Door een foutje kreeg ik de bestelling van iemand anders geleverd. Na contact zoeken werd dit snel opgepikt en opgelost. Ik ben erg blij met de broeken die ik heb besteld, ze zijn prachtig.

Fijne kleding, snelle levering!

Snelle reactie op vragen en hele fijne kleding

Ik ben ontzettend blij met mijn bestelling! Door de kerstdrukte kwam het ietsje later dan verwacht, maar dat kan gebeuren. Op vragen kreeg ik heel snel een antwoord. Dat is fijn. :-) Hopelijk kiezen steeds meer mensen voor fair fashion.

service en seccuur

Eigenaar is zeer service gericht en stuurt altijd een leuk bericht mee. Helaas moest ik twee estellingen terug sturen omdat maten niet klopte. Maar ik zal al het ken zeker weer bij haar bestellen. aanrader zijn de pantys nooit zulke goede kousen gehad

Mooie tas

Ik bestel wel vaker bij Wolf and Storm. Deze keer had ik een nieuwe handtas besteld. Bestelling kwam redelijk snel aan en de tas is prachtig. Wolf and Storm heeft prachtige duurzame, vegan en tijdloze kleding en accessoires. Het is het echt waard

Prachtige velvet broek!

Ik kocht de zwarte velvet broek en deze zit heerlijk! De maat is ook goed. Ik had van tevoren gevraagd hoe de lengte valt omdat ii nogal lang ben en broeken vaak te kort zijn, maar de pijpen waren heel lang kreeg ik terug, en dat klopt. Erg blij mee en ook voor de fijne communicatie.

Mooi item

Ik vind de sjaal goed gemaakt, mooi van kleur maar net te kort helaas om praktisch e zijn.

Altijd tevreden

Fijne webshop. Snelle bezorging. Persoonlijke klantenservice. Oog voor detail. Kwaliteitsproducten.

Prachtige jurkPl

Mooi materiaal en hele mooie kleur

Mooie faire kleding

Mooie faire kleding, goeie service

Zit heerlijk en mooie kleur

Zoals altijd heel blij met mijn aankoop

Bij Wolf and Storm heb ik al vaker besteld en ik heb nog nooit iets terug hoeven te sturen. De website is overzichtelijk en de beschrijving en maatvoering van de items is duidelijk. Ik vind het een heel fijn idee dat alles op de website duurzaam, vegan en eerlijk geproduceerd is. Deze keer heb ik de Jade trui van gerecycled denim, van hun eigen merk, besteld en die draagt zo fijn! My new favourite! De levering ging weer heel vlot en het is altijd erg leuk om een handgeschreven kaartje met een persoonlijke boodschap erbij te ontvangen. Echt een aanrader om bij Wolf and Storm te kopen.

fijne shop!

Snelle verzending en persoonlijk kaartje erbij.

Mooie producten, snelle levering en met persoonlijk kaartje

Vegan, duurzaam & mooie kleding. Snelle levering en een leuk persoonlijk kaartje.

Zoals altijd een hele goede service en mooie duurzame producten. Koop hier al jaren mijn duurzame kleding.

Ben er heel blij mee. Volgende keer weer.

Heb een maatje meer dus was benieuwd hoe het zou vallen. Hele fijne kleding en krijg veel respons. Ook de verzending is top.

Prachtige, eerlijke producten

Prachtige producten, hoge kwaliteit, duurzaam & eerlijk, fijne en persoonlijke service

Vlotte verzending, net verpakt, mooie site, vriendelijk persoonlijk kaartje bij bestelling

Heel mooi aangeleverd, en een knappe dress!!

Niks meer aan doen ;-))

service en beeldschone kousen (panty)

De panty;s waren in de aanbieding ik kocht één, de eigenaar mailde mij en wees op deze aanbieding. Ik kreeg drie beeldschone kousen die heerlijk zitten zonder onregelmatigheden in het breisel

Alles top

Kwaliteit, snelheid, aardig briefje erbij. Alles top!

Lief kaartje

De trui zit heerlijk en het kaartje was lief.

Alles wat ik tot nu toe besteld heb is van mooie kwaliteit en er zit ook altijd een lief kaartje bij ❤️ iedereen wil natuurlijk goed doen voor de natuur en dier maar mensen met weinig geld kunnen daar helaas niet aan mee doen want het is wel prijzig.ald je duurzaam en diervriendelijke producten koopt.

Persoonlijk en professioneel

Dit was mijn 3e keer bestellen bij de webshop van Marlieke. Er zit een persoon achter die passie heeft en geen onpersoonlijke keten. Dat voelt goed. De artikelen worden zorgvuldig geslelecteerd en zijn van een supermooie kwaliteit. Ook aan de bezorging wordt aandacht besteed. Ik ben (langzaam) bezig met 'minder' en meld me doorgaans af voor alle marketingnieuwsbrieven, maar de post van Wolf and Storm mag nog steeds doorkomen ;-).

de maatvoering laat te wensen over

Prima geregeld hoor bestellen en terugsturen. Ik vind het altijd vervelend als het te groot of te klein is.