Slecht

Mijn ervaring is hetzelfde als die van de meeste mensen die afgelopen tijd hebben besteld. Ontzettend lang gewacht, besloten telefonisch contact op te nemen, automatisch bandje dat het via de mail moet (opzich geen probleem). Maar dan wordt er ook op de mail pas na 5 weken gereageerd met het antwoord dat ze lampen bij hun niet zijn geleverd zoals het hoort. Ik heb er een hard hoofd ik dat we ooit nog iets gaan ontvangen. Dit bedrijf is NIET aan te raden

Zoals de meeste recensies al zeggen, een waardeloos bedrijf!

Een bestelling gedaan van meer dan 200 euro!! En wat krijg ik geleverd verkeerde lampen, verkeerde producten!! Even bellen en oplossen, vergeet het maar... Onbereikbaar en dus fluiten naar je geld en inderdaad op AliExpress zie je waar hij zijn producten vandaan haalt. Bagger zooi en wees dus gewaarschuwd om hier te bestellen!

Doe dit bedrijf een plezier en bestel niets.

De arme medewerkers van deze firma hebben het zo druk dat ze de telefoon niet kunnen opnemen, en de mail niet kunnen beantwoorden.. Het vervelende is dat ze ook geen tijd hebben om je bestelling op te sturen ook al is alles op voorraad.

Opgelicht

Ik ben ook opgelicht Als iemand weet waar deze mensen zitten Informeer mij Want ik ga ze even een handje helpen met wat vrienden. Vuile ratten

Slechte kwaliteit lampen

2 floodlights met sensor besteld van hun eigen merk. Binnen paar weken bleef 1 lamp steeds aangaan. Opgestuurd en nieuwe gekregen. Paar weken geleden gaat de 2e helemaal stuk. Gemaild. 0 reactie

Waardeloos bedrijf

Voor bijna € 1.000,00 aan LED lampen gekocht en snel geleverd, maar dan komt het!!. 11 LED TL's stuk in de verpakking. Hiervan foto's gemaakt en via de mail verstuurd, maar alleen maar een automatisch antwoord gekregen. Herhaalde malen gebeld maar kreeg een automatische beantwoording dat alleen maar via de mail contact kan worden gelegd. Daar na het nr. 085 047 12 18 gebeld wat we elders op internet hallen gevonden, en hier één uur in de wacht gestaan waarna de verbinding werd verbroken. Al met al niet het bedrijf wat we verwacht hadden, zeer slechte service!!!! CNJ

Geen betrouwbare partner ! Reageren nergens op!

Zoals de meeste beoordelingen onderstaand, Je besteld iets begin dec. 2020 , 3 werkdagen levertijd... oké Dan een mail het is niet op voorraad het word week 6 2021 3 simpele dimbare lampen ( elders op voorraad) Ik vraag een alternatief of m’n geld terug . 2 x mail gestuurd geen reactie En telefonisch al helemaal triest , gewoon een bandje ... “het is druk stuur een mail en we antwoorden binnen 24 uur” Hoop dat ze daar snel wat aan doen , want zo doe je geen zaken. Snap niet op dit moment die hoge beoordeling.

Top bedrijf

Puinzooi bij deze shop

Bestellingen worden niet verstuurd, telefoonnummers worden niet opgenomen of zijn voorzien van bandje dat ze vanwege corona niet telefonisch bereikbaar zijn (why?) en emails worden na dagen nog niet beantwoord en beloftes gemaakt die niet nagekomen worden. Pas op met deze shop, want die gaan zo het keurmerk verliezen. Ik zou ze voorlopig vermijden als je een bestelling ook daadwerkelijk wilt ontvangen.

Oplichters

Mijn vader wacht al 3 maand op zijn geld

Geen geld terug gekregen na retour

3 weken geleden een retour gestuurd en nog steeds geen geld terug. Dit kan niet.

Echt heel erg slecht.

Twee weken terug besteld en betaald en nooit meer iets gehoord laat staan ontvangen. Een mail gestuurd waarop ik een automatisch antwoord kreeg dat het hooguit 24 uur zou duren voordat men zou antwoorden (op zich al belachelijk je kunt ook gewoon direct een mail beantwoorden) maar nu een week later ook nog niets op gehoord. Ik adviseer iedereen om niet bij dit bedrijf iets te kopen. Jan van Heiningen

Niet goed? Geld weg!

Zit al een maand te wachten op mijn geld van de dimmer die ik retour heb gezonden.

Na 1 maand geld nog niet terug

Na retour zending op 2 oktober bezorg te zijn. BEWIJS IN BEZIT. op 2 november nog niet terug. Al 4x gebeld . Schiet er niks mee op. Denk advokaat verzekering maar es bellen . Gaat om bedrag van 110 euro.

Super snelle service!!

AliExpress kwaliteit in eigen land

Goedkope verlichting, en uiteraard dito kwaliteit. Misschien verwachtbaar, maar dat LED verlichting het maar een paar maandjes uit houd is natuurlijk waardeloos. AliExpress in eigen land.

Foute boel

WAARSCHUWING !!! 4 breedstralers gekocht waarvan er 1 kapot was, teruggestuurd niets meer vernomen. Diverse keren geprobeerd te bellen op tel.nr. 085-7732466 maar nooit iemand aan de lijn gekregen, waarschijnlijk is dit weer het zoveelste fake-internetbedrijf met een mooie website vanuit een garagebox.

Super winkel met goede service

Bij deze webwinkel 4 xxl lampen van Calex besteld. Deze lampen werden hier het voordeligst aangeboden. Bestel op zaterdagavond na 22:00 uur en dinsdagochtend werden ze bezorgd. Jammer genoeg bleek er 1 kapot. Mail gestuurd met foto’s erbij en we kregen meteen een nieuwe opgestuurd. Volgende dag kwam hij al binnen. Maar ook deze bleek weer kapot, ondanks zeer zorgvuldig ingepakt te zijn. Weer een mail gestuurd en we kregen weer een nieuwe opgestuurd. Deze wordt morgen bezorgd. Hopelijk is hier tijdens de verzending niets mee gebeurd.

Super snelle levering maar slechte klantenservice ervaring

Het bestellen en leveren ging super snel en makkelijk. Tot zover dus tevreden. Wij hadden 4 zwarte buitenlampen besteld en een zwarte kabel voor de aansluiting van de lampen. Bij levering van de spullen bleek er een witte kabel geleverd te zijn ipv zwart. Ik heb gelijk een email gestuurd naar de klantenservice om dit te melden en met het verzoek hier een oplossing voor te bieden. Ik kreeg snel antwoord (ook tevreden over) maar het enige wat mij verteld werd is dat dit dezelfde kabel was maar alleen in het wit. Persoonlijk zou ik verwachten dat een 'light expert' begrijpt dat als je zwarte lampen besteld een witte kabel erbij niet mooi staat. Vervolgens heb ik geantwoord dat ik graag een zwarte kabel wil ontvangen omdat dit het product was dat ik besteld had en ik geen witte kabel wil en wederom weer de vraag hoe dit op te lossen. Het antwoord daarop was dat de zwarte kabel niet meer beschikbaar was en dat dit verkeerd op de website stond (is zelfs een product dat als pop-up door hun aangeraden word om erbij te kopen) en dat de foto's en info op de website nog aangepast moesten worden. Weer geen oplossing vanuit de kant van Light Expert. Op mijn volgende email met de vraag of ik het product dan terug kon sturen ontving de standaard retour informatie waarin staat dat ik zelf verantwoordelijk ben voor de retour verzendkosten. Dit vind ik dus slechte klantenservice. Een fout kan altijd gebeuren maar erken deze fout, bied excuses aan en zorg dan voor een oplossing zonder dat de klant daar vele malen om moet vragen. Na mijn laatste email met mijn klacht en de verwachting dat hun de verzendkosten op zich namen ontving ik een retour document waardoor ik het product kosteloos kon terugsturen. Fijn dat het uiteindelijk zo opgelost is maar het gebrek aan inzicht dat dit een fout was, excuses en een passende oplossing maakt dat ik geen goede ervaring heb met Light Expert.

alles prima

prima levering, prima prijs prima service

Levering veel te laat

Op hetzelfde adres en zelfde KVK-nummer, maar onder de naam Printerinktshop, verkopen ze ook inktcartridges. Hoewel ze beloven van de volgende dag te leveren, werd mijn bestelling pas na 9 dagen en dit na verschillende mails en berichten geleverd. Op geen enkele van mijn berichten kreeg ik antwoord en ook de Onlinechat wordt niet beantwoord.

Verkeerde licht armaturen

Verkeerde licht armaturen, te laat of geen antwoord op de telefoon, en 14 dagen wachten achter mijn geld

Foute info.

Veel te weinig technische kennis. Alleen verkoop telt blijkbaar. Wel snelle reactie. Echter drie verschillende personen geven totaal verschillende respons. Waarvan eentje. "wij mogen geen technische steun geven raadpleeg een elektricien". Jullie hebben alle gegevens en vragen foto's van mij. Uitleg klopt niet. Lampen werken nu wel nadat ik het zelf riskeerde om ze aan te sluiten. Mvg... Luc Oosterlinck

duidelijjke site & snelle levering

Goede en snelle levering van een prima product