Hele leuke zwem broek

Hii! Bedankt voor uw review en veel plezier met de zwembroek :D Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion.

Stipt, correct en goede kwaliteit.

Stipt in levering. Correct en goede kwaliteit.

Beste Danny, Bedankt voor uw review! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze diensten, tot gauw! Met vriendelijke groeten, Team JHP Fashion

Hele aardige mensen, super sevice

Super bedrijf, volgende keer bestel ik het zeker weer bij jullie. Behulpzaam en klantvriendelijkheid, top!

Hi Aniek! Super om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling :) Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Ik heb nog niets ontvangen dus slecht

Ik stuurde een mail omdat ik nog steeds mijn bestelling niet heb ontvangen! Er zit kennelijk een fout in mijn postcode Dus svp goede postcode toepassen nl 2585 GK Dank

Beste Julia, Bedankt voor uw review. U heeft helaas zelf een incorrecte postcode opgegeven waardoor uw bestelling tot op het heden niet geleverd is. Verdere informatie over uw bestelling zullen wij doorkoppelen aan u via de e-mail. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Mooie spullen

Snelle service, duidelijke site, veel aanbod, mooi spul. Kortom meer dan tevreden.

Hi Margreet, Bedankt voor uw review! Tot snel! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Slecht en onprofessioneel

Niet op tijd verzonden, geen reacties op mijn mailtjes, aan de telefoon zeggen dat het op de post is terwijl de collega de volgende dag zegt dat het nog in het magazijn ligt en dan nog is je eigen retour betalen. Grappenmakers nooit meer bestellen hier

Beste Damian, Bedankt voor uw review. Wij hebben altijd gereageerd op uw e-mails en naar onze beleving u ook altijd goed te woord gestaan aan de telefoon. Helaas was uw betaling via een andere platform niet goed doorgekomen in ons systeem waardoor het langer heeft geduurd totdat uw bestelling in ons systeem door kwam. Door de extreme drukte heeft uw bestelling een vertraging opgelopen en hebben wij u ter compensatie korting gegeven op uw bestelling. De retourkosten zijn bij ons altijd voor de klant zelf. Mochten wij u verder ergens mee kunnen helpen dan horen wij het uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Hi Amedatu, Bedankt voor uw review en voor de 5-sterren! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

TOP.

IK HAD EEN PAK BESTELD MET EEN LANGE BROEK KREEG EEN KORTE BROEK. DAARNA GEBELD KREEG EEN RETOURFORMULIER. HEB GELIJK MIJN MAIL ERBIJ GEDAAN MET EEN NIEUW BESTELLING. OVERAL BEVESTIGING VAN GEHAD EN TOP GEREGELD.

Hi Guillio, Bedankt voor uw review. We zijn enorm blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. Hopelijk zien we u snel weer een keer terug! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Goede eerste ervaring

Black banana trainingspak besteld. Was snel en netjes geleverd.

Hi Sharon, Heel erg bedankt voor uw review en veel plezier met de Black Bananas trainingspak! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Leuk pak zit heerlijk!

Hi! Super bedankt voor uw review en veel plezier met uw pak! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snelle levering telefonisch contact ook makkelijk te doen vriendelijk geholpen

Hi Fleur! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Namens JHP Fashion wens ik u nog veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Mooi product

Jas ziet er eeg mooi uit!

Hi Ellen, Bedankt voor uw review! Ik wens u veel plezier met uw aankoop :D Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Geen bestelling binnen

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen!!!!

Beste Ilyas, Bedankt voor uw review. U geeft aan dat u de bestelling niet heeft ontvangen, echter is uw bestelling op 26/05 om 12:45 afgeleverd bij u. U heeft verder ook geen contact met ons opgenomen omtrent uw pakket, hierdoor gaan wij er vanuit dat u de bestelling heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Nog geen levering spijtig

Hi Constantin, Bedankt voor uw review! Ik zie dat de laatste bestelling die u heeft geplaatst al op 2 juni is geleverd bij de door u gekozen service punt. Ik wens u veel plezier met de tracksuit! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Je besteld de artikelen, deze worden ook heel netjes en goed verpakt geleverd

Hi Hilde! Super bedankt voor uw review! Dat waarderen wij enorm. Wij hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Nee ik heb nog niet ontvangen

Weet niet ik heb nog niks

Beste Burnice, Bedankt voor uw review. U heeft een Pre-Order geplaatst. Helaas heeft Lumiere een grote vertraging opgelopen met het uitleveren van de pakken. Wij zouden vanaf 24-05 beginnen met het leveren van de Lumiere pakken echter hebben wij te horen gekregen dat wij de pakken in de week van 7/06 zullen ontvangen. Wij zullen de bestelling zo spoedig mogelijk versturen naar onze klanten. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snelle levering van de bestelling.

Hi Christa, Bedankt voor uw review! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Uitmuntend

Zeer goede kwaliteit en een professionele team achter de schermen. top!

Hi Wahe! Heel erg bedankt voor uw review! Dat waarderen wij enorm en wij hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, JHP Fashion

Hi Jeanette, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

heel tevreden

goed aangekomen ook nog dezelfde dag alleen vindt het wel laat in de avond .. maar wel heel tevreden

Hi Lanny, Bedankt voor uw review! Trunkrs levert iedere werkdag tussen 17:00 en 22:00, wellicht kunt u de volgende keer voor DHL of PostNL kiezen zodat uw bestelling vroeger op de dag geleverd kan worden. Tot gauw! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Super winkel

Echt heel snel geleverd. Zelfde dag nog in huis! Bedankt helden

Hi Reinier! Heel erg bedankt voor uw review! Wij hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Een top zaak en een sterke en leuke team

Hi David! Super om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling :) Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Super snel levering

Zwembroek is super en goed geholpen in winkel geadviseerd om hem te bestellen web site want had de maat niet in winkel

Hi Desiree! Super bedankt voor uw review! Dat waarderen wij enorm. Wij hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snelle levering!

Beloftes worden nagekomen! Ik raad het iedereen aan!

Hi Vincent! Heel erg bedankt voor uw review! Tot gauw! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

mooie riem. je krijgt wat je ziet

Hi Yasmine! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Namens JHP Fashion wens ik u nog veel plezier met uw riem. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion