prima, snelle levering en mooi product!

Fijn, worteldoek zonder plastic! En inspirerend dat jullie van natuur- en milieuvriendelijk tuinieren je werk hebben gemaakt, graag tot nog eens.

Mooie producten, prima communicatie, goede service

Geweldige service

Er was schade ontstaan aan een van de producten die ik besteld had. Jullie hebben voor een goede vervanger gezorgd zonder extra kosten. Top. Ook de communicatie was prima en de levering was vlot. Ik ben zeer tevreden.

Denkt mee, goede en persoonlijke aandacht.

super

Gewoon heel goed. Mooie producten, goede prijzen, goede levering. Eventuele verbeterpunten richting de toekomst: Uitbreiding assortiment, eerder duidelijkheid over leverdatum.

Tijdige, zeer vriendelijke levering. Stevig tuintje, zeer mooi.

Fijne service en prettig contact.

Aanrader.

Precies wat ik nodig had, duidelijke communicatie en snel bezorgd!

Meeste producten voldoen aan mijn verwachtingen

De groenten zaden zijn sterk en ontkiemen erg goed. . Een uitzondering is het bloemenzaad van de Drieurenbloem. Daar komt niets van uit.

Prachtige moestuinbak en keurig op tijd bezorgd

Ik ben superblij met mijn bak van 1.20 bij 60. Het zijn prachtige dikke planken, idem voor de bodem en heel makkelijk in elkaar te schroeven. Nog contact gehad omdat ik onterecht dacht dat de schroeven misten, die er dus wel gewoon bij bleken te zitten, en heel vriendelijk mailcontact en meteen nieuwe opgestuurd.

Mooi product en komt afspraak na.

Mooie kwaliteit tuintafel. Snel geleverd na telefonische afspraak!

Mooie bakken. Prima service

Twee moestuinbakken op maat besteld, die de dag erop werden geleverd. Goede kwaliteit. Prima service.

Communicatief, goed ontvangen

Mijn vragen werden tijdig beantwoord. De hennepdoek is goed toegekomen. Spijtig dat het niet in bredere afmetingen te krijgen is, maar goed, ik begrijp de insteek. Nu is het afwachten hoelang de hennepdoek gaat meegaan op onze grond.

Alles zoals gewenst ; )

Prima hoor!

bereikbaar betouwbaar

Ik had wat vragen en die beantwoordde Rick snel en duidelijk. Ook de levering ging tip top!

Mooi resultaat

Levering zoals gepland, wij hadden moestuinbakken besteld. Makkelijk te monteren, zelfs zonderhandleiding mag dit geen probleem zijn. Een mooi resultaat in de tuin. Denken er aan nog enkele bakken bij te kopen maar eerst deze vol groenten krijgen :-)

Goede spullen, informatie over levering kan beter

De spullen zijn goed voor een mooie prijs. Na het bestellen kreeg ik geen bevestiging van de bestelling per e-mail. Toen ik na 3 werkdagen nog niets had vernomen en geleverd heb gekregen, heb ik gemaild. Daarop kwam zeer snel een leveringsbericht mijn mailbox binnen van Innosent. De levering ging vervolgens wat hobbelig. Ik ontving een bericht over levering op donderdagmiddag, daarna aan het einde van het aangekondigde tijdvak kwam er een bericht binnen dat de levering was verplaatst naar vrijdag en zaterdag (het werd geleverd in twee pakketten). Omdat de bestelling vanwege de grootte en het gewicht aan de deur aangenomen moest worden, bleek dit wat lastig. Al met al is het goed gekomen.

Aan te raden

Snelle reactie. Zeer aangenaam verrast door de persoonlijke levering. Spijtig dat ik op het moment van levering in (tele)vergadering zat en geen tijd had om gepast te reageren op de attentie.

Prachtig degelijk product!

Onze moestuinbakken zijn erg mooi enwaren makkelijk in elkaar te zetten. Ook het verpakken was geweldig! Geen plastic, geen onnodige rommel, zelfs het touwtje om de zakjes zaad was te gebruiken in de tuin! Als er een duurzame inpak-award bestaat maakt Ecotuintje zeker kans!

excellent

Ik bestelde drie verhoogde bedden die snel werden geleverd en gemonteerd.

Even wachten, maar kwalitatief mooie en goede bak.

Zoals aangegeven bij bestellen moest ik eventjes wachten, maar minder lang dan aangegeven. Het is in zijn geheel geleverd, en met elkaars hulp erg netjes op de plek gezet wat ik vroeg. De bak is kwalitatief goed, de plantjes erin doen het goed en het ziet er kwalitatief en mooi uit!

Super service en mooie produkten

De moestuin bakken werden gratis thuis bezorgd en in elkaar gezet. Zeer mooie bakken en ze zijn direct in gebruik genomen. De zaailingen komen al op. Ik ben zeer tevreden.

Onze producten zijn goed afgeleverd en gemonteerd.

Jeetje ja, ik vond t best prima

De goederen werden geleverd zoals beloofd. Duurt best lang, maar dat wist ik. Mooie en goede kwaliteit. Dat dus..

goed geregeld mooie spullen

Meijerslaan 3 9684cv Finsterwolde