Geweldig mooi op tijd

Mooie jas

Bevalt zeer goed en een goede pasvorm. Klantenservice wel moeilijk te bereiken

Mooi!

Mooie kleding, speciale item welke ik niet ergens anders heb gevonden. Topkorting!

Shirt was veel te klein

Het XL shirt wat ik besteld had viel mij veel te krap.. heb het gelijk teruggestuurd , wacht nog steeds op afhandeling.. was via miinto... Inmiddels van Miinto geld terggehad ... Dus opgelost, maar duurde lang.

Beste Mark, Wat vervelend dat u nog niet bent terugbetaald . Natuurlijk kunt u een email sturen naar klantenservice@jhpfashion.nl.een met een foto van uw afleverbewijs en uw ordernummer, zodat wij het meteen voor u kunnen uitzoeken. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Hele snelle verzending, volgende dag meteen I huis en goed geleverd. De spullen werden in een zak geleverd had het misschien liever in een doos gezien maar prima

Super snelle levering!!

Mooie kleding, super snelle levering

Hi Vivian! Bedankt voor uw beoordeling! Super om te horen dat u alles positief hebt ervaren. We hopen u dan ook snel terug te zien :) Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snelle Levering, netjes verpakt! Echt een aanrader!

Dikke Compliment!

Hi Naoual! Super om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling :) Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

In de ochtend besteld, in de avond geleverd. Prachtige schoenen! Heel blij mee...

Hi Peggy! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Namens JHP Fashion wens ik u nog veel plezier met uw schoenen. :) Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Hi Alma! Heel erg bedankt voor uw review! Dat waarderen wij enorm en wij hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Super tevreden

Super snel

Hi Gerdien! Super bedankt voor uw review! Dat waarderen wij enorm. Wij hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Pakket snel in ontvangst! Goede services, mooie producten!

Hi Mylene! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Namens JHP Fashion wens ik u nog veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Topp

Zelfde dag geleverd! Echt top service en erg tevreden over de kwaliteit!!!

Hi Berna! Bedankt voor uw beoordeling! Super om te horen dat u alles positief hebt ervaren. We hopen u dan ook snel terug te zien :) Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Geweldig en snel

Zelfde dag nog bezorgd! Geweldige service en Nice outfits

Hi Sherwin! Super om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling :) Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Mooie kleding

Wat een snelle levering! En erg veel keus in heel veel leuke merken

Hi! Heel erg bedankt voor uw review! Dat waarderen wij enorm en wij hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Gewoon goed

Leuk aanbod en keurig geleverd

Hi Harry! Super om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling :) Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Goed en leuk webwinkels. Ik ben erg blij me.

Goede aankoop gedaan en perfecte service

Goede aankoop gedaan en perfecte service. 's avonds besteld en kon de volgende ochtend aflever adres nog wijzigen.

Hi Peter! Bedankt voor uw beoordeling! Super om te horen dat u alles positief hebt ervaren. We hopen u dan ook snel terug te zien :) Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snelle levering en alles netjes ingepakt. Zou het iedereen aanraden om hier iets te bestellen

Hi! Super bedankt voor uw review! Dat waarderen wij enorm. Wij hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Ik heb mijn pakketje nog steeds niet ontvangen. Ik wacht al weekje op een onderzoek van jullie waar mij pakketje is gebleven. Ik vind het jammer dat het zolang moet duren.

Beste Taner, Op de track en trace is te zien dat het pakketje succesvol is afgeleverd. Hierdoor hebben wij voor u een onderzoek moeten starten bij het verzendbedrijf. Deze gaan verder onderzoeken waar het pakketje gebleven kan zijn, dit kan inderdaad een paar dagen duren. Helaas moeten wij ook op antwoord wachten totdat wij u verder kunnen helpen. Wij zullen u via de mail op de hoogte houden van de voortgang. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Had beter verwacht

Broek binnen gekregen maar de broekzakken dicht gestickt dus kan geen mobiel of wat dan ook in de zakken doen

Beste Bjorn, Wat vervelend om te horen dat u de broek zo heeft ontvangen. Wij kunnen hierover geen mailcontact terug vinden. Natuurlijk had u de klacht kunnen aanmelden bij onze klachtenafdeling, deze hadden u dan wellicht een nieuwe broek op kunnen sturen. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snel geleverd, alleen retouren duurt lang

Het artikel is heel snel geleverd, maar retour is al 5 dagen geleden aangekomen en nog geen bevestiging hiervan.

Beste Lotte, Bedankt voor de review. Vanaf het moment dat wij het artikel retour hebben ontvangen kan het tot 14 werkdagen duren tot uw retour is verwerkt. Helaas werken wij niet met een antwoordnummer, hierdoor wordt er geen mail verstuurd met de info dat uw pakket binnen is. U kunt zelf de track & trace in de gaten houden en zien of uw pakket is aangekomen. Vaak hebben wij de retourzendingen wel verwerkt binnen een week. Echter vanwege de extreme drukte moeten wij de 14 werkdagen in acht nemen. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Top levering top spullen

Goed contact snel omruilen

Hi Medhi! Bedankt voor uw beoordeling! Super om te horen dat u alles positief hebt ervaren. We hopen u dan ook snel terug te zien :) Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Super snelle levering, zelfde dag ontvangen. Zeer goede kwaliteit zeer tevreden!!

Hi! Bedankt voor uw beoordeling! Super om te horen dat u alles positief hebt ervaren. We hopen u dan ook snel terug te zien :) Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Super service!

Heel klantvriendelijk!

Hi Jolise! Wat fijn om te horen dat u goed bent geholpen. Hopelijk zien we u snel weer een keer terug! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Geen snelle afwikkeling van bestelling en retour.

Duurde lang voordat we de bestelling kregen. Geen bevestiging van retour gehad en mijn geld na 7 dgn ook nog niet terug. Helaas retourneren is niet gratis.

Beste Melanie, Wij zien in ons systeem dat u de bestelling heeft geplaatst op 23 Februari om 17:00. Op de track en trace is te zien dat u het pakketje de volgende dag al heeft ontvangen. Ook zien wij dat we u al op 9 Maart terugbetaald hebben. Vanaf het moment dat wij het artikel retour hebben ontvangen kan het tot 14 werkdagen duren tot uw retour is verwerkt. Helaas werken wij niet met een antwoordnummer, hierdoor wordt er geen mail verstuurd met de info dat uw pakket binnen is. U kunt zelf de track & trace in de gaten houden en zien of uw pakket is aangekomen. Vaak hebben wij de retourzendingen wel verwerkt binnen een week. Echter vanwege de extreme drukte moeten wij de 14 werkdagen in acht nemen. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion