Snelle levering!

Precies zoals is beloofd. Bestellen ging gemakkelijk en geleverd binnen 1 dag. Product was goed verpakt en is precies zoals beschreven op de website.

Nooit iets ontvangen. Geen contact

Deze organisatie is partner van bol.com. Via bol een artikel besteld. Je krijgt netjes een e-mail met bevestiging en een track&trace code. Na ongeveer een week geen artikel te hebben ontvangen en geen updat van de track & tracé maar eens een e-mail gestuurd. Helaas geen reactie. Na weer een week radiostilte een reminder gestuurd. Weer geen reactie. Via bol.com een klacht ingediend en zomaar de volgende dag een e-mail met excuses. Nu inmiddels 2 weken later nog steeds niets ontvangen. Ik heb maar een mail gestuurd dat ik afzie van de koop. Deze organisatie zou ik dus bij iedereen afraden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte meneer Van Alst, Hierbij reageren wij op uw gegeven beoordeling van onze services n.a.v. uw bestelling. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet naar wens is geweest. Hier bieden wij dan ook onze excuses voor aan. Op 5/7 heeft u al een e-mail van ons ontvangen waarin wij de situatie voor u hebben uitgelegd. Uw bestelling is inmiddels al gecrediteerd. Dit neem niet weg dat u hier toch een naar en vervelend gevoel aan over hebt gehouden. Gabuco wil niet alleen dé online bouwmarkt van Nederland zijn met de hoogste kortingen máár wij willen ook de online bouwmarkt van Nederland zijn met de beste customer journey. Door jouw review worden we eraan herinnert dat er nóg scherper gekeken moet worden naar alle facetten van het bestelproces. Om u enigszins tegemoet te komen hebben wij u via de mail ook een kortingscode gestuurd die u kunt besteden op onze website. Wij hopen hiermee de situatie voor u te hebben opgelost. Met vriendelijke groet, Team Gabuco

gewoon doen wat er beloofd wordt,prima.

snelle en goede levering.

Supersnelle levering! Tevreden!

Pakket goed te volgen. Goed ingepakt. Product doet wat er beloofd werd. Aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfecte levering maar info op website laat te wensen over. Geen maatschetsen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service en artikel snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel geleverd en goed verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Uitstekende levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke site en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer snelle en perfecte levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles zoals verwacht, artikel volgende dag in huis

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Correcte en snelle levering.

Jammer dat de levering kapot is geleverd. 2 dozen waarvan 1 met deuk in. 2de doos was reeds half open. Maar daar kan het bedrijf zelf niet aan doen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heb al verschillende producten hier gekocht en het valt mij nooit tegen. Ruim assortiment en alles op voorraad. Perfect de volgende dag geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

gemakkelijk te bestellen via de website en hele snelle levering.

had een email verstuurd over verbindingsbouten die niet binnen waren, het antwoord was dat dit enkele weken ging duren eer die binnen waren, maar geen email gehad dat ze terug in stock zaten>

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

prima prijs en snelle verzending

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed geholpen door de klantenservice. Mooie en overzichtelijke website.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, goedkoop en netjes verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vandaag besteld volgende dag geleverd. Prima.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel alles binnen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel, duidelijk, voldoende keuze en fijne prijs. Via internet gevonden. Had deze zaak eerder moeten kennen.

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik heb wel enige verbeterpunten. De bestelling werd een dag later verstuurd dan op de site weergegeven. Ook de prijs stond eerst aangegeven zonder BTW. De BTW werd wel in de winkelwagen aangegeven. Maar nog voordat de bestelling verstuurd was de prijs bij het produkt al wel gecorrigeerd zodat deze inclusief BTW was. Tevens was de track&trace-code die ik gemaild kreeg niet bekend op de DHL-site. Ook de doos was wel erg groot voor het kleine artikel dat ik besteld had. Ondanks deze aanmerkingen is dit alles zou voor mij geen reden zijn om deze shop af te raden, maar 5 sterren kan ik er helaas toch niet van maken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en goed verpakt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Gabuco

Filter op Taal