Snel en correct geleverd

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Humble lights one

Bedankt voor je mooie review:) Onze artikelen verpakken we altijd met veel aandacht en precisie, vooral met breekbare items zoals de Humble Lampen. We zijn erg blij dat je tevreden bent over de snelle levering. Veel plezier van de mooie Humble one Lamp en graag tot een volgende keer. Groet, Baukje d-sire

alles correct

Meer hoef ik niet: eenvoudig te bestellen, betalen en volgens afspraak snelle levering.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? ja

Bedankt voor je mooie review. We zijn blij te horen dat onze site goed en duidelijk is. Veel plezier met je aankoop en graag tot een volgende keer. Groet, Baukje d-sire

Snelle verzending

Super blij met mijn Zwitscherbox goed verpakt en snel verzonden.Uitgebreide collectie

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? N.v.t.

Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent:) We proberen op werkdagen al onze bestellingen voor half 5 te verwerken zodat je je bestelde artikel snel in huis hebt. Veel plezier van je leuke Zwitscherbox, Laat de vogeltjes maar fluiten. Groetjes, Baukje d-sire

Ik heb een goede ervaring met d - Sire.

Het is de eerste keer dat ik via dit bedrijf iets besteld heb. En tot volle tevredenheid. Beslist een aanrader.

Beste Johanna, Bedankt voor dit grote compliment. We wensen je veel plezier van je aankoop en zien er naar uit je nogmaals te mogen helpen in onze leuke shop:) Groetjes, Baukje d-sire

Snel geleverd. Duur voor wat je krijgt.

Goede klantenservice, bereikbaar per telefoon wat ik fijn vind. Product snel geleverd en goed verpakt. Product zelf vind ik duur voor wat je krijgt. Gebruiksaanwijzing kan beter.

Beste Mirjam, Dank je voor je mooie review. Je aanmerking over de gebruiksaanwijzing zullen wij doorspelen naar de fabrikant. Ik hoop dat het goed gelukt is om het voederhuisje in elkaar te zetten en dat hij nu mooi buiten staat om zijn eerste gasten te ontvangen. Het heeft ook al geregend dus het roest proces zal wel gestart zijn. Om eventueel dit te versnellen kun je het huisje bijv. met yoghurt insmeren, zo gaat het wat sneller en egaler roesten. We wensen je veel plezier met je aankoop. Groetjes, Baukje d-sire

Snel en vakkundig

Snel en vakkundig

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Speelbox

Helemaal conform verwachting

Op tijd geleverd ,

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox

Heel gezellig op toilet.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? N.v.t.

De Zwitscherbox is inderdaad super leuk voor op het toilet :) Geniet ervan. Groetjes, Baukje d-sire

Mooi product ,zoals omschreven

Alles is snel geleverd.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Switscherbox

Bedankt voor uw mooie reactie. En nu maar genieten van de gezellig fluitende vogeltjes:) Graag tot een volgende keer. Groet, Baukje d-sire

Keurige afhandeling

Blij met aankoop

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? N.v.t.

Wat fijn dat u zo tevreden bent met uw aankoop:) We zien er naar uit u nogmaals te mogen ontvangen in onze webshop. Groetjes, Baukje d-sire

voldoende

Helaas lag de fout buj mijzelf en was het produkt achteraf niet voor mij geschikt.. dan ook mijn excuses voor de verkeerde inschatting

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? N.v.t.

Is inderdaad jammer dat de Zwitscherbox voor u niet voldoende geluid gaf. Fijn dat we het samen opgelost hebben. Groetjes, Baukje d-sire

De bestelling liep heel vlot. Ik had het pakket snel in huis. Ik vind de Birdy box heel leuk en hij doet het fantastisch. De verpakking vind ik ook doeltreffend.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Birdy box

Bedankt voor de positieve reactie. Wij zijn ook groot fan van de Birdybox vogelgeluiden. Veel plezier met je aankoop en graag tot ziens. Groetjes, Baukje d-sire

Jammer

Wij hebben het bestelde product cadeau gegeven en het schijnt niet te werken !!! We hebben het nog niet echt kunnen controleren daar we ver van elkaar vandaan wonen. Verzending prima maar product hapert

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Een Zwischerbox

Goedemiddag, Als het product niet goed functioneert kunnen we gaan kijken wat er aan mankeert. Mocht het zo zijn dat het niet goed werkt zullen we een nieuwe opsturen. Kunt u mij de gegevens en bestelnummer via mail doorgeven? Graag ook de gegevens van de ontvanger van het cadeau. Groetjes, Baukje d-sire info@d-sire.nl

Service is prima

Doch het apparaat doet niet wat het moet doen, zou het graag willen ruilen voor een andere.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox

Super tevreden

Geweldige service, snel geleverd. Heel tevreden .

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogelhuisje met geluid

Bedankt voor de mooie review, zijn we super blij mee. Veel plezier van de zwitscherbox. Groetjes, Baukje d-sire

Goed verpakt

Leuk product

Prima product

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitcherbox wit

Heel erg gezellig

Mooi duidelijk vogelmuziekje

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? N.v.t.

Snelle en goede service. Betrouwbaar!

Goede prijs, service, snel en betrouwbaar.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Humble light

Geweldige service

Wij hebben een huisje gekocht met vogelgeluiden. Deze werkte niet naar behoren. Geen probleem, we kregen zo ern nieuw huisje. Super service!!

Mooie producten en leuke mensen

Mooie producten en leuke mensen

Beste Sonja, Dank je voor de mooie review. Groetjes, Baukje

De deurvastzetters glijden weg over een pvc vloer

Weggegooid geld

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Buddy Deurstopper (2 stuks)

Beste Paul, Dit probleem heb ik nog niet eerder gehoord. Jammer dat de deurstoppers wegglijden onder de deur. Waarschijnlijk is er te veel ruimte onder de deur. Misschien kunt u het bij een andere deur proberen? We hebben ze zelf ook in gebruik en werkt goed. Groet, Baukje d-sire.nl

geweldige service

Probleem binnen een dag opgelost

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitcherbox

Beste Bo, Fijn dat de nieuwe Zwitscherbox goed is. Bedankt voor de mooie review. Veel plezier van de vrolijke vogeltjes:) Groet, Baukje d-sire.nl

uitstekend

de muziekbox was precies zoals verwacht en we hebben er veel plezier van

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? zwitcher muziek box

Bedankt voor de prachtige review:) Hier zijn we heel blij mee. Veel plezier van de Zwitscherbox. Groetjes, Baukje d-sire.nl