Zeer tevreden met mijn bestelling

De bestelling netjes en snel ontvangen inclusief gratis bloemenzaad voor bijen en vlinders! Zeer tevreden ;)

Leuke spullen, prima service

Omdat we merkten dat we egels in de achtertuin hebben, zochten we een bakje voor het egelvoer dat we aanschaften. De plastic bakjes die we aanvankelijk gebruikten bleken te licht te zijn. Katten gingen ermee aan de haal. Daarom zochten we iets robuusters. Via Google kwamen we bij Ecotuintje terecht. Daar bestelde ik twee egelvoerbakjes van aardewerk. Nu wilde ik de bakjes snel in huis hebben, omdat ze dan prima als cadeautje konden dienen. De standaard levertijd zou nét onhandig kunnen uitpakken, daarom gebeld. Werd meteen geregeld.

nog niet uitgeprobeerd

Snelle levering goede kwaliteit

Kleine bestelling geplaatst deze werd snel geleverd en de producten waren van goede kwaliteit

no nonsense gewoon goed

no nonsense gewoon goed

Prachtig hout voor de moestuinbak en mooi afgewerkt!

Prachtig hout voor de moestuinbak en mooi afgewerkt!

Topbedrijf!!!Heerlijk vakmanschsp!!!

Top!!

heel goed

het koperband werkt echt

teleurgesteld

heb tomaten en paprika plantjes besteld maar krijg zaadjes ben erg teleurgesteld.

Beste Bea, Wat jammer dat je teleurgesteld bent. Helaas verkopen wij geen plantjes, maar alleen zaadjes. Wij hoopten dat dat duidelijk genoeg op de site vermeld stond, maar helaas is bij jou toch de indruk gewekt dat het om plantjes gaat. Zou je ons misschien willen helpen en ons willen vertellen wat de indruk bij jou wekte dat het om plantjes zou gaan? Dan kunnen wij daarvan leren en het aanpassen. Uiteraard geven wij graag het geld retour als je het product wilt terugsturen. Als je dat wilt, laat het gerust weten. Dan sturen wij je een retourlabel toe waarmee je het gratis kunt terugsturen, en na ontvangst maken wij het volledige bedrag uiteraard over op de rekening waarmee betaald is. Wij horen het graag van je en hopen zo wat teleurstelling weg te kunnen nemen! ;-) Met vriendelijke groet, Rob van der Stelt Eigenaar Ecotuintje

Goede kwaliteit,klantvriendelijk., goede Pruis/kwaliteit verhouding.

snel en goed

Bestelling (zaden en een paar handschoenen) werd snel geleverd. Handschoenen zijn superfijn: niet zweterig, soepel, gemaakt met respect voor mens en natuur (GOTS keurmerk voor textiel; FSC voor het rubber)

Snelle levering en mooie stevige moestuinbak. Schroeven en bitje erbij geleverd. Erg bij met mijn moestuinbak!

Zeer degelijk hout, makkelijke bevestiging. Alleen had ik 3 dozen met moestuinbakken en pas in de laatste doos vond ik de gebruikshandleiding en het bitje (gelukkig had ik zelf een juist bitje). Had misschien handig geweet moest er in de andere 2 dozen een klein papiertje zitten dat dit in de andere doos zit?

snelle levering en product prima kwaliteit

Netjes op tijd, snel geleverd

Blij met mooie moestuinbakken

Vlot geleverd. Mooi stevig hout, schroeven mèt bitje, biologisch afbreekbaar worteldoek. Ik ben zeer tevreden.

Leuke producten, betaalbaar en snelle levering.

Leuke producten, betaalbaar en snelle levering.

Zeer goede ervaring

Mooi en origineel!

Ik ben blij dat ik dit cadeautje heb gegeven. Origineel, duurzaam en interessant project.

Snelle levering + leuk product

Ik heb de bamboe-plantenstekers besteld. Ze werden snel geleverd (in deze corona-tijd!) en ik vind ze erg leuk. Ik heb ze beschreven met een dikke stift en ik ben benieuwd, want dat weet ik namelijk nu nog niet, of ik ze weer kan beschrijven of dat dat niet meer kan.

Goed product, netjes geleverd

Moestuinbak gekocht, in elkaar zetten is erg makkelijk, er zit ook een duidelijke beschrijving bij. Ziet er mooi uit en als cadeautje goudsbloemzaad! Helemaal top en nu snel zaaien!

Leuk en origineel verjaardagscadeau

Toen ik dit idee las over een Ecotuintje zelf oesterzwammen maken, dacht ik meteen ja dit ga ik kopen. Mijn vriendje vond het heel leuk en is er al mee aan de slag gegaan. Duurzaam, leerzaam en origineer. Leuk om te geven, leuk om te krijgen. Zeker in deze tijd waarin zoveel mensen al zoveel spullen hebben, is dit veel leuker.

Snelle nette levering

Product snel binnen via postpakket.

Mooi snel en makkelijk

B

Duidelijke info en snelle bezorging

Zorgvuldig verpakt vogelvoeder huisje. Mooie kwaliteit en snel geleverd. Staat prachtig in de tuin. Nu het hele jaar door vogelvrienden.