Goeie prijs kwaliteit

Zeer slecht

Nu krijg ik al een mail over beoordeling terwijl Ik mijn bestelling nog steeds niet binnen gekregen heb, 19 dec al besteld

Beste, Bedankt voor uw review. Op 23 december heeft u een e-mail ontvangen van mijn collega met daarin beschreven dat uw bestelling helaas niet leverbaar was en dat wij u zo spoedig mogelijk zouden terugbetalen. De terugbetaling heeft op 30 december plaats gevonden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion.

Zelfde dag in huis

Super snelle levering.

Ik heb nog niet zo veel ervaring .

Ik kan eigenlijk nog niet over zeggen omdat ik nog niet zoveel bij jullie gekocht heb .Misschien in de toekomst wel meer . Gr,

Zeer goed geholpen door Romy en Burcu. Deze meiden waren erg vriendelijk en behulpzaam!

Snelle bezorging. Zelfde dag in huis. Trui echt mooi en blij mee!

Alles volgens afspraak en ook gewoon het product geleverd die ik had besteld.

Te klein

Was te klein

Een week nadat mijn retourpakket bezorgd is nog steeds geen bevestiging ontvangen.

Snel met versturen, maar erg langzaam met retourbevestiging. Telefonisch niet bereikbaar, maar na beoordeling werd er wel snel contact opgenomen.

Beste Ingrid, Bedankt voor uw review. Vanaf het moment dat wij uw retourzending hebben ontvangen kan het tot uiterlijk 14 dagen duren totdat wij de terugbetaling hebben verwerkt of uw Afterpay factuur hebben aangepast. U zult daarover een bevestiging ontvangen. Omdat wij niet met een antwoordnummer werken sturen wij helaas geen bevestiging ter ontvangst. U kunt hiervoor uw track en trace in de gaten houden. Wij zullen ons best doen om uw retour zo spoedig mogelijk te verwerken. Met vriendelijke groet, JHP Fashion

Vind t een prachtige stoere jas en heerlijk warm! Ook zeer snel ontvangen

Slecht!!!

Mijn eerste en tevens laatste keer dat ik bestel bij JPH fashion. Anno 2021 retourneren op eigen kosten is not done! Zeker nu de winkels ook nog eens gesloten zijn.

Oplichters: Super slechte service, 2e handse jassen gescheurd

Oplichters Je stuurt de jas de volgende dag na levering gelijk terug, maar krijgt pas na een maand dezelfde jas opgestuurd heel vaag en slecht dit echt. Jas van 400 euro ken ik zo weggooien, maar maak nii uit ga een rechtzaak beginnen want heb bewijs dat jullie de jas zoude ruilen voor een ander is niet gedaan. En er word hele slechte reclame gemaakt over jullie jullie gaan et zelf wel merken.

Topwinkel/service

Al aantal jaren trotse klant!

Een beetje raar

Ik heb mijn product retour gestuurd. Heb nog steeds niks gehoord maar ik krijg wel een beoordelingsmail toegestuurd.

Beste Steffie, Bedankt voor uw review. Vanaf het moment dat wij uw retourzending hebben ontvangen kan het tot uiterlijk 14 dagen duren totdat wij de terugbetaling hebben verwerkt of uw Afterpay factuur hebben aangepast. U zult daarover een bevestiging ontvangen. Omdat wij niet met een antwoordnummer werken sturen wij helaas geen bevestiging ter ontvangst. U kunt hiervoor uw track en trace in de gaten houden. Wij zullen ons best doen om uw retour zo spoedig mogelijk te verwerken. Met vriendelijke groet, JHP Fashion

Super goed en snel

pakket zou geleverd zijn !!!

het pakket zou volgens de bezorger geleverd zijn !!! en in de brievenbus zijn gedaan maar wij hebben geen pakket /briefje/buren helemaal niks ontvangen met vr gr Patrick Verkroost scooters

de bestelling van 21 december 2020 nog niet ontvangen!!

onmogelijk om in te loggen om het verkregen T&T nummer te volgen. het blijkt dat DHL geen betrouwbare koerierdienst is, daar het pakket bij DHL spoorloos is geraakt volgens de klantenservice van JPH Fashion.

Teleurgesteld

Ik heb helaas mijn pakket nog steeds niet mogen ontvangen . En ik kan het ook niet terugvinden in mijn account

Super !!!

Hele nette communicatie, snelle service. Je kan makkelijk je pakket volgen online. Ook was mn bestelling snel binnen.

Slecht

Verkeerd pak geleverd

Geen goed product

Trainingspak vol vlekken opgestuurd ik zou zeggen beter controle voor verzending

Beste Sandra, Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze excuses voor het ongemak. Heeft u hierover al een e-mail gestuurd naar onze klachten afdeling? Wij willen u uiteraard verder helpen met dit probleem. U kunt hiervoor een e-mail sturen naar Service@jhpfashion.nl of bellen naar 020 626 57 59. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

super service

reageert gelijk op berichten super service

Zeer slechte ervaring. Maken veel fouten en geen compensatie

Waardeloze service, als ze fouten maken komen ze je met niks tegemoet.

Beste Siham, Dank voor uw review. Wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad! Wij hebben het even nagekeken en zien dan wij u ter compensatie 10% korting hebben aangeboden. Wij hopen u in het vervolg een betere ervaring te kunnen geven. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Jasje besteld helaas toch te groot dus terug gestuurd. Misschien kunnen jullie in het vervolg een manier gaan vinden dat wanneer een pakketje in goeie staat wordt ontvangen dat je dan ook een e-mail krijgt met dat je je geld terugkrijgt. Want ik moet nu 14 dagen wachten en dan afwachten of ik mijn geld terug krijg. Ik ga er wel vanuit want ik heb het jasje alleen gepast dus het is nog orde.

een goed antwoord op mijn vragen - makkelijk op te volgen - wel lange wachttijd