Prachtige kwaliteitsitems

Mooie duurzame kleding voor een eerlijke prijs. Fijn dat het snel geleverd wordt.

Altijd blij als er weer iets van Wolf en Storm wordt bezorgd, met persoonlijke note - dat doet echt iets <3 Ga zo door!

Goede kwaliteit

De kwaliteit van de kleding is top. Betaal hier graag wat meer voor!

Een service gerichte eigenaar Marlieke

Mooie kleding, niet heel erg duur goede aanbiedingen. Marlieke is service gericht en benaderbaar. terugsturen gaat ook vlekkeloos.

Hele fijne persoonlijke shopervaring

Marlieke is heel servicegericht. Het is makkelijk om direct met haar in contact te komen en dan denkt ze graag mee, in de maten bijvoorbeeld, waar ik over twijfelde. Het persoonlijke handgeschreven kaartje in het pakket vind ik ook altijd leuk. En daarnaast natuurlijke mooie producten en materialen.

h

ik heb en erg leuke jurk gekocht, precies voor mij geschikt,Ben er heel blij mee.

Prima levering en service

Snelle afhandeling van bestelling en retour

Zoals altijd heel tevreden over mijn aankopen

Zoals altijd ben ik ook deze keer weer heel tevreden over mijn aankopen. De website is overzichtelijk en de beschrijving en maatvoering van de items is duidelijk. De trui Jade van het eigen merk had ik al eerder besteld en die draagt zo ontzettend fijn, dat ik die nu in een andere kleur besteld heb. Ook de trui Hazel van het eigen merk is een aanrader. Fijne stof, mooie kleur, goede pasvorm en een aparte mouwinzet. De levering ging weer heel vlot en het handgeschreven kaartje erbij geeft altijd weer een leuke persoonlijke touch. Ik kan iedereen die op zoek is naar mooie, eerlijk geproduceerde producten die lang meegaan aanraden om bij Wolf and Storm te kopen.

Fijne trui, goede service

Ik heb een favoriete wintertrui erbij! Snelle levering.

Prachtige producten en goede service

Ik heb meermaals aankopen gedaan bij Wolf and Storm. Telkens is alles met zorg ingepakt en verzonden. En ik vind de kwaliteit van de producten ook heel erg goed!

Fijne service

Vegan suede broek gekocht. Heel blij mee!

Snelle levering met een persoonlijk tintje!

Ik ben dol op mijn Wolf and Stormjurken! Ze zijn van mooie kwaliteit en snel geleverd met een persoonlijke noot. Ik zou zeker graag meer items van hier kopen! Hartelijk bedankt!

Altijd goede ervaringen gehad, zowel online als offline

Mooie kleding van goede kwaliteit, de mensen achter de webshop zijn heel aardig met het hart op de goede plaats.

Superfijn bedrijf

Ik ben erg blij met mijn kwalitatief goede en supermooie duurzame producten!

Heerlijk product

Heb het jurkje ook al in zwart, Leuk om er nu groen bij te hebben :-))

Uiterst klantvriendelijk

Meedenken, goed bereikbaar en enthousiast. En uiteraard de prachtige producten die ze heeft in haar webshop. Chapeau

Mooie jurk

In het voorjaar kocht ik een jurk en omdat die zo mooi zit, heb ik er nog één in een andere kleur gekocht. Wat ik zo leuk vind aan Wolf and Storm, is dat je een persoonlijk bericht krijgt in je pakketje. Mooie spullen en persoonlijke aandacht, dat steun ik graag!

Lekkere stof en leuk kleurtje

Wel erg hoog in de taille en erg lang. Ik moest hem met mijn 163 twee zomen in laten korten.

Fijne selectie fair fashion items

Inspirerende content, fijne acties, volledige omschrijving vh product en duidelijke bezorginformatie.

Fantastisch!

Snelle levering en superblij met mijn jasje!

Fijne shop

Snel verstuurd en prima service!

Altijd fijne service

Haar eigen productie T-shirts zijn super fijn! Ze blijven mooi en zijn van een dikke stof die heel zacht draagt. Het zijn onmisbare basics in je kast!

Goed produkt en goeie service ondanks dat het even mis leek te gaan , maar dat was na een telefoontje direkt opgelost ! Dankjulliewel .

Al vaker kleding besteld .altijd goede en mooie kwaliteit.

Door een foutje kreeg ik de bestelling van iemand anders geleverd. Na contact zoeken werd dit snel opgepikt en opgelost. Ik ben erg blij met de broeken die ik heb besteld, ze zijn prachtig.