Snelle levering, goed verpakt

Ik was op zoek naar boom vriendelijke spijkers en kocht direct twee nestkasten. Scherpe prijs en snelle levering.

Snelle levering, goed product

Ik zocht afbreekbaar worteldoek en had dit al ooit eerder besteld, dat beviel goed. Dus nu besteld voor mijn moeskrattentuin. Snel geleverd.

Goede instructie en goede kwaliteit

De moestuinbak is van dikke goede kwaliteit en makkelijk in elkaar te zetten. Ik vind het ook erg belangrijk dat het duurzaam hout is.

Perfect!

Een kweekset besteld als verjaardagscadeau en het pakketje kwam én op tijd binnen én leuk ingepakt. Heel fijn!

Mooie duidelijke site

Via vriendin bij jullie terecht gekomen en blij dat ik nu n adresje heb voor goede biologische zaden,ik begrijp dat ze beter zijn voor de insecten dan de goedkope zaden van bv de action. Eye opener!

Mooie bakken

Stevig hout, en makkelijk in elkaar te zetten. Twee bakken stonden met 10 minuten.

Levering niet volgens afspraak

Volgens Ecotuintje kon ik mijn bestelling op maandag 22-02 bij de Jumbo afhalen, om 18.30h was er nog niks bij de Jumbo binnen. In nieuw bericht stond dat deze dinsdag wordt afgeleverd maar het is een brievenbus pakket ik hoef er niet voor thuis te blijven dinsdag wederom niks binnengekomen. Woensdag in de middag lag dan uiteindelijk het pakketje in de brievenbus

Beste Jan Bedankt voor je beoordeling, jammer om te lezen dat de bezorging niet naar wens is verlopen. Wij versturen de meeste pakketten binnen 1 a 2 dagen via PostNL en hebben helaas geen controle op de bezorging. Dit wordt geheel door PostNL verzorgd. Ook de meldingen wanneer het pakketje wordt verwacht / afgehaald kan worden, worden door PostNL verstuurd. Dit gaat verder geheel automatisch op basis van de bestelling en gekozen bezorgopties. In dit geval is er ook iets mis gegaan bij de gekozen bezorgoptie zo te zien. Er is namelijk gekozen voor een afhaal locatie tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit is echter niet mogelijk in combinatie met een brievenbus pakketje, deze worden altijd aan huis geleverd. De bezorgopties die tijdens het bestellen worden getoond, komen direct van PostNL af. Hier hebben wij dus geen invloed op. Zo te zien is het dus mogelijk om een afhaal locatie te selecteren bij een brievenbus pakket, hoewel dit geen geldige combinatie is. Wij gaan in ieder geval kijken hoe dit te voorkomen is tijdens het bestellen. Wij hopen dat het bestelde artikel en verdere afhandeling naar wens is geweest. Met warme groet Ecotuintje

Pas één keer iets besteld, maar snelle reactie en levertijd. Goede communicatie. Dus nog niet veel ervaring, maar wél van plan tzt nog eens terug te komen.

Prima, snel verstuurd, mooie kwaliteit

Bestelproces van webshop tot levering dik in orde. Mooie moestuinbak van stevige kwaliteit.

Fijn contact en snelle levering!

Ik heb een mail gestuurd naar ecotuintje om iets te vragen en ik werd goed geholpen!

Snelle beantwoording van mijn vraag. Duidelijke communicatie wanneer de bestelling wordt verzonden. Mooie stevige moestuin bakken ontvangen. Deze site raad ik aan.

Correcte en vriendelijke service , daarbij nog eens goed advies van bekwame mensen

Prima site en snelle levering

Op de site staat goed aangegeven welke planten voor welke insecten goed zijn.

zeer klantvriendelijk en snel

product werd snel geleverd. Was helaas niet helemaal wat ik zocht maar kon dit probleemloos retourneren en kreeg mijn betaling ook snel terug. Zeer prettig voor een online winkel!

Prima geregeld!

Alles werd correct en snel verwerkt. Een mailtje ontvangen dat het wat later zou worden verstuurd; al met al prima geregeld.

Snelle levering. Goed verpakt.

Was echt n kadootje voor me.

Vriendelijk bedrijf

Vriendelijk bedrijf en perfecte afhandeling. Als er iets negatiefs te melden is dan heeft het alleen op post nl betrekking, pakje was zoekgeraakt.

Wederom alles netjes geleverd

We hebben een extra moestuin bak besteld. De nieuwe eigenaren namen nog even contact op om de maat te controleren dat die gelijk was aan de bak die we een jaar eerder hadden besteld. Binnen een week stond daar de nieuwe bak, precies de juiste maat!

het bestelproces verliep soepel en prettig met goede communicatie, de producten in hun assortiment zijn precies waar ik naar op zoek ben

zeer snelle levering.

prima service en als je snel iets geleverd wil hebben ben je op het juiste adres.

Hele fijne service

Een fijne website, groot assortiment en hele vriendelijke mensen. Of het een dag later geleverd mocht worden, zodat het in een rit kon worden gezet die toch al mijn kant op ging. Natuurlijk. En met de vriendelijkste glimlach thuisgebracht. Een webshop van mensen die je het gunt. Super!

Prachtige moestuinbakken. Alles keurig verpakt. Snelle levering en prima service. Beter dan sommige duurdere bedrijven met gelijkwaardige producten. Ook hun andere spullen zijn prima. Ik kan hen zeker aanbevelen.

Fantastische, snelle en behulpzame klantenservice!

Op hele korte termijn persoonlijk geholpen door de eigenaar Rick met een speciale bestelling, die nota bene door de co-eigenaar Sonja zelf is geleverd i.v.m. onzekere levertijden van de postbezorgers. Wij komen zeker terug bij Ecotuintje met de volgende bestellingen voor ons natuur-inclusieve voedselproductie project en Voedselbos Föda Silva.

Klantvriendelijk en op maat