Fijne webshop!

Super fijne en overzichtelijke webshop met mogelijkheid tot levering op dezelfde dag, heel fijn! En het aanbod is helemaal mijn smaak!

Beste Maureen, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Sneller

JHP fashion heeft mij gered van de uitverkochte producten op de site van het merk zelf. Alle maten die ik nodig had waren uitverkocht op de site van het merk. Daardoor zocht ik verder en kwam ik bij JHP fashion die alles nog op voorraad had. Dat was natuurlijk erg fijn en zo ook sneller dan wachten op een nieuwe voorraad.

Beste Lucas, Heel erg bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Helemaal super!

Enorm snelle verzending, via de mail word je als klant goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Kleding is altijd netjes en mooi verpakt. En goede kortingen. Het is mijn tweede bestelling maar ga zeker vaker iets kopen bij JHP Fashion.

Beste Sophie, Bedankt voor uw review. Super om te horen dat u alles positief heeft ervaren! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Super contact met de klantenservice gehad. Goede levering en goed verpakt! Leuke webshop! Ik ga er zeker weer bestellen!

Beste Ceciel, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snelle levering en duidelijke, gebruiksvriendelijke website. Ik ben erg blij met mijn nieuwe jurkje en ga zeker vaker bij jullie bestellen!

Beste Rozemarijn, Bedankt voor uw review. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snelle levering, top service!

Jhp fashion, de enige plek waar ik last minute en online nog een vakantie outfit heb kunnen vinden. Door snelle levering en goede service precies op tijd. Overzichtelijke site en fijne prijzen! Ik zal hier zeker nog eens terug komen.

Beste Maud, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Heel gemakkelijk besteld

Ik heb geel snel en veilig mijn bestelling kunnen plaatsen. Fijn dat je voor je besteld ook nog kan kijken of alle gegevens kloppen. En heb het voor 1:00 besteld dus krijg het vandaag al binnen! Super fijn! Kost wel €0,95 om het zo snel te laten bezorgen, maar dat is helemaal niet veel. Dat heb ik er wel voor over. Voor de rest hele duidelijke site. Ga zeker nog een keer iets kopen! Bedankt JHP fashion.

Beste Fréderique, Bedankt voor uw review. Super om te horen dat u alles positief heeft ervaren! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Waanzinnig snel

Super overzichtelijke web pagina . Super happy met mijn BB aankoop . Snel geleverd Kortom Alles top en leuk

Beste Ann, Heel erg bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Goede ervaring en fijne website, alleen kon ik op de iPhone niet op ‘meer laden’ klikken helaas

Beste Morris, Heel erg bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Overzichtelijke site

K vind het een fijne website, makkelijk om bepaalde items te zoeken en het bestek systeem werkt perfect. Al eerder besteld en ook goeie , snelle levering

Beste Annemarie, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Super snelle verzending en prachtige producten

Ik ben enorm te spreken over JHP Fashion. Altijd prachtige spullen en mooie merken in de collectie. De service is super en attent. Daarnaast zijn de opties voor verzending waanzinnig en snel! Tevreden klant!

Beste Elaine, Bedankt voor uw review. Super om te horen dat u alles positief heeft ervaren! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Mega snelle service!

Wat een mooie artikelen en ook nog eens super goed geprijsd. Ze bieden verschillende betaalmogelijkheden aan wat ook fijn is! Mijn jurk is super mooi en ga zeker vaker bestellen!! Top

Beste Elise, Heel erg bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Erg tevreden snelle levering netjes verpakt,product zoals beschreven

Beste Harriet, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Goede service!

Fijne service en hele leuke kortingen! Tevreden over de kwaliteit!

Beste Anne-Marie, Heel erg bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Komen beloftes niet na

Een tas besteld maar helaas een riem ontvangen. Ze wilden de tas pas opnieuw opsturen nadat zij de riem retour hadden gekregen, dit heeft bijna een week geduurd. Vervolgens hebben ze de tas opnieuw opgestuurd naar een verkeerd adres, waardoor ik na 2 weken nog steeds geen tas heb ontvangen maar wel heb betaald. Diverse beloftes om mij op de hoogte te houden zijn niet nagekomen.. ik raad iedereen echt af om hier te bestellen!

