Vogelschaal was gebroken afgeleverd. Na een mailtje is meteen een nieuwe afgestuurd. Blij mee en super service !

voor herhaling vatbaar

Snelle levering, vriendelijke en goede communicatie, prettige service en uiteraard mooie spullen.

Mooi en origineel concept

Zeer goede ervaring, goed contact en overleg. Zeer veel mogelijkheden, eigen ideeën worden enthousiast opgepakt Mooi eindproduct.

Goede service en prettige communicatie

Moestuinbak cadeau gegeven. ECOtuintje hield ons goed op de hoogte van de voortgang. Prachtige bak. De eerste plantjes komen al op..

top!

Vlotte levering en mooie producten; duurzaam worteldoek en kopertape om op een niet toxische manier slakken te bestrijden!

Mooie producten en een uitnodigende website!

Erg mooie producten! Leuk ook het verhaal erachter hoe dit echtpaar met veel enthousiasme aan dit bedrijf begonnen!

echt ekologisch verantwoord

moestuinbakken met de hand gemaakt daar op locatie. van zeer goede kwaliteit hout en onderdelen. tuingrond zonder turf. zelfs geen plastic onderdelen terug kunnen vinden in mijn bestelling. bij gewone tuincentra hoef ik niet meer te kijken

Zorgvuldig en snelle levering

Zorgvuldig en snelle levering. Mooi ingepakt als cadeautje. Vriendelijke hulp

uitstekend

Mooie moestuinbakken, op maat laten maken en ze passen precies! Ze zijn van goede kwaliteit. De bezorger was ook super vriendelijk en hij hielp me met de moestuinbakken naar binnen tillen. Mijn zoontje keek nog even door de brievenbus naar zijn fantastische eco busje. En de bezorger gaf hem een kaartje met zaadjes door de brievenvus. Hij was helemaal blij. En ik ook! Goede service, vriendelijke mensen en snelle levering. Zeker als het op maat gemaakt is.

Betaalbaar, snelle service en enorm klantvriendelijk.

wij hebben nog niets ontvangen

wij hebben nog niets ontvangen

Beste Uw bestelling is op donderdag 31 maart om 20:50 door ons ontvangen en op vrijdag 1 april bij DPD afgeleverd. De levertijden van DPD hebben wij helaas niet in de hand, in de meeste gevallen worden de pakketten de volgende dag bezorgd. Het beoordelingsformulier wordt geautomatiseerd verzonden, 2 dagen nadat wij de bestelling hebben afgehandeld, d.w.z. nadat wij deze bij DPD hebben geleverd. In dit geval had uw bestelling normaal gesproken zaterdag bezorgd moeten zijn. Blijkbaar is dit niet het geval, u kunt echter de zending ook volgen met de track & trace code die door DPD is verzonden naar het email adres wat met de bestelling is gebruikt. Conform de track & trace informatie is uw pakket nog op het depot. Warme groet Ecotuintje

Zeer klantvriendelijk

Het is buitengewoon dat een product persoonlijk wordt afgeleverd, dat er tijd is voor de klant, dat er geholpen wordt om in ons geval de moestuinbakken te helpen plaatsen in de tuin. Dat noem ik een ongekende service. Was het maar overal zo, want meestal wordt je alleen maar het gevoel gegeven dat je een portemonnee bent.

Vlotte levering en altijd goede spullen

Al diverse malen gronddoek besteld, fijn spul en afbreekbaar!

Mooie moestuinbak op maat!

Mooie moestuinbak op maat geleverd gekregen .

Wat een prettige manier om aankopen te doen

Uitstekende communicatie. Er word prettig meegedacht. De basis van mijn moestuinbak mix begint niet alleen met goede grond maar ook met een goed gevoel!

Heel goed.

Prima en vriendelijk geholpen.

Kwaliteit & service!

Ecotuintje levert de mooie op maat gemaakte bakken persoonlijk bij je af en zet ze op locatie voor je in elkaar! Dat laatste is zo fijn! Voortaan bestel ik mijn moestuinbakken en benodigdheden bij Ecotuintje.

Perfecte correcte snelle afhandeling en vip behandeling na bellen

Perfecte correcte snelle afhandeling en een vip behandeling bij mijn telefonische vraag! Fijne, liefdevolle firma!

Goede kwaliteit en uitstekende service!

Ik heb hier o.a. zakken moestuinaarde besteld die netjes met het eigen busje van Ecotuintje aan huis werd bezorgd. Van tevoren ontving ik een mailtje met daarin de datum en tijd van de bezorging, daar werd stipt aan gehouden, echt super! De moestuinaarde ziet er mooi uit, fijne goede structuur. Ook fijn dat je korting krijgt bij meerdere afname van zakken, hierdoor zeer betaalbaar! Ik ben echt heel tevreden en zal daarom zeker vaker een bestelling gaan plaatsen bij Ecotuintje. Top bedrijf!

Vlotte levering prima producten

Vlotte levering prima producten, had alleen geen track&trace code ontvangen. Maar het is goed aangekomen.

De mussenflat was niet op voorraad maar kon ik toch al bestellen, werd op mijn verzoek pas na het weekend verzonden, fijn en snel contact hierover via mail.

Snel, persoonlijk en uitstekende kwaliteit

Zowel de bestelling als de levering verliepen soepel en snel. Rick geeft prima adviezen, denkt mee en doet dat op een zeer vriendelijke en persoonlijke manier. Het feit dat wij in Noord-Frankrijk wonen was geen enkel probleem en de levering vond zelfs al binnen een paar dagen plaats. Wij zijn super tevreden!

Het persoonlijke contact door jullie eigen bezorging maakt het heel prettig en de communicatie er over was goed geregeld Ik ben blij met het gekochte product.

Prettig

Rick is een fijne gozer die vakwerk levert voor mooie prijs.