prettige manier van bestellen en contact is super

Prettig contact door d-Sire. Ze sturen relevante mail over bestelling en levering en komen gemaakte afspraken precies na.

Prachtig product en supersnel geleverd

Prachtig product en supersnel geleverd

Snelle goede service

Meteen bevestiging van bestelling, update over bezorging en snelle levering.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Houten zwitscherbox walnoot vogelgeluiden

Prima zo!

Netjes op tijd.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox Forest

Gekregen wat ik besteld heb

Goede communicatie en update van de voortgang. Leuke trendshop. Enige verwarring za bij post.NL die mensen zijn niet echt betrouwbaar maar daar kan de webshop niets aan doen.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox

1 week geleden besteld en nog steeds niet ontvangen…

Na 1 week heb ik de bestelling nog steeds niet ontvangen, reeds 2 X contact gehad met d-Sire en men zou dit nakijken en mij op de hoogte brengen wat er fout gelopen is. Niets dus…

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Ringset voor kraan

snelle vlotte service

het klokje is een prima artikel, het werkt perfect en we zijn er erg blij mee.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox

Prachtig vogelgezang op de wc

Fijn om naar te luisteren

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitserbox vogelprint

Prima prudukt en service

Prima service, erg vriendelijk. Na de bestelling goede informatie over de status van levering. We bestelden het produkt pas in de middag, maar de volgende ochtend werd het al bezorgd.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogelhuisje

heel goed

vlote website snelle reactie supersnelelevering

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox wit / wit - Vogel geluiden huisje

Uitstekende afwerking, besteld en volgende dag gratis besteld. Goed gedaan

Zeer snel geleverd

Toppie

Bijv. Zondags besteld ! De volgende morgen al in huis !

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogelhuisje met geluiden

Verrassend leuk!

Het 'vogelhuisje' staat verborgen achter het toilet. Zodra iemand de wc ruimte binnengaat wordt zij/hij verrast door het fluitend geluid van de vogeltjes.

De bezorging door postnl was vertraagd, desondanks toch snelle levering.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Humble Light one

uitstekend!

Huisje met vogelgeluid, limited edition. Ziet er prachtig uit, batterijen zitten er al in, werkt goed. Goede communicatie via Postnl, toen de levering wat vertraagd was.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox vogelprint - Blackburnian - Huisje met vogelgeluiden Productcode: 26543

Mooi vogelhuisje met geluiden

Had wel iets harder gemogen. Netjes op tijd geleverd.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox vogelhuisje met geluiden.

Zeer behulpzaam

Wat een leuk en origineel vogelhuisje. Deze wilde ik graag naar Spanje laten versturen. Dat lukte niet direct via de site. Met wat vriendelijke hulp via de telefoon lukte dat wel.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Een vogelhuisje van Zwitscherbox

Snel en goed!

Het is een unieke ervaring de vogelgeluiden

Het is bijzonder verrassend om je in een bos met vogels te wanen bij het toiletbezoek. Ik heb al meerdere boxen besteld en weggeven als cadeau. Succes verzekerd!!

Snel en correct

Eenvoudig te bestellen op de website. Snelle levering en prima verpakt. d-Sire doet wat zij zeggen.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Proud Mary

Mooi collectie

Ik ben een tevreden klant

Snel geleverd, het is zeer aan de prijs, maar het geeft wel een relax gevoel als naar dat vogel gefluit luistert.

Waardeloze service

Waardeloze service, via hun een beschadigd product gekregen maar weigeren dit product terug te nemen en leggen de schuld bij mij.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? N.v.t.