Geweldig goede service

Nadat ik mijn bestelling gedaan had via internet . Was de bestelde hoeveelheid op tijd beschikbaar dank genoeg parkeer ruimte voor de deur

Duurt te lang

Levertijd En het opschuiven van de levertijd is frustrerend Hopelijk dat jullie daar wat mee kunnen doen

Goede service met korte directe lijntjes!!!

Na bestelling op Zondag werdt deze al op Dinsdag geleverd!!...helaas een klein probleempje met de oplader en dit werdt direct opgelost!!!! Goede service zonder gezeur...dikke duim dus!!.

Dag Johan, Bedankt voor je positieve reactie! Fijn dat je tevreden bent met onze service. Graag tot de volgende keer! Groet, Team RACA

Snel, compleet en kwalitatief

Eerste bestelling als proef , website zeer gebruiksvriendelijk

Dag Maurice, bedankt voor je beoordeling! Goed om te horen dat je eerste bestelling naar wens verlopen is. Tot de volgende keer! Groet, Team RACA

prima geregeld

Wat men mag verwachten , zonder fouten ! In 1 woord Capheau

snelle levering, maar accu van 2 jaar oud geleverd.

Ik heb twijfels over de kwaliteit van het product.

Goedendag meneer Mesman, bedankt voor uw bericht! Uw bestelling betreft inderdaad een krachtbron met een productiedatum van 2 jaar geleden. Wij laden dit type accu tussentijds op waardoor de kwaliteit van het product gewaarborgd is. Mocht het onverhoopt zijn dat de kwaliteit van de accu niet naar wens is, dan kunt u uiteraard (binnen 12 maanden) gebruikmaken van de garantie. Heeft u nog een vraag naar aanleiding van dit bericht? U kunt ons bereiken via [email protected] of tel: (+31) (0)252-227070. Met vriendelijke groet, Team Raca

Gewoon goed

Alleen jammer dat je als bedrijf niet kan betalen via factuur.

nog niets ontvangen

wij hebben op heden nog niets ontvangen

Goedendag mevrouw Monserez, Bedankt voor uw bestelling bij Raca! Naar aanleiding van uw bericht hebben wij zojuist contact met u opgenomen. Het blijkt dat er enige vertraging zat in de bevestiging van uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat u naar tevredenheid geholpen bent en u uw beoordeling zou willen herzien. Alvast bedankt en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Raca

Geen ervaring nog

Nemen de telefoon op en of bellen terug .!! Zeer prettig !! Vrgr Roossink 0655820919

Dag meneer Roossink, Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen met betrekking tot uw bestelling. Zoals u telefonisch aangaf wilde u slechts weten wanneer u de zending kon verwachten. Onbedoeld heeft u ons beoordeeld met 1 ster; wij hopen dat u dit nog kan aanpassen. Bedankt voor uw bestelling en tot de volgende keer! Groet, Team Raca

Prima prijs en snelle levering

Overzichtelijk site, snel besteld en verzending dezelfde dag

Dag Ramon, bedankt voor je beoordeling! Goed om te horen dat je bestelling spoedig en naar wens verlopen is. Tot de volgende keer! Groet, Team RACA

Prima afhandeling, snelle levering.

Prima webshop

Dag Antwan, Dank je wel voor je positieve reactie. Tot de volgende keer! Groet, Team Raca

zeer tevreden

eenvoudig te bestellen, vlotte levering

Hi Mathieu, Bedankt voor het prachtige cijfer, daar zijn we erg blij mee. Tot een volgende keer! Groet, Team Raca

Zeer vlotte service

Goedendag, bedankt voor uw bericht. Fijn om te lezen dat u naar tevredenheid geholpen bent! Groet, Team Raca

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk

uiterst behulpzaam en ruime keuze

Vriendelijke medewerkers die de moeite nemen om een passende oplossing te bieden met betrekking tot armaturen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering.

