Goed..jammer van de retour kosten

Bezorgd zo als gezegd.. Terug betaling duurt wel lang..nog niks ontvangen

Beste Wim, Bedankt voor uw review. Voor meer vragen over uw terugbetaling kunt u altijd mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Bestellen en de zelfde dag bezorgd

Beste Marcellino, Bedankt voor uw review. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Dezelfde dag nog in huis!

Goede communicatie en supersnelle levering.

Beste Mirjam, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Ik ben wel tevreden alleen zie nu een advertentie voorbij komen van een Nikkie broek die nu €20,- goedkoper is dan 1,5 week geleden toen ik heb besteld heb. Dit vind ik wel erg jammer.

Beste Laura, Bedankt voor uw review. Wij raden u aan om een e-mail te sturen naar [email protected]. Zij zullen u hier mee verder helpen. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Retourzending

Helaas pasten de bestelde schoenen niet. Schoenen geretourneerd, ontvangstbevestiging ontvangen, maar nog geen geld terug op onze rekening…..

Beste Eline, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u aangeeft aan slechte ervaring met ons te hebben gehad. Vanaf het moment dat wij uw retourzending hebben ontvangen kan het tot maximaal 14 dagen duren totdat wij de terugbetaling hebben verwerkt of uw betaaloverzicht hebben aangepast. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Hele goede service

Super sneller levering! Mooie spullen!

Beste Cherilyn, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snelle levering.

Goede kwaliteit jas. Netjes afgewerkt tot in detail.

Beste Sebastiaan, Bedankt voor uw review. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snelle levering in een mooie doos met dito inhoud. Mooie prijs ook.

Beste Jeanette, Bedankt voor uw review. Super om te horen dat u alles positief heeft ervaren. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Mooie aanbieding,en hij was snel in huis

Beste Angela, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Beste Imane, Super bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Terug storting geld duurt te lang

Het pakketje was snel bezorgd was alleen veel te klein dis meteen terug gestuurd. Wacht nog steeds op mijn geld dat vind ik erg lang duren. Dat vind ik echt minder leuk .

Beste Micha, Bedankt voor uw review. Vanaf het moment dat wij uw retourzending hebben ontvangen kan het tot maximaal 14 dagen duren totdat wij de terugbetaling hebben verwerkt of uw betaaloverzicht hebben aangepast. U zult daarover een bevestiging ontvangen per e-mail. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Heel slecht!

Dat je zo lang op je geld van retour niet wachten

Beste, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u aangeeft aan slechte ervaring met ons te hebben gehad. Vanaf het moment dat wij uw retourzending hebben ontvangen kan het tot maximaal 14 dagen duren totdat wij de terugbetaling hebben verwerkt of uw betaaloverzicht hebben aangepast. Volgens ons systeem hebben wij de terugbetaling vorige week verwerkt in ons systeem. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Beste Rianne, Super bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Colbert mooi verpakt geleverd zonder kreukels!!

Beste Janita, Bedankt voor uw review. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snel en nettjes

Beste Roy, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Beste Koen, Super bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

top ervaring

snel & betrouwbaar

Beste Heidi, Heel erg bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Zit als gegoten

Beste Davy, Super bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Gewoon, een goede service

Beste Lian, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Super snelle levering

In de ochtend een tasje besteld en ‘s avonds al in huis

Beste Annemiek, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Mooi op tijd en ben blij met me bestelling

Beste Angelica, Bedankt voor uw review. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Kwaliteit kleding

Veel keuze , kwaliteit en snelle service

Beste Anita, Bedankt voor uw review. Super om te horen dat u alles positief heeft ervaren. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Super levering

Mooie schoen en levering de zelfde dag! Top!

Beste Carla, Super bedankt voor uw review! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Vriendelijk snel geleverd

Beste Andrea, Heel erg bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snelle levering en zeer overzichtelijk site prima service

Beste Nicky, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion