Het product kwam keurig op tijd binnen, ik ben er helemaal blij mee.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwtscherbox Forest Huisje

Mooi product

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Magneet/prikbord

Leuke winkel met super leuke producten

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Flesopener

Makkelijk besteld, heel mooi product en goed geholpen bij mijn vraag

Makkelijk besteld, heel mooi product en goed geholpen bij mijn vraag door de klantenservice

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Ignore Salontafel Surf

Mooi product, snelle levering, en heel belangrijk: geen verzendkosten!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Huisje met vogelgeluiden

Leuk

Niet meer of minder dan dat.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? 4515

Sensor soms ‘van slag’

Vogeltjes fluiten soms in het donker met de deur gesloten Wel een leuk hebbedingetje, iedereen komt lachend van de wc

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? N.v.t.

Jammer te horen dat uw Zwitscherbox niet goed werkt en dat u geen contact met ons op heeft genomen om dit te melden. Het kan natuurlijk voorkomen dat er eens één is die niet goed functioneert. We willen u vragen uw bestel gegevens naar ons te mailen info@d-sire.nl zodat we u verder kunnen helpen.

Uitstekende informatie en feedback

Positieve ervaring met jullie webshop

Prima product en snelle levering!

Uistekend

Snelle verzending en levering

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Lucky Cat

Het artikel is een fantastische ervaring.

Zowel de service van d-Sire als het vogelhuisje zijn fantastisch.

Erg leuke design-interieuraccessoires

Ik zocht naar een zwitscherbox; bij d-Sire was hier een grote keuze van verschillende uitvoeringen, en allerlei andere leuke cadeau-accessoires. Hier ga ik vaker winkelen.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? zwitscherbox met kleur eikenhout

Makkelijk, duidelijk en vlotte afhandeling

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogelhuisje met geluiden

Ik bestelde een product en het werd de volgende dag al verzonden. perfect.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Conceal S zwevende boekenplank -Umbra

Zo gezellig

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitcherbox

Vlugge levering, zonder problemen.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogelhuisje, zwitscherbox

Kraanbinnenstuk gekocht maar wat moeite om de oude te verwijderen

Dacht ik handig te zijn en "even" het kraanbinnenstuk van mijn Arwa kraan te vervangen. Zat er al 28 jaar in. Maar het verwijderen van het oude binnenstuk bleek toch wat moeizamer te gaan. Zat een beetje vast en ik miste een grote sleutel. De mensen van D-Sire hebben direct contact opgenomen met de importeur en die was toevallig in de buurt en heeft mij snel kunnen helpen. Prima service van D-Sire en hun leverancier.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Arwa Twin II Uno

Snel en correcte levering

Positieve ervaring en voldoet aan verwachting.

Geweldige service, incl de express bezorging. Hartstikke leuk kado om een ieder mee te verrassen!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox Forest

Snel geleverd. Mooi product.

Ik zal zeker via d sire in de toekomst weer bestellen. Leuke spullen.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogelhuisje walnoot

Snelle levering Mooie producten Ben erg tevreden over D-Sire Gaat zo door!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Onderzetters,kolibries,en toolbox

Snelle levering en goed product

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Humble

Goede service, prima communicatie, snelle levering!

Zie boven.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox

Helemaal goed

Het was n cadeautje dat pas morgen wordt gegeven. Maar heb al eerder bij d- sire gekocht. Zoals ik zei : helemaal goed!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogelhuisje met sensor. Vogelgefluit!❤️

conform product omschrijving

snelle levering, goede kwaliteit.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Swietscherbox