Keurig verzorgd

De bestelling werd vlot en keurig verzorgd afgeleverd.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Huisje met vogelgeluiden en Oceanbox met zeegeluiden.

Goede service en goed bereikbaar

Het schaaltje was bij levering gebroken maar dit is keurig opgelost.

Behulpzaam

Graag bereid om mee te denken met de klant .

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Onderdeel van een kraan

snelle levering goed product

alles naar wens

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? huisje met vogelgeluiden

Zwitscherbox besteld, snelle levering, een dag later netjes verpakt bezorgd.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox vogelgeluiden

Product geweldig

Ik word er iedere dag zó blij om.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox huisje met vogelgeluiden

Alles oké en op tijd en netjes.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Pimpelmees

Ik had een oceanbox besteld, volgende dag was thuis, helaas deed het niet en ik had ze gebeld, volgende dag had ik een nieuwe weer binnen die wel deed. Heel goed klanten service

HEEL TEVREDEN!

Goed verpakt en snelle levering!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox met vogelgeluiden

Supersnel

‘S nachts besteld , de andere dag in huis

Fijne ervaring

Vriendelijk en snel super bedrijf

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? N.v.t.

perfect

vlot besteld, vlot bezorgd. Geen gedoe, goed verpakt. Zoals je mag verwachten.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Framed Feeder vogel voederhuisje op paal

Goed product en service

Nadat het eerste product niet goed bleek te werken (geluid te zacht) kreeg ik per ommegaande een nieuw exemplaar.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Birdybox

Na probleem met Rabo vogelbox prima ontvangen

Zie boven

Toch een beetje jammer

Verkeerd product ontvangen omdat dit verkeerd op de site omschreven stond. Na mailen wel excuus gehad maar geen oplossing. Want dit zou volgens hun een goede aanbieding zijn geweest.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Hoptimisten

Prima, snelle levering en goed verpakt

Leuk product voor op toilet

Ging allemaal prima

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? N.v.t.

Ik heb mijn product niet ontvangen

Ik heb het gewoon wel betaald maar niet ontvangen

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Birdybox eiken

Werkt goed

Ziet er mooi uit en snelle levering

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogel geluiden

Een snelle levering van het artikel!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscjerbox, vogel geluiden

Snelle en keurige levering

Snel geleverd en netjes ingepakt

Snelle levering en mooi huisje!

Binnen een dag binnen. Het is een leuk en verrassend huisje. Het tovert een glimlach op je gezicht.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox

goede ervaring met eigen huisje

het huisje dat ik als laatste heb gekocht dient als verjaarscadeautje voor een goede vriend en staat nog steeds ingepakt tot de betreffende verjaardag halverwege december. Maar mijn ervaring en die van een relatie waar we kennis hebben gemaakt met het product billiken mijn mening dat een ieder die dit product aanschaft met volle tevredenheid zal reageren op jullie verzoek tot beoordeling.

Goede ervaring

Geen bijzonderheden

Korte lijnen en telefonisch contact mogelijk met prima advies

Het is prettig om nog een bedrijf telefonisch te kunnen benaderen en wat uitleg te kunnen vragen over een mogelijke aankoop

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox

Dank je voor de mooie review. We vinden het zelf ook prettig dat klanten ons bellen als ze vragen hebben over onze producten, we helpen graag. Groet Baukje