Uitstekende service en snelle levering

Mooi assortiment, snelle levering, redelijke prijsstelling. Communicatie over levering en gehele proces een dikke 10.

super service!

Geweldig snelle afhandeling, correcte verzending en alles perfect verpakt. Mijn grote dank!! Kom zeker bij jullie terug. met vriendelijke groet, Jacques Thijssen

geleverd uit één stuk!

Robuuste moestuintafel persoonlijk afgeleverd volledig gemonteerd. Vriendelijke, snelle en goede communicatie. Laat dat voorjaar maar komen:)

Vlotte en correcte levering

Vriendenkring mensen die hun afspraak nakomen met mooie producten.

Perfecte servjce en zeer vriendelijk te woord gestaan

Na de bestelling werd meteen contact opgenomen over de bezorging. Spullen werden persoonlijk bezorgd. Alles liep op rolletjes.

klein foutje goed opgelost

Als kado voor iemand een kweekset voor oesterzwammen gekocht. Bleek bij bezorging iets niet bij te zitten, maar ik kreeg meteen een mailtje dat het nagezonden zou worden. Goed opgelost!

Mooi materiaal. Zeer correcte afhandeling.

Heel goed!

heel goed en voor herhaling vatbaar !!!

Fijn geholpen, advies ontvangen waar ik om vroeg. De levering was ook perfect, en heel gemoedelijk en vriendelijk. De moestuinbak ziet er geweldig en sterk uit, heel fijn. Het rekje er bovenop is precies op maat gemaakt, ook fijn. Desalniettemin, rekje wat kwetsbaar, zou iets beters voor te bedenken zijn, denk ik zo... Maar prima hoor, blij mee, groet Will van Opstal

snelle levering, prima producten

Ik vind de site van Ecotuintje leuk. Hij past bij hoe ik probeer te leven. En de door mij bestelde producten zij prima en heel snel geleverd. Ik kom graag nog eens terug.

Wat een ontzettend aardige man, neemt alle tijd om je goed te helpen ! Echt een aanrader

Goed, snelle levering

Als omschreven

Snelle levering maar jammer dat de schaal poreus is.

Levering correct en snel Portugese vogeldrinkschaal iets te poreus en dat is jammer. Dit is een product van Esschert en niet van Ecotuintje. De schaal zal ik niet aanbevelen ook al ziet hij er leuk uit. Maar daar kan Ecotuintje zelf niet aan doen behalve het te melden bij Esschert.

Goede service en mooi product!

Twee moestuinbakken op maat laten maken. Heel fijn dat dit mogelijk was. Fijn contact via mail. Snelle en goede levering, vriendelijke en behulpzame chauffeur. Heel mooie en stevige bakken.

Superrrr

mooie site, erg vriendelijke meneer, en neemt alle tijd om je van goede informatie te voor zien, en natuurlijk de prachtige moestuin bak 120/120 op poten staat hier inmiddels te pronken, groot voordeel dat ze het thuis bezorgen en in elkaar zetten! top bedrijf!!!

Prima service en bezorging

Goede service en communicatie omtrent bezorging. goede kwaliteit producten.

In 1 woord: TOP

Mijn ervaring met Ecotuintje is van begin tot eind helemaal top. Duidelijke site, makkelijk te bestellen spullen, snelle feedback, bij vragen snel antwoord. Daarnaast zeer vriendelijke benadering en bij vragen zeer oplossingsgericht. Misschien niet de goedkoopste maar in mijn ogen wel de BESTE !!

Prima product en dito afhandeling

Product is precies zoals gezegd en netjes geheel gemonteerd afgeleverd. Mooie bak.

Leuke producten, snelle reactie. Zelf opgehaald ook prima geregeld

Prima bezorging

Materiaal ziet er goed uit

Topservice !

Ik heb 2 verhoogde moestuinbakken inclusief moestuingrond gekocht en wieltjes eronder laten plaatsen. Vanaf bestelling tot levering keurig op de hoogte gehouden via de mail. Een dag van tevoren kreeg ik het tijdstip van bezorging keurig door gegeven. Bakken werden keurig op tijd bezorgd door de eigenaar en geplaatst. Super mooie moestuintafels en de wieltjes zijn top ! Heb de bakken al meerdere keren verplaatst om de juiste plek te vinden op het terras . Blij met bestelproces , mijn aankopen en de levering . Ecotuintje is een aanrader en ik zal in mijn naaste omgeving jullie zeer zeker aanraden ! Bedankt !

gewoon super in alles!

gewoon super in alles!

Geweldig! Superblij met mijn moestuinbak

Wil je een mooie duurzame moestuin bak, dan moet je die van ecotuintje kopen! Duurzaam, stevig, mooi hout én super makkelijk in elkaar te zetten. Fantastische gebruiksaanwijzing, waarvan je bij de eerste zin moet glimlachen. Dit kunnen niet anders dan leuke, gelijkgestemde mensen zijn die hier achter zitten. Nooit meer anders dan ecotuintje!!

Goede producten en snel geleverd

Ik heb de bestelling op vrijdag geplaatst en zaterdag werd er geleverd. De producten zijn van goede qualiteit, ik ben erg tevreden.