Filters

9

Goed en snel bezorgd

.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Mohamed, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

3

Bij Online ruiling moet jezelf voor de retour kosten betalen.

Mijn eerste ervaring: Gekozen om mijn jas om te ruilen voor een andere maat. Let op; retour kosten komen wel voor je eigen rekening en krijg je niet terug. Pakket kan je ook beter verzekeren anders is het op eigen risico. In plaats van omruilen heeft Jhp mijn geld terug gestort. Terug storting redelijk snel, binnen 7 dagen. Alleen jammer dat de website bij Online aankopen retourneren of ruilen geen melding staat dat bij ruilen de verzendkosten voor je eigen rekening komen. Je moet flink naar beneden scrollen en onder : Kleertjes.com, Miinto of To Be Dressed staat dat retouren voor je eigen rekening is? Jammer dat Jhp de klant niet tegemoet komt. Medewerkster van de klantenservice kan daar helaas niets aan doen. Ik denk niet dat ik de volgende aankoop bij JHP zal doen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Ronald, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat het artikel niet voldeed aan uw verwachtingen. De kosten voor het retour zenden van het pakket zijn voor de klant. De kosten voor het verzenden van het juiste artikel indien u het item wilt ruilen zijn de kosten voor rekening van JHP Fashion. U mag het pakket uiteraard ook altijd zelf terugbrengen in een van onze winkels. Helaas hadden wij het item op dat moment niet op voorraad waardoor wij de terugbetaling hebben verwerkt. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

2

Slecht

Pakketje omgeruild, hierbij 5,55 moeten betalen voor een retourbon, vervolgens een maat groter besteld en deze niet gehad! Erg jammer want ik heb een bruiloft dit weekend waar het voor was. Nu is de riem niet meer beschikbaar. En ben 5,55 verloren hieraan.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Sanne, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat het artikel niet voldeed aan uw verwachtingen. De kosten voor het retour zenden van het pakket zijn voor de klant. De kosten voor het verzenden van het juiste artikel indien u het item wilt ruilen zijn de kosten voor rekening van JHP Fashion. U mag het pakket uiteraard ook altijd zelf terugbrengen in een van onze winkels. Helaas hadden wij het item op dat moment niet op voorraad waardoor wij de terugbetaling hebben verwerkt. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

2

Bestelling was niet op voorraad

De bestelling leit een tijdje niets van zich horen waarna ik zelf contact heb opgenomen met de vraag ocer de status van de bestelling. Een dag later kreeg ik een mailtje met de uitleg dat mijn bestelling niet een op voorraad was, en dat ik mijn geld zou terugkrijgen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Allora, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling helaas niet voorradig bleek te zijn. Helaas kan het wel eens voorkomen dat een item op de website wel op voorraad is maar fysiek in het magazijn niet meer op voorraad is. Dit kan door een systematische doorvoerfout komen, desalniettemin erg vervelend. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij hopen u in het vervolg uiteraard beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

2

Bestelling nooit ontvangen!

Een nikkie jurkje besteld van €145 en op het werk laten bezorgen aangezien ik full time werk. Ziek geworden na 1 week terug op het werk en was helaas nooit een pakketje voor mij afgegeven. Contact opgenomen met de klantenservice zij hebben een onderzoek gestart bij dhl. De chauffeur zegt het pakket afgeleverd te hebben (dat hij dat nog precies weer na zoveel pakketjes en 2 weken later) het pakket is niet aangetekend verzonden voor dar bedrag dus er is geen handtekening van mij ik moest het maar doen met wat er uit het onderzoek is gekomen geen geld terug geen nieuwe opgestuurd. Erg klantonvriendelijkheid.. en alleen een handtekening is een rechtsgeldig bewijs dat iemand het pakket ook daadwerkelijk heeft ontvangen!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Lijnn, Bedankt voor uw review. Op het moment dat een klant aangeeft geen bestelling te hebben ontvangen starten wij een onderzoek bij het verzendbedrijf. Uit het onderzoek zal blijken of het pakket is afgeleverd of niet. Op het moment dat de uitkomst is dat het pakket succesvol is afgeleverd kunnen wij niets anders dan het onderzoek sluiten en concluderen dat het pakket is afgeleverd. Wij hebben helaas geen inzicht op wat er met het pakket is gedaan bij u op het werk, wellicht is het handig om camerabeelden van het pand te bekijken met uw werkgever rond het tijdstip dat de bezorger het pakket heeft geleverd. Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij het graag van u. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

10

Perfect!

Hetzelfde dag in huis. Zending makkelijk te volgen. Heb het heel goed en makkelijk ervaren

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Samira, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

5

best goede kwaiteit

ik had een winterjas besteld maar kreeg zomer dat was wel jammer en je hoeft geen verzend kosten te betalen maar je moet wel retour kosten betalen dat is ongeveer 7euro ofzo

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat het artikel niet voldeed aan uw verwachtingen. Wij zien in ons systeem dat u een zomerjas heeft besteld en een zomerjas heeft ontvangen. De kosten (€5,50) voor het retour zenden van het pakket zijn voor de klant. De kosten voor het verzenden van het juiste artikel indien u het item wilt ruilen zijn de kosten voor rekening van JHP Fashion. U mag het pakket uiteraard ook altijd zelf terugbrengen in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

