Zeer slechte dienstverlening

Problemen met instellingen van de e-mail worden niet opgelost en de telefoon wordt de laatste dagen niet meer opgenomen. Mogelijk is de zaak wederom in surseance van betaling of failliet (hoop ik niet voor de medewerkers).

Oplichters

Niet eens 1 ster waard! Achteraf betalen ....... een grote leugen! Ik heb volle mep moeten betalen. Enige wat ze doen is een template uit de kast halen de lay-out een beetje aanpassen. En direct daarna vragen ze om geld. (Geen tekst geen foto’s) Ik heb ze netjes betaald. De foto’s en tekst zelf geschreven en aangeleverd. En vervolgens doen ze niks!!!!! Ik vraag nu al ruim 1 jaar elke maand mijn geld terug maar ze laten niks van hun horen. Pas op mensen!! Het zijn gewoon boeven.

waardeloos

Ik vraag mij af hoe kundig de technische support van Modual is wanneer mijn contactpagina van mijn eigen website al langer dan 1 maand in de spambox terecht komt.

Super goede service en zeer behulpzaam

Ik heb twee wedsites laten bouwen. Deze zien er geweldig goed eruit en ik krijg veel complimenten over deze sites. Mijn contact met Modual is zeer goed. Wat zij afspreken dat doen ze ook. Ik ben zeer blij met dit bedrijf. Ik beveel het ook iedereen aan.

Ze doen wat ze beloven

Ben telefonisch benaderd en had in eerste instantie een afwachtende houding. Tegenwoordig heb je erg veel bedrijven die je telefonisch benaderen. Na uitleg en een afspraak zijn wij tot een goede overeenstemming gekomen. Eerst kijken of je tevreden bent over de startpagina en daarna de opdracht bevestigen en uitvoeren. Aanpassingen tijdens de bouw van de website geen probleem tot de klant tevreden is. Nu online en ondersteuning van support.

Zeer negatief

Tot het moment van betalen bij de proefversie verliep alles zeer goed, daarna werden de aangegevenwijzigingen niet opgepakt, de proefversie zonder alle aangegeven wijzigingen als definitief beschouwd en verliep de communicatie totaal niet meer.

Alles is mogelijk...mits je het zelf doet...

Wederom, inmiddels voor de derde keer een mooi verhaal omtrent een Website willen geloven en wederom gestraft. Het komt erop neer, dat je het zelf moet doen. juist dat is in ons geval het lastige. Wij zijn een klein familiebedrijfje, maar geen Website bouwers. Teksten enz verzinnen heeft weinig nut, als je niet weet, waar je op moet letten. Dan word je namelijk niet gevonden. Voorstel voor een nieuw Logo herhaaldelijk beloofd, maar nooit ontvangen. Wij zouden teksten en foto's aanleveren, wat wij ook niet hebben gedaan. Slecht van onze kant, maar wel verklaarbaar door bovenstaand verhaal. Jammer allemaal.

Super mooie website gekregen en krijg nog steeds hulp en advies👍🏻😀

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. En als ik vragen heb kan ik bellen en vaak is het dan opgelost in een paar minuten. Super ben er heel blij mee

Modual, luistert, geeft advies en bouwt de website die jij voor ogen hebt.

Sarah heeft mijn interview afgenomen en heeft op basis van mijn info en mijn oude website een vernieuwende website gemaakt. Hierna hebben we deze nieuwe website helemaal naar mijn wensen bijgesteld, waarna deze online is gegaan. Een klein probleempje met de mail instellingen, maar ook dit was na 1 telefoontje verholpen.

goede service en prettige samenwerking. Nazorg kan beter.

Het komt me teveel over als een verdienmodel. Voor elk aspect van de dienstverlening moet extra betaald worden. Dit kan beter

Mooie, gebruikersvriendelijke Website voor goede prijs

Aardig en behulpzaam. De te volgen stappen zijn ook duidelijk. Binnen korte tijd heb je een mooie, nieuwe website.

Snel en attent

Hartelijk, professioneel

Mooie website voor een betaalbare prijs

Het is fijn dat jullie zo'n gestandaardiseerde aanpak hebben, daardoor weet je waar je aan toe bent. Fijn persoonlijk contact ondanks het strakke proces. Ik kan helaas niet mijn website zelf bijhouden omdat je daarvoor in Chrome moet werken zo vertelde Nathalie mij. Ik kan dus wel wijzigingen aanbrengen, maar het niet publiceren. Jammer want ik vind het juist fijn om het zelf snel aan te passen. Daardoor zijn er nu bij voorbeeld nog de 'foute' foto's geplaatst bij mijn clienten. We hadden dit laten staan omdat ik dat makkelijk zelf kon toevoegen. Na de oplevering bleek dat ik dus niet zo maar kan toevoegen omdat ik niet in Chrome werk.

Zeer prettig en flexibel

Prettige gesprekspartners en flexibel ingesteld. Ze doen wat ze aangeven!

Attent...vriendelijk...goed met overleggen

Vlug geholpen; fijn interview; goed geluisterd naar wensen; goede tips en ideeën

goede service en snelle afhandeling

zeer vriendelijk geholpen en ze hadden zich goed aan de belafspraken gehouden service was goed snelle levering van de website

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Enthousiaste medewerkers, die echt hun best doen om je een website te geven die helemaal is zoals jij wilt. Geduldig, altijd vriendelijk en deskundig.

Ik merkte dat als ik meerdere punten c.q. vragen in een mail had genoemd c.q. gesteld er soms wat overgeslagen werd. Ik ervoer dit zelf niet als een probleem, maar het is natuurlijk fijn als het wel allemaal tegelijk meegenomen wordt.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

goede comunicatie en snelle acties

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Superscherpe prijs, hele fijne medewerkers, allemaal erg aardig en dienstverlenend

Het ontwerp van de website is toch wel wat star. Er wordt toch van een standaard lay out oid gebruik gemaakt waardoor het ontwerptechnisch wat minder mooi is.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Website snel gemaakt. Eenvoudig zelf aan te passen.

Geen tussentijds wisselen van contactpersoon.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle antwoorden en bruikbare antwoorden to the point. Ik weet is veel automatisch verwerkt etc maar het voelt persoonlijk . Ik denk dat het persoonlijk vorig omdat de mails komen vanuit persoonlijke contact personen die mij toegewezen worden . Ook de nazorg in overdracht naar andere afdelingen en dus contact personen verloopt uitstekend, het wordt niet zomaar over de muur gegooid . Ja erg prettig allemaal

Tja , niets eigenlijk , o ja , ik dacht dat het incl btw was , de prijzen,had ik even momentje dat ik bedonderd dacht te zijn :), , maar goed ik kan er mee leven , die btw krijg ik toch terug .