Levering te laat

Donderdag besteld vrijdag belooft voor te leveren, levering pas maandag aangekomen als we op vakantie vertrokken Ik heb dat weekeinde mijn werken niet kunnen afwerken zal na mijn vakantie moeten.

Geen gewenst antwoord

Gemakkelijk antwoord. Tweede vraag gesteld, maar geen reactie.

Ik vind het erg fijn als je iets besteld en de volgende dag al in huis hebt. Fijne webshop en veel keus!!

Duidelijk en fijne website. Levering netjes op tijd.

Duidelijk , goede prijs en snelle levering.

Zeer duidelijke website. Scherpe prijzen en snelle levering

Product voldoet aan verwachting

Mijn bestelling werd snel en accuraat uitgevoerd. Artikel voldoet wederom aan mijn verwachting. Ben tevreden over de kwaliteit en prijsverhouding.

Super klantvriendelijk en professioneel

Aanrader

Goed spul voor een goede prijs

Prijs was goed voor de geleverde spullen

Prima En snel

Zeer goede. Service

Volledig zoals het moet qua service. Etc.

Supersnelle levering

Doen wat ze beloven

Teleurstellend

De kwaliteit van de bezorgde producten was teleurstellend en van bedenkelijke makelij. De kabel die geleverd werd kwam niet overeen met de specificaties van de bestelde (was evenmin conform voor het aangegeven gebruik).Producten teruggezonden zoals aangegeven. Er werd 50€ te weinig terugbetaald - geen reactie op mijn e-mail. Jammer. Hopelijk was mijn koopervaring een uitzondering. Ik hoop dat de fout alsnog wordt rechtgezet.

Snelle levering.

Groot assortiment aan scherpe prijs

Goed verlopen

Levering via Dpb was vreemd hij had het bij de buurman afgegeven maar niks doorgeven of kaartje in de bus

levering niet goed

ik heb nu 2 x een bestelling gedaan bij lightexpert.nl. De eerste keer was alles prima en vlot geleverd. De tweede keer was er in plaats van een LED-TL buis een heel ander artikel geleverd. Na overleg kon ik dit artikel terugzenden en zou dit artikel worden omgeruild zodra het bij lightexpert.nl binnen was. Via track en trace heb ik gezien dat het pakket bij lightexpert.nl is aangekomen, maar tot op heden heb ik verder niets meer van lightexpert.nl vernomen.

Top!!!

Prima service en super snel verzonden!!

Goed helaas 1 tl lamp is defect

goed maar helaas is 1 tl lamp defect

Ik ben zeer tevreden.

Ik adviseer ook binnen mijn klanten kring .

Snel geleverd werkt goed

Snel

Verkeerd scherm geleverd

Er is een scherm in de verkeerde licht kleur geleverd, ik ben nog bezig met om te ruilen. Maar dit gooit mijn planning wel in de war. Dus vraag me nog maar eens als ik mijn scherm binnen heb

Goede producten en zeer snelle levering

Goede producten en zeer snelle levering.

Snel geleverd zeer goed verpakt goed product

Prima opgezette site snelle service top :)

Goed spul, snelle levering dus prima

Zie boven

Alles op tijd en in orde ontvangen

Torenallee 20 5617BC Eindhoven

085 047 12 18