Goed en duidelijk bedrijf

Geeft een goed en duidelijk advies , is klant gericht

Dank Willem voor de mooie beoordeling! Tot de volgende keer! - Team RACA

Snelle levering, super goede service

Vanaf het begin dat een order geplaatst is, duurt het niet lang, voordat de orderbevestiging er al is en zal de levering meestal al de volgende dag geleverd worden. Heb je een vraag over een artikel, krijg je altijd een zeer vakkundig antwoord.

Dank Patrick voor de mooie beoordeling! Waarderen wij enorm! Tot de volgende keer! - Team RACA

Heel tevreden

Prima service en kwaliteit.

Dank Micha voor de mooie beoordeling! Tot de volgende keer! - Team RACA

Klantvriendelijk en behulpzaam

Altijd staat mijn contact persoon voor me klaar. Zijn niet lastig om te helpen en of mee te gaan voor een intake en te ondersteunen met een professionele blik. Daarnaast zijn ze altijd netjes met leveren en of het retourneren van een bestelling die verkeerd blijkt te zijn.

Dank Rajinder voor de mooie beoordeling! Waarderen wij enorm! Tot de volgende keer! - Team RACA

Danny bedankt voor de 8! Tot de volgende keer! - Team RACA

Korte lijnen, snel antwoord

De producten zijn goed verwerkbaar. Bestellingen kunnen gemakkelijk worden geplaatst.

Fokke bedankt voor de 9! Tot de volgende keer! - Team RACA

Contact is prima, prettig, niet dwingend op verkoop. Altijd bereid om dingen uit te zoeken of ergens tijd in te steken. Wat ik echter raar vond aan het begin van de Corona crisis, dat er meteen al corona toeslagen werden gerekend op de driver van de LED panelen.

Armand bedankt voor de 8! Wij begrijpen uw onbegrip betreft de corona toeslag. Wij hebben deze toeslag één op één doorgezet vanuit de leverancier. Kort erna hebben we deze toeslag niet meer doorgevoerd, omdat het voor ons ook niet goed voelde. Wat dat betreft zijn het natuurlijk ook bizarre omstandigheden, waarbij men niet goed weet waar het naartoe gaat. Vandaar onze reactie om het uiteindelijk terug te draaien. Tot de volgende keer! - Team RACA

Ruim assortiment en een snelle levering

Ruim assortiment en een snelle levering, goede klantenservice en kundig personeel.

Beste Rob, bedankt voor de 8! Tot de volgende keer! - Team RACA

Het zal niet aan noodverlichting liggen maar aan de bezorgdienst ik heb op donderdagavond de bestelling geplaatst en de verlichting pas op maandag ontvangen, de vervoerder levert niet op zaterdag. En dat in deze tijd. Jammer.

Veel artikelen bestelt om ons bedrijf weer up-to-date te krijgen met noodverlichting. Bestellen ging gemakkelijk en snel via de site en binnen no-time waren alle artikelen afgeleverd. Voor mij verliep alles perfect zoals het in een goede webshop dient te lopen.

goede snelle levering. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Duidelijke website. De verwachtingen die gewekt worden kloppen met de praktijk.

Prima prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering!

Prima prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering! Eenvoudig en duidelijke website.

Bedankt voor de 8! Tot de volgende keer!

Pluspunten

je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je product komt. snelle levering.

Pluspunten

Leveren op tijd

UPS is niet geweldig met leveren op zaterdag wordt er niet geleverd dus bestellingen op vrijdag komen op maandag. Het is daarom te overwegen om daarom een andere leverancier te kiezen.

Pluspunten

Zeer vriendelijke behandeling door personeel. Weten ook waarover ze het hebben.

Ik zou niet weten wat er nog beter kan.

Bedankt voor de mooie beoordeling! Tot de volgende keer!

Pluspunten

Bedankt voor de 10! Tot de volgende keer.

Pluspunten

Duidelijke informatie! Snelle levering! Prima service!

Bedankt voor de mooie beoordeling! Tot de volgende keer!

Pluspunten

Snelle service en goed informatie op de site. Defect armatuur werd direct onder garantie vervangen.

Helemaal super! Tot de volgende keer!

Pluspunten

Goede informatie, Uitgebreid pakket Goede producten Snelle levering,

nvt

Super! Bedankt voor de mooie beoordeling en tot de volgende keer.

Bedankt voor de mooie beoordeling! Tot de volgende keer.

Pluspunten

GOED ADVIES EN SNELLE LEVERING.

Kan ik nog niet beoordelen.

Super! Bedankt en tot de volgende keer!

Pluspunten

Tijdig en correct geleverd!

Bedankt voor de mooie beoordeling! Tot de volgende keer.

Pluspunten

Zeer goede en correcte communicatie. Duidelijke website en zeer snelle levering. Gratis levering boven de 15 euro is een enorme troef!

Super! Bedankt en tot de volgende keer!

Pluspunten

Duidelijk omschrijving van produkt en snelle levering.

Ga zo door

Bedankt voor de 10! Tot de volgende keer.

Over RACA

Raca Group B.V. is een technische groothandel en importeur die zich richt op het leveren van krachtbronnen zoals LED verlichting, accu's en batterijen. Onze producten bieden oplossingen voor projecten van installateurs, bouwbedrijven, overheden, sloopbedrijven, ziekenhuizen en pand eigenaren. Door te luisteren naar de vraag van bedrijven, het voorleggen van verschillende oplossingen en het leveren van wat we hebben beloofd, bedienen wij al ruim 30 jaar naar grote tevredenheid onze klanten. Onze jarenlange ervaring, kundige medewerkers en onze gebruiksvriendelijke producten bieden oplossingen waarmee wij de vraag van morgen beantwoorden. RACA regelt het!