Snelle en aardige service

Dezelfde dag mijn pakketje mijn pakketje al ontvangen. Mooi ingepakt ook! Hier ga ik zeker vaker bestellen

Top top top!

Als eerste wil ik even zeggen dat ik niet heel snel vrolijk kan worden van gesprekken met klantenservice etc. Omdat het meestal aanvoelt alsof t zo gemaakt is. Nou heb ik een heel fijn gesprek gehad met Danielle. Ze was heel erg behulpzaam en had een goed luisterende oor. Onderbrak me totaal niet (wat de meeste wel doen). En dit is ook voor t eerst dat ik een beoordeling geef. Wil jullie ook als bedrijf bedanken dat jullie zo snel zijn met de levering van de bestelling. Echt top! Mijn dag kan niet meer stuk, en ook fijn voor Danielle dat ze t ook te horen krijgt dat ze goed werk geleverd heeft. Bedankt! En ik ga jullie website eens doorzoeken naar nog meer leuke dingen! Super zijn jullie! Gr sisi

Erg tevreden

Prima webshop. Zelfde avond nog geleverd. Na een vraag via de chat over een ander item ook erg goed en snel geholpen door de klantenservice. Bedankt !

Snelle levering, helaas een verkeerd artikel binnen gekregen. Maar dit is snel en goed opgelost. Zelfs met een persoonlijk briefje erbij👍

Slechte verwerking retour, lang wachten, geen communicatie

Op 3 januari een pakket retour gestuurd, en op 18 januari nog steeds geen bewijs van retour. Gekozen voor achteraf betalen en daar gaan ze straks moeilijk doen want ook daar is mijn retour niet verwerkt. Gelukkig wel bewijs dat ze het pakket hebben ontvangen. Maar wees gewaarschuwd als je hier besteld retour moet je zelf betalen en duurt veel te lang.

Wachten, wachten, wachten op je geld bij retourneren

Op 17 december iets besteld; hadden ze het verkeerde gestuurd, dat kan gebeuren. Een foutje maken is menselijk. Wij gelijk de volgende dag gemaild en alles retour gestuurd. Het is inmiddels 14 januari en ondanks toezeggingen maken ze gewoon het geld niet over. Als je een bedrijf wilt runnen moet je ook zorgen voor goede service, als ik onderstaande berichten lees dan zie ik dat we niet de enigste klanten zijn die eindeloos wachten op geld. Hier iets opnieuw bestellen? Nee dat zou ik zeker niet doen.

Slecht!

Schoenen besteld, redelijk snelle levering. Schoenen waren te groot, dus retour gestuurd. Na bijna drie weken eindelijk mijn geld terug gekregen. Waardeloos bedrijf. De telefoon nemen ze nooit op en mailcontact hoef je ook niet aan te beginnen. Ik ga hier in ieder geval nooit weer bestellen!!!

Wacht nog steeds op bestelling

Heb een bestelling gedaan maar die komt maar niet binnen ook geen mail van versturing wel mail van bevestiging van aankoop duurd wel heel lang zo Heb al via mail opheldering gevraagd maar word ook niet op gereageerd zodra de trui aan komt stuur ik hem direct trug onder tussen bestel ik de trui ergens anders

Geld terug krijgen ho maar

Levering supersnel, maar absoluut 0 klantenservice. Laatste keer dat ik hier wat koop. Wacht al 14 dagen op mijn geld en bellen werkt niet en mails reageren ze al helemaal niet op WAARDELOZE KLANTENSERVICE dus

Prima webshop en snelle levering

Prima webshop en snelle levering. Prima geholpen door de klantenservice toen ik wilde weten wanneer mijn jas geleverd zou worden.

Slecht!

Leveren later dan beloofd zeer slechte service! Niet aan te raden

Retournering duurt ontzettend lang!!!

Dure en merken te koop, levering is ook behoorlijk snel. Maar de retournering duurt ontzettend lang. De vorige keer moest ik bijna 3 weken wachten totdat ik eindelijk mijn geld terug had ontvangen. Nu heb ik voor achteraf betalen gekozen. Ze hebben meer dan een week geleden het product retour ontvangen. Hebben mij nog een mail gestuurd of ik de jas een maatje groter wilde, dat ze dat op voorraad hadden. Ik heb ze bedankt. Nu meer dan een week zit ik op de retourverwerking te wachten. Ik heb ze gebeld en gemaild. Krijg een automatisch ingestudeerd antwoord van: wettelijk mogen we er 14 dagen over doen. Het ligt op een stapeltje, dus wacht het even af?! Zeer vervelend en irritant! Ik zou deze website niet meer zo snel bezoeken of er zou gauw weer iets bestellen. Als je de retourkosten zelf moet betalen verwacht ik wel een beetje service en adequaat handelen.

Top winkel met super mooie merken!!

Jhp heeft erg leuke spullen. Vind ze in de winkel altijd erg klantvriendelijk. Nooit problemen gehad en raad het iedereen aan om hier een leuke outfit of accessoires te scoren!.

Alles is perfect, totdat je je geld moet terug krijgen

Levering is super snel.. Echter, als je online shopt en de maat is niet goed.(en de goede maat is niet meer verkrijgbaar) Ben je je geld sws 2,5 week kwijt. Ik wacht nu namelijk al bijna 2,5 week op mijn geld. Terwijl ze het product al bijna 2 weken terug hadden. Dus koop de goede maat tenzij je het geld zolang kan missen natuurlijk. Heel slecht dit

Vaste klant

Gewoon in woord een top zaak!!

Pluspunten

JHP is een bedrijf die zeker professioneel blijft! Waarom? Omdat als er ooit een klein probleem is of er iets aan de hand is dat zij zeker op de hoogte gesteld zijn en er ook zeker achteraan gaan!

Meer producten voor in de winkel! De winkel zelf is top!

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Top bedrijf altijd leuk om weer eens wat te bestellen. Hoop zo graag dat ik die shoptegoed win. Win bijna nooit iets

Echt helemaal niets alles is positief zo door gaan TOPPIEEEE

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Top winkel! "Vriendelijke personeel"

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Je wordt altijd vriendelijk ontvangen

N.v.t.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Hele snelle levering !

Niks !

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Snelle levering, netjes, compleet.

Iets meer variatie in aanbod ook in het iets lagere segment.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Goede kwaliteit goede service vriendelijk personeel

Nvt

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Mooie kleding en goeie snelle service