Exclusief behang besteld (€98 per rol) wat speciaal gedrukt moest worden. Vlgs de website per rol van 10 m. Bij aflevering bleek echter dat er slechts 5 m. Op een rol zat. Na melding bij d-sire bleek dat het verkeerd op de site was aangegeven. Zonder probleem werd direct zonder kosten een extra rol geleverd en de fout op de site hersteld. Dat heet: prima service!

Erg leuk

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? N.v.t.

Vlotte levering en product voldoet aan de verwachting.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Bijzettafel Dance

Mooi product,

z

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? deurstopper

Dolgelukkig!

Superservice van de attente eigenaars van deze “snoepwinkel “!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Tonone-Bolt Bureaulamp-2 arm

Snel bezorgd.

Verwerking van de aankoop was erg goed. Product snel bezorgd, verpakt in gerecycled verpakkingsmateriaal. We zijn er blij mee.

Afspraken worden nagekomen, zeer snelle levering

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox

Het ziet er leuk uit maar

Eerst een robotje besteld maar deze had een scheef hoofd tenopzichte van het lichaam. Vervolgens geretourneerd en een tweede besteld maar deze is beschadigd en de glitterbol bevat rare dikke slierten in het water. Opnieuw leveringskosten betaald, dus nee. Niet blij!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Glitter Robot sneeuwbol

De kwaliteit van deze zending glitter robot voldoet ook niet aan onze eisen, zoals aangeven mag het retour gestuurd worden met het verzendlabel welke ik gestuurd heb. We zullen het bedrag retour storten.

Geweldige klantenservice

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitcherbox

Mooi product.Realistisch geluid.

Zie boven

Netjes op tijd en vriendelijke verkoopsters

Vlotte levering

Niet bij ieder bedrijf betekent ‘voorradig’ ook dat er daadwerkelijk prompt geleverd kan worden. Bij jullie dus wel. Bedankt voor de vlotte levering. Helemaal blij!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Split step

Vrolijk

Sinds enkele weken staat het vogelgeluidhuisje op de wc. Dat is een vrolijke ervaring. Echter, hij begint ook al te fluiten als er op de gang iemand langsloopt of als de kastdeur ernaast opengaat. Vermoedelijk door trilling? Ook begint het niet meteen te werken als je op de wc komt. Kortom, een wat onvoorspelbaar gevalletje, maar wel erg leuk!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox vogelgeluidenhuisje

Alles prima!

Super strak

Overzichtelijk / duidelijk en conform afspraak

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Shiba

Keurig verpakt vriendelijke mensen.

Beetje lang moeten wachten maar na telefonisch contact de mededeling dat ze de zending echt voor de kerst binnen is. Dat was ook zo.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogelhuisje met geluid

Keurig geleverd

Snel, netjes verpakt, een idee voor de vlg x

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox wit

iets tegenvallend

trigger systeem om mechanisme te doen starten werkt minder goed dan verwacht, lijkt onvoldoende gevoelig te zijn voor consistent startgedrag. Jammer.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? kastje met vogelgeluiden, Zwitscherbox

goed!

snelle levering, gewoon goed!

Uitstekend!

Artikel op tijd geleverd en nog ingepakt als cadeau ook. Daarbij worden verpakkingsmaterialen hergebruikt. Hoe mooi is dat!

Vlotte levering

Zeer vlotte levering in kleine verpakking en ondanks dat de prijs onder €50 zit is het toch gratis verzonden.

Leuk product, snelle levering

Snel besteld, snelle levering, leul product

Prima webshop. Niets op aan te merken.

Snelle orderafhandeling en levering. Top

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitcherbox forest

Top en snel!

Snel en leuke spulletjes.

Prima website, product en levering

Leuk cadeau, wat zeer snel bezorgd werd.