Vlot, correct, goede kwaliteit tegen scherpe prijzen

Vlot, correct, goede kwaliteit tegen scherpe prijzen.

Super site met veel aanbod

Zeer tevreden met mijn ontvangen bestelling. Veel aanbod en super kwaliteit van kruiden. Zeker een aanrader.

Heb de mogelijkheden nog niet gedaan.

Ik heb het nog niet gebruikt.

reuze makkelijk

goed te vinden ,snel besteld, snel geleverd

Jammer dat de 4 plastic potjes in een grote doos met heel veel papier verpakt waren.

Ik. ben zeer tevreden over de levering van mijn kruidenvrouwtjes thuis garantie ook vaker eenbesteling plaatsen groet Jos

Heerlijke kruiden!

De beste kruiden die je niet elders kunt vinden en altijd een snelle levering!

Bestelling op tijd geleverd.

Ruime keuze

Op zoek naar een bepaalde kruidenmix die ik een keer in een supermarkt heb gehaald. Na zoeken kwam ik op Kruiden voor Thuis uit. Overzichtelijke site, ruime keuze in kruiden.

Kruiden zijn super!!

Wat een fantastische smaken!

Wat een fantastische smaken! Mooi ruim assortiment en snel geleverd.

Prima en snelle levering

Precies wat ik besteld had

Snel en goede kwaliteit

Uitstekend product, snel geleverd.

De kruiden die ik besteld had waren in 1 woord super, heel veel beter als in de winkel zelf van bvb ah, dekamarkt enz. Ik raad dit zeker aan.

Een hele snelle levering

GOED PRODUCT

PRIMA VERPAKT EN WAREN IN GOEDE STAAT

Prima service en snel geleverd

Prima producten een aanrader.

Goede Snelle Levering En Zeer Tevreden Over De Kwaliteit

Super makkelijk bestellen en goede levering met een presentje

Makkelijk en divers

Héérlijk!

Wat een assortiment om uit te kiezen. Diverse kruiden besteld, waarvan allen heerlijk van smaak zijn. Fijn dat er ook veel zoutloze kruiden zijn. Jullie 'zien' me terug.

super

goed verpakt heel leuk want ik vond iets extra,s in mijn pakje en dat is altijd leuk

Goed!

Snelle levering van de bestelde kruiden, Smaken goed. Bestelling zeer degelijk verpakt! en de deegkrabber/ijskrabber was een leuke gratis extra en natuurlijk superhandig nu met dit weer

Enorme uitkomst

Sinds kort heeft mijn man het advies gekregen minder zout te eten. Dus zocht ik naar kruidenmengsels zonder toegevoegd zout, want ik wil wel dezelfde smakelijke gerechten kunnen maken als daarvoor, alleen dan met minder zout. Die vond ik dus op kruidenvoorthuis.nl. Vooral de gemalen lavas (maggikruid) is een enorme hulp, maar ook de andere mixen die ik heb besteld zijn prima. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Bieslookstraat 29

9731 HH Groningen