• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer goed bereikbaar. Doen wat ze beloven. Mooie website in goed overleg gemaakt. Makkelijk zelf bij te houden. Vriendelijke en zorgvuldige service.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Betrouwbaar, duidelijk, betaalbaar

Interface om eigen website te onderhouden mag nog gebruikersvriendelijker/eenvoudiger.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Bij het ontwerpen van de website meerdere keren contact gehad met een vaste medewerker over aanpassingen en advies. Deze medewerker was zeer behulpzaam en kundig.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

vriendelijk, snel, accuraat, je site is makkelijk aan te passen; what you see is what you get. goede helpdesk.

moment van live-gang even overleggen, zodat mail ook gelijk ingesteld kan worden. mail overzetten ging niet zonder helpdesk.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Kan niet anders zeggen dan dat ik heel goed wordt geholpen als ik een vraag heb,. Zelfs als die niet helemaal bij jullie hoort... wordt er toch mee naar een oplossing gezocht. aardige mensen en snelle hulp.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Super snel geregeld allemaal, ze luisteren echt naar je en ook toen ik op het laatste moment nog dingen wilde veranderen kon dat gewoon. Site is echt mooi geworden.

Webshop?

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

De methode van Modual paste mij precies, geen tijd om intensief met de website aan de slag te gaan. Andere bedrijven vragen vaak eerst een heleboel input, maar als de eerste opzet klaar is, na het eerste gesprek komt de input vanzelf, en dan is er snel een prima website in de lucht, met fijne betrokken medewerkers!

Neem, ga zo door!, waar mogelijk zal ik jullie bedrijf aanbevelen, met name aan mensen die in een soortgelijke situatie zitten.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. Goede service/bereikbaarheid, ook nadat je website af is.

Modual biedt ook de teksten aan voor je website. Deze kan wat beter, ben behoorlijk wat taalfoutjes tegengekomen en tekst die zo van andere websites was gekopieerd.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Ik heb nooit problemen gehad met ontvangen mail en bereikbaarheid van mijn website. Ook ben ik erg prettig begeleid bij het maken van de site. Bovendien doen medewerkers er alles aan om te helpen als bij het overzetten van gegevens op een andere computer de mail niet meer werkt. Het bleek een fout op mijn computer te zijn en die is zeer vakkundig opgelost. Ik ben erg tevreden!!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Ze willen proberen alle jou wensen uitbrengen. Maar soms wilt client prezies zijn eigen manier, dat lukt ook. Dan ga jijzelf aan de slag met hand in gand iemand telefoon...ook jij geen verstand van computers heeft. Ik heb heel veel positief reacties gekregen van websotes wij hebben samen gebouwd.

In sommige ontverpen loopt het iets achter, zo als kleuren laten uitglijden naar licht of donker in achtergrond lukt nog niet, andere talen zou mogelijk zijn in korte toekomst, hoop ik. Merr mogelijkheden videos en fotos plaatsen direkt van facebook of van computer. Mag simpeler en meer logisch worden met gebruikt en meer uitleg wat wat is. Er is veel module opties? Wat zijn ze? Hoe gebruik jij ze? Voor non-computerneerd zijn ze helemaal niet duidelijk.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

snelle bouw van website, zoals ik het wilde. goede communicatie onderling

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Ik heb 1 keer gebeld vanwege een probleempje met de site. Dit werd meteen goed opgepakt en naar tevredenheid verholpen. Prima.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Ik ben zelf niet heel handig met computerprogramma's, en daarom is Modual perfect voor mij. Altijd kan ik op ondersteuning rekenen als ik contact opneem, ik hoef er eigenlijk nooit op te wachten. De communicatie is helder en concreet, ik kan daarna altijd weer verder. Ook als er in de structuur van mijn website iets aangepast moet worden (je bedrijf verandert, andere hoofdstukken toevoegen), is de drempel zeer laag om dat via Modual support voor elkaar te krijgen. Ik hou ervan! De site is nog steeds prachtig en ik krijg er regelmatig complimenten over, de meeste klanten komen via mijn website dus het is letterlijk mijn visitekaartje.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

fijne mensen om samen mee te werken. Samen tot een mooi resultaat gemaakt.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Altijd correct en goede service

die kan ik zo niet bedenken

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Je helpen je goed op weg door de website te maken, heb je vragen dan worden die ook goed beantwoord

Iets meer op de achtergrond meekijken en eventueel feedback geven. Ik heb soms het gevoel dat het alleen het maken van de site was en daarna je laten drijven op drijfzand.

• Betrouwbaarheid

Hi Yolaine, We hebben naar aanleiding van je feedback direct contact opgenomen. Hierin hebben we uitgelegd dat we hard bezig zijn met een aantal vernieuwingen en nieuwe producten om onze klanten juist na de eerste oplevering verder te helpen. Zo gaan we periodiek mailings doen met tips en adviezen, komen we met een aantal ebooks en video’s, gaan we producten introduceren voor zowel organische als betaalde online marketing en gaan we aanvullende support- en contentpakketten aanbieden. Zoals telefonisch besproken zitten hier een aantal oplossingen tussen die jou goed verder zouden kunnen helpen. Naar aanleiding van het telefoongesprek gaf je aan het review bij te stellen. Mocht je dit nog kunnen doen dan zouden we dit erg op prijs stellen. Bij eventuele vragen of opmerkingen zitten we klaar. Alle vernieuwingen zijn gepland voor de komende weken en maanden, dus hou onze website en de mail in de gaten voor updates! Met vriendelijke groet, Modual

Pluspunten

Telefonische uitleg over de CMS is erg duidelijk en helpt enorm.

Schriftelijke uitleg is voor een leek enigszins moeilijk te lezen. Maar daarentegen de telefonische uitleg helpt enorm. Een korte cursus zou voor veel mensen een uitkomst zijn.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer leuke web site kan er gsrealiseerd worden tegen een zeer aantekkelijke prijs. Persoonlijke aandacht. Zijn zeer tevreden en kunnen u Modual van harte aanbevelen. Stichting Behoud van 't Oud.

Eigenlijk geen enkel punt kunnen bedenken.

• Communicatie

Pluspunten

Goede communicatie en helder proces in de totstandkoming van de website. De mensen bij Modual denken met je mee en komen met verbetersuggesties als je zelf er niet helemaal uit komt in het ontwerp.

Ik vond het lastig te ontdekken hoe ik zelf aan de slag kon met de software om op de website zaken te wijzigen of toe te voegen. Idem voor het instellen van de emailbox. Eenmaal de nieuwe omgeving verkend werkt het prima.

• Communicatie

Pluspunten

Ze doen wat ze beloven. Goede service. Hosting en ontwikkeling in 1.

Kwaliteit heeft een prijskaartje.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

website is professioneel. Eerste websitebouwer was een zeer vriendelijke, begripvolle en clientvriendelijke man.

Communicatie meer open houden. Wel meteen actie vanuit hun bedrijf bij negatieve ervaring! Duidelijk uitleg als je erom vraagt. Ondersteuning ook mbt website!

• Betrouwbaarheid

Hi Astrid, Naar aanleiding van jouw review hebben we direct contact opgenomen. De onduidelijkheden die er waren, met name over de automatische incasso, hebben we weg kunnen nemen. Je gaf aan de review naar aanleiding van dit gesprek nog aan te passen. Mocht je hier nog de kans voor zien zouden wij dat erg waarderen. Bij eventuele vragen, opmerkingen of andere onduidelijkheden zitten wij klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Modual

de tekst van de website eerst in Word aanmaken met SPELLINGCONTROLE!!! Het was vol met fouten.

• Betrouwbaarheid

Hi! Bedankt voor het achterlaten van een review. Spelling is uiteraard erg belangrijk. Wij zijn dan ook actief bezig om de procedures en checks die hiervoor bestaan verder te verbeteren. Mocht je verder vragen of opmerkingen (of verbeterpunten) hebben dan vernemen we dat uiteraard graag! Met vriendelijke groet, Modual

Over Modual