Hartelijk dank voor de feedback en fijn te horen dat er een goede oplossing is gevonden. Uiteraard ook dank voor het mooie cijfer! 😊 – Team RACA

niet goed

Batterij besteld maar nog steeds niet geleverd Je kan niet zien als ze voorradig zijn of niet

Beste Geert, Dank je wel voor je feedback. Wat jammer dat je niet tevreden bent. De batterij was inderdaad niet direct uit voorraad leverbaar. Mijn collega van het servicecenter heeft inmiddels contact met je opgenomen en zoals besproken is de levering naar je onderweg! Wij hopen je een volgende keer weer te mogen ontvangen in onze webshop. Mochten er vragen zijn over ons assortiment kan je altijd contact opnemen met één van onze RACA collega’s (+31) (0)252-227070 of stuur een e-mail naar [email protected]. Groet van Team RACA

prima website

prima site, snel binnen

Hi Antwan, Bedankt voor deze beoordeling. Goed om te horen dat alles spoedig en naar wens verlopen is. Groet, Team RACA

Prima service!

Telefonisch contact gehad voor een nieuwe accu van de noodverlichtingsarmatuur. Zelf weinig verstand van, dus de medewerker heeft me prima geholpen. De beoogde accu bleek bij levering niet de passende aansluiting te hebben, en kon zonder problemen retour. Ook hierbij goede communicatie en begeleiding. Dus ondanks niet geslaagd voor het product wel zeker goed geholpen!

Bedankt Nicole voor het prachtige cijfer 10 en je positieve review en tot de volgende keer! - Team RACA

Oud collega's werker met veel plezier.

Er werken oud collega's bij U. En werken daar met veel plezier en inzet.

Beste Harry, dat is een mooie feedback voor ons bedrijf en ons team, dank daarvoor!

Een goede bedrijf dat behoefte van de klant heel serieus nemen.

Dank je wel voor je 10!! Een hele mooie beoordeling. Tot een volgende keer! – Team RACA

Snelle en correcte levering

Ruim assortiment en snelle levering

Raca heeft een uitgebreid assortiment van accu’s en batterijen. Ik kon mijn speciale accu alleen bij hen vinden en kreeg deze snel en perfect geleverd.

Dank je wel Antoine voor je positieve review en tot de volgende keer! - Team RACA

Uitstekende dienstverlening

Snelle levering, korte lijntjes, goed advies bij vragen en bijna altijd kan, als mijn vaste contact persoon er niet is, iemand anders mij prima vooruit helpen.

Dank Ronald voor de 10! Waarderen wij enorm! Tot de volgende keer! - Team RACA

Goede service,vriendelijk personeel heel behulpzaam.

Alleen jammer dat zij niet meer aan particuliere leveren alleen als je KVK nummer heb kun je accu’s bestellend . Ik maak gebruik van medische hulpmiddelen en dat scheelt 50% Ik haal ze zelf op ,anders moet ik voorrijkosten betalen. In het verleden kon ík gewoon even langskomen. Met vriendelijke groet Willem van Den Bosch

Dank Willem voor de 9! Tot de volgende keer! - Team RACA - Door de jaren heen zijn wij ons verder gaan specialiseren en naar aanleiding daarvan ook de keuze gemaakt om als technische groothandel alleen LED (nood)verlichting en specialistische accu's aan B2B te leveren, meer leest u o.a. hier https://www.raca.nl/over-raca/wat-doen-wij. - U bent uiteraard welkom om een bestelling op onze locatie af te komen halen (met inachtneming van de corona regels) of door uw bestelling te laten leveren met UPS (op een afhaalpunt). - Mocht u nog vragen hebben, bel ons gerust! (+31) (0)252-227070 of kijk bij onze veelgestelde vragen: https://www.raca.nl/servicecenter/veelgestelde-vragen.

Goede communicatie en snel levering.

Goede communicatie wat als er onduidelijkheden zijn en snel levering van de besteld artikelen .

Dank Peter voor de 9 en de mooie beoordeling! Tot de volgende keer! - Team RACA

Over RACA

Raca Group B.V. is een technische groothandel en importeur die zich richt op het leveren van krachtbronnen zoals LED verlichting, accu's en batterijen. Onze producten bieden oplossingen voor projecten van installateurs, bouwbedrijven, overheden, sloopbedrijven, ziekenhuizen en pand eigenaren. Door te luisteren naar de vraag van bedrijven, het voorleggen van verschillende oplossingen en het leveren van wat we hebben beloofd, bedienen wij al ruim 30 jaar naar grote tevredenheid onze klanten. Onze jarenlange ervaring, kundige medewerkers en onze gebruiksvriendelijke producten bieden oplossingen waarmee wij de vraag van morgen beantwoorden. RACA regelt het!