Pluspunten

Zeer leuke web site kan er gsrealiseerd worden tegen een zeer aantekkelijke prijs. Persoonlijke aandacht. Zijn zeer tevreden en kunnen u Modual van harte aanbevelen. Stichting Behoud van 't Oud.

Eigenlijk geen enkel punt kunnen bedenken.

• Communicatie

Pluspunten

Goede communicatie en helder proces in de totstandkoming van de website. De mensen bij Modual denken met je mee en komen met verbetersuggesties als je zelf er niet helemaal uit komt in het ontwerp.

Ik vond het lastig te ontdekken hoe ik zelf aan de slag kon met de software om op de website zaken te wijzigen of toe te voegen. Idem voor het instellen van de emailbox. Eenmaal de nieuwe omgeving verkend werkt het prima.

• Communicatie

Pluspunten

Ze doen wat ze beloven. Goede service. Hosting en ontwikkeling in 1.

Kwaliteit heeft een prijskaartje.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

website is professioneel. Eerste websitebouwer was een zeer vriendelijke, begripvolle en clientvriendelijke man.

Communicatie meer open houden. Wel meteen actie vanuit hun bedrijf bij negatieve ervaring! Duidelijk uitleg als je erom vraagt. Ondersteuning ook mbt website!

• Betrouwbaarheid

Hi Astrid, Naar aanleiding van jouw review hebben we direct contact opgenomen. De onduidelijkheden die er waren, met name over de automatische incasso, hebben we weg kunnen nemen. Je gaf aan de review naar aanleiding van dit gesprek nog aan te passen. Mocht je hier nog de kans voor zien zouden wij dat erg waarderen. Bij eventuele vragen, opmerkingen of andere onduidelijkheden zitten wij klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Modual

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

de tekst van de website eerst in Word aanmaken met SPELLINGCONTROLE!!! Het was vol met fouten.

• Betrouwbaarheid

Hi! Bedankt voor het achterlaten van een review. Spelling is uiteraard erg belangrijk. Wij zijn dan ook actief bezig om de procedures en checks die hiervoor bestaan verder te verbeteren. Mocht je verder vragen of opmerkingen (of verbeterpunten) hebben dan vernemen we dat uiteraard graag! Met vriendelijke groet, Modual

Pluspunten

Zeer snel een mooie website opgebouwd met relatief weinig info, uitermate flexibel en heel creatief

eigenlijk geen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer tevreden over de dienstverlening en de communicatie verloopt ook snel en ook heel duidelijk.

• Prijs

Pluspunten

Enorm gast vrij en zeer klantvriendelijk alles is mogelijk enorm vriendelijke mensen aan de telefoon en altijd bereikbaar met de extra complimenten aan Ilse Koopman mijn directe contact in de hele aanschaf van twee site,s 8 is dik verdiend gr Mark

Ga gewoon zo door

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Wat heerlijk dat je gewoon kunt bellen met Modual. En ongelooflijk hoe vriendelijk je geholpen wordt. Raad het absoluut iedereen aan!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Vlotte snelle communicatie en goede prijs/kwaliteit verhouding

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Je krijgt snel reactie op berichten. Verbeterpunten worden gelijk verwerkt.

Naar mijn mening waren er niet veel opties waardoor je website er niet helemaal uit komt te zien zoals gewenst.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

De website was supersnel geregeld en de communicatie verliep uiterst vlot. Ook de uitleg is helder en ik ben blij dat er een ondersteuningsteam bestaat in geval van vragen.

Het zou helemaal ideaal zijn wanneer dit bedrijf ook een huisstijl kan ontwerpen.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Heb contact gehad met Michiel. Hij staat direct voor je klaar en zijn collega's ook. Bellen direct terug, reageren altijd op mailtjes. Ga zo door Modual

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Gestructureerd aanpak voor opzetten van een website.

Standaard beperkte e-mail capaciteit.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goed gecommuniceerd en snel gewerkt.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Alles tot in de puntjes geregeld

Doorgaan met wat je doet

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Mooie manier om een website te laten bouwen. Ik ontving regelmatig mails met daarin duidelijk de gemaakte afspraken.

Ik ging er vanuit dat wanneer er een term gewijzigd werd dit door de hele website werd doorgezet. Dit is niet het geval. Dat vraagt goed nalezen. Soms wat typefoutjes en fout bij namen.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Denken goed mee. En leveren volledig en deskundig werk. Blijven behulpzaam. Je kunt altijd met vragen en voor support terecht.