Helemaal blij met m’n lumi3re pak wat ik eindelijk heb gekregen van mijn ouders mt 152.

Ik bestelde samen met mama dit pak en kwam de volgende dag al binnen. Mijn ouders dus ook meteen verslingerd aan jullie website!

Beste Morris, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent. Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Erg tevreden

Goede duidelijke website, mooie producten. Snelle verzending tegen een goede prijs. Kortom zeer tevreden. Ga zo door

Beste Daan, Bedankt voor uw review. Super om te horen dat u alles positief heeft ervaren. Wij hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Gewoon Top

Niks aan toe te voegen snel geleverd en mooie spullen voor leuke prijzen

Beste Edwin, Bedankt voor uw review. Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Top jas zit lekker.

Heerlijke jas zit lekker en super capuchon

Beste Marianna, Bedankt voor uw review. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

beste items met 1 klik beschikbaar

nog nooit was er een winkel waar ik alle merken vindt die ik draag .koop eingelijk nergens anders meer dan bij JHP Fashion goede acties met kortingen zeker een vette aanrader

Beste Antoinette, Bedankt voor uw review. Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Super snelle service (geleverd)

In de middag besteld, en ik de avond kreeg ik het pakket al wow dat is snel . En de kleding was ook super

Beste Tamara, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Beste Loes, Super bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Duurzaam en prettig geprijsd

In de sale sportkleding gekocht. Goede kwaliteit en prettig geprijsd. Retourneren gaat snel. Worden wel kosten voor gerekend maar dat staat ook op de website vermeld. Je wordt goed op de hoogte gehouden en de kleding was goed verpakt. Ik ben zeer tevreden. Alleen duurde de bezorging een paar dagen. Daar kan JPH fashion niets aan doen. Zij besteden dat uit aan DHL. Zij hebben het pakket direct verzonden.

Beste William, Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

‘S avonds laat besteld en de volgende dag al geleverd. Omdat ik twijfelde over welke maat ik moest hebben, had ik 2 maten besteld. Verkeerde maat retour gedaan, ook dit was super snel verwerkt. Ik beveel deze winkel zeker aan, en zal hier in de toekomst zeker nog vaker wat bestellen.

Beste Sanne, Bedankt voor uw review. Super om te horen dat u alles positief heeft ervaren. Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Veel spullen online besteld en erg snel geleverd. Een item was helaas niet mee geleverd, maar na een mailtje hierover kreeg ik dat artikel twee dagen later binnen. Top service! Ik raad JHP fashion zeker aan!

Beste Ryan, Heel erg bedankt voor uw review. Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Top service!

Top communicatie vanuit de klantenservice, snelle levering en goede kwaliteit kleren. Zeker een aanrader!

Beste, Wat leuk om te horen dat u zo tevreden over ons bent. Wij willen u bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen u heel veel plezier met uw aankoop. Wij hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Netjes verpakt binnen gekregen

Mooie kwaliteit van mijn hoodie en eerder binnen dan verwacht

Beste Raymond, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snelle reactie, mindere afwikkeling n.a.v. foutieve bestelling

Mijn bestelling heb ik snel ontvangen. Echter is gebleken dat ik een foutieve bestelling heb ontvangen. Na melding van deze foutieve bestelling heb ik mijn “oude” bestelling nogmaals kunnen bestellen. Na veelvoudig contact blijkt dat ik de verzendkosten dien te betalen ondanks de foutieve bestelling. Normaliter positieve ervaring, alleen nu bij een foutieve bestelling een negatieve ervaring.

Beste Joyce, Bedankt voor uw review. Zoals wij via de e-mail hebben aangegeven heeft u 70% korting ontvangen op het artikel, daarnaast heeft u een kortingscode gebruikt. Op dit moment kunnen wij geen korting op korting aanbieden. Wij hopen op uw begrip. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snelle service, product conform weergave

Keurige service, dezelfde geleverd, netjes verpakt en product conform weergave. Heb er 4 keer iets gekocht en alle 4 de keren dik tevreden.

Beste Bon, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Dramatische kwaliteit + service

Shirt slechts een keer gedragen en meteen allemaal kleine gaatjes erin. Na 2,5 week reactie dat het vast mijn eigen schuld is, 5 euro korting op de volgende bestelling. Bestel hier vooral niet.

Beste Rick, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u aangeeft een slechte ervaring met ons te hebben gehad. Dit is uiteraard niet onze wens. Uw klacht is beoordeeld door de leverancier en is niet geaccepteerd omdat de klacht door eigen gebruik is ontstaan. Om u toch tegemoet te komen hebben wij u een kortingscode aangeboden die te gebruiken is op uw eerst volgende bestelling. Wij hopen u in de toekomst weer terug te kunnen zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Leuke kleding, snelle levering. Erg tevreden

Beste Mariska, Bedankt voor uw review. Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Een geweldige koop en een snelle levering!

Afgelopen weekend fantastisch mogen slagen online op de website van JHP fashion. Het is nu maandag en de spullen zijn vanavond al geleverd. Hoe geweldig is dat! Ik had 4 trainingspakken van Black Bananas besteld. Hierdoor was de verzendkosten gratis. Dit noem ik fantastische services! Dit was mijn eerste ervaring en ik kom zeker weer bestellen hier! Verder waren mijn kledingstukken netjes verpakt in 1 grote doos. Ook de doos vind ik mooi. Een zwarte met daarbij het logo van de winkel. Al om al 5 sterren waard!!!

Beste Manon, Wat leuk om te horen dat u zo tevreden over ons bent. Wij willen u bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen u heel veel plezier met uw aankoop. Wij hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Mooie short, duidelijk maat voering en snelle levering!

Beste Patrick, Heel erg bedankt voor uw review. Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Is goed verzorgd afgeleverd .

Beste, Super bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

De zelfde dag besteld en ook meteen in huis.

Beste Novs, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Heel tevreden

Ik was heel tevreden met me bestelling.

Beste Magda, Bedankt voor uw review. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Eind van de morgen besteld, s'avonds in huis! Top service

Beste, Bedankt voor uw review. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Levering was op tijd en goede communicatie

De bestelde artikelen zijn zoals gewenst en de levering zoals altijd weer top, met Trunkrs

Beste Baaij, Bedankt voor uw review. Super om te horen dat u alles positief heeft ervaren. Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Echt top

Super snelle service, Binnen 2 dagen netjes de prachtige jas voor me zoon in huis.

Beste Christine, Heel erg bedankt voor uw review. Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Goede webshop met mooie merken!

Fijne webshop, ruim assortiment mooie fashion brands voor zowel mannen als vrouwen en kids. Ook snelle en verzorgde verzending. Aanrader dus!

Beste Debbie, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent. Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion