Fijn en betrouwbaar

Als cadeau had ik een bon gekregen van Ecotuintje. Ze verkopen mooie en duurzame producten. Ik ben erg blij met de uiteindelijke producten die ik heb uitgekozen. Mooi bedrijf met een snelle en transparante levering.

Makkelijk te maken

Ik heb nu 3van deze moestuinbakken en ze waren heel makkelijk in elkaar te zetten

Alles prima in orde

Zowel bestellen, inpakken, vlot versturen als geleverde produkten

Vriendelijk, professioneel, mooi product

Mooie degelijke plantenbak, echt blij mee.

Uitstekend, snelle levering

Snelle levering, goede producten en duidelijke website. Top!

Moestuin bak werd perfect gemonteerd afgeleverd.

Mensen met passie voor het product, goede service en vlotte afhandeling

slecht

Ik heb de potgrond nog niet ontvangen

Beste Wat vervelend om te lezen dat de bestelling nog niet is ontvangen! Wij hebben de bestelling op 18 mei ontvangen en deze is op 20 mei aangeboden bij DPD. Volgens de track & trace informatie is de zending van 20 t/m 23 mei onderweg geweest en op 23 mei afgeleverd bij een derde partij "Levering aan derde partij met achterlating van bericht." Deze informatie wordt door DPD in ieder geval via email verstuurd. Wellicht is het goed om even de map met ongewenste email te controleren. Helaas hebben wij geen invloed op de bezorging die door DPD wordt uitgevoerd. Wij zullen nagaan of wij kunnen achterhalen waar de zending is afgeleverd. Warme groet Ecotuintje

Mooi product en snel geleverd

Afbreekbaar anti-onkruiddoek besteld. Makkelijk te verwerken. Heb het als ondergrond onder grindlaag gebruikt (decoratierand). Ben benieuwd hoelang het duurt voordat het is opgelost maar voorlopig doet het goed zn werk. Blij mee!

Op tijd alles geleverd zonder mankeren!

Een prettige webshop, overzichtelijk. Bestelde goederen netjes verzorgd afgeleverd en op de koop toe een nieuwsbrief met niet alleen tips om te kopen maar vooral ook tips om te doen!!

geweldig

alles uitstekend aangekomen, vriendelijke en snelle reactie op mijn vragen....ik weet jullie te vinden als ik weer wat nodig heb. Succes verder.

De producten zijn goed, maar de manier waarop het verpakt was met heeeel veel van die kunststof bolletjes lijkt mij niet zo ecologisch. Mijn grijze afvalbak zit gelijk vol voor een deel. Of kan ik het voor iets anders gebruiken?

Bedankt voor de beoordeling. Wij verpakken onze producten altijd 100% plasticvrij, waar mogelijk verwijderen wij ook het plastic beschermingsmateriaal van de leverancier. De "bolletjes" die wij gebruiken zijn biologisch afbreekbare groene vlokken, gemaakt van maiszetmeel. Deze zijn 100% biologisch afbreekbaar en mogen dus gewoon bij het GFT-afval of op de composthoop! Warme groet Ecotuintje

Vriendelijk en correct

Bestelling werd op tijd bezorgd en in goede staat.

Snelle levering en vriendelijke service

Snelle levering en vriendelijke service!

Vogelschaal was gebroken afgeleverd. Na een mailtje is meteen een nieuwe afgestuurd. Blij mee en super service !

voor herhaling vatbaar

Snelle levering, vriendelijke en goede communicatie, prettige service en uiteraard mooie spullen.

Mooi en origineel concept

Zeer goede ervaring, goed contact en overleg. Zeer veel mogelijkheden, eigen ideeën worden enthousiast opgepakt Mooi eindproduct.

Goede service en prettige communicatie

Moestuinbak cadeau gegeven. ECOtuintje hield ons goed op de hoogte van de voortgang. Prachtige bak. De eerste plantjes komen al op..

top!

Vlotte levering en mooie producten; duurzaam worteldoek en kopertape om op een niet toxische manier slakken te bestrijden!

Mooie producten en een uitnodigende website!

Erg mooie producten! Leuk ook het verhaal erachter hoe dit echtpaar met veel enthousiasme aan dit bedrijf begonnen!

echt ekologisch verantwoord

moestuinbakken met de hand gemaakt daar op locatie. van zeer goede kwaliteit hout en onderdelen. tuingrond zonder turf. zelfs geen plastic onderdelen terug kunnen vinden in mijn bestelling. bij gewone tuincentra hoef ik niet meer te kijken

Zorgvuldig en snelle levering

Zorgvuldig en snelle levering. Mooi ingepakt als cadeautje. Vriendelijke hulp

uitstekend

Mooie moestuinbakken, op maat laten maken en ze passen precies! Ze zijn van goede kwaliteit. De bezorger was ook super vriendelijk en hij hielp me met de moestuinbakken naar binnen tillen. Mijn zoontje keek nog even door de brievenbus naar zijn fantastische eco busje. En de bezorger gaf hem een kaartje met zaadjes door de brievenvus. Hij was helemaal blij. En ik ook! Goede service, vriendelijke mensen en snelle levering. Zeker als het op maat gemaakt is.

Betaalbaar, snelle service en enorm klantvriendelijk.