Vriendelijk snel geleverd

Beste Andrea, Heel erg bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snelle levering en zeer overzichtelijk site prima service

Beste Nicky, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Super jas!!!

Top kwaliteit en een super mooie jas. Levering was snel en netjes geleverd. Erg blij mee

Beste Marith, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Perfect!

Perfect!

Beste Maureen, Super bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Scheur

Scheutje in jas en ook een vlekje

Beste Romy, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u een klacht heeft over een item. Wij raden u aan om de klacht aan te melden bij onze klachten afdeling via het e-mailadres [email protected]. Zij zullen u dan verder helpen met uw klacht. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Makkelijk te bestellen, leuke kleding, en leuke prijzen mbt kortings etc Snel te bestellen, en te leveren. Top

Beste Samantha, Bedankt voor uw review. Super om te horen dat u alles positief heeft ervaren. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Super goed

Alles super goed. Schoene zij mooi en maat past perfect

Beste Patrycja , Bedankt voor uw review. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Zonde van mijn geld

De trainingspak die ik heb gekocht begint nou al los te raken en te pluizen. Het is een dure pak waarvan je het niet zou verwachten. Kortom zonde van je geld.

Beste Amina, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u een klacht heeft over een item. Wij raden u aan om de klacht aan te melden bij onze klachten afdeling via het e-mailadres [email protected]. Zij zullen u dan verder helpen met uw klacht. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Zeer duidelijke communicatie

Mooie merken en producten

Beste Marcel, Heel erg bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Erg netjes en snel

Super verpakt. Leuke prijs, en snelle levering. Ga hier zeker nog eens bestellen.

Beste Renate, Super bedankt voor uw review! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Snelle service en goed geprijsde jas

Een mooie winterjas in de sale gekocht van het merk Krakatau. Jas was scherp geprijsd. Snelle levering met trunks en fijn om je zending zo nauwkeurig te kunnen volgen.

Beste Jade, Bedankt voor uw review. Super om te horen dat u alles positief heeft ervaren! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Ik ben zeer tevreden met jullie

Beste Hassan, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Mooie jas en goede en snelle levering

Beste Priscilla, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en succesvol is afgeleverd! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Prima alleen niet zelfde dag geleverd.

Tevreden! dag later geleverd maar wel snelle reactie van bedrijf wat de bezorging deed.

Beste Daisy, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat het snel opgelost is en dat u zo tevreden over ons bent! Dit waarderen wij enorm en hopen u snel weer terug te kunnen zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

No response for costumer service

Waiting for refund over the weeks, no confirmation of any sort, although the purchased product was quite expensive, you would think that costumer service should be at least decent. They are not polite over the phone. Would not purchase here again…

Dear Semra, Thank you for your review. We're sorry that you've had a bad experience with us. From the moment we have received your return, it can take up to 14 working days until we have processed the refund or adjusted your payment overview. We have just processed your refund and the amount will be in your account within 3 working days. With kind regards, Team JHP Fashion

Goede kwaliteit en uitstekende service van JHP Fashion.

Super merken voor betaalbare prijzen. Goede kwaliteit en uitstekende service qua levering en communicatie

Beste Esmé, Bedankt voor uw review. Super om te horen dat u alles positief heeft ervaren! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Optijd geleverd leuke prijs kwaliteit prima netjes ingepakt prima verzorgd

Beste Linda, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Beste Ben, Super bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Ik ben zeer tevreden over JHP.

Ik heb een parajumper gekocht. Bij het uitpakken viel er wat tegen met het kledingstuk. Ik heb contact gehad met de klantenservice en die hebben het snel, goed en meteen opgelost. Ik ben dus zeer tevreden over dit bedrijf

Beste Ricardo, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat het snel opgelost is en dat u zo tevreden over ons bent! Dit waarderen wij enorm en hopen u snel weer terug te kunnen zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Top top top

Beste Steven, Super bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Beste Riet, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Perfect Bedankt

Mooie BodyWarmer voor een Mooi Prijsje Hoop Dat er vaker zulke sales komen op Designer merken

Beste Mucahit, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Om op de hoogte te blijven van alle aanbiedingen raden wij u aan om u in te schijven voor onze nieuwsbrief. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Niet twijfelen gewoon bestellen.

Beste Melanie, Heel erg bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en hopen u ook snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Top service en snelle levering

Fijne online winkel en snelle levering

Beste Arsheni, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u ook snel weer blij te kunnen maken in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Je hebt het snel in huis mooie merken prima site

Beste Anoek, Bedankt voor uw review. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u snel weer terug te zien bij JHP Fashion. Met vriendelijke groet, Team JHP Fashion

Nieuwendijk 92 1012 MR Amsterdam

206265759