Heel vriendelijke eigenaresse en super service

Mijn tas was niet meer op voorraad. Ze mailde me direct en hield me op de hoogte wanneer de tas zou komen. Super!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duurzame selectie en heel goed geholpen

Blij met de maxidress die ik heb besteld. Was heel snel in huis en communicatie was helder en vriendelijk.

Snelle, persoonlijke service

Fijne website met mooie producten. Snelle levering van m’n prachtige jurk. De jurk was goed verpakt en het persoonlijke briefje bij het pakketje was super! Mooi, zo’n persoonlijke touch!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, prachtige broek en een lief persoonlijk kaartje wat het echt een cadeautje maakt!

Erg positief gevoel hou je eraan over. Kleding kopen is voor mij een ding, ik doe het het liefst niet maar altijd tweedehands is niet helemaal 100% haalbaar als je wat nettere dingen nodig hebt. Dan is Wolf & Storm een uitkomst!

Mooi en persoonlijk

Super blij met mijn nieuwe tas van Denise Roobol. Lief ook het handgeschreven kaartje erbij.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Netjes en compact geleverd!

In plaats van een heel grote doos, kreeg ik een klein brievenbuspakketje - wel zo milieuvriendelijk, want dan kan meer vervoerd worden én je hoeft er niet voor thuis te blijven. Jurkje was net zo mooi als afgebeeld en er zat ook nog een persoonlijk kaartje met outfit-tips bij. Kortom: super en een echte aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bestelling is goed verwerkt, goeie track & trace

Heel tevreden over bestelling! We werden steeds goed op de hoogte gehouden van proces, de aflevering. Mooi verpakt met milieuvriendelijk materiaal met mooie layout. Voelt ook echt als kado krijgen Super bedrijf dat arbeidsomstandigheden en duurzaamheid in het oog houdt. Daarom kies ik er ook voor!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne website met fantastische service!

Onlangs heb ik op deze fijne website een mooie jurk besteld. Mijn bestelling op vrijdag avond geplaatst. (met verwachting mijn pakketje op de dinsdag of woensdag erna te verwachten) Op zondag kreeg ik een nette mail met de informatie dat mijn bestelling over het hoofd was gezien en iets vertraagd was. Uiteindelijk kreeg ik mijn bestelling op een van de verwachte dagen. Na mijn idee dus niet vertraagd, het pakketje uitpakken was als een cadeautje en er zat nog een mooi cadeau bij ivm de vertraging en een super leuk persoonlijk kaartje. Helemaal top! Ik zal deze website zeker aanraden. Ook mijn bestelde jurk zat super en ik ben er erg blij mee. Bedankt voor deze super service!

Persoonlijk en goed

Ik ben enorm fan van Wolf and Storm! De service is snel en persoonlijk. Ik kreeg nog een mail om te vertellen dat de rok die ik bestelde groot uitviel en of ik niet toch een andere maat wilde. Erg fijn! En helemaal vegan, wat een enorm pluspunt is!

Helemaal super

Ik bestel behoorlijk veel, maar de service hier is zó fijn. Heel persoonlijk en mega snel, ook mijn retour was enorm snel verwerkt. Bizar!

Ge-wel-dig!

Een zaak waar veel eigenaars een voorbeeld aan mogen nemen. Passie voor haar vak: van de webshop tot het contact tot de levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Meedenkend, positief, snelle reactietijd en snel geleverd!

Alleen maar positieve ervaringen met Marlieke. Reageert snel, denkt en kijkt mee. Geeft eerlijk advies en biedt een snelle service aan. Altijd met een persoonlijke noot!

Snelle levering, fantastisch product

Ik kocht een oorbel gemaakt van gerecycled zilver. Super blij mee! Goed verpakt, snel verzonden en de eigenaresse denkt mee ivm de levering. Ik shop hier zeker weer!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Superfijn jurkje, supersnelle levering en een heel aardig persoonlijk briefje erbij. Top!

Jurkje werd snel geleverd en heeft een mooie kwaliteit. Wat ik heel leuk vind, is dat er een persoonlijk, handgeschreven, briefje bij de bestelling zat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prachtige spullen en geweldige en vooral persoonlijke service!

zo fijn- een webshop waar alles cruelty free is én alles even mooi! En dan de persoonlijke service- echt een aanrader. Ik ben fan en inmiddels al meerdere aankopen gedaan; en er zullen nog vele volgen vermoed ik:-)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne producten en persoonlijke service

De producten zijn van goede kwaliteit, duurzaam en mooi. De Service is persoonlijk en vlot. Shoppen bij Wolf en Storm is een feestje!

Persoonlijke, snelle service

Geweldige producten en goede service. Leuk persoonlijk kaartje bij de bestelling en zo duurzaam mogelijk verpakt. Enige minpuntje is dat de ‘pakket is verzonden’ mail automatisch naar spam gaat door verschillende linkjes in de tekst. Die had ik dus gemist.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service en persoonlijke aandacht

Na het bestellen van een tas had ik een vraag over deze tas. Binnen een paar uur kreeg ik gelijk persoonlijk antwoord en een duidelijke reactie. De tas was netjes ingepakt en snel verzonden inclusief een persoonlijk kaartje. Heel leuk om te ontvangen.

Fijne communicatie

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het pakje was mooi verpakt en werd snel geleverd. Het persoonlijke kaartje was een leuk extraatje. Enig minpuntje: ik kreeg geen bericht dat het pakje onderweg was. Het zat gewoon plots in de brievenbus.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hai Eva, Wat een super lieve recensie van je! Top ook dat je voor fair fashion kiest. ☆ Alle pakketjes worden standaard met een track-and-trace verstuurd en ik heb de jouwe in m'n inbox gekregen , dus ik denk dat er iets mis is gegaan. Wanneer je het bij je volgende bestelling bij de notities vermeldt zal ik 'm ook nog even handmatig versturen. Lieve groetjes, Marlieke

Super aandachtig, persoonlijk en origineel!

Bedankt voor het mooi vormgegeven en vriendelijke pakket!

Persoonlijk

Ik had bestelling gedaan, maar kon niet direct vinden wanneer levering plaatsvondt. Telefonisch contact was heel persoonlijk. Dit stel ik zelf op prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super levering en leuke handgeschreven briefje

Snelle levering , super blij met me jurkje en topje<3

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Kan ik ook 10 sterren geven?

Mooie mode, eigenaresse met hart voor de zaak, goede klantenservice, gezellige nieuwsbrief, leuke acties. Ik ben een tevreden klant!

Perfekt!

Heel mooie selectie van verschillende merken. Perfekte service. Supervriendelijke dame!

Over Wolf and Storm

Filter op Taal