Produkten OK.

Alles ontvangen, alles OK, kleine vertraging door technisch IT probleem.

omslachtig en onnodig duur om dit artikel als pakketpost te versturen

alles had makkelijk in een stevige envelop door de brievenbus gekund

Snelle levering!

Precies zoals is beloofd. Bestellen ging gemakkelijk en geleverd binnen 1 dag. Product was goed verpakt en is precies zoals beschreven op de website.

Nooit iets ontvangen. Geen contact

Deze organisatie is partner van bol.com. Via bol een artikel besteld. Je krijgt netjes een e-mail met bevestiging en een track&trace code. Na ongeveer een week geen artikel te hebben ontvangen en geen updat van de track & tracé maar eens een e-mail gestuurd. Helaas geen reactie. Na weer een week radiostilte een reminder gestuurd. Weer geen reactie. Via bol.com een klacht ingediend en zomaar de volgende dag een e-mail met excuses. Nu inmiddels 2 weken later nog steeds niets ontvangen. Ik heb maar een mail gestuurd dat ik afzie van de koop. Deze organisatie zou ik dus bij iedereen afraden.

Geachte meneer Van Alst, Hierbij reageren wij op uw gegeven beoordeling van onze services n.a.v. uw bestelling. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet naar wens is geweest. Hier bieden wij dan ook onze excuses voor aan. Op 5/7 heeft u al een e-mail van ons ontvangen waarin wij de situatie voor u hebben uitgelegd. Uw bestelling is inmiddels al gecrediteerd. Dit neem niet weg dat u hier toch een naar en vervelend gevoel aan over hebt gehouden. Gabuco wil niet alleen dé online bouwmarkt van Nederland zijn met de hoogste kortingen máár wij willen ook de online bouwmarkt van Nederland zijn met de beste customer journey. Door jouw review worden we eraan herinnert dat er nóg scherper gekeken moet worden naar alle facetten van het bestelproces. Om u enigszins tegemoet te komen hebben wij u via de mail ook een kortingscode gestuurd die u kunt besteden op onze website. Wij hopen hiermee de situatie voor u te hebben opgelost. Met vriendelijke groet, Team Gabuco

gewoon doen wat er beloofd wordt,prima.

snelle en goede levering.

Supersnelle levering! Tevreden!

Pakket goed te volgen. Goed ingepakt. Product doet wat er beloofd werd. Aanrader!

Perfecte levering maar info op website laat te wensen over. Geen maatschetsen.

Pluspunten

Goede service en artikel snel geleverd.

Pluspunten

Snel geleverd en goed verpakt.

Pluspunten

Uitstekende levering!

Pluspunten

Duidelijke site en snelle levering

Pluspunten

Snelle levering.

Pluspunten

Zeer snelle en perfecte levering

Pluspunten

Alles zoals verwacht, artikel volgende dag in huis

Pluspunten

Correcte en snelle levering.

Jammer dat de levering kapot is geleverd. 2 dozen waarvan 1 met deuk in. 2de doos was reeds half open. Maar daar kan het bedrijf zelf niet aan doen.

Pluspunten

Heb al verschillende producten hier gekocht en het valt mij nooit tegen. Ruim assortiment en alles op voorraad. Perfect de volgende dag geleverd.

Beste Andre, Bedankt voor je reactie, wij hopen je vaker terug te zien :-) Met vriendelijke groet, Team Gabuco

Pluspunten

gemakkelijk te bestellen via de website en hele snelle levering.

had een email verstuurd over verbindingsbouten die niet binnen waren, het antwoord was dat dit enkele weken ging duren eer die binnen waren, maar geen email gehad dat ze terug in stock zaten>

Pluspunten

prima prijs en snelle verzending

geen

Pluspunten

Goed geholpen door de klantenservice. Mooie en overzichtelijke website.

Pluspunten

Snelle levering, goedkoop en netjes verpakt.

Pluspunten

Vandaag besteld volgende dag geleverd. Prima.

Pluspunten

Snel alles binnen.

Pluspunten

Pluspunten

Snel, duidelijk, voldoende keuze en fijne prijs. Via internet gevonden. Had deze zaak eerder moeten kennen.

Geen.