Een hele mooie jas besteld! Een aantal vragen gesteld aan de klantenservice en ze hebben mij goed op weg geholpen.

Top service, geweldig geholpen

Problemen met bestellen waardoor mijn punten verdwenen als ook mijn order niet door kwam. Binnen een kwartier opgelost en ook nog mijn punten terug! Super

Snelle reacties goed geholpen

Helemaal goed, ik heb gewhatsappd met JHP. Hele snelle reactie en ik werd erg goed geholpen. 100% aanrader.

Supermooie merken maar duur !

Ik draag alles van jullie vooral de schoenen , accessoires van Calvin Klein en Guess Qua kleding voor iemand van 55 die zich jong voelt , maar te oud voor Nikki en Josh V en en Reinders superleuk maar te kort of erg BodyCon , het zou tof zijn als jullie 1 merk zouden voeren voor de hippe iets oudere vrouw! Ik kan van black bananas altijd wel b trainings pak vinden en nu hem ik een leuke set met blouse en pantalon in het zachtroze , maar 1 merk bijvoorbeeld Janssen of Ambika

Goede kwaliteit en hoge klantbetrokkenheid

Ik had een jaargeleden hier mooie schoenen gekocht naar een uitmuntende ervaring in de winkel. Nu via internet nadat ik zelf een fout had gemaakt hebben ze me direct geïnformeerd en de fout hersteld! Heel erg correct gedaan en duidelijke klantvriendelijke communicatie. Heb wederom een heel mooi paar schoenen van Benjamin Berner besteld top schoenen zitten heerlijk en dan je zo klant voelen bij dit bedrijf Top!

Zeer vriendelijk te woord gestaan en perfect geholpen en en zeer tevreden met de snelle service en de produkten. Tot snel weer!

Top kwaliteit

Snelle levering en geweldige kwaliteit producten. Ik zal hier zeker vaker bestellen!

Beste Thomas, Bedankt voor uw review. Super om te horen dat u alles positief heeft ervaren! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Fijne en duidelijke website

Beste Laura, Heel erg bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en hopen u natuurlijk ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Fijn dat er gratis verzending is vanaf €40

Beste Fabienne, Super bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

SUPER SERVICE bedankt!

Echt heel erg bedankt voor deze goede service

Beste Li, Heel erg bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Top Service!!

Super fijne & nette communicatie gehad via instagram! Heel goed geholpen! Dankjewel daarvoor & heel blij met mijn jas!

Beste Cassidy, Heel erg bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

één van mijn favoriete webshops

Bestel bijna maandelijks hier, het assortiment, voorraad en alles is gewoon top!

Beste, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Top producten

Mooie producten met een snelle levering, like it

Beste Mitchel, Heel erg bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Wederom super!

Weer super snel geleverd, mijn nieuwe top van Josh V. Altijd scherp geprijsd, artikelen leuk verpakt en door het spaarsysteem van JHP krijg je leuke kortingen! Ik ben fan!

Beste Sophie, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Perfectie. Super snelle levering!

Snelle levering. Mooi jassie. Niks anders dan top.

Beste Melvin, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Er is maar 1 site!

JHP Fashion maakt het leven makkelijker. Niet eindeloos zoeken op internet voor dit moedertje want bij JHP slaag ik altijd zodat die puber weer lekker kan flexen met zijn nieuwe djakka!

Beste Dorien, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Ge wel dig!!!

Fijn contact en super snelle levering ondanks Black Friday. Items netjes verpakt top service

Beste Romee, Heel erg bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Super mooie jas

Mijn dochter wilde al heel lang deze jas hebben. Ze heeft hier voor gespaard en een beetje hulp van ons. Ze is nu zo blij.

Beste Simone, Super bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Groot assortiment en goede service!

Groot assortiment en veel betalingsmiddelen. Zelf vind ik afterpay erg fijn! Ook goed klantenservice om dingen op te lossen! Erg blij mee!

Beste Gabriëlla, Bedankt voor uw review. Super om te horen dat u alles positief heeft ervaren! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

In één woord, top!

Scherp geprijsd, snelle levering en een overzichtelijke website. Super blij met mijn nieuwe muts van Parajumpers, ik ga absoluut vaker bestellen!

Beste Sanne, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Beste Katrina, Super bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Mooie merken, welkoms korting, gratis en zeer snelle verzending a

Wilde graag de. Body van nikkie kopen dus ik googelen. Bij JHP nu met 10% korting en gratis verzenden. En de volgende dag al thuis. Dus de keuze was snel gemaakt. Plus de collectie merken, die ze hebben, super mooi en zeer uitgebreid zijn. Plus de snelle verzending maakt dat ik zeker vaker bij jullie ga online shoppen. Dank jullie wel en tot gauw!

Beste Annemieke, Heel erg bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snel en makkelijk besteld en ook nog eens 10% korting als je je aanmeld voor de nieuwsbrief! Snel bevestiging in de mail, en snel verstuurd!

Beste Lies, Heel erg bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Goede site goede klantenservice!

Goede site die duidelijk is. Had 1 vraag gebeld en top te woord gestaan.

Beste Roy, Super bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Super snel en goede services

Ik was opzoek naar een mooie winterjas. Door een advertentie kwam ik bij JHP terecht daar vond ik een prachtige jas van Airforce. Alle maten werden goed beschreven ook dat de jas klein viel en je beter een maatje groter kon nemen. Ik twijfelde erg over de maat maar door een handige tool kon je je leeftijd-lengte-gewicht etc invoeren en dan kreeg je de juiste maat. Echt heel handig. Bij het bezorgen kon ik hem zeg dezelfde dag nog laten bezorgen. Super services!