Product zoals omschreven

Prima geregeld, duidelijke website, altijd een update over levering en snelle levering.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwischerbox

Een goede snelle levering.

De bestelling was snel geleverd en zijn zeer content met de blauwe dame. Geleverd via D-Sire.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Proud Mary

Uitstekende en goed verzorgde aankoop, maar wat laat geleverd.

De aflevering van een doosje met de de meest hartverwarmende vogelzang is is in principe vrijwel smetteloos verlopen, alleen kwam door een misverstand over de betaling het cadeautje voor mijn zusje een dag of tien te laat binnen.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitser Zwitscherbox

Leuk product en snelle levering

Leuk product goede prijs en snelle verzending

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogelklok

Snelle levering, product prima in orde.

Het vogelhuisje staat op het toilet. De bewegingsdetector signaleert als er iemand binnenkomt. Door de vogelgeluiden waan je je in het bos. Je zit dan ├ęcht op je gemak9.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogelhuisje met geluiden

Super leuk, prachtig geluid, strakke vormgeving

Prachtig geluid, strakke vormgeving.

Verrassend mooi geluid.

Gezellig om vogel geluiden in de toilet te hebben .

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Huisje met vogel geluiden .

Goed product goede service

Ik kocht een huisje met vogelgeluiden. Het ziet er leuk uit en het geluid is heel goed. Rustgevend en prettig om naar te luisteren. Betrouwbare leverancier.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Huisje met vogelgeluiden

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox forest

Goede service, goed materiaal

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? N.v.t.

Goede, snelle service

Bestellen ging makkelijk, levering was prima. Kortom: een goede, snelle service

Uitstekend!

Mooi product voor op het kleinste kamertje en tevens mooi verpakt en snel geleverd. Dank.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox Forest met vogelgeluiden

Daar wordt ik relaxed van

Snel bezorgd Netjes verpakt Incl. Batterijen Verrassend effect op mijn toilet

Ziet er mooi uit en maakt een heel mooi vogelgeluiden. Wij zijn er heel blij mee.

*****

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogelgeluiden met bewegingingsmelder.

Snelle levering en goede informatievoorziening

Uitst er kend

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Beeldje

Netjes en snel

snel en zeer correct geleverd

-snelle bezorging, -beloven wat ze zeggen -prima bezorgservice (kunnen vele wat van leren!)

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? zwitserbox bird sound

Mooi design maar uitvoering laat te wensen over

Het ontwerp ziet er prachtig uit, maar de kandelaren kunnen niet opgehangen worden met bijgevoegd systeem omdat dat niet past door hoe de boorgaatjes gemaakt zijn, en een redelijk standaard formaat dinerkaars zakt helemaal weg in de buis waardoor deze niet te branden is. Edit: inmiddels een nieuwe set toegestuurd gekregen die wel op te hangen is, nette service!

Wat fijn te horen dat de nieuwe set wel goed te monteren is. Veel plezier van de mooie Wall of Flame kandelaars.

Mooi en sfeervol

Mooi en sfeervol

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogelhuisje

Nog niet gebruikt

Is voor een verjaardag in juni

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? N.v.t.

Voldoet geheel aan mijn verwachtingen!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogelhuisje met muziek, geeft bij benadering vogelgeluiden.

Snelle en duidelijke service

Snelle service, goed geïnformeerd over de bestelling

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogelhuisje

Goede website. Snelle levering!

Ruime keuze uit leuke hebbedingetjes.

Heel vrolijk

Veel gezelligheid en voorjaar

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Fluitend vogelhuisje