Prima product en snel geleverd.

Zeer tevreden. Nu maar hopen dat de vogels het huisje weten te vinden.

Ik hoop dat ik geen kat in de zak heb gekocht...

Ik heb een "Fungi Factory" besteld voor oesterzwammen. (2 zelfs... ook nog één om weg te geven) Maar als ik naar de filmpjes op internet kijk ziet mijn "broed" dat ik opgestuurd heb gekregen er heel anders uit. Het lijkt wel of alle zaadjes/bolletjes al helemaal ontkiemd zijn ik moest ook mijn best doen om ze los te kunnen maken. Ik ben bang dat ze mogelijk te oud zijn (al in een verder stadium.) Ik heb dan ook maar een 6 gegeven.... mochten mijn oesterzwammen toch weelderig gaan groeien, dan zal ik dat zeker laten weten en als het er naar uit ziet dat mijn broed "dood" is dan zal ik contact op nemen. Tip: uiterste houdbaarheidsdatum op het broed zetten. Er stond alleen op dat het 16-12-2019 verpakt is en dat je het koel moet bewaren. (Dat staat trouwens niet op de wikkel van de Fungi Factory..... en dat is misschien ook wel een goed idee ;)

Hoi Wilhelmien, Het broed kan er inderdaad wat anders uitzien dan in het filmpje. De korrels zijn voeding waar de oesterzwamschimmel op leeft. Als de inhoud van het zakje helemaal wit is geworden, is dat juist een goed teken. Dat betekent dat de schimmel het goed naar zijn zin heeft en aan het groeien is. Het is inderdaad wel wat lastiger om het goed te mengen met de koffieprut. Mocht het broed niet wit zijn, maar meer groen/bruin, dan is het inderdaad niet goed meer. Neem in dat geval even contact met ons op. Dan sturen we je twee nieuwe zakjes. Bedankt voor de tips over de uiterste houdbaarheidsdatum en het op de wikkel vermelden dat het broed koel bewaard moet worden tot gebruik. We zullen ze doorgeven aan Fungi Factory, het bedrijf dat de kweeksets maakt. Veel kweekplezier! Met vriendelijke groet, Nienke Janszen Ecotuintje

correcte afhandeling van de bestelling

Correcte en vlugge afhandeling van de bestelling.

soepel proces en snelle levering

prima!! zoals het hoort!

Prima,goed verpakt.

Zie boven.

Goed, snel !

snel en goed geregeld

levering was al in na een paar dagen, had een grote bak besteld van douglas hout. Ziet er goed uit. Aardige man, de eigenaar.

Snel bezorgd en duurzaam verpakt

Mijn bestelling werd heel snel bezorgd in een tweedehands doos (super!) Het insectenhotel (met steen) en piramidevormig mezennestje zijn heel mooi en van goede kwaliteit.

Mooie spullen

En vlotte levering

Mooie producten voor een mooie prijs

Precies waar ik naar op zoek was! En de vogels in de tuin zijn er heel blij mee. Net als ik, mooi, functioneel en eeco vriendelijk!

leuk!

De mailtjes die je tussendoor ontvangt geven precies de handleiding aan die ik me afvroeg. Nu nog oogsten.

precies wat ik zocht en snel geleverd

precies wat ik zocht en prima geleverd

Snelle levering, goed product

Producten voldoen aan verwachting, snel bezorgd

Had laat besteld, iets wat ik meteen nodig had voor een cadeau. Ecotuintje heeft nog dezelfde middag verstuurd. Geweldige service!

Snelle afhandeling

Alles wat goed is voor de natuur is perfect natuurlijk.

goed product

snel geleverd

Prima service, goed product

Snel geleverd, alles volgens afspraak. Hele maal goed!! 5 sterren.

Snelle perfecte levering

Goede levering, scherpe prijs.

Communicatie met bedrijf perfect

Bestelling werd snel geleverd.

Zeer correcte en snelle afhandeling, met goede producten

Super snelle levering en prima kwaliteit vlinderkast!!

Snelle levering en mooi product (observatiekast - koolmees).

Duidelijke website en informatie.

Mooi product, nette levering!

Mijn moestuinbak werd snel en goed verpakt bezorgd. Zelfs nog bloemenzaadjes cadeau!

Goedkoop en snelle levering.