Fijne product!

(H)eerlijke sjaal, ik ben er blij mee.

Fijn contact, ook bij problemen

Helaas ivm drukte bij de post was mijn pakket verloren gegaan. Fijn contact gehad met Marlieke voor een nieuwe verzending. Top dat er een service is voor een andere maat na te bezorgen, zodat ik de juiste keuze kan maken. Draag de vegan suede broek heel vaak. Een top broek met eerlijke achtergrond.

Ik koop met enige regelmaat kleding bij W&S. Ze leveren mooie kwaliteit en uitstekende service!

Fijne webshop!

Fijne webshop. Eenvoudig en goed contact op te nemen bij vragen. Vlotte levering met persoonlijke aandacht ingepakt!

top!

Kerstcadeautje nog op tijd binnen en was mooi verpakt.

Er zit altijd een lief en persoonlijk kaartje bij mijn bestelling en het is altijd mooi en zo klein mogelijk verpakt. Love it!

Betaalbaar en goede service

Wolf en storm heeft een overzichtelijke website, met betaalbare, duurzame kleding en accessoires.

De kwaliteit van mijn bestelling was weer erg goed, en het persoonlijke kaartje van Marlieke maakt het helemaal af.

Mooie webshop, overzichtelijk assortiment, hele fijne en persoonlijke service!

Één van mijn favoriete webshops!

Mooie webshop, overzichtelijk assortiment, hele fijne en persoonlijke service!

Één van mijn favoriete webshops!

Goede service en topkwaliteit fair fashion

De kleding die verkocht wordt is duurzaam en eerlijk geproduceerd, maar ik waardeer ook hoe het verpakt wordt verzonden (geen plastic bijv), en een persoonlijk kaartje!

Feel-good

De kwaliteit is geweldig!! En het is fijn om te weten dat je product ook verantwoord geproduceerd is. Het persoonlijke kaartje van Marlieke maakt het helemaal af!

Feel-good

Geweldig met een heel schattig briefje

Uitstekende kwaliteit, snelle bezorging en prachtig product

Mooie producten en goede verzending

Meerdere daani tops besteld tijdens de sale. Deze eerder besteld, maar zijn na veelvuldig gebruik over de jaren dun geworden dus het werd tijd voor nieuwe. Je merkt gelijk weer de dikte van de stof en draagcomfort. Heel blij mee en kom er zeker voor terug.

Mooie producten, goede webshop en snelle levering

Heel fijn om verschillende duurzame merken op één plek te hebben. Mooie collecties. De webshop is duidelijk en makkelijk om de producten te vinden die je zoekt. De kleding op website (in foto’s en beschrijving) komen goed overeen met het echte product. Snelle levering met een persoonlijke noot.

Mooie producten

Kwaliteit. Informatie klopt echt met wat er vermeld wordt. Blij mee

Heel erg goed

Mooi product goede verpakking.

Oude Weistraat 44

5334LL Velddriel