Mijn bestelling de volgende dag al geleverd; attente en vriendelijke bezorger.

Zeer tevreden!

Ik ben heel tevreden

Wij hebben plantenbakken gekocht voor onze buurttuin. Eerst hoorde ik niet wanneer het geleverd zou worden. Toen heb ik een e-mail gestuurd en ik kreeg al snel reactie waarin stond wanneer het geleverd zou worden. Het werd op de afgesproken tijd keurig geleverd door een hele vriendelijke man die ze voor ons ook nog eens op de plek neergezet heeft waar we het wilden hebben. We zijn heel tevreden

Super stevige moestuinbakken!

Snelle levering, degelijk verpakt. De bakken meteen in elkaar gezet (handig, dat bitje voor de boormachine) en ze zien er mooi en echt stevig uit. Top!

goede webshop, zeer fijne klantenservice

biologische producten, top! een schaal was zeer goed verpakt, maar door vervoerder kapot geleverd, gebeld en gelijk een nieuwe gekregen.

Overzichtelijke website, snelle en goede levering

Voor het zoeken naar producten is de website overzichtelijk. Makkelijk besteld en heel snel geleverd! Top

Goede communicatie en vlotte levering

Een goede prijs/kwaliteit,zeer vlotte levering Fijne communicatie.Aanrader

goede site, mooie producten

Alles werd netjes thuisbezorgd en ik kon ook nog 3 zakken mooie veganistische tuingrond bij bestellen, heldere communicatie. Dus als ze extra service kunnen verlenen zullen ze dat doen. Heel prettig.

Uitstekend!!!

Ik ben een rolstoelgebruiker, ik had een bak van 85cm besteld maar bij aankomst bleek hij net iets te laag, was geen probleem voor ecotuintje werd gelijk op hoogte gemaakt. Top !

Correcte aflevering

Ondanks dat de vlinder van de schaal gebroken aankwam. Heb het gelijmd omdat de schaal voor mij was maar ik had het dus niet cadeau kunnen geven. Dat is jammer.

Beste Catherine Bedankt voor je beoordeling! Het is zeker niet de bedoeling dat de vlinder gebroken mag zijn. Zou je een foto van de schade kunnen sturen naar info@ecotuintje.nl, dan zorgen wij er voor dat er een nieuwe schaal wordt opgestuurd. Warme groet Ecotuintje

Prima site en service

Prima makkelijk toegankelijke site en prima service ik had mijn pakketje al de volgende dag na de bestelling.

Top service en een mooi product!

Blij met mijn duurzame zaaitafel, mooi afgewerkt!

Goede producten en service

Prima voor elkaar

Super dienstverlening

Betrokken. klantvriendelijk en eco compost heeft vorig jaar heerlijke vitale groente opgeleverd

Snelle en persoonlijke levering.

Mooi product

Prima service en prettig contact

fijn contact en mooie moestuinbakken

De bakken zijn van mooi dik hout en het contact over de bestelling erg vriendelijk en met tips.

Vriendelijk en correct

Correcte en vriendelijke afhandeling van onze bestelling moestuinbakken op maat. Steeds snel antwoord op vragen via mail. Afspraken worden stipt nagekomen. Omdat we de kwaliteit van de moestuinbakken op lange termijn nog niet kunnen inschatten, voorlopig 4*.

Snel en netjes afgeleverd

Ruime keus aan leuke bloemen!

Ik heb lekker bloemen uit kunnen zoeken, ik had ze binnen met een snelle verzending. Ik vind alleen dat het volgende keer goedkoper en in kleine verpakking materiaal op kan worden gestuurd.

Snel geleverd, ik was niet thuis, maar de bezorger heeft de zakken met grond netjes op een pallet gestapeld die toevallig nog voor de deur stond :)

Mooi product en prima service

Mooi product en prima service

vlotte reactie en prettig contact

Positief

Keurige en snelle levering

Levering was volgens afspraak, vriendelijk personeel. Volgende keer kopen we hier zeker weer

Mooi product, kant en klaar geleverd, en erg klantvriendelijk.

Zou Ecotuintje zeker aanbevolen. Zij bezorgden de moestuintafel kant en klaar. Ik ben niet handig en dit was de ideale oplossing voor mij.