Goede snelle bezorging

Besteld en hupsakee snel bezorgd

Alles goed geregeld, pakketje binnen 2 dagen in huis.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Birdybox

Snel levering

Snelle levering en keurig verpakt

Zeer goede ervaring

Snelle service, snelle levering, topproduct!

Wij hadden 2 dezelfde vogelgeluiden huisjes besteld. De volgende dag kwam er helaas 1. Meteen gebeld en de 2e kwam al 1 dag later. Geweldig allert gereageerd.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitsherbox

Aanrader!

Snelle levering. Mooie design artikelen. Redelijke prijs en een snelle levering.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Deur stopper

En de keukenrol is net zo mooi als op de site, heel blij mee. Zeker een aanwinst voor iedere keuken

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? N.v.t.

Goed, correct en snel!!!

Leuke vogelgeluiden op het toilet

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox

Het is een prima droogmat. Mijn aanrecht wordt nou niet meer drijfnat. Ik ben er blij mee.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Prima

Goede service en mooi assortiment

Zorgvuldig ingepakt met verzending. Goede levering, kwalitatief mooi assortiment.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Royal Delft Proud Mary 8

Zeer snelle levering

Heel leuk gadget! En een supersnelle levering!

Vlotte levering, goede prijs

Leuke spullen voor een nette prijs.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Umbra buddy, casa en fanfare

super

Leuk item, een echte aanrader

Prima!!!

Goede bezorging op adres vrienden die erg blij waren met hun cadeau van ons.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Switzer vogelhuisje met Vogelzang

Mooi bijzonder item

Mooi bijzonder product. Een voor mezelf, eentje voor vaderdag en ook die viel goed in de smaak.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Huisje met vogelgeluiden

Het product kwam keurig op tijd binnen, ik ben er helemaal blij mee.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwtscherbox Forest Huisje

Mooi product

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Magneet/prikbord

Leuke winkel met super leuke producten

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Flesopener

Makkelijk besteld, heel mooi product en goed geholpen bij mijn vraag

Makkelijk besteld, heel mooi product en goed geholpen bij mijn vraag door de klantenservice

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Ignore Salontafel Surf

Mooi product, snelle levering, en heel belangrijk: geen verzendkosten!

Leuk

Niet meer of minder dan dat.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? 4515

Sensor soms ‘van slag’

Vogeltjes fluiten soms in het donker met de deur gesloten Wel een leuk hebbedingetje, iedereen komt lachend van de wc

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? N.v.t.

Jammer te horen dat uw Zwitscherbox niet goed werkt en dat u geen contact met ons op heeft genomen om dit te melden. Het kan natuurlijk voorkomen dat er eens één is die niet goed functioneert. We willen u vragen uw bestel gegevens naar ons te mailen info@d-sire.nl zodat we u verder kunnen helpen.

Uitstekende informatie en feedback

Positieve ervaring met jullie webshop

Prima product en snelle levering!

Uistekend

Snelle verzending en levering