Geen enkele bemerking

Alles goed verlopen

Goed product, maar levertijd werd niet behaald

Voor 22:00 uur besteld is morgen in huis beloofd de site. In mijn geval was het: voor 22:00 besteld, 3 dagen later in huis. Lastig als je wel voorbereidingen hebt getroffen.

Ajjj

Levering was niet de volgende dag maar de dag erna en het artiekel was kapot

Vlotte bestelling en levering

Goed product van hoge kwaliteit.

snelle levering van product volgens beschrijving

gekozen product voldoet prima, waar voor het geld en snelle levering.

snelle levering , maar slecht contact

Ik heb pas 2 x de zelfde bestelling gedaan van 4 TL Led armaturen met 4 Led TL lampen alle 150 cm waren heel snel geleverd. Maar bij de 1e bestelling waren er 2 lampen stuk we hebben alles geprobeerd maar die 2 branden niet. Heb toen gebeld kreeg geen contact , daarna mail gestuurd kreeg standaard mail terug dat het was ontvangen is inmiddels 10 dagen geleden daarna niks meer gehoord . Heb nog meerdere malen gebeld en nogmaals een mail gestuurd maar geen contact op verschillende tijden van de dag. Dus tot nu toe heb ik nog steeds geen contact gehad . Ik wacht nu nog een week dan ga ik naar het tv programma Kassa om dit te melden ik vind dit niet meer normaal . Groet P.Strik

Snelle levering, duidelijke site

Goede opvolging en service

Volgende dag niet in huis, veel later

Wij hadden erop gerekend met de electriciën dat het product de volgende dag in huis zou zijn, helaas duurde dat 3 dagen. Op zich niet erg, maar zou fijn zijn wanneer je het weet, zeker als je installatiewerkzaamheden uitbesteedt.

product is prima

Alleen jammer dat ze niet leveren zoals staat aangegeven voor 22.00 uur besteld is de volgende dag geleverd helaas is dit niet het geval . Maar het geleverde product is prima

Heel snel

Keurig op tijd

Goeie spullen en snelle levering

Zeer klantgericht

Mijn bestelling was eerst even blijven liggen vanwege grote drukte, maar werd met spoed verstuurd toen daar ruimte voor was.

Ben tevreden even wennen dat je geen licht hoeft uit te doen verder alles naar wens

Ok

Eerste levering beschadigd, na melding een nieuwe levering gekregen.

Uitzonderlijk vlugge levering.

Een aanrader

Al verschillende bestellingen gedaan altijd netjes verpakt (in tegenstelling tot sommige andere leveranciers waar de lampen al gebroken aankwamen). Ik heb de pech gehad om 1 lamp defect te hebben na 1 week gebruik maar de waarborg was snel en zonder problemen afgehandeld. De geleverde lampen durf ik naast "topkwaliteit"lampen van Philips en Osram te leggen. Deze zijn voor de 3voudige prijs slechter verpakt en aan de lamp/lichtopbrengst is geen verschil te merken.

Snel geleverd netjes verzorgd

Mooi product, matige aftersales

Producten waren snel binnen, goede kwaliteit. Echter miste er onderdelen (schroefjes voor de bakken), gebeld (15 minuten aan de lijn geweest), conclusie was dat schroefjes direct opgestuurd zouden worden.. je raad het al, nooit aangekomen. Heb het maar op een andere manier opgelost

Positief

Vrijdag middag besteld, maandag avond in huis. Als ik het sneller had willen hebben dan had ik het moeten komen ophalen. Het zou misschien wel handig zijn als het vrijdags voor 17.00 uur wordt besteld het zaterdag wordt bezorgd (maar dan worden waarschijnlijk de bezorg kosten duurder). Groet John

Snelle levering goed product

Snel geleverd en het product werkt zeer goed

Snel, goed en voordelig

De bestelling is extreem snel uitgeleverd. Prijs/prestatie is perfect

Snel

Prima en snel geleverd

Goed al klopt de gebruiksaanwijzing niet helemaal.

Lekker snel voordelig en mooi licht