Altijd top

Topklantenservice nooit gezeik met retourneren altijd snelle levering

Beste Jelle, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Nette schoenen, snelle levering

Schoenen besteld in het weekend dinsdag netjes geleverd door de transporteur, kwamen in de avond netjes volgens afspraak de schoenen afleveren

Beste Sebastian, Bedankt voor uw review. Super om te horen dat u alles positief heeft ervaren. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Hele blije kleinzoon

Mooi setje en snelle levering

Beste Ellen, Heel erg bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

nog geen geld terug en geen bevestiging dat het bij jullie ontvangen is mijn retour was een met jean

ik heb mijn pakket een met jeans teruggestuurd maar nog geen geld ontvangen

Beste Rachel, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u aangeeft aan slechte ervaring met ons te hebben gehad. Vanaf het moment dat wij uw retourzending hebben ontvangen kan het tot maximaal 14 dagen duren totdat wij de terugbetaling hebben verwerkt of uw betaaloverzicht hebben aangepast. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Een goede webshop,sneller levering Top

Beste Houseina, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Beste Leonie, Bedankt voor uw review. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Discussie bij vermissing, maar goed opgelost

Mijn bestelling was niet compleet, doos was beschadigd. Contact opgenomen met JHP. Conclusie: Ik had het pakket niet aan moeten nemen en heb pech. Het verlies van de broek komt op mijn bordje, terwijl het recht aangeeft dat de webshop verantwoordelijk is. Uiteindelijk na veel discussie komt de webshop mij tegemoet en neemt het verlies op zich. Fijn dat er uiteindelijk toch een goede oplossing is gekomen.

Beste Danielle, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u aangeeft aan slechte ervaring met ons te hebben gehad. Wij hebben dit voor u gecontroleerd en uit ons systeem blijkt dat wij uw bestelling compleet hebben verstuurd. Op het moment dat een klant een pakket beschadigd of geopend geleverd krijgt dient de klant dit ten alle tijden het pakket te weigeren bij de bezorgdienst om niet aansprakelijk te worden gesteld. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Prima service... mooie kleding ook!

Prima geholpen... snelle levering en mooie kleding!

Beste Remco, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Beste Wendy, Super bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Retourbetaling duurt te lang en ook nog eens € 5.95 om iets retour te zenden. Ook niet gebruiksvrien

Zie boven

Beste Carla, Bedankt voor uw review. Vanaf het moment dat wij uw retourzending hebben ontvangen kan het tot maximaal 14 dagen duren totdat wij de terugbetaling hebben verwerkt of uw betaaloverzicht hebben aangepast. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Wacht op terugbetaling

Bestelling was snel binnen maar op mijn geld van retour wacht ik al bijna 20 dagen.dus doe nooit meer

Beste Aba, Bedankt voor uw review. Vanaf het moment dat wij uw retourzending hebben ontvangen kan het tot maximaal 14 dagen duren totdat wij de terugbetaling hebben verwerkt of uw betaaloverzicht hebben aangepast. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Zeer slechte klantenservice en misleidend kortingaanbod

Ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief ivm 10% korting op mijn aankoop. De kortingscode werkte niet. Een mail gestuurd naar de klantenservice, kreeg ik een bot antwoord. Tweede mail gestuurd. Ook deze werd niet goed gelezen. Kreeg ik een nog botter antwoord. Verder zat er geen rerourformuluer bij de bestelling. Heb me afgemeld voor d ed nieuwsbrief, maar ook deze blijf ik ontvangen

Beste Jolande, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u aangeeft aan slechte ervaring met ons te hebben gehad. Wij raden u aan om de klacht aan te melden bij onze klachten afdeling via het e-mailadres [email protected]. Zij zullen u dan verder helpen met uw klacht. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Top geregeld

Had in de ochtend me bestelling geplaats en het werdt de zelfde avond om 20:00 bezorgd.

Beste Dennis, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Goeie klantenservice

Me probleem is opgelost !

Beste Hilmi, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u een klacht heeft over een pakket. Wij raden u aan om de klacht aan te melden bij onze klachten afdeling via het e-mailadres [email protected]. Zij zullen u dan verder helpen met uw klacht. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Precies pasfit zoals aangegeven op de site

Beste klant, Heel erg bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Goede ervaring

Makkelijk betalen, snel geleverd en goede kwaliteit producten. Zoals het moet!

Beste Driss, Bedankt voor uw review. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Slecht

Bezorging/aflevering niet correct

Slecht

Artikel besteld en geannuleerd zonder bericht.

Goede webshop

Beste Chris, Bedankt voor uw review. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

100% tevreden!!

Prima!!

Beste Céline, Super bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Zelfde dag geleverd!

Blij met mijn bestelling en ging super snel!

Beste Dewika, Heel erg bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Goede en snelle levering, netjes ingepakt

Keurige webshop die waarmaakt wat ze beloven. Netjes op tijd geleverd en mooi en stevig ingepakt.

Beste Danny, Bedankt voor uw review. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Fijne webshop

Bestelling snel verzonden en keurig verpakt in papier. Ook verzonden in stevige doos en kleerhanger zelfs meegeleverd. Mijn complimenten!

Beste Susanne, Bedankt voor uw review. Super om te horen dat u alles positief heeft ervaren. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Uitstekend en vriendelijk

Op tijd,makkelijke termijn regeling en doen wat er beloofd wordt

Beste Patrick, Heel erg bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snel geleverd en zoals verwacht

Mooie prijs voor een prachtig jurkje van Josh V. Keurig verpakt en snel geleverd. Erg tevreden.

Beste Christine, Heel erg bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion