Filters

8

Super snelle levering maar de retourafhandeling laat op zich wachten

Helaas was er maar 1 stuk goed en de rest stuurden we dag erop terug. Behoudens vergissing kregen wij nog geen terugstorting?

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Brigitte, Bedankt voor uw review. Uw retourzending is op 30 juni jl. bij ons geleverd. Tevens hebben wij de terugbetaling al verwerkt. Vanaf het moment dat wij retourzendingen hebben ontvangen kan het tot maximaal 14 werkdagen duren totdat wij de terugbetaling hebben verwerkt of het betaaloverzicht hebben aangepast. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

10

Snelle, nette verzending

Snelle, nette verzending

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Nicol, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

1

Slecht

Slippers besteld voor me zoontje. Niet gekregen.. terwijl ik 5 dagen op vakantie ging.. dus moest elders iets halen en tot op heden geen reactie terug of geld

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Karel, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u geen prettige ervaring heeft gehad. Helaas is uw pakket zoals wij via de mail hebben aangegeven niet meer traceerbaar. Wij hebben u om deze reden ook terugbetaald. Wij hopen dat u in het vervolg een betere ervaring zult hebben met ons als JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

10

Geweldige snelle service

Wij zijn zeer tevreden met JPH fashion. Mooie kleding en super snelle levering

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste E, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

10

Goed

Top service

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Youri, Bedankt voor uw review. U heeft vandaag contact met ons opgenomen i.v.m. de levering van uw bestelling. Wij hebben u ook vandaag op de hoogte gebracht wanneer uw bestelling geleverd zal worden. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

10

snel en netjes geleverd volgens afspraak

goed volgens afspraak netjes binnen 1 dag geleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Dennis, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

6

Valt tegen

2 maal de Armani slippers aangeschaft. Maat 40 en 41. Bij beide maten valt 1 voet heel erg klein.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Soraya, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u een klacht heeft over een item. Ik raad u aan om de klacht aan te melden bij onze klachten afdeling via het e-mailadres service@jhpfashion.nl. U kunt in de e-mail een foto van de klacht toevoegen, uw ordernummer benoemen en in het kort uitleggen wat uw klacht is. Zij zullen u dan verder helpen met uw klacht. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

10

Aanrader

Pakket niet aangekomen door koeriersdienst maar JHP heeft uitstekend geholpen. Snelle reactie & vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Timur, Bedankt voor uw review. Wij hebben zoals besproken via de e-mail een onderzoek opgestart bij het verzendbedrijf die uw pakket zou leveren. Helaas is het onderzoek nog niet afgerond en hebben wij u om deze reden nog niet kunnen informeren over de status van het onderzoek. Wij vragen u om nog geduld te hebben totdat het onderzoek is afgerond. Wij zullen spoedig contact met u opnemen zodra er meer bekend is. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

1

Oplichters

Waardeloos bedrijf... stel oplichters Bestelling geplaats.. niks gekregen. Klantenservice is onvriendelijk en schiet je niks mee op... service van niks

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Verena, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u geen prettige ervaring heeft gehad. Helaas is uw pakket zoals wij via de mail hebben besproken zoek geraakt tijdens de transport. Wij hebben u om deze reden ook terugbetaald. Wij hadden graag het bestelde item opnieuw naar u willen verzenden, echter was het bestelde artikel helaas uitverkocht. Wij hopen dat u in het vervolg een betere ervaring zult hebben met ons als JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

10

Super tevreden

Top levering

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Randy, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

10

Keurige en snelle levering

De bestelling online ging makkelijk en de bestelde kleding werd snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Esmaralda, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

2

Slechte service

Eerst verkeerde artikeken geleverd gekregen, bellen, mailen foto's moeten maken van de artikelen vervolgens moet ik het pakket versturen naar de juiste klant. JHP stuurt me dan verzendlabel wat ik vervolgens zelf uit moet printen (gaan er vanuit dat iedereen een printer heeft) nu 2 weken later heb ik nog steeds mijn eigen bestelling niet ontvangen. Diverse keren gebeld en gemaild maar tot op heden niks... wel voor alle moeite een cadeaubon van maar liefst 5 euro korting op een volgende bestelling van de nieuwe collectie!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Renate, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u aangeeft een slechte ervaring te hebben gehad. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Helaas is er iets mis gegaan in ons magazijn waardoor er twee bestellingen zijn omgewisseld. Wij hebben u hierdoor ook een kortingscode aangeboden op uw eerst volgende bestelling. Tevens hebben wij aangegeven dat wanneer wij een reactie zullen ontvangen van het verzendbedrijf wij contact met u zullen opnemen i.v.m. de levering van uw bestelling. Wij hebben u via de mail op de hoogte gebracht wanneer uw bestelling wordt geleverd. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

5

Vreemd prijsverschil in hetzelfde artikel.

Een artikel in kleding met korting gekocht. De maat bleek te klein. De volgende maat bestond niet op de site, wel de daaropvolgende maat. Deze heb ik dan ook besteld. Vreemd dat bij dit artikel de normale prijs een stuk hoger lag dan bij de kleinere maat. Het te kleine kledingartikel geroutineerd onder betaling van 5.50 euro verzendkosten via GLS, terwijl deze een tarief hanteren van 4.40 euro. Al met al een slechte service met een vreemde prijsvoering.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jolanda, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat het artikel niet voldeed aan uw verwachtingen. Bij elke artikel/maat staan de prijzen duidelijk aangeven op onze website. De kosten (€5,50) voor het retour zenden van het pakket zijn voor de klant. De kosten voor het verzenden van het juiste artikel indien u het item wilt ruilen zijn de kosten voor rekening van JHP Fashion. U mag het pakket uiteraard ook altijd zelf terugbrengen in een van onze winkels. Tevens heeft u uw retourzending via onze website aangemeld en u kon tussen UPS of DPD kiezen. U heeft uw retourzending met DPD verstuurd. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

1

teleurstellende klantenservice

De eerste keer een order geplaatst bij JHP Fashion, maar door de vreselijke klantenservice (totaal geen inlevingsvermogen) ook de laatste keer!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Fabian, Bedankt voor uw review. U heeft ons een e-mail gestuurd met de vraag of wij de Afterpay kosten in mindering kunnen brengen. Wij hebben u aangegeven dat wij de Afterpay kosten niet in mindering kunnen brengen. U heeft namelijk twee aparte orders geplaatst met de betaalmethode Afterpay. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

10

Heel goed

Zeer tevreden! Dezelfde dag nog in huis! Zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Lotte, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u aangeeft een slechte ervaring te hebben gehad. In ons systeem is te zien dat u een bestelling had geplaatst op 15 juni en dat de zending ook op 15 juni in de avond bij u is geleverd. U heeft helaas ook niet eerder contact met ons opgenomen waardoor het niet duidelijk is voor ons wat er mis is gegaan. Graag horen wij van u zodat wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

9

Top service

Alles was er heel snel wat een top service

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Fabian, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

1

Zeer slecht

Echt ontevreden na lang moeten wachten. Het heen en weer mailen, moeten horen dat me pakket is kwijt geraakt oke kan. Maar dat je als bedrijf zijnde niet zelf contact zoekt met de klant. En dat de klant er druk onder moet zetten om het personeel daar te laten zoeken. Zeer slecht! Uiteindelijk krijg ik een mail, ja je pakketje is zoek je kan geen nieuwe bestellen voorraad is op. Dat ik denk kom met een oplossing maar nee, slechte service naar de klant echt jammer.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Beau, Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor uw slechte ervaring met ons. Zoals eerder aangegeven via de mail heeft DHL de eerste twee weken van juni vertraging gehad bij de terminal A’dam, zij hadden een prognose die werd ineens ruim overschreden met veel meer zendingen dan gewoonlijk. Daardoor ontstonden er achterstanden. Helaas zijn er een groot aantal pakketten van ons vermist, hiervoor loopt een onderzoek. Omdat wij onze klanten niet langer wouden laten wachten kwamen wij met een voorstel om de bestelling opnieuw te versturen indien de artikelen op voorraad waren of een terugbetaling te verwerken. Omdat de artikelen die u had besteld niet meer op voorraad waren hebben wij u terugbetaald. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijk groet, Team JHP Fashion

10

Geen klachten

Geen klachten

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Kaylee, Super bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

10

Mijn dochter is blij !

Super aanbieding! Hele leuke jas voor mijn dochter besteld Snelle levering, zondag besteld maandag avond al in huis. Dochter blij !

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Tineke, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

10

Fantastisch

Weer een mooie online shop erbij... Mooie kleding voor een mooie prijs Blij mee!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Henry, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

9

Heel leuk mooi op tijd

Doe gauw weer besteling tevreden

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jose, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

1

Zeer slecht

Pakket besteld voor 13:00 uur besteld zelfde dag in huis nou dus echt niet bel ik naar de klantenservice vrijdag en vandaag weer krijg ik verschillende verhalen te horen ze liegen en bedriegen en dan ook niet eens fatsoenlijk te woord gestaan leugenaars bah bah

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Joey, Bedankt voor uw review. Helaas heeft uw bestelling wegens enorme drukte van vrijdag een vertraging opgelopen. Uw bestelling zal vandaag verstuurd worden, u zult de bestelling vanavond tussen 17:00 en 22:00 geleverd krijgen. Onze excuses voor het ongemak! Omdat wij het erg vervelend voor u vinden hebben wij u via de e-mail een kortingscode aangeboden die u op een eerst volgende bestelling kunt gebruiken. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

10

Toppie.

Bestelling binnen 24uur ontvangen en dik tevreden over de geleverde broeken. Ik kom zeker vaker terug. Ga zo door! :-)

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Nick, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

10

Super snelle levering en mooie aanbiedingen

De levering was super snel. De producten waren heel mooi!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Roze, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

10

top levering

kleding heel snel ontvangen! en goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Felic, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd