Makkelijk website, duidelijke bestelling, snel geleverd

Super snel afgeleverd, prima berichtgeving van de order.

Goed spul, snel geleverd

Goede producten, snelle levering. Niets op aan te merken!

Gemotiveerde behandeling!

Prettig contact. Bestelling keurig afgehandeld en op de overzichtelijke site duidelijke uitleg.

Duidelijke fijne website gewoon zoals het hoort

Zeer prettige service

Ecotuintje heeft fijne spullen en een goede service, wij gaan hier zeker nog eens een keer iets bestellen!

Toppie

Emmertje paddestoelkit besteld. Snel en netjes bezorgd. Duidelijke instructies. Nu nog even wachten maar t ziet er veelbelovend uit.

Mooie producten en prettige service

Snel gevonden wat ik zocht en toen bestellen niet lukte, werd ik vriendelijk en geduldig geholpen. Erg prettig!

Mooie producten en snelle levering

Egelhuisje en de Fungi Factory werden beiden geleverd met een duidelijke aanvullende omschrijving over gebruik. Mooi om te zien dat er duidelijk wordt meegedacht met klanten.

We zijn snel en prima van onze bestelling voorzien

Ik had een bestelling geplaatst en die was heel snel bezorgd, prima service en goeie uitleg gehad. Eco-tuintje is een webshop met een ruime sortering voor tuin en dier, een aanrader

Fijn product

Ik heb bij Ecotuintje een growkit voor oesterzwammen besteld. Het proces was erg makkelijk, goede communicatie, snel in huis en milieu-vriendelijk verpakt. Ik ben erg tevreden.

Besteld en snel ontvangen

Oesterzwammen groeiset goed ontvangen. Enig puntje van kritiek: de hoge verzendkosten.

Beste Dolf Vriendelijk bedankt voor je reactie! Helaas kunnen wij aan de verzendkosten niet veel doen, de transportkosten voor pakketjes zijn behoorlijk gestegen in de afgelopen jaren. Dit terwijl er veel meer pakketjes verzonden worden en dus efficiënter zou moeten kunnen... Uiteraard blijven wij wel zoeken naar de mogelijkheden om dit zo goedkoop mogelijk te kunnen aanbieden, maar wij zijn hierbij afhankelijk van de pakketbezorgers. Veel plezier gewenst met de oesterzwammen! Met vriendelijke groet Ecotuintje

Zeer goed!

Er was iets verkeerd gegaan met de bestelling, zeer snel en attent opgelost.

Beste Barbera Vriendelijk bedankt voor je reactie! Gelukkig hebben wij dit naar tevredenheid kunnen oplossen. Ik hoop dat de vogeltjes kunnen genieten! Met vriendelijke groet Ecotuintje

Hele vlotte levering.

Ook leuk dat het worteldoel in een gerecyclede doos zit. Misschien is er ook tape van papier ipv plastic om de doos dicht te plakken.

Beste Henk Bedankt voor je reactie. De artikelen worden inderdaad in een gerecyclede doos verzonden en wij gebruiken ook tape van papier om de pakketjes te verpakken. Het kan natuurlijk wel zijn dat de pakketjes nog oude tape hebben van plastic bevatten. Veel (moest)tuin plezier! Met vriendelijke groet Ecotuintje

Prettig en snel

Mooie website met prachtig aanbod. Snelle levering. Kortom, geen gedoe. Van harte aanbevolen!

Snelle verzending, prima product

Snelle verzending, prima product

Zeer tevreden met mijn bestelling

De bestelling netjes en snel ontvangen inclusief gratis bloemenzaad voor bijen en vlinders! Zeer tevreden ;)

Leuke spullen, prima service

Omdat we merkten dat we egels in de achtertuin hebben, zochten we een bakje voor het egelvoer dat we aanschaften. De plastic bakjes die we aanvankelijk gebruikten bleken te licht te zijn. Katten gingen ermee aan de haal. Daarom zochten we iets robuusters. Via Google kwamen we bij Ecotuintje terecht. Daar bestelde ik twee egelvoerbakjes van aardewerk. Nu wilde ik de bakjes snel in huis hebben, omdat ze dan prima als cadeautje konden dienen. De standaard levertijd zou nét onhandig kunnen uitpakken, daarom gebeld. Werd meteen geregeld.

nog niet uitgeprobeerd

Snelle levering goede kwaliteit

Kleine bestelling geplaatst deze werd snel geleverd en de producten waren van goede kwaliteit

no nonsense gewoon goed

no nonsense gewoon goed

Prachtig hout voor de moestuinbak en mooi afgewerkt!

Prachtig hout voor de moestuinbak en mooi afgewerkt!

Topbedrijf!!!Heerlijk vakmanschsp!!!

Top!!

heel goed

het koperband werkt echt

teleurgesteld

heb tomaten en paprika plantjes besteld maar krijg zaadjes ben erg teleurgesteld.

Beste Bea, Wat jammer dat je teleurgesteld bent. Helaas verkopen wij geen plantjes, maar alleen zaadjes. Wij hoopten dat dat duidelijk genoeg op de site vermeld stond, maar helaas is bij jou toch de indruk gewekt dat het om plantjes gaat. Zou je ons misschien willen helpen en ons willen vertellen wat de indruk bij jou wekte dat het om plantjes zou gaan? Dan kunnen wij daarvan leren en het aanpassen. Uiteraard geven wij graag het geld retour als je het product wilt terugsturen. Als je dat wilt, laat het gerust weten. Dan sturen wij je een retourlabel toe waarmee je het gratis kunt terugsturen, en na ontvangst maken wij het volledige bedrag uiteraard over op de rekening waarmee betaald is. Wij horen het graag van je en hopen zo wat teleurstelling weg te kunnen nemen! ;-) Met vriendelijke groet, Rob van der Stelt Eigenaar Ecotuintje

Goede kwaliteit,klantvriendelijk., goede Pruis/kwaliteit verhouding.