2e bestelling binnen een week; weer supersnel en goed afgehandeld

Top qua assortiment en snelheid van leveren

Snel betrouwbaar en een goed product

Mega snelle levering. Binnen 2 dag levering en bevestiging van de lampjes aan de buitenmuren. Top! Als jullie mooie badkamerlampen hadden voor boven de spiegel, had ik nog een product gekocht.

Voor herhaling vatbaar

De ene dag besteld andere ochtend in huis

Op tijd, maar niet conform verwachting.

Als je Philips inbouwspots bestelt, verwacht je dat niet alleen het ledlampje van Philips is, maar ook de geadverteerde armatuur. Die bleek van Aigostar. Ook na gereclameerd te hebben, geen erkenning van dit bezwaar. Dit had naar mijn mening wel duidelijker op de website vermeld mogen worden....

Alles keurig verzorgd

Prima verzorgd

Bekeken mijn order en gaven een beter advies

Soms bestel je zaken waarvan je niet helemaal goed weet of het het juiste is. Lightexpert keek mijn bestelling na, belde mij op en adviseerde iets beter. Zelf zou ik wel de tarieven van andere betaalopties duidelijker maken op de website. Bij Paypal moest je 7 euro bij betalen, maar dit had ik pas door na afrekenen.

Goede duidelijk site. Top levering

Goede service. Doen wat ze zeggen.

Snel en voordelig geprijsd

Savonds besteld, volgende dag al in huis. Dimmer werkt top!!

prima!

zonder poespas geregeld.

Goed!!

DPD bezorgservice gaat helaas niet goed met uw producten om, van de 10 lampen waren er bij beide levering div. bollen kapot aangeleverd Daarentegen was uw service perfect en zijn de bollen snel nageleverd

Snel gevonden wat ik zocht.

Ik zocht, ik vond! En dat voor een prima prijs!

Snel geleverd, precies conform afspraak

Keurig geleverd op afgesproken tijdstip en prima verpakt. Producten 100% in orde. Helemaal top!

Snelle bezorging!

Eerst de grondspots bij een andere webshop gekocht. Na ruim 6 weken wachten, heb ik die order geannuleerd en bij lightexpert.nl de grondspots besteld. En ja hoor, die zijn de daarop volgende Bezorgd. Super!

Kon beter

Levering supersnel, netjes product, alleen 4 dezelfde besteld, waarvan 1 een ander type was ( niet juist natuurlijk) In schuur is het minder storend, maar toch.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Zoals altijd zeer vriendelijk en behulpzaam personeel met kennis van zaken.

zeer behulpzaam en klantvriendelijk

Slecht lampen kleur verschil

Led lampen heel slecht kwaliteit

Prima artikel en snelle,correcte levering.

Redelijke prijzen, snelle levering.

snelle levering tegen een prima prijs

Voordelig, betrouwbaar en snel geleverd

Zie boven

2x lasdoos retour gezonden, ik had de maten verkeerd gelezen. 2 dagen na retour zenden stond het geld alweer op mijn rekening.

Probleem goed, snel en vriendelijk opgelost

3 LED TL's besteld. Bij ontvangst bleek er slechts 1 in de doos te zitten. Mailtje gestuurd en direct vriendelijk antwoord dat de ontbrekende 2 meteen na gestuurd zouden worden. 1 dag later was het al binnen. Super opgelost.

Goede en duidelijke communicatie. Goede verpakking en goed product.

prima leverancier

Torenallee 20