Alles naar tevredenheid verlopen

Goed ,snel, en vriendelijk, kortom Goed

Snelle reactie,fijne communicatie,goeie service

Uitstekende service.

Mijn online bestelling was vertraagd wegens de feestdagen. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Late levering

Ik bestel bij D-sire omdat ik zag dat ze de producten op voorraad hadden. Maar dat bleek niet zo te zijn. Een andere website die wel eerlijk is, is dus benadeeld. Producten zijn verder fantastisch.

Helaas was van uw bestelling 1 lamp niet meer op voorraad. Wij hebben ook een fysieke winkel en daardoor is het soms lastig om alle voorraad artikelen online bij te houden. Helemaal in de december maand.Ik heb ervoor gekozen om de ene lamp zsm bij te bestellen zodat u alles in 1 zending ontving.Bij de lampen staat vermeld dat de levertijd 3 - 9 werkdagen is. Hier hebben wij aan kunnen voldoen. We waarderen uw mening hopen u toch in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen. Groetjes, Baukje

levering traag maar prima

Wel merkwaardig dat bij een bestelling van bijna € 100 ook nog verzendkosten worden verrekend

snelle levering met goede gebruiksaanwijzing

Heb binnenhuis van designkraan besteld omdat hij begon te lekken. Een nogal dure grap, maar het toezending met het correcte onderdeel was snel. Viel me wel tegen dat ik bij deze prijs (bijna € 100) ook nog een fors bedrag (6,95) aan verzendkosten moest betalen

Super service.

Had eerst een geschil maar dit is super opgelost dankzij Baukje. Ben heel erg tevreden met mijn artikel en nogmaals dank voor deze oplossing. Ga deze winkel vaker bezoeken..

Altijd goed!

Nu weer een online bestelling gedaan, maar altijd leuk om in de winkel te komen en even over de nieuwste producten te praten. Vriendelijk en deskundig.

Klantgericht

Deskundig advies. De klant staat centraal.

Gewoon goed :-)

Ik had een prachtige pan gevonden van Nicolas Vahé op de website van D-sire voor een aantrekkelijke prijs. Telefonisch netjes te woord gestaan door Baukje, uiteindelijk besteld via de webshop en de dag erna al in huis! Ook netjes verpakt. Ik ben gewoon super blij met de fijne en snelle service van D-sire. En ik ga nu lekker kokkerellen met de nieuwe pan!

zeer correct

Prettig telefonisch contact m.b.t. producten en betaalmogelijkheden.

congurerende prijs en vlotte levering

heel aardig dat er nog een persoonlijk kaartje bij de bestelling zat

Ik kreeg een behang staal opgestuurd door Baukje met het verzoek dit te retourneren. Afgesproken. Daarna behang via dsire besteld. 1 juli kan ik de zending verwachten. Het gaat hier over behang van Piet Boon, niet overal te bekijken :)

Altijd even vriendelijk en behulpzaam.

Onze stoelen en lamp zijn een tijd geleden persoonlijk naar Den Haag gebracht en nu weer een fantastisch tafeltje via de webshop. Ik loop altijd graag even binnen als ik ik Heerenveen ben.

Pluspunten

Bij vragen, snel een antwoord/reactie.

Pluspunten

Prachtige winkel in Heerenveen met gepassioneerde eigenaren. Elke keer als we binnen komen is er weer wat nieuws te vinden. Daarnaast een handige en betrouwbare webshop.

Pluspunten

Het is een vreselijke winkel want je wordt er zoooo hebberig van! Ha,ha geweldig al dat moois.

Ga zo door.

Pluspunten

Zeer goed bedrijf, mooie kwaliteit producten en zeer divers. Bijzonder tevreden over de afhandeling en levering.