Mooie kleding ontvangen, duurde helaas wel iets langer met leverdatum. Maar was het wachten waard! Producten voldeden precies aan de verwachtingen.

Alleen de broek is nu al gescheurt bij de rits van de broekzak..

Snel en duidelijk. Alleen de verkeerde kleur

Foto site was een andere kleur dan de levering, maar verder alles goed. retour ook snel geregeld.

Ik was zeer tevreden

Snelle verzending netjes verpakt

Niks op aan te merken. Prima ervaring met JHP Fashion.

Product niet ontvangen

Product besteld maar niet ontvangen omdat die achteraf niet op voorraad was.

Beste Lieke, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet leverbaar was. Dat is absoluut niet de bedoeling geweest. Helaas kan het weleens voorkomen dat wij systematisch een item op voorraad hebben maar deze niet fysiek voorradig is. Onze collega's van het magazijn komen hier pas achter op het moment dat zij de bestelling aan het inpakken zijn. Onze oprechte excuses hiervoor! Omdat wij dit ook erg vervelend vinden zijn wij u tegemoet gekomen met €5,00 korting op ons gehele assortiment. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben neem gerust contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groeten, Team JHP Fashion

Slecht

Zeer slecht

Uitstekend.

Goede service en een snelle levering. De bestelling was netjes verpakt en de kwaliteit geweldig. Zeker een aanrader.

Snelle service en mooie kleding

Product goed en snel ontvangen

Ik heb mij product met allemaal beschadigingen gekregen.

Ik was heel erg blij dat ik het laatste laaste pak nog had, tot dat ik het pak binnen kreeg, het zat vol beschadigen. Ik heb het meteen terug gestuurd. Gelukkig reageren ze wel snel en heel vriendelijk. Alleen jammer van het pak.

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat uw item beschadigd aan u geleverd is..dat is absoluut niet de bedoeling! Wij nemen klachten heel erg serieus en zijn blij om te horen dat we u goed van dienst waren. Wij zouden het dan ook erg op prijs stellen als u ons beoordeelt op onze service en diensten. Omdat wij onze klanten de beste service willen bieden is uw beoordeling erg belangrijk voor ons. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groeten, Team JHP Fashion

Fantastische service

Een geweldig bedrijf. Goed bereikbare klantenservice, netjes geholpen, echt fantastisch!

Super mooie kleding

Goeie levering mooi ingepakt allemaal

Te laat

Mijn bestelling kwam 3 dagen te laat binnen waardoor ik het niet mee op vakantie kon nemen en dat was wel de bedoeling ik verwacht daarom een vergoeding met vriendelijke groet Floran Jansen uit helmond

Beste Floran, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u ontevreden was over de levertijd. Echter hebben wij uw bestelling bekeken en daaruit blijkt dat u de bestelling op vrijdag 6 augustus na 13:00 hebt geplaatst. Mocht u de bestelling van ma t/m vr vóór 13:00 geplaatst hebben zou deze dezelfde avond geleverd worden. Mocht u de bestelling op een ma t/m do na 13:00 geplaatst hebben wordt deze de eerst volgende avond geleverd. Plaatst u de bestelling op een vrijdag na 13:00 wordt deze de eerst volgende werkdag geleverd. In dit geval is dat maandag de 9e geweest. Trunkrs levert namelijk niet op weekenden. Dit staat tevens ook duidelijk aangegeven op onze website. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten, Team JHP Fashion

Goede snelle levering en keurig verpakt met bijbehorende factuur

Via online bestelling gedaan, volgens afspraak geleverd. Vriendelijke bezorger en netjes verpakt en met bijbehorende factuur geleverd.

Vindt wel dat de mt klein uitvalt

Professioneel

Shirt is comfortabel

Matig

Bestelling geplaatst, 4 dagen later nog steeds geen track en trace ontvangen of uberhaupt een verzendingsmail. Contact gehad met de klantenservice, heeft mij netjes geholpen. Maar vervolgens blijkt een product uitverkocht te zijn. Ten eerste is dit heel laat dan al aangegeven en ten tweede is dit slechte orde van de site.. heel jammer. En dan krijg je een tegoed van €5 bij besteding vanaf €50 .. erg jammer

Beste Danique, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u een slechte ervaring hebt gehad met onze webshop. Dit is normaal gesproken niet onze manier van doen. Wij van de klantenservice krijgen bericht vanuit het magazijn over vertraagde of niet leverbare bestellingen en soms kan het door drukte te laat aan ons worden doorgegeven. Desalniettemin erg vervelend. De kortingscode van €5,00 is te besteden op onze gehele collectie. Er zit geen minimum bestedingsbedrag aan verbonden. Wij zouden het dan ook erg op prijs stellen als u ons beoordeelt op onze service en diensten. Omdat wij onze klanten de beste service willen bieden is uw beoordeling erg belangrijk voor ons. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groeten, Team JHP Fashion

Meerdere poducten besteld en best snel al binnen. 1 product paste ik niet en heb ik teruggestuurd en het geld sneller terug gekregen dan de aangegeven tijd.

Artikel besteld, was niet meer op voorraad

Schoenen besteld, bevestigingsmail ontvangen en na 5 dagen maar eens gemaild waarom ik nog geen mail had gekregen dat het op de post was gedaan. Wat blijkt, de schoenen waar helemaal niet meer op voorraad... geld terug gestort maar als ik zelf niet had gemaild was er volgens mij niks ondernomen door het bedrijf.

Beste Daisy, Bedankt voor uw review. Helaas hebben wij van de klantenservice i.v.m. de extreme drukte later dan gewoonlijk te horen gekregen van het magazijn dat het bestelde item niet leverbaar was. Onze oprechte excuses daarvoor. Via de e-mail hebben wij u daarover geïnformeerd en u een kortingscode aangeboden. Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Matig

Pak kwam binnen met een vlek erop, heb het er zelf uit kunnen krijgen. Maar dit hoort niet

Beste Iva, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen, u kon in dit geval een e-mail sturen naar onze klachtenafdeling (service@jhpfashion.nl) zodat zij u was korting konden aanbieden. Mocht u nog een foto hebben van de klacht dan kunt u naar onze collega's mailen zodat zij u van harte verder kunnen helpen met uw klacht. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Shirt kwam snel.

Shirt was er de volgende dag, alleen kwam de kleur niet overeen met de bestelde kleur. Omdat het uit de sale kwam shirt toch maar behouden.

super leuke winkel!!!

perfect!

Altijd goed! Bestel al jaren!

Altijd netjes verpakt en op tijd geleverd. Ben al jaaaaaaaren klant!

Perfecte service

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerker