Prima webwinkel

Het bestelde werd snel en accuraat geleverd voor een prima prijs

Eenvoudig bestellen en netjes geleverd

Betrouwbaar en proffessioneel.

Grote keuze met prima snelle complete nauwkeurige levering.

Vlotte levering, goede spullen.

Vlotte levering, goede spullen.

Besteld en snel geleverd

Snel en goed geregeld.

Goed en snel.

Goed en snel.

Goede service prima kwaliteit

Goede kwaliteit vvor die prijs

Betrouwbaar

Prima op tijd geleverd wat ik besteld heb, metjes verpakt en compleet aangekomen.

Goede materialen, snel bezorgd

snel en precies

Ik kreeg het bestelde product snel geleverd.

Snelle levering en goede producten

Zoals het hoort, prima

Makkelijke site en snelle levering

prima ervaring

De bestelling wordt snel afgehandeld.

Snel en naar verwachting

Fijn dat ik de mondkapjes zo snel binnenkreeg 1 of 2 dagen (weet niet meer precies) zodat ik ze op kon zetten bij een gelegenheid. Ook alleen hier heb ik een iets grotere maat ontdekt wat prettiger is met ademhalen.

fantastisch

MedicaMarkt heeft op een geweldige manier bijgedragen aan ons initiatief om hulpgoederen te verzamelen voor Oekraïne. echt enorm gewaardeerd!

Keurig, tijdig, hulpvaardig en goed verzorgd

Er zat een gaatje in 1 van de handschoenen. Gemeld bij een heel aardige en behulpzame medewerker en de volgende dag al een nieuw paar ontvangen. Applaus

Klantvriendelijk

2 soorten maskers besteld maar 1 beviel mij niet omdat deze niet goed aansloot op mijn gezicht. Klantenservice kwam met een fijne oplossing, denken met je mee. Ik zal hier voortaan weer bestellen!

Had wel graag een rekening gekregen nooit aangekomen.

Als correct afgeleverd maar helaas geen rekening!

Duidelijk, professioneel en snelle levering

Aantal desinfectie producten besteld. Snelle levering, duidelijke website met productinformatie. Ben heel tevreden!

Werkt goed.

Na een contact wordt steeds direct actie genomen met snelle aflevering.

Perfect!

Produkt is wat er beschreven staat on-line. Snelle levering, die perfekt kan opgevolgd worden.

Over MedicaMarkt BV

MedicaMarkt.nl is per augustus 2022 geïntegreerd in Cemex.nl, een B2B groothandel voor o.a. hygiëne-, medisch-, veiligheid- en verpakkingsproducten. Cemex biedt een ruime keuze van 5000+ producten vanuit eigen voorraad.