Prachtige en eerlijke kleding

Super fijne webshop met mooie en eerlijke kleding van uitstekende kwaliteit!

Mooie kleding en goede persoonlijke service!

Mooie kleding en goede persoonlijke service!

Fijne product!

(H)eerlijke sjaal, ik ben er blij mee.

Fijn contact, ook bij problemen

Helaas ivm drukte bij de post was mijn pakket verloren gegaan. Fijn contact gehad met Marlieke voor een nieuwe verzending. Top dat er een service is voor een andere maat na te bezorgen, zodat ik de juiste keuze kan maken. Draag de vegan suede broek heel vaak. Een top broek met eerlijke achtergrond.

Ik koop met enige regelmaat kleding bij W&S. Ze leveren mooie kwaliteit en uitstekende service!

Fijne webshop!

Fijne webshop. Eenvoudig en goed contact op te nemen bij vragen. Vlotte levering met persoonlijke aandacht ingepakt!

top!

Kerstcadeautje nog op tijd binnen en was mooi verpakt.

Er zit altijd een lief en persoonlijk kaartje bij mijn bestelling en het is altijd mooi en zo klein mogelijk verpakt. Love it!

Betaalbaar en goede service

Wolf en storm heeft een overzichtelijke website, met betaalbare, duurzame kleding en accessoires.

Geweldig met een heel schattig briefje

Uitstekende kwaliteit, snelle bezorging en prachtig product

Mooie producten en goede verzending

Meerdere daani tops besteld tijdens de sale. Deze eerder besteld, maar zijn na veelvuldig gebruik over de jaren dun geworden dus het werd tijd voor nieuwe. Je merkt gelijk weer de dikte van de stof en draagcomfort. Heel blij mee en kom er zeker voor terug.

Mooie producten, goede webshop en snelle levering

Heel fijn om verschillende duurzame merken op één plek te hebben. Mooie collecties. De webshop is duidelijk en makkelijk om de producten te vinden die je zoekt. De kleding op website (in foto’s en beschrijving) komen goed overeen met het echte product. Snelle levering met een persoonlijke noot.

Mooie producten

Kwaliteit. Informatie klopt echt met wat er vermeld wordt. Blij mee

Heel erg goed

Mooi product goede verpakking.

Het liep op rolletjes

Fijn ook dat het pakje door de brievenbus kon

Eerlijk draagt heerlijk.

Mooie mode van een mooie makelij. De perfectie synergie tussen ethiek en esthetiek.

Mooie trui

Mooie gebreide trui van gerecycled katoen hoop dat deze ook in een lange versie komt als jurkje .

Goede webshop, mooie producten

Ik twijfelde wel even of de trui van gerecyclede jeans me goed staat, maar nu ben ik er heel blij mee! Handig dat Wolf and Storm ook eerlijke sieraden verkoopt.

Hele mooie broek, zit perfect, heel zacht. En snelle en geweldige hulp zoals altijd

Je word altijd goed geholpen

Mooi verzorgde levering! Met een lief woordje X

Aan te raden

Fijne webshop, snelle en persoonlijke levering.

Snelle levering en goede kwaliteit

De trui die ik heb besteld is binnen de afgesproken tijd geleverd met daarbij een persoonlijk kaartje. De trui draagt heerlijk en voldoet aan de verwachting.

Fijne shop!

Kwaliteit blijft lang mooi! Heb nu al een paar jaar bij jullie gekocht en ben er altijd blij mee. Nieuwe broek pas 1 keer aangehad maar ziet er ook goed uit. Misschien iets meer kleur toevoegen?

Top kwaliteit en snel geleverd.

Een fijne webshop. Erg klantvriendelijke. Eerlijke producten. Persoonlijk en snel geleverd.

Hele mooie duurzame oorbellen

Van mijn favoriete merk Beautiful Story oorbellen besteld. Snel geleverd en in perfecte staat. De oorbellen zijn prachtig! Heel blij mee.