Houden van goede afspraken, spreek af met ecotuintje!

Correcte, vakkundige installatie van mijn houten bakken.

Fijn en sympathiek bedrijf

Ik ben goed geholpen toen mijn cadeaubon niet werkte. En ik kreeg een prachtig pakket toegestuurd, alles mooi ingepakt. Alleen, dat inpakken was eigenlijk niet nodig geweest, het kost veel papier. Maar verder ben ik heel tevreden.

helemaal goed

zorgvuldig verpakt

product was precies zoals het eruit zag en snel geleverd. Enige (kleine) minpuntje is dat er niet de optie is voor een geschenk, dus met een felicitatiebericht en een afzender. De vriend aan wie ik dit schonk kon uit de bijgaande factuur /pakbon aflezen van wie het kwam, maar het was leuker geweest als er geen factuur bij had gezeten, maar een wens.

de klant is hier koning!

ik wilde een koude bak op maat laten maken. Er kwam snel antwoordt met de mogelijkheden en prijs. De bak is keurig geplaatst en super naar mijn zin. Wat een gemotiveerde eigenaren van Ecotuintje, zeker aan te raden!

goeie service bezorger Zeer tevreden met moestuinbak

Vlot en netjes verzorgde levering

Rick plaats de moestuinbakken met aandacht voor de natuur

Erg leuke dag gehad toen de bakken geplaatst werden. Rick denkt mee waardoor het resultaat nog beter is geworden.

Vlotte goed verzorgde levering. Goede kwaliteit

Moeizaam

Over het product dat ik zelf heb besteld ben ik tevreden, maar over de bezorging niet. Duurt vrij lang en heb het zelf op moeten halen in 2 delen allebei een aparte dag omdat ze “me gemist hadden tijdens de bezorging” Ik was de gehele dag thuis tijdens de dag van de bezorging.

Beste Amy Bedankt voor je beoordeling. Uiteraard vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de bezorging. Wij begrijpen dat een correcte levering ook onderdeel is van de gehele ervaring, helaas hebben wij alleen op dit onderdeel geen invloed. De kleinere pakketten worden via PostNL of DPD geleverd, hierbij moeten wij vertrouwen op de service van de pakketdienst. Dit gaat in sommige gevallen alleen niet zoals wij het graag zien. In dit geval zijn er ook nog eens 2 pakketten verzonden, uiteraard wel in één en dezelfde zending, alleen geeft dit niet de garantie dat de pakketdienst dit ook netjes in één keer afhandelt. Onze excuses voor het ongemak en in ieder geval heel veel moestuinplezier gewenst! Warme groet Ecotuintje

Tevreden.

Order en product goed ontvangen.

Goede service en communicatie

Het bestelde product werd snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen.

Prima, zonder probleem.

Snel en netjes verzorgd.

Top product en top service

Fijn om een adres te hebben voor turfvrije potgrond

Goede communicatie en dan toch op tijd geleverd na uitleg

Leuke site met goede ecologische artikelen, duidelijke uitleg en fijn bestellen.

Alleen maar lof!!

Het contact met Ecotuintje was bijzonder plezierig. Heel vriendelijk, goed advies, afspraken nakomen en heel behulpzaam!! Top!!

Uitstekende service, vriendelijk en goed en stevig materiaal!

De mensen van ecotuintje zijn heel vriendelijk en houden zich aan de gemaakte afspraken wat betreft levering. Een uitstekende service en vriendelijkheid. Een aanrader!

Nette levering, goede producten

Mooie kwaliteit producten, keurig verpakt geleverd, goede prijs.

Heel tof - geleverd volgens afspraak - Fijn zaken te doen

Op mijn verdere vragen kreeg ik ogenblikkelijk antwoord. Deze leverancier is aan te bevelen.

Goeie kwaliteit en prijs

Het ecotuintje is prachtig afgewerkt en wordt keurig reeds gemonteerd geleverd. Heel blij mee!

Bak werd netjes en heel snel geplaatst en gevuld. Straks genieten van groente uit eigen tuin!

vlotte verzending en wederom een prachtige moestuinbak....

Na het plezier en succes van de eerste moestuinbak (1.2 * 1.2m) de tweede besteld. Snel nog voor de herfst- en winter-oogst. Wederom vlot verzonden, duidelijke communicatie over de levering en een prachtige bak.

goede communicatie en vlotte levering

Nadat ik emailverkeer besloten tot de levering van turfvrije potgrond op ons volkstuincomplex. Ecotuintje heeft vlot afgeleverd en afgehandeld. Prettig zaken doen met Ecotuintje

Prachtige plant geleverd, ben erg blij mee want hij was nergens te krigen

Goede kwaliteit planten geleverd.