1

Slechte afhandeling en geen reactie op mail

Je koopt een jurkje voor € 169,99 en stuurt het retour omdat het niet past. Krijg je ruim 2 weken later € 167 teruggestort. En als je er dan naar vraagt komt er geen reactie. Laatste keer!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste R, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u aangeeft een slechte ervaring met ons te hebben gehad. Dit is uiteraard niet onze wens. Helaas kunnen wij geen mailcontact met u vinden over uw bestelling, wij hadden u dan graag verder geholpen. In ons systeem is te zien dat wij één bestelling van u hebben en de door u genoemde prijzen komen niet overeen met de bestelling dat in ons systeem staat. Wellicht heeft u de bestelling niet via onze webshop geplaatst. Wij raden u aan om contact op te nemen met onze klantenservice via het volgende e-mailadres klantenservice@jhpfashion.nl. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

9

Supersnelle levering

Mooie artikelen en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Sander, Bedankt voor uw review. Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

1

Slecht

Ik wacht nog op terug betaling voor een order die ik nooit gehad heb.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Lc, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u geen prettige ervaring heeft gehad. Helaas hebben wij gisteren van het verzendbedrijf te horen gekregen dat het pakket tijdens het transport zoek is geraakt. Hierdoor hebben wij gisteren een claim ingediend en vandaag hebben wij te horen gekregen dat de claim goedgekeurd is. Zoals wij via de mail hebben aangegeven hebben wij u om deze reden ook terugbetaald. Wij hopen dat u in het vervolg een betere ervaring zult hebben met ons als JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

10

Top levering

Snelle levering en fijne bezorger

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Koen, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

10

A

Super mooi

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Abdel, Super bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

10

Geweldig

Jas besteld en de volgende dag binnen en zat heel goed

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Naai atelier ES, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

9

Prima

Snelle levering vriendelijke klantenservice

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jelle, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u een klacht heeft over een item. Ik raad u aan om de klacht aan te melden bij onze klachten afdeling via het e-mailadres service@jhpfashion.nl. U kunt in de e-mail een foto van de klacht toevoegen, uw ordernummer benoemen en in het kort uitleggen wat uw klacht is. Zij zullen u dan verder helpen met uw klacht. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

10

Uitstekend

Snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Claudia, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

2

Bestelling niet ontvangen

Bij de afronding van mijn bestelling aangegeven de bestelling te leveren bij een DHL servicepunt. Pakket zou ook met DHL verstuurd worden. Webshop heeft andere vervoerder gekozen en deze vervoerder mocht niet leveren bij het DHL servicepunt. Zelf contact gehad met de vervoerder of adres gewijzigd kon worden. Ook dit was niet mogelijk. Webshop had aangegeven dat adres niet mocht worden gewijzigd. Pakket is terug gegaan naar webshop en dus nooit bij mij terecht gekomen…

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Mylène, Bedankt voor uw review. Allereerst onze oprechte excuses dat u niet tevreden bent geholpen door ons. Dit is natuurlijk niet de manier die wij hanteren. Helaas is het verzendmethode door een systematische fout niet juist doorgekomen in ons systeem. Wij hebben u om deze reden ook al terugbetaald. Wij hopen dat u in het vervolg een betere ervaring zult hebben met ons als JHP Fashion. Met vriendelijke groeten, Team JHP Fashion

1

Bezorging is slecht

JPH werkt met een bezorgservice die veel beloftes maken, maar het niet na komen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Leon, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u aangeeft een slechte ervaring met ons te hebben gehad. Dit is uiteraard niet onze wens. Helaas kunnen wij geen mailcontact met u vinden over uw bestelling. Graag vragen wij u daarom ook om contact met onze klantenservice op te nemen zodat wij weten wat er mis is gegaan en waarom u een slechte ervaring heeft gehad. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

1

Order nooit ontvangen

Ik heb een order voor meer dan. 500 geplaatst en is nog steeds niet binnen gekomen .

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Max, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u geen prettige ervaring heeft gehad. Helaas kunnen wij geen mailcontact met u vinden over uw bestelling. In zulke gevallen kunt u het beste een e-mail sturen naar onze klantenservice zodat wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

10

Top!

Laat op de avond Josh V besteld en de volgende dag al in huis. Echt top!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

10

Heel goed

Snelle verzending!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Cheri, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

10

Snelle levering en mooi verpakt

Snelle levering en mooi verpakt

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Marijke, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

10

Goed

Snelle levering en goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Laura, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

10

Snelle levering, mooie jas ,goed verpakt

Goede website,

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ward, Bedankt voor uw review. Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

3

Heb een kapot pak gekregen

Ik koop een pak van €130 en er zit een gat in de zak vervolgens mail ik hier over een kleine 2 weken geleden en heb nog geen antwoord gekregen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Melanie, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u geen prettige ervaring heeft gehad. Wij hebben aangegeven dat u uw klacht bij onze klachten afdeling kunt aanmelden. Echter heeft u uw klacht tot op heden niet aangemeld bij onze klachtenafdeling. Wij raden u aan om uw klacht aan te melden bij onze klachten afdeling via het e-mailadres service@jhpfashion.nl. U kunt in de e-mail een foto van uw klacht toevoegen, uw ordernummer benoemen en in het kort uitleggen wat uw klacht is. Zij zullen u dan verder helpen met uw klacht. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

9

Tevreden

Tevreden snelle levering

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Mieke, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd