Uitstekende communicatie en service!

De communicatie was top! De service uitmuntend, dankjewel!

Duidelijke website, makkelijk bestellen, snel en netjes bezorgd, goede communicatie over verloop van de bestelling online.

Snelle levering, goed product

Ik ben heel blij met het biologisch worteldoek dat snel bij mij thuis werd afgeleverd. Hartelijk dank!

Fijne overzichtelijke website, mooie product (horihori-mes een aanrader) en goede levering.

Mooi product, prima service

De moestuintafel is precies zoals omschreven op de website, mooi en degelijk, en op de juiste hoogte, de bezorging was prima, de tafel werd zelfs netjes op zijn plek gezet en alles goed uitgelegd.

Ecotuintje heeft een groot aanbod en levert een top service! Wil jij verantwoord tuinieren, koop dan bij Ecotuintje.

Snel geleverd en heel blij dat ik biologische voeding kon vinden voor mijn tuin

Fijn

Goede communicatie om een kweekbak met bodem te kunnen bestellen. Daarna de vlotte levering afgestemd ivm een verjaarskado.

Mooi product, goede communicatie en nette levering

Gewoon Goed, precies zoals verwacht op basis van de informatie op de website.

Goede Biologische webshop

Als je biologische dingen voor je moestuin nodig hebt dan moet je hier zijn, en snel verzonden.

Prachtige moestuinbakken

Het bestellen van de bakken bij Ecotuintje gaat heel makkelijk, zelfs op maat laten maken. Snelle levering , flexibel , meedenken met je als klant. Super blij mee en ik geniet er elke dag van . En ze zijn echt prachtig en stevig, een aanwinst voor mijn tuin

Heel prettige zaak. Met duurzaamheid hoog in t vaandel.

Blij met het voedselbos boek! Snelle en fijne levering.

Top bedrijf!

Rick van Ecotuintje is erg welwillend om mee te denken zodat je het best mogelijke product krijgt voor de situatie. Ik bestel vaker producten en het is altijd super.

Ik had het op mijn verzoek de volgende dag in huis terwijl de.levertijd op de website dat niet belooft...Dank voor de moeite , kon ik verder met mijn project..goede service

Erg mooie moestuinbak. Hij werd aan huis geleverd en meteen op de juiste plek in de tuin gezet.

Heel tevreden

Netjes geholpen en volgens planning

Bereid om mee te denken en ook evt extra langs te komen voor extra service aan de tafelpoten.

prima service voor een prima prijs

Mooie producten

Goede service bij een mooi product

Communicatie verloopt vlot en prettig en de kweekbak overtreft de verwachtingen

Goed product, goeie service.

Goede communicatie. Wordt snel en goed gemonteerd ter plekke. Vriendelijke man. Gaf nog een paar tips mbt tuin. Product lijkt goede kwaliteit. Gewoon netjes.

Mooie robuuste moestuinbakken

We hebben twee nette robuuste moestuinbakken geleverd gekregen met bijbestelde biologische moestuingrond. Alles volgens afspraak, nette levering. Kortom, aanrader! En nu aan de slag!

Prachtige bak en fijn bedrijf

Op zoek naar een degelijke moestuinbak op hoogte voor ouder iemand, kwam ik via internet bij dit bedrijf terecht. Vragen werden goed en snel beantwoord en de levering was prima. Echt een mooie stevige moestuinbak!

Prachtige bakken, goede service

Helder contact met verkoper, duidelijke afspraken, netjes op tijd geleverd en geplaatst.

Goede kwaliteit

Zeer blij mee. Ik heb een koude bak gekocht. De kwaliteit is erg goed en de bak wordt kant en klaar afgeleverd in de tuin.

Huijbergseweg 34

4708 SG Roosendaal