadigd

Beste Randy, Bedankt voor je review. Zou je een foto van de beschadiging willen mailen naar klantenservice@lightexpert.nl, dan kan ik kijken hoe ik dit het beste voor je op kan lossen! Alvast bedankt! Morsal van Lightexpert.nl

Snelle levering, scherpe prijs

Keurig verpakt kwam mijn bestelling led-buizen de volgende dag aan. Heel tevreden!

volgens afspraak

nu wel volgens afspraak op tijd geleverd

Supersnelle levering.

Vrijdag om 15.30 besteld. Zaterdag om 12.00 geleverd.

Super tevreden

Donderavond besteld Vrijdags bezorgd Producten waren goed verpakt en werken naar behoren Ook erg tevreden over de koerier Red mijn pakketje

Ruime keus en top service

De bestelde artikelen gingen snel op de post en ik werd middels mails goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Bij ontvangst bleek 1 lamp helaas een defect te hebben maar hier werd door het bedrijf zeer snel een adequate oplossing voor gevonden en uitgevoerd. Fijne lui!:)

Goed gedaan.

Netjes afgeverd

Goede service.

Bestelling was defect volgende dag een nieuwe gestuurd

slechte communicatie

Voor 17.00 uur besteld, de volgende dag in huis ... Niet dus. Na bijna een week 2 x gebeld, geen reactie. E mail: wel reactie. Product was niet op voorraad, terwijl op de site stond dat dit wel het geval was. De leverancier zou het product de volgende dag leveren. Na weer een paar e mails bleek dat het product niet meer leverbaar was. Toen waren wij 9 dagen verder. Bij een bedrijf in Almere vond ik het product en ook nog een stuk goedkoper. 's middags besteld, de volgende middag in huis !! Waarvan akte..

Prima site en adequate levering

Zeer tevreden. Foutieve leverig werd snel opgelost.

goederen geleverd zoals aangegeven

kwaliteit en levering zoals vermeld op de website. geen opmerkingen.

Supersnelle en keurige levering

Het bestellen ging erg makkelijk, en de levering was heel erg snel. Het artikel was ook keurig netjes ingepakt. We zijn dus over het geheel erg tevreden!

Snelle levering. Top!

Matig

Produkt op tijd geleverd. Echter nu totaal 12 e-mails ontvangen voor deze aankoop. Dit slaat nergens op. Benieuwd naar jullie reactie. Christian de Jong

Doen wat ze beloven en komen afspraken na.

Meerdere keren al besteld....alles keurig volgens afspraak geleverd.

Snel, goed en voordelig!

Zo als het hoort en een beetje beter!

Snelle levering, vriendelijke service

Ik zou het pakket afhalen, maar men had het per abuis toch verstuurd. foutje, kan gebeuren, was voor mij ook geen probleem. De volgende dag geleverd per DPD. Verder niets op aan te merken.

SNELLE LEVERING, DEGELIJK MATERIAAL VOOR ZIJN PRIJS

Al verschillende keren besteld en steeds zeer tevreden met het geleverde materiaal.

Zeer klantvriendelijk

De levering was een dag later dan op de site staat maar voor mij geen probleem. De installatiehandleiding bij het product was niet correct/volledig, Lightexpert.nl heeft mij goed geholpen met de juiste installatiehandleiding. Het product voldoet helemaal aan mijn verwachtingen!

Tot nu toe prima.

Te vreden.

Na de bestelling wordt het goed en snel geleverd.

Geleverd volgens opgave / goed verpakt

veel licht met weinig vermogen

Als de kabeltjes aan de lampen 5cm langer geweest waren had de montage veel makkelijker geweest !