Het artikel is een fantastische ervaring.

Zowel de service van d-Sire als het vogelhuisje zijn fantastisch.

Erg leuke design-interieuraccessoires

Ik zocht naar een zwitscherbox; bij d-Sire was hier een grote keuze van verschillende uitvoeringen, en allerlei andere leuke cadeau-accessoires. Hier ga ik vaker winkelen.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? zwitscherbox met kleur eikenhout

Makkelijk, duidelijk en vlotte afhandeling

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogelhuisje met geluiden

Ik bestelde een product en het werd de volgende dag al verzonden. perfect.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Conceal S zwevende boekenplank -Umbra

Zo gezellig

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitcherbox

Vlugge levering, zonder problemen.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogelhuisje, zwitscherbox

Kraanbinnenstuk gekocht maar wat moeite om de oude te verwijderen

Dacht ik handig te zijn en "even" het kraanbinnenstuk van mijn Arwa kraan te vervangen. Zat er al 28 jaar in. Maar het verwijderen van het oude binnenstuk bleek toch wat moeizamer te gaan. Zat een beetje vast en ik miste een grote sleutel. De mensen van D-Sire hebben direct contact opgenomen met de importeur en die was toevallig in de buurt en heeft mij snel kunnen helpen. Prima service van D-Sire en hun leverancier.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Arwa Twin II Uno

Snel en correcte levering

Positieve ervaring en voldoet aan verwachting.

Geweldige service, incl de express bezorging. Hartstikke leuk kado om een ieder mee te verrassen!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox Forest

Snel geleverd. Mooi product.

Ik zal zeker via d sire in de toekomst weer bestellen. Leuke spullen.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogelhuisje walnoot

Snelle levering Mooie producten Ben erg tevreden over D-Sire Gaat zo door!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Onderzetters,kolibries,en toolbox

Snelle levering en goed product

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Humble

Goede service, prima communicatie, snelle levering!

Zie boven.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Zwitscherbox

Helemaal goed

Het was n cadeautje dat pas morgen wordt gegeven. Maar heb al eerder bij d- sire gekocht. Zoals ik zei : helemaal goed!

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Vogelhuisje met sensor. Vogelgefluit!❤️

conform product omschrijving

snelle levering, goede kwaliteit.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Swietscherbox

Super snel

Besteld en de volgende dag al geleverd...

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Huisje met vogelgeluid

Snel en betrouwbaar

Snel en betrouwbaar

Flexibel en goede service

Goed contact en flexibele afhandeling

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Humble lamp

goed geregeld, snel, vriendelijk

super

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? zwitsers vogelgeluidenhuisje

Echt een hebbeding, natuurlijke geluiden in huis elke keer als ik langs loop.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Birdy box

Deskundige hulp

Op mijn summiere omschrijving weten welk onderdeel nodig is om onze 13 jaar oude kraan te repareren, echt goed.

Mooi en degelijk prikbord

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Prikbord

Goede service en levering volgens afspraak. Mooie producten.

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Bijzettafeltjes dance

ZOALS HET MOET

Snel en korrekt . Zo hebben wij het graag !

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? PROUD MARY

Goeie snelle service

• Wil je ons laten weten welk artikel je bij ons hebt gekocht? Tonone bolt vloerlamp