Goed product, goeie service.

Goede communicatie. Wordt snel en goed gemonteerd ter plekke. Vriendelijke man. Gaf nog een paar tips mbt tuin. Product lijkt goede kwaliteit. Gewoon netjes.

Mooie robuuste moestuinbakken

We hebben twee nette robuuste moestuinbakken geleverd gekregen met bijbestelde biologische moestuingrond. Alles volgens afspraak, nette levering. Kortom, aanrader! En nu aan de slag!

Prachtige bak en fijn bedrijf

Op zoek naar een degelijke moestuinbak op hoogte voor ouder iemand, kwam ik via internet bij dit bedrijf terecht. Vragen werden goed en snel beantwoord en de levering was prima. Echt een mooie stevige moestuinbak!

Prachtige bakken, goede service

Helder contact met verkoper, duidelijke afspraken, netjes op tijd geleverd en geplaatst.

Goede kwaliteit

Zeer blij mee. Ik heb een koude bak gekocht. De kwaliteit is erg goed en de bak wordt kant en klaar afgeleverd in de tuin.

Fijn contact. Persoonlijk. Denkt met je mee.

Vlotte service

Leuk aanbod, heel tof om aparte onderdelen aan te kopen per stuk. Interessant voor kleine hobby-tuinierder.

Aanrader

Leuk bedrijf! Mooie producten, goede service en communicatie.

Vlotte afhandeling van bestelling

Snelle bezorging

Heel goede service.

Er was een kleine vergissing gebeurd bij de levering; dit werd zo snel mogelijk opgelost door de ontbrekende moestuingrond de dag erna al te leveren. Ik ben ook heel tevreden met mijn vierkante moestuinbak. Na een week komen de eerste zaailingen al op (radijs en rucola) ☺️

Contact over het gekozen product was goed.

Positief, pakket snel bezorgd, product (biologisch afbreekbaar anti-worteldoek) ziet er goed uit.

Klantvriendelijke sevice!

Waar vind je dat tegenwoordig nog? Zeer prettige en persoonlijke communicatie bij vragen. Levering verliep prima. Ik ben erg tevreden met het produkt zover. In mijn eentje in elkaar gezet. Helemaal top!

Alles keurig geregeld! Snel en zorgvuldig!

Uiterst vriendelijk, meedenkend en met kennis van zaken.

Over het algemeen hoort de service op bij de huisdeur. Dat Ecotuintjes zelfs de producten naar de tuin brengt, vindt ik buitengewoon en geeft me veel vertrouwen in hun diensten. De kwaliteit die geleverd wordt is veel beter dan modaal. Eveneens vertrouw ik geheel op hun kennis. Het laatste pluspunt dat ik nog wil benoemen is vriendelijkheid.

slechte kwaliteit

Service was oke, maar product is van slechte kwaliteit. Handvat zit ontzettend scheef op de schep.

Ik ben heel tevreden

prima hout waar ik een goede tuin van kan maken en keurig aangeleverd in een doos

Heel vriendelijk, mooi product en bereid om mee te denken.

super!

Ik bestel hier ieder jaar mijn moestuinaarde. Altijd tevreden. Duidelijke communicatie, vriendelijke man, goede producten, goede prijzen.

Mooie kwaliteit

Hele mooie stevige planken, afgekant en geschaafd en een brandmerk je van Ecotuintje op elke plank. En een leuk briefje erbij :-) Misschien wat duurder dan planken bij de houthandel, maar het gemak is ook wat waard en het is vast schroeven en klaar

Prachtig product, keurige behandeling.

Mooi product, keurige behandeling, zou er zo weer kopen.

Perfecte service, duidelijke communicatie

Aanrader. Doet bezorging zelf. Alles duidelijk, snel en prettig geregeld.

Snel en correct

De bestelde zaden zijn van goede kwaliteit

Mooie producten snelle levering

Heerlijk om op de website te kijken en inspiratie op te doen! Bestellen ging gemakkelijk en ook de levering was keurig

Correct

Zorgvuldig ingepakt.