Super mooie website gekregen en krijg nog steeds hulp en advies👍🏻😀

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. En als ik vragen heb kan ik bellen en vaak is het dan opgelost in een paar minuten. Super ben er heel blij mee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Modual, luistert, geeft advies en bouwt de website die jij voor ogen hebt.

Sarah heeft mijn interview afgenomen en heeft op basis van mijn info en mijn oude website een vernieuwende website gemaakt. Hierna hebben we deze nieuwe website helemaal naar mijn wensen bijgesteld, waarna deze online is gegaan. Een klein probleempje met de mail instellingen, maar ook dit was na 1 telefoontje verholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service en prettige samenwerking. Nazorg kan beter.

Het komt me teveel over als een verdienmodel. Voor elk aspect van de dienstverlening moet extra betaald worden. Dit kan beter

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie, gebruikersvriendelijke Website voor goede prijs

Aardig en behulpzaam. De te volgen stappen zijn ook duidelijk. Binnen korte tijd heb je een mooie, nieuwe website.

Snel en attent

Hartelijk, professioneel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie website voor een betaalbare prijs

Het is fijn dat jullie zo'n gestandaardiseerde aanpak hebben, daardoor weet je waar je aan toe bent. Fijn persoonlijk contact ondanks het strakke proces. Ik kan helaas niet mijn website zelf bijhouden omdat je daarvoor in Chrome moet werken zo vertelde Nathalie mij. Ik kan dus wel wijzigingen aanbrengen, maar het niet publiceren. Jammer want ik vind het juist fijn om het zelf snel aan te passen. Daardoor zijn er nu bij voorbeeld nog de 'foute' foto's geplaatst bij mijn clienten. We hadden dit laten staan omdat ik dat makkelijk zelf kon toevoegen. Na de oplevering bleek dat ik dus niet zo maar kan toevoegen omdat ik niet in Chrome werk.

Zeer prettig en flexibel

Prettige gesprekspartners en flexibel ingesteld. Ze doen wat ze aangeven!

Attent...vriendelijk...goed met overleggen

Vlug geholpen; fijn interview; goed geluisterd naar wensen; goede tips en ideeën

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service en snelle afhandeling

zeer vriendelijk geholpen en ze hadden zich goed aan de belafspraken gehouden service was goed snelle levering van de website

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Enthousiaste medewerkers, die echt hun best doen om je een website te geven die helemaal is zoals jij wilt. Geduldig, altijd vriendelijk en deskundig.

Ik merkte dat als ik meerdere punten c.q. vragen in een mail had genoemd c.q. gesteld er soms wat overgeslagen werd. Ik ervoer dit zelf niet als een probleem, maar het is natuurlijk fijn als het wel allemaal tegelijk meegenomen wordt.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

goede comunicatie en snelle acties

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Superscherpe prijs, hele fijne medewerkers, allemaal erg aardig en dienstverlenend

Het ontwerp van de website is toch wel wat star. Er wordt toch van een standaard lay out oid gebruik gemaakt waardoor het ontwerptechnisch wat minder mooi is.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Website snel gemaakt. Eenvoudig zelf aan te passen.

Geen tussentijds wisselen van contactpersoon.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle antwoorden en bruikbare antwoorden to the point. Ik weet is veel automatisch verwerkt etc maar het voelt persoonlijk . Ik denk dat het persoonlijk vorig omdat de mails komen vanuit persoonlijke contact personen die mij toegewezen worden . Ook de nazorg in overdracht naar andere afdelingen en dus contact personen verloopt uitstekend, het wordt niet zomaar over de muur gegooid . Ja erg prettig allemaal

Tja , niets eigenlijk , o ja , ik dacht dat het incl btw was , de prijzen,had ik even momentje dat ik bedonderd dacht te zijn :), , maar goed ik kan er mee leven , die btw krijg ik toch terug .

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

snelle en goede hulp

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

medewerkers komen afspraken na, denken mee in mogelijkheden, nemen de tijd.

benoemen dat prijzen excl BTW zijn!!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelheid, prijsstelling en vriendelijke mensen bij de helpdesk.

Uitgebreide gebruikershandleiding is dringend nodig. Nu moet ik voor elke vraag de helpdesk bellen, want 'intuitief' snap je niet hoe de blokken werken. Veel te technisch. Een aantal blokken zijn niet erg flexibel. In meerdere opzichten kun je met de Modual blokken minder dan als je rechtstreeks een eenvoudig wordpress format downloadt.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Communicatie

Pluspunten

Wat betreft de medewerkers, ze luisteren goed naar je wensen en zijn geduldig.

De benadering heb ik in de eerste instantie wel wat opdringerig ervaren. Dus dit zou wat minder kunnen. Verder iets meer inlevingsvermogen in de klant zou nog betere / mooiere resultaten (websites) opleveren

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goed contact met medewerkers.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Fijne medewerkers en goed luisterend oor

Cms systeem duidelijker

Over Modual