Beste Sanne, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u aangeeft een verkeerd item te hebben ontvangen. Wij raden u aan om de klacht aan te melden. Via het e-mailadres [email protected]. Zij zullen u dan verder helpen met uw klacht. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Slechte retour

2 jurkjes gekocht 1 te groot andere te klein. De te kleine hadden nog een maat groter. De te grote niet maat kleiner. Te kleine om laten ruilen ging heel vlot. De te kleine en grote retour gestuurd. Nu dik 5 weken later is de factuur nog steeds niet aangepast. Rick keer contact. Zeggen aan te passen wordt niet gedaan. Heel jammer

Beste Bianca, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u aangeeft aan slechte ervaring met ons te hebben gehad. Wij raden u aan om de klacht aan te melden bij onze klachten afdeling via het e-mailadres [email protected]. Zij zullen u dan verder helpen met uw klacht. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Super vlotte en fijne klantenservice

Mijn bestelling plaatsen lukte niet op de site, ik heb contact opgenomen middels instagram en al vrij vlot werd ik ter woord gestaan. We kregen het samen, na even proberen, voor elkaar om mijn bestelling alsnog te plaatsen, nu wachten tot het leuke jurkje binnen is!

Beste Chantal, Bedankt voor uw review. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Probleem goed opgelost!

De medewerkers (klantenservice) hebben mijn klacht serieus genomen en ze hebben mij een passende oplossing aangeboden! Kortom heel blij dat ze meedenken in oplossingen en goed initiatief!

Beste Ser, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat het probleem opgelost is! Wij wensen u alvast heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snelle levering en voldoet aan alle verwachtingen

Fijn, zorgeloos en snel!

Beste Thije, Bedankt voor uw review. Super om te horen dat u alles positief heeft ervaren! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Rotzooi bedrijf

Jullie zijn niet eens een halve ster waard pakket niet geleverd dhl geeft aan is geleverd dus dan is het maar zo klant heeft niks in te brengen terwijl een ander pakket in de brievenbus is bezorgd en jullie pakket is geleverd hoe dan ??? Ik heb een tas besteld bij jullie wat nooit in de brievenbus zal passen jullie worden steeds slechter tegenover klanten zoals ik hier ook kan lezen jullie zijn het de afzender dus jullie blijven verantwoordelijk als het pakket verloren gaat

Beste Priscilla, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u aangeeft een slechte ervaring met ons te hebben gehad! Zoals u er ook van op de hoogte bent hebben wij bij het verzendbedrijf een onderzoek opgestart voor deze zending en uit onderzoek blijkt dat het pakket succesvol bij u is afgeleverd. Op het moment dat een klant aangeeft geen bestelling te hebben ontvangen starten wij een onderzoek bij het verzendbedrijf. Uit het onderzoek zal blijken of het pakket is afgeleverd of niet. Op het moment dat de uitkomst is dat het pakket succesvol is afgeleverd kunnen wij niets anders dan het onderzoek sluiten en concluderen dat het pakket is afgeleverd. Mocht u omtrent de levering nog vragen hebben dan kunt u uiteraard contact opnemen met het verzendbedrijf. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Er was een probleem met mijn retour, want er miste ineens artikelen die ik wel gewoon had opgestuurd. Na mailcontact enz. Nu te horen gekregen dat ik toch mijn geld terug krijg, wat ik heel fijn vind!

Beste Cynthia, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat probleem alsnog opgelost is. Wij hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snelle levering en producten zoals beschreven

Beste Denise, Bedankt voor uw review. Heel erg bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Slecht

Ik krijg een mailtje of ik tevreden ben met mijn bestelling? Best grappig want, ik heb nog niks ontvangen. 1,5 maand geleden 2 t shirts besteld... waar blijft mijn bestelling? Of mijn geld?

Beste Bas, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u aangeeft aan slechte ervaring met ons te hebben gehad. Helaas kunnen wij geen mailcontact met u vinden over uw bestelling. Natuurlijk kunt u ons altijd een e-mail sturen zodat wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Verkeerde maat gekregen

Gebeld en gevraagd welke maat er in het truitje zat, alsnog de verkeerde maat gekregen. Ze willen niets voor je doen ondanks dat hun fout zitten geven ze de klant geen gelijk.

Beste Lyndie, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u aangeeft aan slechte ervaring met ons te hebben gehad. Volgens ons systeem heeft u de juiste maat ontvangen. Op de bevestigingsmail en op de factuur kunt u de maat dat u heeft besteld terugvinden. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Netjes en op tijd

Beste Monique, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion