Pakket wordt niet verstuurd

Al meer dan een week wacht ik op ontvangst van het pakket. De verzender wacht zelf ook nog op het pakket... Nergens op hun website staat een contactformulier of mailadres en bellen is ook maar beperkt mogelijk. Ik heb spijt dat ik de recensies niet eerder had gelezen. Hopelijk hebben ze een goede verklaring en wordt het pakket uiteindelijk wel verstuurd.

Alleen maar problemen!

Pakket is sinds 28ste bij DPD. Hierover gebeld met Lightexpert en zij gaven aan erachteraan te gaan. 2 dagen niets gehoord, bel ik DPD en Lightexpert. DPD gaf aan niets gehoord te hebben van Lightexpert. Ik kan mn order niet annuleren, ik krijg geen nieuwe spullen of geld retour. Super slechte service, denken niet mee met de klant en scheppen je op met alle problemen.

versturen kapotte toestellen.

Ik bestelde een armatuur met sensor. Bij het aansluiten blijkt deze kapot. Ik meld dit en vraag een nieuwe. Maar dan komen ze af met vanalles en nog wat dat je moet doen om een garantie procedure op te starten . Terwijl zij je een kapot toestel opsturen. Vermijden zou ik zeggen, tenzij je veel tijd hebt om kapotte toestel in ontvangst te nemen om dan hopelijk een nieuwe te krijgen.

Lompe communicatie na fout van lightexpert

Stond voorjaarsactie op de site maar deze werkte niet. Mail gestuurd en na paar dagen reactie dat het foutje was op de site en ik maar in de gaten moest houden of er weer een keer actie langs kwam. De aanbieding stond er nog steeds op maar dat was volgens hen nog steeds fout en moest nog verwijderd worden. Niet meedenken of voorstel, nul service,gewoon pech en toen ik ze daar via de mail op aansprak en naar vroeg gewoon niet meer reageren. Blij achteraf dat ik daar niets gekocht heb. Wat een slechte zaak is dat

Zeer slecht

Zou hier nooit iets bestellen!

"Klantvriendelijkheid" met bijbehorende "klantenservice"

Ik heb voor bijna € 600 aan lampen bij Lightexpert.nl gekocht waaronder LED-batten. Een daarvan deed het niet goed: hij ging niet volledig aan, knipperde met een hoge frequentie. Ik heb een filmpje opgestuurd en gevraagd om een nieuwe. Na 4 mails met de klantenservice om uit te leggen hoe de LED-bat wel of niet was aangesloten, hoe de andere LED-batten waren aangesloten en hoe die fungeerden etc., word ik vervolgens gevraagd om de defecte LED-bat op een andere manier aan te sluiten en dat voor een LED-bat van € 14,95! Alsof mensen niet genoeg te doen hebben!

Waardeloos bedrijf ,koop er niks zou ik zeggen

Ik kocht er 10 lampen ,did moesten compleet met beugeltje .en schroeven geleverd worden . Maar in een doosje zaten ze niet in ,dus ik mail gestuurd ,maar ik dacht ,ik kan beter bellen ,daar werd verteld dat ik er een foto van ook moest sturen . Wat raar is natuurlijk ,een foto van een doos waar niks inzit ,eerder mochten ze niks versturen ,echt klantvriendelijk moet ik zeggen ,maar ze steken de lampen maar waar geen licht meer bij kan komen . Mensen koop er niks ,als ik van tevoren de recentie,s had geleden ,dan had ik er niks gekocht ,een service van Jan met de korte achternaam hebben ze .

Produkt nooit gekregen en daarboven hebben ze me verzendkosten aangerekend voor iets dat ik noot gek

Produkt nooit gekregen en daarboven hebben ze me verzendkosten aangerekend voor iets dat ik noot ontvangen heb.

Bar en boos

Wacht al 31/ dagen op een bestelling, Gelukkig voor achteraf betalen gekozen… Krijg wel steeds aanmaningen dat er een rekening openstaat Lightexpertnreageert niet op mail of ze laten je gewoon een in de wacht staan Noooooooooit meer Lichtexpert

oplichting bedrog telefonisch niet te bereiken zegt al genoeg

Geen reactie van de email telefonisch niet te bereiken Beste ik heb dit besteld 1 188450 T5 LED Armatuur 60CM – Schakelaar – Koppelbaar – 6500K 1 voorraad toegewezen 1 207809 Netsnoer 1,5m - 220V - 2x0,75 mm² - incl. eurostekker - Shadowless serie 207809 1 voorraad toegewezen 1 188467 T5 LED Armatuur 90CM – Schakelaar – Koppelbaar – 6500K 1 voorraad toegewezen Die van 90cm wilde ik wijzigingen naar 60 cm. ik kan niemand bereiken ook via email geen reactie. Nu lees ik de review dan dit bedrijf en heb zelf zitten te kijken op internet naar dit bedrijf. Mijn conclusie is dat ik maanden naar mijn producten moet wachten of helemaal niet zal komen . Ik wacht vandaag af en zal daarna stappen ondernemen . Er zijn vele shops die zulke vieze streken uithalen. als Lightexpert dit leest Geef me alsjeblieft het geld maar terug dit is het factuur bestel nummer Bestelnummer O2022-136967 Referentie LIGHT156699 . Laat me niet bedonderen Dit is het tel en adres van dat smerige bedrijfje Tel 085 773 24 66 Lightexpert.nl Ekkersrijt 4304 5692 DH Son en Breugel Nederland Deze telefoonnummer Tel 085 773 24 66 geen contact . heb nog een andere 085 0471218 ik ben de eerste beller en zit al een uur aan de telefoon met muziek . en geen contact. Dit zegt al genoeg. Lees dit Mensen Ben je opgelicht door een webshop? Doe zo snel mogelijk aangifte bij de politie en deel je ervaring op FakeWebshops.com. Als je de webshop niet in onze lijst van nep webshops kan vinden, kan je deze bij ons aanmelden. Wij beoordelen dan of de webshop inderdaad moet worden opgenomen in de lijst. Belangrijk: alleen de politie is in staat jou verder te helpen bij oplichting. Fakewebshops.com is slechts een platform waar je je verhaal kwijt kunt als je bent opgelicht door een webshop, zodat anderen voor oplichting worden behoed.

Slechte klantenservice

Slechte ervaring met dit bedrijf Een ledbalk besteld , snel geleverd Maar toen begon het , ten eerste past de led lamp er niet in , kroonsteentje zat in de weg En aan reeds aanwezige draden waren verkeerd geïnstalleerd, zodat de lamp nooit ging branden , klantenservice zeg , sorry daar heb ik niets aan , ik koop er niets meer

1ste keer slechte indruk al

2 dagen terug voor 10 savonds wat besteld voor een verjaardag. zou er de volgende dag zijn. nu 2 dagen later niks binnen en ze reageren niet op mails en telefonisch zijn ze niet te bereiken. dit is 1 keer en nooit meer!

mijn eerste ervaring bij lightexpert.nl

Ik heb voor het eerst iets besteld van deze webshop. Ik heb vele negatieve reacties gelezen, dus heb ik voor achteraf betalen gekozen. Nou, de bestelling was meteen verwerkt en heel snel verzonden. Het aangesloten vervoersbedrijf bezorgt in de avond uren, heel fijn dat hij/zij dan niet voor mijn gesloten deur staat. De track en trace is ook heel makkelijk. Ik heb de producten snel gekregen zoals besteld en omschreven. Ik heb verder geen op of aanmerkingen over dit bedrijf of bestelling. Het is perfect verlopen bij mij.

Perfecte service, zoals het hoort!

Ik heb al drie keer een bestelling gedaan, altijd de volgende dag geleverd. Eén keer een door vervoerdergebroken ledbuis gehad , foto gemaild, volgende dag nieuwe opgestuurd gekgegen. Onlangs een 5 maanden gebruikte ledbatten defect, was ook geen probleem, kreeg meteen een nieuwe opgestuurd en kon de oude weggooien. Dat noem ik nog eens service! Hartelijk dank aan Marjolein van Lichtexpert.

Zeer slecht

Niks bestellen bij dit bedrijf! Ik heb 8 lampen besteld en kreeg er maar 6.... de andere 2 lampen zijn blijkbaar apart verzonden... wij hebben een dpd ophaal punt en hebben direct contact met de bezorger en die had de andere 2 lampen niet... in vervolgens bel ik de klanten service.. die zeiden dat ze ff ging overleggen met haar baas en dat ik dan zou terug gebeld worden.. in vervolgens wordt ik niet terug gebeld en mag ik er zelf achteraan bellen...en krijg ik 2 euro competatie.... jammer dat lightexpert zich niet aan hun woord houdt. Ik ga hier nooit weer wat bestellen en raad anderen dat ook zwaar af.

Zeer slecht!

Bij deze waardeloze bagger bedrijf niks bestellen! Ik heb 8 lampen besteld voor mijn kapsalon en kreeg er maar 6 binnen.... zij zeggen dat het een lever foutje is van Dpd maar wij zijn een Dpd ophaal punt dus hebben rechtstreeks contact met dpd, en de bezorger zei dat het niet eens als 1 pakket verzonden is.... in vervolgens willen ze ook maar 2 euro als compensatie geven... voor de kosten die wij maken omdat wij deze klus nu moeten klaren in 2 x.. in vervolgens wanneer ik de klantenservice bel zou ik worden terug gebeld wat niet is gebeurd moest zelf ook nog weer terug bellen voor een antwoord voor een eventuele oplossing! Echt heel slecht! Ik raad niemand aan om bij dit bedrijf te bestellen!

Goed en betrouwbaar

Zeer goede ervaring met dit bedrijf!! Ik wilde hier bestellen maar was aan het twijfelen gebracht door de vele negatieve reviews op deze pagina . Daarom heb ik met PayPal betaald omdat ik aan het twijfelen was gebracht. Dat was niet nodig, zeer snelle levering binnen 1 dag. Ontzettend mooi en kwalitatief goed product (klassieke buitenlamp) en na 1 dag reactie op mijn vragen per mail. Ik herken niets van negatieve revieuws. Gewoon bestellen. Mijn ervaring was zeer positief!!!

Onduidelijk retour beleid

Het 'gerduceerde' tarief voor retour sturen; is niets gereduceerd aan: duurder dan bij DPD zelf en er staat 'tot maximaal 5,95. Geen idee hoe klein je pakketje moet zijn om op onder de 5,95 uit te komen. Ze verdienen gewoon aan de portokosten. Vervolgens kun je ze niet bellen (bellers zijn lastig?) en krijg je maar op de helft van je mail antwoord.

Te laat en reageren niet

Het welbekende coronatrucje wordt hier ook toegepast. Zondag bestelling geplaatst voor onderdelen met levering van 1-3 werkdagen zodat ik het volgende weekend een klus af kan maken. Woensdag nog steeds niet binnen en 0 bericht. Mail gestuurd woensdag avond, vrijdag avond nog geen reactie. Bestel hier nooit meer iets, onbetrouwbaar

Geen enkele reactie van dit bedrijf.

Led TL buizen die niet veel hebben gebrand. Net binnen de 2 jaar garantie beide lampen stuk. Chinese troep! Op diverse e-mails komt geen enkele reactie. Wat een bagger bedrijf!

Industriële lampen met E40 fitting ondermaats!

Reeds na 1/10 van de branduren van de lamp beginnen de gloeidraden het te laten afweten. Soms branden ze niet, anderen staan te flikkeren wat uiterst onaangenaam is. De eerste lamp heeft het reeds na enkele maand begeven. Deze is gratis vervangen. Nu zijn deze 2 jaar en 2 maand oud en hebben we terug problemen met eentje die flikkert, de andere 5 met intensiteit verschillen. Ze hebben max 1500 uur gebrand! Ik plak hier even de reactie van de firma! Als de twee jaar voorbij is, kunnen we helaas niks meer beteken. Ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd. Koop deze dus enkel als 'decor' materiaal, niet om te laten branden!

Goedkoop chinees spul & geen contact

Bestelling geplaatst voor een aantal verschillende lampen. Wilde annuleren omdat de reviews slecht waren op andere sites. Maar kreeg geen contact, bij ontvangst bleken het de verkeerde spots, de spots worden geadverteerd als een Philips set, maar de spots houder is gewoon goedkoop spul uit china van een ander merk & de fitting niet de kwaliteit die je mag verwachten. Ik had 18 spots gekocht, waarvan er 10 van een andere warmte kleur zijn ( 4000K) de andere 8 zijn wel 2700K ( warm licht). Uiteindelijk ergens anders degelijke fittingen gekocht, voor het nasturen van de juiste spots krijg ik geen contact met ze, zogenaamd hebben ze een telefoonnummer, maar sinds corona hebben ze daar een bandje op draaien dat het te druk is en dat ze alleen via mail te bereiken zijn. Ik moet nu bij een andere webshop als nog spots gaan kopen van de juiste warmte, op 1 spot houder zat overigens een kras & was de verpakking al van open geweest.

Uitstekend Service

Geleverde LED dimmer werkte niet. Per omgaande een nieuwe opgestuurd.

Slecht!

Nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Je kunt ze niet telefonisch bereiken.

Zeer slecht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verkeerd leveren en dit niet recht zetten . Gelukkig via Klarna besteld en de betaling gepauzeerd .