Duidelijke bestel instructies Snelle levering Netjes verpakt Goede communicatie

Super kwaliteit en levering

Super kwaliteit en levering

Netjes optijd geleverd.

Goeie service, snel geleverd , zeer tevreden

Supersnel geleverd.

In de ochtend besteld, in de middag geleverd. Mijn dochter was erg blij met haar nieuwe Airforce jas en het feit dat hij er zo snel was.

Top kwaliteit

Die jas is mooi en is ook nog lekker warmm topp

Netjes en snel geleverd

Ik ga zeker hier weer bestellen Top!! Het was de zelfde dag al geleverd

Super mijn bestelling was op tijd geleverd. Bedankt.

Snelle service alleen jammer dat er kosten zijn aan retourneren.

Snel netjes en fijne service. Alleen jammer bij retour zenden de kosten voor de koper is. Weer houdt mij ervan om vaker te bestellen.

Waardeloos

Het artikel is prima maar de levering en klantenservice eromheen WAARDELOOS. Bezorger heeft pakketje onbeheerd bij de voordeur achtergelaten. Communicatie met klantenservice blijft te wensen over, niet mijn winkel!!

Voldoet aan alle verwachtigingen.

Snelle verzending.

Retour moeilijk, ivm retourlabel moeten uitprinten, heb nl geen printer!! Daarom zal ik niet gauw opnieuw bestellen bij JHP als ik niet zeker weet dat het bestelde 100% goed is. Daarbij retour 5.50 euro....

Zeer mooi artikel, zeer snelle levering

Ondanks de Kerstdrukte en de lockdown was de levering super snel. De Airforce jas was goed en zorgvuldig verpakt. Zeer mooi artikel, mooie kleur, goede pasvorm, zoals omschreven.

Klantvriendelijke website en snelle levering.

Had een xl besteld en kreeg een s

Had een xl bestels en kreeg een s heb hem terug gestuurd en geannuleerd via email en verder geen reacties meer terug gehad

Snel en keurig. Niks op aan te merken.

Gewoon top

Op tijd blij met artikel

Helemaal tevreden

Snel bezorgd en prachtige kleding

tussen de feestdagen besteld en toch snel geleverd

altijd goed snelle bezorging en goede service .

goede service mooie kleding snelle bezorging vriemdelijke mensen

Erg tevreden

Klote

Ik bestel iets en later wordt mijn Geld terug gestort blijkt hij er niet te zijn! Maar ja nu iss de jas die ik wil bij een ander ook weer duurder! Niet blij

Professioneel

Goede kwaliteit en snelle levering ook bij retour sturen! Ga zo door

Ik heb pakket retour gezonden. Jurk paste niet helaas. Ik zie in de app van dhl dat het pakket nog niet bij jullie ontvangen is. 3SMNR1000395707

Ondanks de drukte vandaag besteld dag erna in huis!