Uitstekende service. Degelijke materialen.

Mijn compostbak werd op de juiste plaats in de tuin gezet. Ook zakken moestuingrond en mest werden tot in de tuin gebracht. Er werden door Rick nog wat tips gegeven mbt opbouw compost. Heel fijn. Kortom goede ervaring met Ekotuintje.

Het ecotuintje staat te pronken in mijn tuin

De robuste uitstraling past in mijn tuin.

Helemaal goed

Mooi assortiment, snelle levering

Behulpzaam ,snelle reactie,goede afhandeling ,gewoon Top

Prachtige koude kas

Mooie stevige koude kas. In zijn geheel geleverd op het afgesproken tijdstip.

Heel goede service!!!

Vlotte en correcte afhandeling van de bestelling.

Komen afspraken goed na

Komen afspraken goed na.

Topservice!

De reactiesnelheid en service zijn professioneel, enkel lovende woorden. Veel succes met het uitbouwen van de zaak!

Vriendelijk en betrouwbaar

Perfecte levering Gebruik van mooie materialen Vriendelijk en altijd telefonisch bereikbaar.

Uitstekend!!

Ben al een heel eind opgeschoten. De blokken liggen klaar om beplant te worden

Komt afspraken direct na en goede service!

Het is prettig met ecotuintje zaken te doen. Vriendelijk, afspraken na komen en goede service!

Kwaliteit en levering allebei top!

We hebben een ecotuintje op maat laten maken. Zo past het precies in onze border. Door de kwaliteit van het hout en de moestuinaarde gaan we hier lang plezier van hebben! Levering was precies volgens de planning die ruim van te voren werd doorgegeven.

Goed product en vriendelijke service

Wij hebben een moestuin 110x160 op maat besteld en binnen 5 dagen geleverd gekregen. De bak werd voor ons opgebouwd en wij konden nog bellen voor advies voor het aanleggen/vullen en verdere opbouw. Wij zijn zeer tevreden over prijs-kwaliteit verhouding en het vriendelijk en competent contact. Sympathiek bedrijf!

Prima service en prijs

Snel secuur verzonden, prima mailwisseling.

Mooie eco spullen en goede info

Info zelfs tijdens vakantie. Goed en bijzondere wortelstelsels zonder plastic…

Super blij met onze op maat gemaakte moestuin

Ik besloot mijn al gekochte moestuinbak toch te willen uitbreiden naar een moestuintafel. Er is goed met mij meegedacht en we hadden plezierig mailcontact. Ik ben nu heel blij met mijn tafel en een medewerker heeft mijn uitbreidingspakket zelfs thuis bezorgd. Grote klasse!

Goede kwaliteit producten

Met producten zijn we heel tevreden. De levering zou sneller mogen.

In alle opzichten tevreden

De 100% plantaardige organische mestkorrels hebben de verarmde grond van mijn tuin een goede boost gegeven. Bezorging en afhandeling ven mijn bestelling waren zeer goed

Goed bezig

Keurig netjes geregeld in de avond besteld en volgende morgen berichtje dat het verstuurd is en met track en trace nummer erbij volgende dag binnen en berichtje dat het geleverd is In 1 woord PERFECT

prima, snelle levering en mooi product!

Fijn, worteldoek zonder plastic! En inspirerend dat jullie van natuur- en milieuvriendelijk tuinieren je werk hebben gemaakt, graag tot nog eens.

Mooie producten, prima communicatie, goede service

Geweldige service

Er was schade ontstaan aan een van de producten die ik besteld had. Jullie hebben voor een goede vervanger gezorgd zonder extra kosten. Top. Ook de communicatie was prima en de levering was vlot. Ik ben zeer tevreden.

Denkt mee, goede en persoonlijke aandacht.