heel leuk

ongecompliceerd

Na defect van mijn aankoop zeer snelle reactie en nieuw apparaat

Zeer klantvriendelijk hartelijk dank hiervoor

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscher box vogelgeluiden

Snelle levering zonder verzendkosten

Snelle levering zonder verzendkosten

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? N.v.t.

Erg goed

Keurige order afhandeling en levering. Product voldoet aan mijn verwachtingen

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogel geluiden huisje

Mooi maar erg fragiele.

Ik vind het mooi maar de kwaliteit is erg matig voor de prijs.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Skyline kapstok (je)

geweldig

geweldig

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? zwitscherbox

Elke keer wordt ik weer vrolijk van de vogelgeluiden

Leuke aanschaf waar je blij van wordt. Werkt goed en staat mooi in de badkamer. Ik ga het aan vrienden cadeau geven.

‘n Heel leuk vogelhuisje. Precies wat ik zocht. Ik ben er (weer) heel blij mee. Veel keus, snelle levering.

Ik werd met alles op de hoogte gehouden. Mijn koop werd helemaal volgens belofte en goed overzicht bezorgd.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogelhuisje met vogelgeluiden.

Gewoon goed.

Leuk hebbedingetje gekocht. Degelijk materiaal en werkt prima. Goed verpakt verzonden en de batterijen waren al gemonteerd. Prima verzending en netjes op tijd.I

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox

Even wachten en duur, maar prachtige Zwitscherbox!

De Zwitscherbox met vogelgeluiden is zeker de aanschaf waard. Ik heb hem nu een aantal weken in huis en de geluiden zijn (nog steeds) niet storend en wel rustgevend. Het design komt overeen met de product foto's op de website. De box is erg mooi en is qua grootte ideaal voor op het toilet (daar staat die bij mij ;) ). De levertijd duurt wel even, maar dat was niet erg. Het is een prijzig kastje, maar daar is de kwaliteit ook wel naar. Ik raad het iedereen aan!

snelle levering goed product

mooi product zoals naar verwachting

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? zwitscherbox

Kregen de Zwitscherbox heel snel geleverd. Bewegingssensor bleek niet te werken. Via prettig telefonisch contact binnen twee dagen gratis een nieuw vervangend en werkende Zwitscherbox thuis gestuurd gekregen. Betrouwbaar bedrijf met leuke producten en uitstekende klantenservice!

Handige regenton

Duidelijke website, reageren direct als je wat vraagt. Zeer klantvriendelijk..

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Raintab

Super product

Heel mooi en zen.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox Eiken

Te leuk!

Ik kocht de lamp op beurs vrouw, zonder twijfel, een originele lamp en was makkelijk te monteren. Leuke eigenares met oog voor aparte items.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Tafellamp Emil

Recent in gebruik genomen

Goede mededeling tijdens bestelprocedure Niet de limited edition kunnen ontvangen maar toch een leuk kastje gekregen

Prachtig

Besteld en snel ontvangen

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogelhuisje roodborstje

Heel leuk cadeau

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogelhuisje

Een goed bedrijf, zij bellen je op om uit te leggen waarom de bestelling later komt

Mijn bestelling kon niet geleverd worden. Een aardige mevrouw van het bedrijf belde zelf op om met een goed alternatief te komen. Zij vond het echt erg dat het product niet geleverd kon worden. Alleen daarom vond ik het alternatief ook prima. Ik kreeg iedere keer keurig een e-mail waarin de voortgang van de bestelling te zien was.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox vogelprint

Zeer goede service

Had een bestelling geplaatst maar deze was zoek geraakt. Een oaar dgn later werd ik daar over geveld en werd mij een vervangende item aangeboden en ook kon ik mijn geld terug krijgen als ik het geen goede vervanger vond. Dat vind ik een hele goede service. Top. En nu heel blij met het item.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Huisje met vogelgeluiden

Online aankoop,binnen 2 dagen geleverd , toiletgebruikers happy.

1e keer aankoop bij D-sire. Prima!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? N.v.t.

Snel heleverd

Leuk product, dat snel werd gely.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox (vogelgeluiden)

Heel blij met het huisje. Perfecte snelle verzending top

Klantvriendelijk en snelle afhandeling

Mijn product heb ik snel ontvangen en nadat er een klein defect bleek, werd ik zeer vriendelijk geholpen en had ik al na twee dagen een ander exemplaar thuis.

De Ward 23

8701MB Bolsward