apparaat binnen de afgesproken termijn geleverd, de werking hiervan was na installatie uitstekend !

Snelle levering netjes verpakt

De titel zegt het al

Snel maar incorrecte levering

Webshop is overzichtelijk en bestelling ging vlot. Verzenden van de goederen was heel goed maar jammer genoeg werden de verkeerde items geleverd.

Sturen ongevraagd een nieuwsbrief

Na het plaatsen van een order, waarbij ik er goed op gelet heb dat ik geen ongevraagde nieuwsbrief krijg, word ik onaangenaam verrast dat ik toch op de mailinglist geplaatst ben. Ik vind dit onbeschoft.

Mooi spul en snel geleverd

Spullen makelijk op de site te vinden Prijzen zijn netjes en snel geleverd

Levering goed en snel en armaturen zoals verwacht

Levering van de gewenste armaturen is prima gegaan.

Artikelen zijn goed. Site werkt niet goed.

De artikelen zoals besteld zijn in goede orde ontvangen. Om de juiste aantallen in de winkelwagen te krijgen is een drama. Meerdere malen geprobeerd het aantal te wijzigen. Uiteindelijk naar de homepage terug gegaan en een nieuw artikel geselecteerd waarna wijzigingen wel mogelijk zijn. Mischien een bug in de site. De volgende dag in huis is ook niet na gekomen. Voor mij geen probleem omdat het geen haast heeft. In dit geval kan Corona ook meespelen. Zie dit als opbouwende kritiek. Nogmaals tevreden met de geleverde artikelen.

Doen wat ze beloven

Vandaag besteld, morgen in huis klopt helemaal. Ik had mijn pakket de volgende dag binnen en wat ik besteld had zat er ook in. Toppie

Super service !!!

Mijn man had een bestelling gedaan waarbij hij wandlampen voor de tuin had besteld en grond kabel. Hij had niet gezien dat er op de wandlampen een levertijd zat van 3 tot 5 werkdagen. 2 dagen na de bestelling kwam de stratenmaker voor onze tuin en hadden de grond kabel echt nodig. Contact met jullie gehad en werd direct apart verzonden en hadden het dezelfde avond nog in huis. Top service !! En zeker in deze tijd.

we hebben lichtbakken besteld en zijn zeer tevreden. bestellen ging makkelijk, levering volgens afspraak.

Slechte service

Ik heb een bestelling gedaan, maar ipv. 8 armaturen en lampen, werd er maar 1 geleverd. Geen pakbon oid. om de order te controleren. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en via email na 2 dgn. geen reactie.

Goede prijs kwaliteit verhouding

2 breedstralers gekocht en zouden de volgende dag binnen zijn. Helaas met 10 minuten het huis uit zijn de bezorger gemist (liet geen bericht achter), volgende bezorg moment was 3 dagen later. Netjes tijdstip ontvangen en braaf gewacht maar nooit iemand gezien en weer geen bericht. De dag erna gebeld en blijkt dat de bezorging op zaterdag levering staat en alleen op zaterdag geleverd zal worden. Gelukkig is dit aangepast en de dag daarna mijn lampen gekregen. Niet perse een minpunt van Lightexpert maar wel vervelend dat de bestelling op zaterdag bezorgen gezet was.

Leverring was top. Makkelijk te installeren.

Kwalitatief materiaal!

Fijne webshop, goed materiaal en een snelle service!

snel en goed

snelle levering en goede kwaliteit

Snel geleverd product van goede kwaliteit en scherpe prijs

Niet geleverd binnen 24 uur

Dinsdag besteld, donderdag middag geleverd en geen track and trace code ontvangen

Verkeerde kleur geleverd.

Lamp kwam een dag later, opzich niet erg na al deze omstandigheden. Maar ondertussen krijg ik ook nog de verkeerde kleur lamp 6000k besteld 4000k ontvangen. Betaald voor een 6000k.

Snelle levering, product naar verwachting

Product werkt naar behoren en is naar verwachting

snelle levering en correct

snelle service

duidelijke omschrijving van het product wat wij gekocht hebben.

Snelle levering en goed materiaal

goed en snel

voldoet aan alle verwachtingen en lekker goedkoop

Adequate afhandeling van geplaatste orders

Prima web-site. Overzichtelijk bestel procedure. Snelle orderbevestiging en snelle levering op het aangegeven tijdstip.

Snelle levering!!