directe en goede service

makkelijk telefonisch bereikbaar met heldere info en correcte afhandeling.

Toppie

Prijs, kwaliteit perfect.... snelle levering. Alleen track en trace zou nog een leuke optie zijn geweest....

Een hele goede webwinkel

Had een hele mooie design zeeppomp besteld. Keurig werd ik geïnformeerd dat de levertijd iets langer zou worden en daarna werd het pakketje netjes verpakt afgeleverd. Super

Bedankt voor uw mooie reactie. Het verpakken van onze pakketten doen wij zo zorgvuldig mogelijk met verpakkingsmateriaal welke we hergebruiken, zo willen we het gebruik van papier/karton en plastic minimaliseren. We waarderen het enorm dat u hier tevreden over bent. Groet, Baukje Bakker

Klantvriendelijkheid, duidelijke communicatie

Snelle reactie op mail. Levertijd die langer duurde werd goed gecommuniceerd. Alles goed verpakt.

Dank voor uw mooie reactie, fijn dat de bestelling goed is geleverd. Graag tot een volgende keer. Groetjes, Baukje

Super blij met mijn kapstokken

Gelijk opgehangen en doet et super uit

Dank je voor de mooie revieuw. Veel plezier van je leuke kapstokhaken. Graag tot een volgende keer.

Prettige site en snelle afhandeling

Echter heb geen tracking informatie van de verzending ontvangen

Beste Bart, Dank voor uw mooie revieuw. Het is aan ons verteld dat op het moment dat we pakketten via postnl versturen de ontvanger automatisch een mail ontvangt. We gaan contact met postnl opnemen om dit in de toekomst wel te laten versturen.

Goed verpakt, snel ontvangen!

snel en netjes geleverd.

snel en netjes geleverd.

OK

Goed en snel (na online bestelling)

goede service

Leuke Winkel Goede voorlichting Top

Prima service, leuke dingen!

Winkel met leuke aparte dingen. Vriendelijk en goed geholpen.

Correcte afhandeling, ook wat lever snelheid betreft.

Snel en betrouwbaar!

Mooie zeepdispencer

Bedankt voor uw mooie reactie. We wensen u veel plezier van uw aankoop, graag tot de volgende keer. Groetjes, Baukje

Artikel was niet meer voorradig en ik zou gebeld worden als t er weer was en dat werd perfect nagekomen. Je kan wel zeggen in hun belang maar het umbro pompje waar t om ging was zo graag gewild dat ze ze toch wel weerl allemaal gelijk kwijt geworden waren toen ze ze weer hadden. Ik hou van mensen die hun belofte nakomen en dat is bij hun zeker waar.

Bedankt voor uw positieve review, De sensor zeeppompjes van Umbra waren inderdaad snel weer uitverkocht. We hebben weer nieuwe bijbesteld dus weer voldoende op voorraad. Veel plezier met uw aankoop en graag tot een volgende keer. Groetjes, Baukje

Mooie producten en snelle levering.

Heel prettig in de communicatie en goed advies. Ik zou zeker weer bestellen.

Beste Brigitte, Dank je voor deze mooie beoordeling. Dit waarderen we zeer. We doen ons best om steeds nieuwe unieke collecties samen te stellen. Graag tot de volgende keer.

Vlot en correct

Mijn bestelde spullen waren even mooi als op de Web en waren met zorg ingepakt! Mooie spullen op de webshop!

Dank je wel voor je leuke beoordeling. We hebben het graag gedaan. Graag tot de volgende keer.

Zeer goede ervaring

Een mooi aanbod online. Een zeer snelle levering, goed verpakt. Een echte aanrader!!

Beste Brenda, Dank je wel voor je mooie reactie. Je kunt ons ook volgen op instagram en facebook @dsireheerenveen dan blijf je op de hoogte van onze collecties. Graag tot de volgende keer.

uitstekend!

website is duidelijk! Snelle service en het product in goede staat ontvangen!

Vriendelijk, deskundig, efficiënt en snel

ik werd telefonisch snel en vriendelijk te woord gestaan; het was ook meteen duidelijk waar het om ging en waar ik op moest letten (model van 2006 - dat hoop ik dan maar, want de ARWA-kraan is in 2007 geplaatst). Vandaag leverde de post al het onderdeel af. Wat ik vreemd genoeg nog mis, is een echte rekening, want bij factuur #47411 zie ik geen bankrekeningnummer staan, waar ik het factuurbedrag naar kan overmaken.

Beste Paul, Bedankt voor deze mooie reactie en we gaan ervan uit dat het binnenwerk de juiste is. Wat betreft de factuur, deze heeft u bij de bestelling al voldaan en is voor uw eigen administratie. Indien er nog vragen zijn vernemen we dat graag. Met vriendelijke groet, Baukje Bakker

Duidelijk en snel

super service

Ondanks dat ik geen ( vaste ) klant ben, hebben jullie alles in het werk gesteld om mij, en dat is gelukt, te helpen, waarvoor nogmaals mijn dank !

Eerst een misverstand over de ophald plaats, daarnaa snel opgelost.

Leuke accessoires

Ruime keuze uit allerlei accessoires. Supersnelle levering.

Alles naar tevredenheid verlopen

Goed ,snel, en vriendelijk, kortom Goed