Mooi product

Snelle bezorging, makkelijk te monteren, alles is aanwezig.

Op tijd geleverd

Betrouwbaar en prima service;

bestelling aangepast in mijn voordeel

Persoonlijk contact

Komt afspraak goed na, communicatie is duidelijk en persoonlijk. Product goede kwaliteit

Eerst telefonisch contact! Kreeg duidelijke uitleg en goed advies!

Very customer oriented.

Excellent service.

Ik heb enkele mailtjes gestuurd ivm informatie, die zijn prima beantwoord. Daar heb je als klant zijnde wat aan. De bezorging is gelukkig met zorg gedaan en daar neemt men gewoon de tijd voor.

Prima ervaring.

Mijn bestelling is vlot en correct afgehandeld.

Top bezorg service

Had 15 zakken tuin aarde besteld en de bezorging daarvan was perfect ze zetten het netjes neer waar ik het wilde hebben en kon ondertussen zelf eerder met mijn werk (werk vanuit huis)

vlot en zorgvuldig

Vlot bezorgd en zorgvuldig verpakt. Ik ben er blij mee.

Goed product snel verzonden

Ik koop dit natuurlijke worteldoek al aantal jaar hier. Ben erg tevreden over het product. Geen plastic, helemaal natuurlijk en het blijft heel lang goed. Ook niet duur en snel verzonden.

Ok, maar niet volledig

Het pakketje had als adres alleen het PostNL agentschap. Mijn naam stond er niet bij. Daardoor wisten ze niet voor wie het pakketje was. Toen ik Ecotuintje noemde, ging er een belletje rinkelen. Daar hadden ze maar een pakketje van. Toch goedgekomen.

Mooi materiaal en schitterend eindresultaat

Voor een middelbare school in Amsterdam hebben wij 2 grote op maat gemaakte moestuinbakken geplaatst samen met de leerlingen. De levering was stipt en compleet. De materialen top en stevig.

worteldoek op tijd geleverd

De worteldoek werd op tijd geleverd. Nu is het afwachten hoe lang deze gaat overleven in de tuin.

Alleen jammer dat het niet verpakt kon worden als cadeau.

snelle en correcte levering

De producten werden snel geleverd en alles was perfect in orde

Aandacht

Niet zo maar een bestelling sturen zorg voor verpakking

Fijne website

Het bestelde product werd binnen de afgesproken termijn bezorgd!!

Flexibele service

Goede communicatie, vlotte levering en de mogelijkheid om niet gebruikte zaken terug te vorderen vind ik zeer goed.

Mooie producten in goed overleg gemaakt en snel geleverd.

Positief

Uitstekende service. Degelijke materialen.

Mijn compostbak werd op de juiste plaats in de tuin gezet. Ook zakken moestuingrond en mest werden tot in de tuin gebracht. Er werden door Rick nog wat tips gegeven mbt opbouw compost. Heel fijn. Kortom goede ervaring met Ekotuintje.

Het ecotuintje staat te pronken in mijn tuin

De robuste uitstraling past in mijn tuin.

Helemaal goed

Mooi assortiment, snelle levering

Behulpzaam ,snelle reactie,goede afhandeling ,gewoon Top

Prachtige koude kas

Mooie stevige koude kas. In zijn geheel geleverd op het afgesproken tijdstip.