Gemakkelijk

Snelle levering, en makkelijk te retouren

Beste Vacharin, Super bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Voortreffelijk

Prima ervaring. Soepel gelopen proces tijdens bestelling en bezorging. Keep up the good work!

Beste Claudia, Heel erg bedankt voor uw review. Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Ik ben zeer tevreden. Snelle levering, goed verpakt, goede kwaliteit en een goede prijs.

Beste Edwin, Bedankt voor uw review. Wat leuk om te horen dat u alles positief heeft ervaren. Wij hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snelle service en vooral snel geleverd.

Beste Marlon, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Super Snel geleverd voor een goede prijs !

Beste Von, Heel erg bedankt voor uw review! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snel geleverd en precies zoals omschreven

Goede betrouwbare site

Beste Senna, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Mooie kleding besteld voor mij en me vrouw

Zoals gezegd voor mij en me vrouw kleding gehaald ben echt tevreden plus de bezorging was ook supersnel merci nog

Beste Mohammed, Bedankt voor uw review. Super om te horen dat u alles positief heeft ervaren. Wij hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Jhp is uitstekend

Waarom ik zegt uitstekend, ze zijn altijd heel klantvriendelijk, goede service en altijd optijd

Beste Viënne, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent. Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Very happy

I ordered men's and women's Calvin Klein underwear for me and my partner and I am super satisfied with the items. The order arrived in 2 days - ordered Sunday received Tuesday.

Dear Veronika, Thank you for your review. We wish you a lot of fun with your purchase and hope to see you again soon at JHP Fashion. Yours Sincerely, Team JHP Fashion

Beste Jef, Super bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Dure trui, niet aangekomen

Mijn bestelling is niet aangekomen .... Normaal altijd keurig en goed maar nu....

Beste Jessica, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met ons. Dit is uiteraard niet onze wens. Helaas kunnen wij geen mailcontact met u vinden over uw bestelling, wij hadden u dan graag verder geholpen. Natuurlijk kunt u ons altijd een e-mail sturen. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Erg goed snel geleverd

Broek en handschoenen goed verpakt en snel geleverd

Beste Michael, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Super snel geleverd

Top geleverd

Beste Amg Dierx, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Verkeerde trui geleverd gekregen

Verkeerde trui gekregen. Verkeerde label zat eraan. En na 2 weken nog steeds geen goede trui binnen.

Broek

Prachtige kleding snel geleverd en makkelijk te retourneren!!

Beste Hans, Heel erg bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Supersnelle levering en scherpe prijzen.

Snelle levering. Producten zoals omschreven En altijd goede prijzen.

Beste Marco, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Mooie webshop en veel keus

Beste H, Bedankt voor uw review. Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Matige service.

Jammer dat je voor een omruiling, maat kleiner toch verzendkosten moet betalen en ik heb het geld van de retour nog steeds niet terug!

Beste M, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u aangeeft een slechte ervaring met ons te hebben gehad. Dit is uiteraard niet onze wens. De kosten voor het retour zenden van het pakket zijn voor de klant. De kosten voor het verzenden van het juiste artikel indien u het item wilt ruilen zijn de kosten voor rekening van JHP Fashion. U mag het pakket uiteraard ook altijd zelf terugbrengen in een van onze winkels. Vanaf het moment dat wij uw retourzending hebben ontvangen kan het tot maximaal 14 werkdagen duren totdat wij de terugbetaling hebben verwerkt of uw betaaloverzicht hebben aangepast. U zult daarover een bevestiging ontvangen per e-mail. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Zeer te vrede

Beste Femke, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Goede en snelle service van zeer nette ,vlotte en moderne kleding!

Dezelfde dag levering. Mooie kleding Goede service.

Beste Ellinda, Bedankt voor uw review. Super om te horen dat u alles positief heeft ervaren. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Ik ben vol van verbazing

Ik wilde voor mijn kleindochter een black bananas pak kopen. De prijs waar ik het voor tegen kwam had ik alleen maar kunnen hopen. Ook de levering was snel en goed. Jullie zijn een bedrijf die weten hoe het moet. Onze dank is groot!!

Beste Sophia, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent. Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling en veel plezier met uw aankoop. Wij hopen u snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Super snel en netjes geleverd!!

Beste Sharona, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snelle levering en heel mooi pak

Beste Shanaya, Bedankt voor uw review. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Makkelijk

Ging makkelijk en snel

Beste Yolande, Super bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Ik heb nooit een pakket ontvangen door het verzendbedrijf wel ben ik goed geholpen door de klantenservice en heb ik mijn geld terug gekregen

Beste Yas, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion