Een overzichtelijke website. Het artikel was goed verpakt en werd snel geleverd.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Umbra Perch wandplank ( set v. 2)

Super snelle levering en netjes verpakt

Snel besteld, geleverd en zag er netjes uit

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox

Leuke site

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitsvherbox vogelprint

zeer snelle aflevering van bestelling

zeer snelle aflevering van bestelling

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox Zwart / wart - Huisje met vogelgeluiden

altijd vrolijk stemmende geluiden

Een vrolijk stemmende boxje, functioneel in een ruimte als toilet. Ook mooi in vormgeving, ik heb de donker houten uitvoering. Maar wel stevig aan de prijs.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Houten Zwitscherbox Walnoot

super

Snelle levering super

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? N.v.t.

D-sire deed wat ik had gevraagd!

Artikelen besteld, de betaling liep iets minder vlot, door mijn onoplettendheid, maar toch perfect op tijd geleverd. Mijn dank voor de extra aandacht en service. Ga door!!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? N.v.t.

Het is een enig huisje met hele leuke vogelgeluidjes

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Huisje met vogelgeluiden

Snel leveren

Had besteld maar achteraf toch niet het goede snel gebeld en ze hebben de bestelling omgezet.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogel huisje

Ze reageren niet op vragen over een gekocht product

Op een vraag over een bij hun gekocht product kreeg ik een antwoord, maar niet op de gestelde vraag. Na melding daarvan en de vraag opnieuw stellen heb ik niets meer vernomen. Dus het gekochte product is prima, maar het bedrijf d-Sire voor mij niet.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? de Zwitscherbox Forest

Positief

D-sire geeft goede en snelle service!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox eiken

Snel en netjes geleverd

Snel geleverd, leuk contact

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitcherbox

Oké

Een bijzonder leuke aankoop, welke snel geleverd is.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox forest huisje met vogelgeluiden

Gaaf doosje

Mooi fluitconcert om naar te luisteren.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Huisje

Qua bezorging door PostNL uitermate slecht.

We kunnen het product nog niet beoordelen want het is nog altijd, nu maandag 19 juni 13.00 uur, niet bezorgd! Steeds weer krijgen we nieuwe bezorgtijden van Post NL door maar helaas, nog steeds niets. We hadden het kadootje het afgelopen weekend als presentje voor iemand willen meenemen maar dat ging dus niet door. Nu moeten we het zelf maar opsturen maar dat gaat dus niet via PostNL gebeuren…. Advies: vermijd PostNL in de toekomst als pakketbezorger.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogelhuisje

Waardeloos

Ik ben er niet echt tevreden over. Heb het huisje op verschillende plaatsen gezet maar hij laat soms dus niet altijd zijn vogel geluiden horen. Er zit verder geen beschrijving bij wat de afstand moet zijn.Alleen als je je hand er voor beweegt hoor je de geluiden. Dus ben er niet tevreden over. Heel jammer!

Beste Suzan. Ik heb je mail ontvangen met het filmpje, bedankt. Soms komt het voor dat er een zwitscherbox is die een storing heeft, maar dat is geen probleem. Ga maar alvast bij de brievenbus zitten, we sturen vandaag een nieuwe naar je toe:) Vrolijke groetjes, Baukje d-sire

Snel en correct

Zaterdag besteld en maandag afgeleverd . Precies goed!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox wit

Beste Hennie, Bedankt voor je positieve reactie. Geniet van je zwitscherbox en graag tot een volgende keer. Vrolijke groetjes, Baukje d-sire.nl

Mijn huisje werkte niet goed,ging soms niet aan en af en toe bleef hij doorgaan. Ik mocht die terug sturen en heb een nieuwe gekregen. Die werkt perfect. Ik ben zeer tevreden over D.sire omdat ik keurig netjes te woord ben gestaan en direct een ander huisje kreeg toegestuurd.

Beste Marianne, Wat fijn te horen dat deze wel vrolijk fluit, maar ook weer ophoud na 2 minuutjes:) We vinden het belangrijk dat als je iets bij ons koopt dat het dan ook goed is. Geniet van de zwitscherbox en graag tot een volgende keer. Groetjes, Baukje d-sire.nl

Een prachtige box met vogel geluiden het gevoel alsof je in een tuin zit. Zeer snelle levering.

Beste Gill, Wat fijn dat je zo tevreden bent. De vogel geluiden van de zwitscherboxen zijn ook zo rust gevend:) Geniet ervan en graag tot de volgende keer. Vrolijke groetjes, Baukje d-sire.nl

Levering goed

Leveringstermijn prima (=een paar dagen)

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? N.v.t.

Een geweldig fijn vogelgeluid geeft dit vogelhuisje

Ieder die binnenkomt en langs het vogelhuisje loopt denkt dat we ergens vogeltjes in de kamer hebben. Zo natuurlijk is het geluid. Ondertussen hebben we er dus ook al 4 cadeau gedaan (witte en groene). Een dankbaar iets. Echt de moeite waard. De vogeltjes fluiten alleen even als we er langs lopen. En het fijne is dat je de volume zelf kunt aangeven. Heerlijk dat er bij de aankoop ook meteen al batterijen in zitten. Des te leuker om cadeau te doen!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? zwitscherbox

vlotte afhandeling

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? slang arwa rtwin

Mooie cadeaushop, goede service

De Zwitscher box is een aanrader. Vrolijke vogel geluiden bij het openen van de deur. Leuk en appart cadeau. Bestelt,volgende dag al in huis en nog leuke ingepakt ook. Bestel zeker meer op deze website.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox zwart

Uitstekende service snelle levering

Uitstekende service snelle levering