Vlot

Helder, zakelijk, snel.

Prima verlopen en leuke gadget

positief

snel ontvangen en keurig verpakt, per mail goed te volgen en het vogelhuisje was precies wat ik wilde!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? vogelhuisje met vogelfluiten met sensor

De bestelling snel ontvangen

Heel leuk, staat op toilet, het vogelhuisje heeft n leuke vrolijke bloemenprint.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox Cherry Blossom Huisje vogelgeluiden

Uitstekend!

Mooie producten, was op zoek naar een kado, goed geslaagd, snelle aktie, en snel bezorgd. Top!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Houten Zwitscherbox Walnoot

Snelle reactie

Snelle reactie en levering helemaal goed.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox met vogelgeluiden

Buitengewoon goed.

De eerste zending bleek na ca. Een maand niet goed meer te werken. Ook na vervanging van de batterijen werkte het niet goed. Vermoedelijk is de bewegingsmelder defect. Bij contact met d-Sire werd bevestigd dat dit af en toe kan voorkomen. Na dit contact werd een nieuw exemplaar toegezegd. Al na twee dagen werd het nieuwe exemplaar geleverd. Kortom: zeer goede en snelle oplossing, waarvoor petje af. Hans J. Moonen

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Huisje met vogelgeluiden

Super leuk zwitscherbox met vogelgeluiden!!!

Prachtige zwitscherbox gekocht met vogelgeluid. Deze in de wc geplaatst en is echt èn een eye-catcher en ook nog eens superleuke vogelgeluiden op de achtergrond. Volume is instelbaar, en het geluid komt heel mooi geleidelijk uit de box echt heel subliem. Super blij met deze leuke en mooie gadget!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox met vogel geluiden.

Super!!

Snelle levering. Goed verpakt, leuk om kado te doen

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitsherbox forest

Bestelling netjes en goed geleverd en ben blij met de aankoop

Bestelling duurde iets langer dan gedacht en belde met d-sire. Er werd meteen opgenomen en ze legde uit dat product iets later geleverd wordt. Vervolgens keurig en goed ingepakt geleverd. Ik ben erg blij met de aankoop. Naar het toilet gaan is nu echt een feest..

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitcherbox

prettig telefonisch contact, besteld en vlotte levering

Ik heb eerst telefonisch contact opgenomen of artikel in voorraad is en de snelheid van levering. Vervolgens on line besteld en binnen 2 dagen is het artikel geleverd

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox forest

Snelle leveringen

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? swissbox

Fijn product en snelle en correcte levering

Het fijne product werd snel en correct geleverd.

Geweldig product daar wordt je blij van

Goede website en zeer snelle levering

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox - vogelgeluiden huisje

Correct en op tijd

Overbodig

Geweldige service

Na een klacht over een artikel hadden wij heel snel een reactie en werd zonder meer en snel een nieuw gestuurd.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox vogelhuisje

Ik raad dit product aan. Maakt je vrolijk

Alsof je in het bos loopt

Goede keus!

Blij met aankoop en blij met snelle levering.

Snel geleverd, goed product

Vogelhuisje was snel geleverd en goed verpakt.

Veel keuze, snelle levering

Echt heel leuk, origineel en betaalbare assortiment

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwirtserbox

Mooi product

Mooi product en snelle levering

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? N.v.t.

Service is hier top wordt naar je geluisterd

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogel geluiden

Te leuk product, snelle levering

Grappig om bij bezoek aan t toilet, omringt te worden door fluitende vogeltjes

Snel

Snel en goed verpakt geleverd. Prijs oké.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitcherbox vogelgeluiden.

Beste Radboud, Bedankt voor je mooie reactie we zijn blij dat je tevreden bent. En nu maar fijn genieten van de fluitende vogeltjes van de Zwitscherbox. Ben ervan overtuigd dat het een leuk plekje in je huis krijgt:) Groetjes Baukje d-sire

Zeer goede bezorging en service

Onlangs bestelde ik een Arwa keukenkraan bij d-sire. In een telefonisch contact deelde ik mee dat mijn oude keukenkraan zwaar lekte en ik met spoed een nieuwe kraan moest monteren. De volgende ochtend stond een medewerker van d-sire voor de deur met de kraan. In de gauwigheid werd ook nog even mijn kapotte kraan zodanig gefixed, (lekvrij maken) zodat deze geen problemen zou geven tot het moment van de afspraak (over aantal dagen) met mijn loodgieter. Van een dergelijke excellente service ben ik behoorlijk onder de indruk, een dikke pluim voor d-sire van mij!!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Kraan Arwa – Arwa Twin Keuken Mengkraan met Uittrek Uitloop 225 in RVS

Beste Maarten, We zijn blij dat alles goed is verlopen, en dat de spoed oplossing gewerkt heeft totdat de kraan geleverd werd. Zoals al aangegeven tijdens ons telefonisch contact, hebben we een zeer goede relatie met onze leverancier van Arwa en we helpen onze klanten altijd graag. We wensen je veel plezier met de nieuwe kraan, deze kan weer jaren mee:) Groetjes, Baukje d-sire