Onze producten zijn goed afgeleverd en gemonteerd.

Jeetje ja, ik vond t best prima

De goederen werden geleverd zoals beloofd. Duurt best lang, maar dat wist ik. Mooie en goede kwaliteit. Dat dus..

goed geregeld mooie spullen

Prettig

Ecotuintje, een plezier

Super tevreden!

Super tevreden met de snelle levering en de mooie kwaliteitsproducten

Goede communicatie en snel handelen

Aanbieding was net toen ik wilde bestellen van de site af, maar alsnog kreeg ik de oude korting en bovendien werd de moestuingrond helemaal vanaf Roosendaal binnen een week al bezorgd: TOPBEDRIJF

Snelle levering.

Voor mijn kleine balkon tuintje had ik wat tomaten zaden nodig. Nu nog voortrekken dan kunnen ze mooi op tijd naar buiten.

Heel tevreden met mijn moestuintafel!

Heel blij ben ik met mijn moestuintafel van Ecotuintje. Het is heel praktisch dat ik de bak kan verschuiven door de wieltjes, en de onderste plank is heel handig om tuin accessoires op te bergen. De service bij het leveren van de moestuintafel was ook helemaal top! Ik beveel Ecotuintje van harte aan.

Netjes volgens afspraak bezorgd!

Goed assortiment, snel geleverd

De enige plek waar ik biologisch afbreekbaar worteldoek per meter kon kopen. En een paar dagen later al in huis. Helemaal top!

Snel, klantvriendelijk en kwaliteit top.

De zaden werden als snel door mijn brievenbus gevonden, bedankt.

Aanrader

Inmiddels mijn derde moestuinbak bij ecotuintje besteld. Goede kwaliteit hout, duidelijke montage-instructie. De bezorging is elke keer vlot en netjes, maar dit keer werd het zelfs persoonlijk langsgebracht. Een tevreden terugkerende klant

Gewoon top

Snelle levering en goede service

Uitstekend geholpen

Wel later dan de afspraak was maar vriendelijk en adequaat geholpen.

Klantvriendelijk en heldere communicatie

Klantvriendelijk en helder communicatie

Solide beschermplaatje voor de opening van mijn mezenkast

Solide beschermplaatje voor de opening van mijn pimpelmezenkast gekocht.

vlotte en correcte service!

We zijn heel tevreden van onze aankoop bij Ecotuintjes. We kozen voor 3 grote moestuinbakken op maat. Binnen de week was er een levertje afgesproken en werd alles in elkaar gezet! Zeer vlotte en correcte service! Wij zijn fan!

Leuke producten en snelle levering

Leuke producten die je niet allemaal zo makkelijk kan vinden tegen nette prijzen en snelle levering. En de eekhoorns zijn blij met het voer!

Goede koop

Mooie robuuste tafel en de bezorger was keurig op tijd.

Ook nu weer prima geregeld.

Leuk assortiment en goede service

Uitgebreide keuze en snelle levering

Alles netjes verstuurd!

Ik ben erg tevreden met de ontvangen producten, na het betalen duurt het 3 dagen voor je het thuis hebt , en dat vind ik normaal. Al dat gejaag om binnen 24 uur te leveren daar doen ze gelukkig niet aan mee!

Helemaal top

Mijn 1e bestelling is top bezorgd Zakken achter de poort afgeverd Zeer tevreden

Goede service, mooie zaden

Besteld voor de eerste keer, levering duurde aantal dagen. Alles gecontroleerd, 1 zakje zaden gekregen wat ik niet had besteld. Contact opgenomen, snel antwoord, de juiste wordt nagestuurd. Erg tevreden, de eerste zaden heb ik reeds in de kas geplant.. Ben benieuwd naar de opbrengst!

Meijerslaan 3

9684cv Finsterwolde