Prettig en persoonlijk

Voorafgaand aan mijn koop eerst een mail gestuurd met wat vragen. Op die mail werd door Rick uitgebreid antwoord gegeven. Top! De mensen achter Ecotuintje tonen zich als vriendelijke en fijne mensen, met oog voor de natuur. Ik zou hier zéker weer kopen, ookal weet ik nog niet of mijn bestelde zaadjes leuk uitkomen ;).

Fijne producten en een klantvriendelijke sercvice

De compostbak werd gemonteerd aan huis geleverd. Erg blij met het product.

Had iets besteld wat tegenviel, geen probleem. Zonder kosten teruggestuurd en bij ontvangst direct geld teruggestort.

Mooi product, netjes afgewerkt

Ecotuintje levert waar zij voor staat. Goede kwaliteit, zorgvuldig geleverd.

uitstekend

we hebben een kas gekocht bij ecotuintje. alles volgens afspraak en altijd even vriendelijk.

Goede ervaring

Communicatie verliep heel prettig en wat beloofd werd, werd nagekomen. Fantastisch product

prima service

Ik heb een prachtige verhoogde moestuinbak besteld en ontvangen, erg blij mee.

Goed advies, tijdig geleverd en vriendelijk behandeld

Nadat ik mijn wensen kenbaar had gemaakt, is Ecotuintje gaan meedenken en adviseren. Vervolgens binnen afzienbare tijd een offerte opgeleverd, afspraak gemaakt voor afleveren en de rest deed ik zelf. Alles klopte!

Top! Erg snel afgehandeld en goede kwaliteit

Het bestellen ging makkelijk, de levering was snel en de kwaliteit ook erg goed. Erg tevreden dus

Heerlijke shop

Zoveel leuke en mooie spullen, allemaal eco vriendelijk maar ook aardig voor de portemonnee! Heel snelle verzending en mijn spullen kwamen zorgvuldig verpakt bij me aan. Blij dat ik dit adres gevonden heb!

relaxed, klantvriendelijk, snel

toen bleek dat er een kleine glitsch in het betalingsysteem zat werd de bestelling toch meteen op gestuurd zodat ik het nog op tijd had en heb ik via een overmaking mogen betalen, gewoon persoonlijk behandeld, heel fijn in deze 'computer says no' tijd, dank.

Communicatie top, afleveringtop, mooi product geleverd

Een echte aanrader.

Voor herhaling vatbaar!

Prima materiaal

Mijn bestelling werd netjes en compleet geleverd.

Uitstekende communicatie en service!

De communicatie was top! De service uitmuntend, dankjewel!

Duidelijke website, makkelijk bestellen, snel en netjes bezorgd, goede communicatie over verloop van de bestelling online.

Snelle levering, goed product

Ik ben heel blij met het biologisch worteldoek dat snel bij mij thuis werd afgeleverd. Hartelijk dank!

Fijne overzichtelijke website, mooie product (horihori-mes een aanrader) en goede levering.

Mooi product, prima service

De moestuintafel is precies zoals omschreven op de website, mooi en degelijk, en op de juiste hoogte, de bezorging was prima, de tafel werd zelfs netjes op zijn plek gezet en alles goed uitgelegd.

Ecotuintje heeft een groot aanbod en levert een top service! Wil jij verantwoord tuinieren, koop dan bij Ecotuintje.

Snel geleverd en heel blij dat ik biologische voeding kon vinden voor mijn tuin

Fijn

Goede communicatie om een kweekbak met bodem te kunnen bestellen. Daarna de vlotte levering afgestemd ivm een verjaarskado.

Mooi product, goede communicatie en nette levering

Gewoon Goed, precies zoals verwacht op basis van de informatie op de website.

Goede Biologische webshop

Als je biologische dingen voor je moestuin nodig hebt dan moet je hier zijn, en snel verzonden.

Prachtige moestuinbakken

Het bestellen van de bakken bij Ecotuintje gaat heel makkelijk, zelfs op maat laten maken. Snelle levering , flexibel , meedenken met je als klant. Super blij mee en ik geniet er elke dag van . En ze zijn echt prachtig en stevig, een aanwinst voor mijn tuin

Huijbergseweg 34

4708 SG Roosendaal