Snelle service en persoonlijke aandacht

Na het bestellen van een tas had ik een vraag over deze tas. Binnen een paar uur kreeg ik gelijk persoonlijk antwoord en een duidelijke reactie. De tas was netjes ingepakt en snel verzonden inclusief een persoonlijk kaartje. Heel leuk om te ontvangen.

Fijne communicatie

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het pakje was mooi verpakt en werd snel geleverd. Het persoonlijke kaartje was een leuk extraatje. Enig minpuntje: ik kreeg geen bericht dat het pakje onderweg was. Het zat gewoon plots in de brievenbus.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hai Eva, Wat een super lieve recensie van je! Top ook dat je voor fair fashion kiest. ☆ Alle pakketjes worden standaard met een track-and-trace verstuurd en ik heb de jouwe in m'n inbox gekregen , dus ik denk dat er iets mis is gegaan. Wanneer je het bij je volgende bestelling bij de notities vermeldt zal ik 'm ook nog even handmatig versturen. Lieve groetjes, Marlieke

Super aandachtig, persoonlijk en origineel!

Bedankt voor het mooi vormgegeven en vriendelijke pakket!

Persoonlijk

Ik had bestelling gedaan, maar kon niet direct vinden wanneer levering plaatsvondt. Telefonisch contact was heel persoonlijk. Dit stel ik zelf op prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super levering en leuke handgeschreven briefje

Snelle levering , super blij met me jurkje en topje<3

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Kan ik ook 10 sterren geven?

Mooie mode, eigenaresse met hart voor de zaak, goede klantenservice, gezellige nieuwsbrief, leuke acties. Ik ben een tevreden klant!

Perfekt!

Heel mooie selectie van verschillende merken. Perfekte service. Supervriendelijke dame!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service, goed en plezierig contact

Mooie duurzame mode en super service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goede kwaliteit

Wolf and Storm levert de producten snel en op een duurzame wijze, leuk met een handgeschreven kaartje!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie producten met snelle persoonlijke service

Wat een fijne webshop, prachtige spullen, fairtrade, duurzaam, zonder leed en als je wat bestelt heb je het snel binnen en ook nog met een persoonlijke boodschap. Zo wordt elke aankoop echt een kadootje.

Leuke producten. Duidelijk beschreven. Geen klag of terugzendreden

Een heel leuke ervaring!

Supermooie diervriendelijke tas gekocht. Heel goeie dienstverlening en leuke kaart erbij met een lieve persoonlijke boodschap ❤️

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Yes vegan! Goed dat alles fair is en ik vind ook de stijl net even anders. Goed geholpen ook bedankt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie webshop met duurzame kleding en een heel vriendelijke en persoonlijke benadering!

Geen verbeterpunt, enkel een opmerking. Allereerst, complimenten hoe je het aanpakt met je shop! Ik vind je mails altijd erg leuk, goede teksten. De mode is niet altijd mijn smaak moet ik eerlijk bekennen, maar met mijn ArmedAngels trui ben ik super blij! Die had ik al even op het oog en voor de sale prijs toch net even wat leuker :) Ik begrijp dat je liever geen sale doet, maar denk dat het toch goed is om mensen wat laagdrempeliger kennis te laten maken met deze mooie en eerlijke producten. Als je eenmaal ziet wat een uitstekende kwaliteit de producten hebben, samen met jouw leuke persoonlijke benadering, dan denk ik dat ze zo de meerwaarde zien. Zeker van de tijdloze exemplaren. Prijs is toch nog wel een ding, althans voor mij.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, prachtig verpakt en een persoonlijke boodschap erbij. Ik raad deze winkel aan :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel bezorgd in een mooie verpakking met persoonlijk kaartje erbij!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

X

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Leuke persoonlijke noot bij levering waar je blij van wordt: slim gedaan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijne en snelle service, mooie producten.

Heb ik niet.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service en kwalitatief hoogwaardige spullen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Persoonlijk, mooi verzorgd, aardige communicatie. En natuurlijk mooie producten!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Wolf and Storm

Filter op Taal