Snelle levering! Goede kwaliteit!

Heel goed snelle service en netjes afgeleverd

Heel goed snelle service en alles netjes bezorgd .

goede en snelle levering!

Snel besteld en correct afgehandeld

Bestellen was eenvoudig. De bestelling werd snel en netjes geleverd.

Prima afhandeling van verkeerd geleverde bestelling

Bij de aflevering van de bestelling ging iets niet goed, ik heb niet het juiste product geleverd gekregen. Maar juist in deze situaties leer je een bedrijf goed kennen, en in dit geval had ik binnen een uur na per mail reclameren een reactie en is de hele kwestie binnen een paar uur naar volle tevredenheid opgelost. Heel netjes!

In één woord prima.

correcte goede service

zoals het moet. Top!

Prima, snel geregeld

Heel snel geleverd, prima verzorg.

Snel, correct, betrouwbaar

Snel, correct, betrouwbaar Prijs ok. Keurig verpakt.

Redelijk snel en accuraat geleverd

Zie opmerking

Snelle levering en goede producten

Snelle levering!

Correcte en snelle levering/afhandeling van mijn bestelling

Correcte en snelle levering/afhandeling van mijn bestelling

Ruime keuze en goede prijzen

Ben zeer tevreden over de snelle levering en ook over de geleverde producten van betrouwbare producenten

Goed assortiment en snelle levering

Fijn dat je als particulier ook bij deze groothandel kan bestellen en het assortiment is groot, de website overzichtelijk en de levering snel.

Uitstekend product, perfecte service

Speciale positieve vermelding voor Frank die me zelfs om 23.45u nog wenste voort te helpen. Een verademing in e-commerce!

Perfecte Informatie, degelijke producten!

De gekochte Mondmakers hebben daadwerkelijk het Medische "EN14683" keurmerk!

Op tijd

Goede afhandeling van de bestelling

Duidelijk, klantvriendelijk, oprecht betrouwbaar

Snelle correcte levering!

Ruime keuze, breed assortiment.

Vlot en correct

Netjes afgehandeld Men komt afspraken na

Zowel de bestelling als de levering waren makkelijk en zijn heel goed verlopen. Goed bedrijf, was blij met het bestelde en het voldeed aan de beschrijving. Blij mee.

Website; uitstekende, uitvoerige informatie over alle producten. Ik had neus-mondkapjes nodig en zocht tevens info over de verschillende codes. Vond bij MedicaMarkt alles wat ik zocht. Levering; kan onmogelijk nog sneller, want de goederen waren één dag later al in huis. Qualiteit: uitstekend. Prijs/kwaliteit verhouding; zeer goed.

Perfecte ervaring..

De eerste bestelling bij MedicaMarkt voor mij is een comfortabele ervaring, goede en duidelijke site en goede producten met daarnaast snelle levering. "Chapeau"

Betrouwbaar en snel

Goede overzichtelijke site. Snelle levering. Minpuntje: de beloofde haakjes zaten niet bij de mondkapjes.

Over MedicaMarkt BV

MedicaMarkt.nl is de medische groothandel gespecialiseerd in o.a. incontinentie wegwerphandschoenen. ✓ Disposables en ouderenzorg!