Snelle en goede levering. Van een Zwitscherbox wordt iedereen vrolijk.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zchwitserbox taupe

Wat fijn te horen:) Geniet van de vrolijke fluiters. Groet Baukje

Na gebeld te hebben om een spoedbestelling door te geven, is onze aankoop diezelfde dag nog verstuurd. Erg prettig en ongedwongen contact. Nogmaals dank!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? N.v.t.

Dank voor de mooie review. Voor ons is het dagelijks een mooie uitdaging om alle pakketten voor 5 uur de deur uit te krijgen:) En als we iets extra's kunnen betekenen doen we dat graag. Groet Baukje

Snelle levering,

Duidelijke communicatie Mooi product, snel gevonden waar ik naar op zoek was. Prima!

Bedankt voor de leuke reactie:) We zijn blij dat we je hebben mogen helpen. Veel plezier met je aankoop. Groet Baukje d-sire

Cadeau gegeven de ontvanger was er erg blij mee!

Beste Fernanda, Wat fijn te horen dat je cadeau goed is ontvangen:) Groetjes, Baukje d-sire

Leuke gadget!

Helemaal positief!

Snelle en goede service

Goede en snelle service

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox

Onderdeel besteld dat ik bij nader inzien toch niet kon gebruiken. Geen probleem om het te retourneren.

Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

Mooie, duidelijke website. Makkelijk te bestellen. Vlotte levering.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Humble lights one gebroken wit

Ik heb al meerdere keren goede ervaringen gehad met mijn bestelling bij D-Sire. Snelle levering en goede service, ook bij retour.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox vogelprint - Daurian Redstart - Huisje met vogelgeluiden

De mij bekende producten werden snel en goed verzonden.

Ik ben altijd blij als een webshop ook de mogelijkheid biedt van een afhaallocatie. Je bent niet altijd thuis en er rijden dan minder koeriers door woonwijken.

Snel en correct verzonden

Goede communicatie en snelle verzending.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? houten huisje

Eerste koop bij jullie, prima

Jullie hebben een leuke i- shop Toch heb ik het er nooit over tegen mijn kennissen waar ik wat koop

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Staat er al onder afgebeeld

Prachtig

Heel mooi,rust gevend .blij met de aankoop

Snel geleverd, goed verkpakt. Prettige ervaring.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox taupe

Fijne webwinkel!

Ze hebben mooie producten, netjes verpakt en snelle levering! Volgende keer weer!

Ik had de producten de volgende dag al in huis. De producten werken naar behoren.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox-vogelgeluiden

Mooi vogelhuisje zwart staat op het toilet je word er vrolijk van, van de vogelgeluiden

snel en Netherlands bezorgd

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? .

ausgezeichnet

Schnelle und unkomplizierte Lieferung. Das Produkt, wie erwartet, schön und wertig. Ich liebe meine Humble Light One

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Humble Light One

alles klopte

ruim assortiment en snelle levering

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? N.v.t.

Alleen 1 dag later geleverd dan stond aangegeven. Verders alles prima gegaan hoor ook nog veel goedkoper dan in de winkel.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Mobiele Airco van Sharp

Aanbod, prijs, verzending: top!!

Echt een heel origineel product… en er is nog keuze in de vormgeving ook!

Mooi werk

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogel huisje met geluid

Artikel precies zoals beschreven

Goed contact met de klantenservice