een verrasend cadeau

de Zwitscherbox is iets bijzonders waarbij je de lach op je gezicht en dat van anderen krijgt!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? zwitscherbox wit

Voldoet precies aan mijn verwachting! Top

Snelle bezorgservice

Blij met de levering van het door mij bestelde product. Voor de 2e keer in mijn( lange) leven iets op deze manier besteld. Helaas werkt het niet zoals het zou moeten. Telefonisch contact gehad met een super leuke medewerkster. Zij gaf een tip waardoor het goed zou moeten gaan. Maar helaas heeft het niet geholpen. Ik zou opnieuw kunnen bellen, maar dat hele gedoe met eventueel terug sturen ed, zoveel rompslomp. Daarom koop ik liever in een zaak bij mij in de buurt zodat ik daar gewoon kan binnen stappen en het persoonlijk regelen. Ik heb gewoon vette pech gehad. Maar kan niet op de manier zoals beschreven genieten van het vogelgezang. Het gaat om het Zwitscherbox huisje met vogelgeluiden. Ik wilde het in het toilet zodat het een leuke verrassing zou zijn voor de toiletgangers. Na 2 minuten stopt het gezang maar ook zonder beweging op het toilet begint het weer, dan zijn de batterijen zo leeg natuurlijk. Slecht voor milieu en de portomonnee. Gezien de extra handelingen laat ik het denk ik verder rusten, maar wel jammer . Ik had er mij zo op verheugd!!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox vogelhuisje met geluiden

Perfecte en snelle levering, prima product

Prima zaak, verzending is snel. Artikel precies zoals op de foto.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogeltjes voor aan de muur 9 stuks

Heel erg snel geleverd !

Netjes ingepakt en gratis bezorgd en ook nog eens supersnel! Hij staat gezellig in de w.c.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? ZWITSCHERBOX FORREST

Ziet er mooi uit. Zelfs incl. batterijen, snelle levering. Doet het goed.

Top.

Bestelling snel geleverd en toen ik een vraag had bleken ze goed telefonisch bereikbaar en werd ik vriendelijk te woord gestaan.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox

Mooie ladder voor een goede prijs .

Ik had de ladder besteld maar door onvoorziene omstandigheden duurde het langer voor ik hem kreeg ,maar daar kon niemand wat aan doen wbt de leveringen uit China . Toch misschien bij de bestellingen vermelden de volgende keer . Maar ben zeer tevreden over de bezorging en het produkt .

Prima en snel

Bestelling werd binnen 24 uur afgeleverd. Produkt in prima staat.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Huisje met vogelgeluiden

Superleuke winkel!

Onlangs showcase wandplanken besteld bij D-Sire. Snel geleverd en zien er echt top uit. Toen ik overigens belde met vraag over m'n bestelling werd ik keurig geholpen. Erg tevreden over deze winkel. Zeker een aanrader!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Showcase wandplanken

Snelle levering! Top product!

Leuke verassing dat de batterijen er al in zaten! Gelijk plezier van ons vogelhuisje.

Goed!

Super leuk en origineel cadeau!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Kastje dat bij beweging vogelgeluiden gaat afspelen 2 minutenlang.

Snel

Wel prijzig

Boven verwachting

Eerder dan aanvankelijk werd doorgegeven ontving ik de prachtige kapstokken!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Kapstokken

Mooi

Ze schrokken allemaal hier thuis in het begin, maar had het al ergens gezien in Tilburg in een winkel vond het toen al interssant maar de prijs vond ik toen te veel. Maar eind conclusie rustgevend en relaxed en misschien een tip ook andere geluiden te doen

Goed geregeld

Mooi ding

Perfecte deurknoppen en Super tof ook

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? N.v.t.

Top product en levering

Goed bedrijf

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox Forest

Grappig en op tijd

Elke dag met een glimlach

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Buddy keukenrolhouder

Mooi assortiment

Goed ingepakt en ontvangen

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? N.v.t.

Is een heel leuk gadget

Eerst gebeld met d-Sire omdat er bij het bestellen een rood kruis achter het product staat. Dacht dat het product wellicht niet op voorraad zou zijn. De dame die ik gesproken heb wist ook niet wat het rode kruis in hield en vertelde mij dat het wel op voorraad is. Product goed verpakt ontvangen en geeft leuke reacties van mensen die het voor het eerst horen.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox met vogelgeluid

Snelle levering en prima product

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox

gekochte product is geweldig, website kan beter

ben speciaal van Houten naar Heereveen gereden om product in de winkel te beoordelen. briefje op het raam; wegens vakantie gesloten. Dat stond niet op de website. Jammer, had me een hele reis bespaard. product toen maar via website besteld en deze bevalt super goed.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? zwitcherbox

Heel klantvriendelijk en een TOP!! Service

Na het bestellen van een nieuw binnenwerk van mijn Arwa kraan bleek dat de onderdelen wat langere levertijd hadden.. Alle begrip daar voor.. Sjoerd en Baukje Bakker hebben veel moeite gedaan om ons ongemak cq de reparatie zeer snel en efficiënt op te lossen.. De importeur van Arwa kwam in hoogst eigen persoon met het bestelde binnenwerk monteren.. Een Geweldige service van D-Sire …en de importeur van Arwa kranen.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Binnenwerk en inbushouders voor een Arwa kraan van voor 2006

Anderhalf uur na mijn bestelling stond er een meneer voor de deur met het onderdeel van de kraan, dat ik besteld had. Hij heeft me ook nog geholpen met het vervangen. Zo'n goede en snelle service heb ik nog nooit mogen ervaren. Heel erg bedankt!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Binnenwerk kraan.