Erg goed

Uitstekende opvolging van de bestelling

prima service

snelle afhandeling, levering zonder gezeur...

Klantgericht

MedicaMarkt BV denkt met de klant mee. Zoekt een passende oplossing en de levering is snel.

Geen klachten!

Snelle levering van de producten, goede informatievoorziening via mail

Zorgvuldige en snelle levering

Snelle en goede communicatie

Het geleverde produkt bleek niet te functioneren. Na reclamatie werd meteen een vervangend exemplaar beloofd. Komt morgen aan.

excellent

Zéér snelle reactie op e-mails ; uiterst vlotte levering : kortom medewerkers met een gedrevenheid om ' U ' tegen te zeggen. Klantvriendelijkheid ten top ! Bijzonder interessante prijs : een aanrader op elk vlak ! Marleen

Samenwerking goed

Het was voor de eerste keer dat ik een bestelling heb gedaan en misschien ga ik er nog bestellen.

Snel, vriendelijk, persoonlijk en netjes!

Ik had informatie nodig over producten, hier werd snel werk van gemaakt en kreeg duidelijke info terug! Mijn bestelling was de volgende dag binnen. Toen er per ongeluk iets mis was gegaan werd dit allemaal binnen een dag opgelost! Super geduldig, vriendelijk en meedenkend personeel :) Thanks!

Besteld en super snel geleverd

Voor de eerste keer een wat grotere bestelling gedaan normaal een kleinere maar word dan keurig door gestuurd . Ben dik tevreden

Levering zoals je het zou verwachten

In bulk handschoentjes besteld wat geen probleem was.

Goede service, snel inleveren, super goed, en precies wat ik verwacht had

Zeer professioneel

Super service en snel!!!!

Zeer snelle service

Geweldige webwinkel, bestellen, betalen en de volgende dag in huis.

snel gelevert

ben erg tevreden

Snelle levering!

Snel en vlot bestellen en keurige aflevering!

Voldoet steeds aan mijn verwachtingen

Kwaliteit producten klopt met de omschrijving. Steeds snelle levering.

Super!!!

Ik ben superblij met MedicaMarkt! Niet alleen hebben ze enorm veel keus, ook leveren ze supersnel! De website is gebruikersvriendelijk, je kunt alles goed overzien en snel vinden, prima aanbod en prima service!

Snelle levering en een goede service.

Bij mijn laatste bestelling waren enige artikelen niet meegestuurd. Met de klantenservice gebeld. Het werd meteen uitgezocht en meteen werden de ontbrekende artikelen nagezonden. Volgende dag al in huis! Goede service

Besteld betaald en bezorgd.supersnel

Binnen 2 dagen in huis

Top shop!

Goedkoop, snel en top klantenservice.

Gebruik vriendelijke site, snelle levering

Fijne site om te zoeken wat je nodig hebt. Duidelijke productomschrijvingen. Makkelijk bestel en betaalproces. Snelle levering

Keurig en snel geleverd!

Duidelijk en overzichtelijke website en prima, snelle levering.