Vriendelijk, snel en trui is heel mooi

Mijn bestelling was heel snel in huis met een vriendelijke handgeschreven bericht.

Super mooie duurzame kleding, met zorg ingepakt en opgestuurd <3

Mooi en cruelty free

Kleding en accessoires van topkwaliteit en daarnaast ook nog eens fairtrade en vaak organic.

Mooie producten, goede service.

Super blij mee.

Ik ben zo blij met een shop als die van Marlieke! Zoveel mooie duurzame producten. Alles is van prachtige kwaliteit. En die kaartjes met persoonlijke boodschap… ik hou er zo van ❤️

Hele fijne en mooie trui

Deze trui nogmaals gekocht in een andere kleur omdat ze zo fijn zijn. Daarnaast goede service. Altijd een persoonlijk briefje bij het kledingstuk en snelle verzending. Ik voel de liefde waarmee ieder kledingstuk gemaakt/uitgezocht is en hoe mooi zou het zijn dat fair fashion het nieuwe normaal wordt. Helaas kan ik in de portemonnee nog niet altijd fair kopen. Dat is het enige minpuntje.

Persoonlijke benadering

Marlieke stuurt er altijd een handgeschreven bedankje bij. Altijd snel verzonden, hartstikke blij mee!

Favoriete webwinkel! Mooie items, snelle verzending, superleuke briefjes erbij!

Favoriete webwinkel! Altijd mooie en tijdloze items, snelle verzending en persoonlijke touch.

Prachtige jurk

Heel blij met de mooie linnen jurk. De kwaliteit van de jurk is super en bij de bestelling zat een lieve handgeschreven kaart, wat persoonlijk voelt. Ik zou de winkel zeker aanraden!

Persoonlijke klantenservice

Goed persoonlijk contact met de klantenservice. Snel geholpen. Je merkt dat het bedrijf wordt gerund door iemand met passie.

top

Fijne broek! En persoonlijke service

Supersnelle verzending

Heel blij met het kledingstuk en het was heel snel verzonden. Fijne, kleinschalige webshop!

Goed verzorgd, fijne producten

Super fijne shirts en mooi ingepakt in een fijne W&S tas plus handgeschreven briefje erbij. Bonuspunten dus!

Fijne jurk

Linnen jurkje snel geleverd met een lief kaartje!

Mooie tubiek, mooi verpakt met handgeschreven kaart!

Bestellen gaat zoals in iedere webshop - maar dan krijg je wel een mooi verpakte bestelling met handgeschreven kaart en daar word ik meteen al zo blij van. Vervolgens is de tuniek exact zoals omschreven, de kleur klopt, mooie kwaliteit, top dus!

Fijn en mooie Fairtrade kleding

Prachtige jurk en super service!

Een jurk gekocht van Wolf and Storms eigen collectie. Hele mooie stof met goede afwerking: super blij met dit prachtige jurkje. Daarnaast heeft Wolf and Storm hele goede service, heel erg persoonlijk en Marlieke denkt met je mee. Complimenten!!!

Fijn jurkje

Goede service! Zocht al langer een linnen jurkje en deze is top! Thanks voor het kaartje.

Heel blij!

De service is zoals altijd heel fijn bij Wolf and Storm! De trui die ik heb gekocht is zooooo fijn, ben er super blij mee. Denk dat deze snel mijn lievelings gaat worden ❤️

Mooie kleding, fijne service

Ik heb al meerdere keren bij Wolf and Storm besteld, altijd mooie items mogen ontvangen. Snel verstuurd en er zit een persoonlijk kaartje bij, zo leuk!

Prachtige items van mooie kwaliteit

Na een periode zwangerschap en voeding was mijn kledingkast enorm aan een update toe. Bij wolf en storm heb ik fijne draagbare tops gevonden die aanvoelen alsof ze jaren mee gaan. En zoals altijd was het weer met veel zorg ingepakt: voelt als een kadootje om open te maken.

Prachtige truien en superfijne service!

Echt heel mooie kwaliteit kleding! Marlieke denkt ook fijn mee over maat etc.

Wat een fijne duurzame webshop!

Prachtige trui van een mooi merk gekocht. Trui komt overeen met foto’s en tekst op de site, zowel qua kleur als maatvoering. Heel fijn, want dat voorkomt denk veel miskopen. Snelle en goede service, met duurzamere mogelijkheden voor bezorgen. Ben er erg blij mee!!

Superfijne website met prachtige duurzame kleding

Jurk van Armed Angels en later trui van Wolf en Storm besteld. Snelle levering, lieve persoonlijke boodschap bij elke bestelling en wat een mooie kleding. Zit heerlijk en ik denk dat ik jullie trui van gerecycled denim heel vaak zal dragen. Een trui om in te wonen! Verliefd!

Fijne ervaring, hier bestel ik weer!

Super fijne ervaring! Ik zocht een wit T-shirt dat niet doorscheen en eigenaresse Marieke had meteen een goede tip. Heb de shirts heel snel binnen en ze zijn zo zacht en mooi. Zoveel beter dan fast fashion! Zeker een aanrader om te bestellen.