Geweldig snel

Perfect en dat dezelfde dag wordt verzonden echt super!

Beste Ingrid, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Zeer snelle en goede service

Erg tevreden met de aankoop.

Beste Kimberley, Bedankt voor uw review. Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snelle levering kwaliteit is goed

Website overzichtelijk enorme keuze Snelle levering kwaliteit is goed

Beste Thomas, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent. Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Een aanrader deze jas! Super mooie jas, leuke details en pasvorm is top!

Beste Heidi, Bedankt voor uw review. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Goede service , snelle levering

Goede service. En snelle levering

Beste Miriam, Super bedankt voor uw review. Wij hopen u snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Jammer dat er op de site staat voor 1700 uur besteld zelfde dag in huis...dat was dus niet zo

Beste Linda, Bedankt voor uw review. Op werkdagen voor 13.00 uur besteld is op dezelfde dag in huis. Hierbij de link van verzending en levering: https://www.jhpfashion.nl/verzending-levering. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snel, overzichtelijk en betrouwbaar!

Bij toeval kwam ik op de site van JHP Fashion. Hebben ze toch leuke merken met scherpe aanbiedingen, dus ik bestellen. Direct een heldere bevestiging maar ook de levering was een dag later. Helaas was ik er niet maar een dagje later werd de bestelling alsnog bezorgd op de plek die ik had gevraagd. Maar dat was nog niet alles. Helaas vond mijn zoon 1 item niet zo mooi en dus moest die retour. Ook het retourproces is simpel geregeld en daarmee het gehele aankoopproces. Ik ben super blij met de gekochte artikelen en kan JHP Fashion aan iedereen voor de volle 100% aanbevelen!

Beste Roland, Bedankt voor uw review. Super om te horen dat u alles positief heeft ervaren. Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer bij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Slecht

Pakket nog steeds NIET ontvangen. Als ik het morgen niet krijg hoeft het niet meer!!

Beste Miranda, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u aangeeft een slechte ervaring met ons te hebben gehad. Dit is uiteraard niet onze wens. Helaas kunnen wij geen mailcontact met u vinden over uw bestelling, tevens zien wij dat uw bestelling succesvol is afgeleverd bij u. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

JHP Fashion is een klant rijker : super tevreden met mooie aankoop !

Zeer tevreden & gelukkig met aankoop prachtige Khulo Soulani winterjas ! Jas werd op toegezegde termijn aangeboden in geschenkdoos met mooie toebehoren van JHP Fasshion. Dus inderdaad : “whoever said that money can’t buy happiness, simply didn’t know where to go shopping !’ Jolanda Bierbeek België

Beste Jolanda, Heel erg bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u alles positief heeft ervaren. Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Verkeerde maat

Verkeerde maat geleverd en daarna was de maat die wel nodig had niet meer op voorraad. Afhandeling van geld teruggestorten is wel goed gegaan.

Beste Rachelle, Bedankt voor uw review. Allereerst onze excuses voor het leveren van de verkeerde maat. Helaas is er iets mis gegaan bij het inpakken van uw bestelling. Omdat wij de juiste maat niet meer op voorraad hadden, hebben wij de juiste maat helaas niet kunnen versturen. Wij hopen u in het vervolg weer terug te kunnen zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

top kwaliteit

Mijn pakket werd dezelfde dag al geleverd, de factuur zat in een hele mooie kaart, dat gaf een luxe uitstraling. Ik zal hier zeker vaker bestellen!!

Beste Vida, Bedankt voor uw review. Super om te horen dat u alles positief heeft ervaren. Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Geweldig! Snelle en goede levering

Zeer goede en snelle levering, zelfde dag van bestelling ook bezorgd.

Beste Laura, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Helemaal top keurig en snel

Super en vooral snel

Beste Cathy, Bedankt voor uw review. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snele levering

Hoge qualitait, snelle levering.

Beste Jana, Heel erg bedankt voor uw review. Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Ben niet tevreden

Ik had broek te klein opgestuurd en terug gestuurd samen met de trui niks gehoord zelf gebeld en nu zeggen ze dat pakje niet is aan gekomen terwijl ik bericht heb dat t afgeleverd is ze zullen er achteraan gaan vragen aan dhl maar nog niks gehoord echt n slechte zaak mvg

Beste Beppie, Bedankt voor uw review. Wij snappen uiteraard dat het erg vervelend is echter hebben wij uw retourzending nog niet ontvangen. Hiervoor hebben wij zoals u ook weet een onderzoek gestart bij het verzendbedrijf en aangegeven dat wij zodra wij i.v.m. het onderzoek meer weten contact met u zullen opnemen. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Ik ben opgelicht

Mijn bestelling nooit ontvangen. Heb ik aangegeven bij de klantenservice en word niet geholpen. Nog nooit zoiets meegemaakt. Uiteraard laat ik het hier niet bij zitten. Oplichters!

Beste Petrus, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat u aangeeft dat u niet geholpen wordt. Omdat u heeft aangegeven dat u geen bestelling heeft ontvangen hebben wij zoals u hier ook van op de hoogte bent een onderzoek gestart bij het verzendbedrijf. Op het moment dat een klant aangeeft geen bestelling te hebben ontvangen starten wij een onderzoek bij het verzendbedrijf. Uit het onderzoek zal blijken of het pakket is afgeleverd of niet. Op het moment dat de uitkomst is dat het pakket succesvol is afgeleverd kunnen wij niets anders dan het onderzoek sluiten en concluderen dat het pakket is afgeleverd. Tevens loopt er nog een onderzoek naar het pakket en wij hebben aangegeven dat wij zodra wij meer weten contact met u zullen opnemen. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Helemaal super

In 1 dag besteld en bezorgd. Makkelijk overzicht op de site

Beste Nans, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snelle levering en netjes verpakt

Bestel zeker nog een keer

Beste, Bedankt voor uw review. Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Bestelling snel binnen en netjes ingepakt

Ondanks dat ik deze bestelling eerder heb gedaan en deze niet op voorraad bleek te zijn, heb ik de bestelling nu wel binnen gekregen. Heel blij mee!

Beste Stephanie, Heel erg bedankt voor uw review. Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

en zeer tevreden tot nu toe

Beste Ghadija, Super bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Toffe kleding en super snel geleverd en super blij mee

Bezorger was vriendelijk en op tijd en was netjes gekleed, de kleding is ook goede kwaliteit

Beste Luca, Bedankt voor uw review. Wat leuk om te horen dat u alles positief heeft ervaren. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

SLECHT RETOURBELEID

Pak om 21:30 ontvangen. Om het te kunnen passen, het lintje verwijderd. Volgende ochtend om 09:00 direct gebeld om de situatie uit te leggen (dat ik het lintje heb moeten verwijderen om te passen, maar het pak me helaas niet past) maar mocht niet retourneren zonder lintje. Weg €170 euro. BELACHELIJK en echt slecht!!

Beste Michelle, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad. Dit is uiteraard niet onze wens. Wij hebben aangegeven dat ruilen of retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket mogelijk indien het item in originele staat is, dit staat ook duidelijk aangegeven op onze website. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Mooie actie ! Snelle service..

Beste Aleyna, Bedankt voor uw review. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Beste Debby, Super bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Mooie jas, aparte kleur en snelle levering (avondlevering was ook echt een toppunt!)

Beste Britt, Heel erg bedankt voor uw review. Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion