Snelle levering!

Snel en vlot bestellen en keurige aflevering!

Voldoet steeds aan mijn verwachtingen

Kwaliteit producten klopt met de omschrijving. Steeds snelle levering.

Super!!!

Ik ben superblij met MedicaMarkt! Niet alleen hebben ze enorm veel keus, ook leveren ze supersnel! De website is gebruikersvriendelijk, je kunt alles goed overzien en snel vinden, prima aanbod en prima service!

Snelle levering en een goede service.

Bij mijn laatste bestelling waren enige artikelen niet meegestuurd. Met de klantenservice gebeld. Het werd meteen uitgezocht en meteen werden de ontbrekende artikelen nagezonden. Volgende dag al in huis! Goede service

Besteld betaald en bezorgd.supersnel

Binnen 2 dagen in huis

Top shop!

Goedkoop, snel en top klantenservice.

Gebruik vriendelijke site, snelle levering

Fijne site om te zoeken wat je nodig hebt. Duidelijke productomschrijvingen. Makkelijk bestel en betaalproces. Snelle levering

Keurig en snel geleverd!

Duidelijk en overzichtelijke website en prima, snelle levering.

Duidelijke website en snelle afhandeling.

een uitkomst!

vanuit huis is dit toch wel handig!

De maat van het door mij bestelde artikel was niet juist, en het artikel werd probleemloos terug genomen. Grotere maat besteld en probleemloos aanvaard ondanks het te lage bestelbedrag. Zeer goede begeleiding door Frank van de service desk. Dikke pluim!!

Prima product en snelle bezorging, erg prettig

Materiaal besteld en de dag erna al binnen. Dat had ik niet verwacht.

Duidelijke site, en snelle levering.

Snelle levering.

een dikke 10

zeer te vreden en snelle levering

Heel goed!! Prima service en goede kwaliteit

Hallo, Ik ben blij dat ik iemand ken van binnen het bedrijf. Hij vraagt altijd of we tevreden zijn en ook als er iets nieuws is verteld hij het ons. Als je iets besteld is het binnen een paar dagen bij je. Wij zijn een tevreden klant!! Bedankt

Goede omschrijving van product. Snelle levering.

perfect

Perfect. Toch even een opmerking : voor mij is snelle levering geen must. Je zou voor snelle levering moeten laten bijbetalen, voor mij (en voor de meesten) is leveren binnen de week ook perfect. Het zou in heel uw systeem veel stress wegnemen.

Perfecte box voor mij was grootte en diepte

Pluspunten

Duidelijke site en snelle levering

Pluspunten

Heb hier gevonden wat ik zocht. Elders vond ik het niet. Goede kwaliteit en vlotte verzending.

Niet zo tervreden over PostNL. Levering was zigezegd bij de buren maar het referentie adres waar ik het kon ophalen was totaal verkeerd. Gelukkig had de persoon afgetekend met "Kapper" wat de zoektocht gemakkelijker maakte. Helaas kon ik bij de bestelling niet kiezen voor aflevering in een ophaalpunt. Tip: gelieve dit te voorzien.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Op uw laatste opmerking wilde ik graag toelichten dat er standaard drie PakjeGemak (afhaalpunten) in de buurt worden getoond. Als dat niet zo was dan moet er ergens een storing zijn geweest. Maar dan weet u dat dit de volgende keer gewoon aankiesbaar moet zijn. Zo niet, dan graag even contact om dit te onderzoeken. Bij voorbaat dank, vriendelijke groeten, Frank Service Desk

Pluspunten

Snelle vriendelijke reactie Snelle levering

Pluspunten

Alles Super !

Pluspunten

Uitgebreide informatie Scherpe prijzen

Dank voor uw beoordeling en eerdere bestellingen. Een verbeterpunt vraagt altijd om een reactie. U heeft het waarschijnlijk niet gezien bij de betaalmethodes maar we bieden daar aan voor op rekening: Afterpay tot €750 en Billink tot €5.000. Daarnaast, na overleg en goedkeuring, zijn er ook andere opties bespreekbaar. Ik hoop dat dit de nodige duidelijkheid geeft, voor vragen zijn we graag beschikbaar.