Prima service maken waar wat ze beloven En prima producten. Beveel ze zeker aan

Goed en volgens afspraak.

De bestelling is volgens afspraak geleverd. De kruiden zijn zonder zout en lekker.

Snel geleverd, grote keuze tegen zeer redelijke prijzen

Goede producten en snelle levering.

Volgens verwachting.

De bestelling voldeed aan mijn verwachtingen.

Prijs kwaliteit is dik in orde!

Was voor mij niet echt duidelijk dat jullie ook gewoon kruiden met zout verkopen, als je dan natriumarm moet eten, staat ook niks op etiket

Duidelijke communicatie, goed geleverd, gewoon super!

Snelle, juiste levering en een duidelijke website.

Wat ik heel prettig vind is een overzichtelijke website met genoeg informatie. Bovendien werd mijn bestelling snel en goed verpakt geleverd.

Echt lekker

Lekker smaak

Ok

Ok

Communicatie al zeker top

Ben blij met mijn nieuwe voorraad

Ruim assortiment

Ik geef een voldoende, omdat ik de levertijd veel te lang vind, misschien een andere vervoersmaatschappij kiezen, post nl of DHL. Product zelf is prima.

Hoi Petra, Dat is inderdaad veel te laat. Wij hebben je bestelling op maandag 27 september aangeboden aan GLS, maar door onverklaarbare redenen is het pakket een aantal dagen in depot Utrecht blijven staan. Normaal gesproken worden de pakketten door GLS de volgende dag bezorgd. Wij vinden het zelf ook heel vervelend, maar vinden het fijn dat je de producten prima vindt. Met vriendelijke groet, [email protected]

Super kruiden!

Gemakkelijk te bestellen en vlug geleverd.

Zeer goed prijs en snel levering

Zie boven

Tot nu toe heb ik slechts 3 verschillende potjes besteld, maar alle drie waren ze uitstekend.

Super kruiden dank u

Echt super , heel blij met mijn aankoop

prima!

De bestelling van de kruiden was eenvoudig. Leuk dat er ook pakketten worden aangeboden. Voor een startende is dat voordelig. De kruiden zijn perfect. Enige nadeel: op het dopje van de kruiden staat geen naam vermeld. in mijn keukenkastje kijk ik er bovenop. Ik heb op alle potjes een stickertje geplakt met naam van de kruiden. Handig als jullie ook op het dopje/dekseltje de naam vermelden.

Goede kwaliteit met een groot assortiment en een snelle levering.

Heerlijke kibbeling kruiden

Snel en keurig bezorgd, echt de originele kibbeling kruiden!

Geweldig kruiden

Niet lekker

De verwachtingen waren hoog maar het valt erg tegen.

Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie. Wij zijn erg benieuwd naar uw bevindingen over onze kruidenmixen. Wij horen graag wat er niet naar wens was. U kunt een uitgebreide reactie mailen aan [email protected] Met vriendelijke groeten, Frank

Goed bedrijf

Uitkiezen, bestellen, eenvoudig betalen, snel geleverd en genieten van heerlijke kruiden

Zeer goede en snelle sevice

Goed, lekker en snel geleverd

Vlot, correct, goede kwaliteit tegen scherpe prijzen

Vlot, correct, goede kwaliteit tegen scherpe prijzen.