Nee ik heb nog niet ontvangen

Weet niet ik heb nog niks

Beste Burnice, Bedankt voor uw review. U heeft een Pre-Order geplaatst. Helaas heeft Lumiere een grote vertraging opgelopen met het uitleveren van de pakken. Wij zouden vanaf 24-05 beginnen met het leveren van de Lumiere pakken echter hebben wij te horen gekregen dat wij de pakken in de week van 7/06 zullen ontvangen. Wij zullen de bestelling zo spoedig mogelijk versturen naar onze klanten. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snelle levering van de bestelling.

Uitmuntend

Zeer goede kwaliteit en een professionele team achter de schermen. top!

heel tevreden

goed aangekomen ook nog dezelfde dag alleen vindt het wel laat in de avond .. maar wel heel tevreden

Super winkel

Echt heel snel geleverd. Zelfde dag nog in huis! Bedankt helden

Een top zaak en een sterke en leuke team

Super snel levering

Zwembroek is super en goed geholpen in winkel geadviseerd om hem te bestellen web site want had de maat niet in winkel

Snelle levering!

Beloftes worden nagekomen! Ik raad het iedereen aan!

mooie riem. je krijgt wat je ziet

Hi Yasmine! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Namens JHP Fashion wens ik u nog veel plezier met uw riem. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Super geregeld!

Hi Luci! Bedankt voor uw beoordeling! Super om te horen dat u alles positief hebt ervaren. We hopen u dan ook snel terug te zien :) Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Toppie

Hi Mariette! Super bedankt voor uw review! Dat waarderen wij enorm. Wij hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Klote

Slippers besteld verkeerde gekregen en toen konden de andere niet meer geleverd worden omdat de prijs niet klopte op de site zo word je mooi bedonderd

Beste Natascha, Helaas waren de foto's van verschillende slippers verwisseld op onze website. Dit hebben wij gelijk veranderd en uw factuur meteen aangepast. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Beste merk winkel ooit!!!!

Ik bestel al jaren bij JHP/Next issue, ben super tevreden met ze! Heb je morgen een feestje??? Nou ik kan je vertellen dat je bij ze ook last minute shopping kan doen, volgende dag is het meestal geleverd! Love this Shop!!!

Hi Chaimae! Super om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling :) Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Hi Amanda! Bedankt voor uw beoordeling! Super om te horen dat u alles positief hebt ervaren. We hopen u dan ook snel terug te zien :) Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Beste kleding vind je bij JHP

Hi Kristine! Super bedankt voor uw review! Dat waarderen wij enorm. Wij hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snel geleverd en fijne betaalmethodes

Hi Jinky! Bedankt voor uw beoordeling! Super om te horen dat u alles positief hebt ervaren. We hopen u dan ook snel terug te zien :) Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Wederom super blij met mijn bestelling

Altijd netjes en op tijd geleverd

Hi Medhi! Heel erg bedankt voor uw review! Dat waarderen wij enorm en wij hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snel bezorgd

Hi Anneke! Wat fijn om te horen dat u goed bent geholpen. Hopelijk zien we u snel weer een keer terug! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

De levering is super snel het ruilen of geld terug ontvangen duurt te lang.

We zijn blij dat we het geld hebben ontvangen. Even een tip van onze kant; aangeven dat het mogelijk is te ruilen i.p.v. eerst het geld terug te moeten ontvangen als je een grotere maat wilt hebben. Hierdoor is zijn maat nu niet meer leverbaar!

Beste Anette en Jonas, Vanaf het moment dat uw retourzending bij ons is afgeleverd kan het tot 14 werkdagen duren totdat wij de terugbetaling hebben verwerkt of het Afterpay factuur hebben aangepast. U zult daarover een bevestiging ontvangen. Mocht u om een omruiling gevraagd hebben, wordt het nieuwe item na ontvangst in ons magazijn binnen 7 dagen weer naar u opgestuurd. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Mooie pet en snel bezorgd

Mooie pet gekocht voor een mooie prijs

Hi Herman! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Namens JHP Fashion wens ik u nog veel plezier met uw pet! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Goede ervaring met de communicatie alleen niet tevreden met een product wegens een te grote maa.

Ik had een one size pet besteld maar viel groter dan verwacht. Gelijk retour opgestuurd.

Hi Anufer, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de pet niet goed paste. Hopelijk kunt u nog een andere leuke pet vinden op onze website! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Retour terugbetaling duurt eeuwig

Ik heb 2 weken geleden mijn bestelling geretourneerd via PostNL, waar ik zelf 7 euro voor heb moeten betalen maar na 2 weken heb ik nog steeds mijn geld niet terug op mijn rekening..... ik heb nog nooit zolang op mn geld moeten wachten bij een webshop.

Hi Noah, Bedankt voor uw review. Vanaf het moment dat wij het artikel retour hebben ontvangen kan het tot 14 werkdagen duren tot uw retour is verwerkt. Helaas werken wij niet met een antwoordnummer, hierdoor wordt er geen mail verstuurd met de info dat uw pakket binnen is. U kunt zelf de track & trace in de gaten houden en zien of uw pakket is aangekomen. Vaak hebben wij de retourzendingen wel verwerkt binnen een week. Echter vanwege de extreme drukte moeten wij de 14 werkdagen in acht nemen. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Retour

Hai, ik heb mijn bestelling 2 weken geleden al retour gedaan, hoop dat die is aangekomen, zal straks even kijken naar het nummer.

Beste Heleen, Bedankt voor de review. Vanaf het moment dat wij het artikel retour hebben ontvangen kan het tot 14 werkdagen duren tot uw retour is verwerkt. Helaas werken wij niet met een antwoordnummer, hierdoor wordt er geen mail verstuurd met de info dat uw pakket binnen is. U kunt zelf de track & trace in de gaten houden en zien of uw pakket is aangekomen. Vaak hebben wij de retourzendingen wel verwerkt binnen een week. Echter vanwege de extreme drukte moeten wij de 14 werkdagen in acht nemen. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Ze doen wat ze zeggen!

Snelle levering, telefonisch gemaakte afspraken nakomen

Hi Carla! Wat fijn om te horen dat u goed bent geholpen. Hopelijk zien we u snel weer een keer terug! :) Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion