Helemaal oké!

Goede website. Goed bereikbaar. Flexibel in afspraak voor afhalen. Stipt op tijd.

Prima webshop : )

Wat we zochten, hadden andere webshops niet meer op voorraad, Ecotuintje had het nog wel. En per ongeluk 1 te weinig geleverd, maar toen ik belde, werd de ontbrekende gelijk opgestuurd. Goede service dus!

Zeer fijne service!

Zeer goed contact, snelle reactie, snelle aanpassing van een prijs die per ongeluk factor 100 te hoog stond op de site, snelle aanpassing van een cadeaupakket zodat dit toch leverbaar werd, snelle levering. En ook nog gewoon mooie spullen, natuurlijk. Hier ging alles goed, heerlijk.

Goed.

Op een vraag per mail: snel antwoord, snelle verzending. Ik denk dat mijn bestelling ook door de brievenbus had gepast, indien anders verpakt. Jammer dat het in een klein doosje is gedaan.

Volledig in lijn met verwachting

De geleverde producten zijn van een goede kwaliteit. Prijs/Kwaliteit balans is perfect.

Fantastisch, mooie en duurzame moestuinbak en goede service

Ik ben heel tevreden over mijn nieuwe, mooie en duurzame moestuinbak. Lekker groot en op de goede hoogte. Het installeren was fantastisch. De bak stond heel snel op de door mij gewenste plek. Het werd zelfs nog met een steen en een plankje recht gezet. Een aanrader dus!

Snelle levering, alles netjes en duurzaam verpakt!

Leuke website, vol interessante informatie. Makkelijk bestellen en goede service.

Super service!

Moestuinbak wordt bij je thuis afgeleverd, top service en goede communicatie!

Leuk, duurzaam, duidelijk

Site is duidelijk. E-mail contact zeer prettig!

Snel en persoonlijk

Ik heb zaterdag een bestelling gedaan. Ik woon in het noorden van het land. Zondagavond kreeg ik keurig een mailtje of het past om mijn bestelling maandag al af te leveren. Men was namelijk in de buurt met nog een andere bestelling voor andere klant. Erg netjes en dus supersnel bezorgd!

Geleverd, product nog niet kunnen gebruiken

Al jaren een hele eerlijke en fijne oplossing voor al mijn moestuinprojecten

top!

Ik bestelde een cadeautje voor een vriend. Alles werd correct geleverd. De goederen waren bovendien prachtig ingepakt!

Goede service.

Producten zien er degelijk uit. Oog voor milieu! Fijne service, de producten werden op weg naar een andere koper aan huis geleverd.

zeer goed

afspraak nagekomen .snelle levering. 5 sterren

Uitstekende levering

Het pakket was binnen 2 dagen in huis, snelle levering, netjes verpakt.

Prima site, snelle levering

Wij hebben 2 moestuin bakken en zaden gekocht. Fijne site, overzichtelijk. Snelle levering en de producten voldoen zeker aan de verwachting. Mooie stevige moestuin bakken, makkelijk in elkaar te zetten.

Volgens verwachting!

Snel persoonlijk geleverd aan huis door een aardige man. Product voldoet helemaal aan omschrijving op de website.

Top product en super service!

Ik ben heel gelukkig met mijn stoere moestuinbak van dik Douglashout. Door Rick van Ecotuintje zelf gemaakt én afgeleverd. Een aanrader! Ook heel fijne communicatie, waar vind je dat nog tegenwoordig.

Helemaal goed geregeld.

Fijn dat jullie meedenken en dat afleveren wat ik op de foto zag. Fijn dat er tussendoor contact was. Lilian is heel blij met dit mooie cadeau.

Mooi hout

De levering kwam snel en het is inderdaad mooi stevig hout. Wel misten de schroeven en het schroefje voor op de accuboor. Dat maakte het moeilijk om de bakken in elkaar te zetten.

Beste Marjolein Jammer dat je bestelling niet in orde was! Wij leveren altijd een handleiding inclusief 12 RVS schroeven en een T-20 bitje om de schroeven te bevestigen. Er is dan blijkbaar iets mis gegaan met jouw bestelling helaas. Dat is natuurlijk ontzettend vervelend. Als je ons via info@ecotuintje.nl wilt laten weten om welke bestelling het gaat, dan kunnen wij kijken of wij nog iets kunnen aanbieden ter compensatie. Aangezien de bakken zo te lezen al in elkaar staan heeft het nasturen van de schroeven geen nut mee. Warme groet Rick Ermen Ecotuintje

Snelle levering, netjes verpakt.

Heel snelle en persoonlijke service. De bestelde moestuinbakken waren in no-time geleverd en van prima kwaliteit. Ze staan inmiddels te pronken in de tuin.

Prima levering, zoals omschreven

Mooi anti wortel doek

bestelling is rustig verlopen

bestelling is rustig verlopen

Lekker snel. Goed produkt.

Ik moet natuurlijk nog zien hoe mijn moestuintje eruit gaat zien, maar ik ben blij dat ik biologische grond heb kunnen gebruiken. het werd lekker snel geleverd.