Soepele bestelling, product zelf opgehaald

Het koopproces is prima bevallen. Het product hebben we pas net in gebruik dus ik heb nog geen goed beeld van de kwaliteit en / of eventuele service

Prima.

De accu doet goed zijn werk.

Netjes op tijd

Netjes afgeleverd

Mijn vrouw is amper wezen fietsen.Ik kan nog geen beoordeling geven

wel een snelle verzending.

Snel levering , goed product

Tres bien

gewoon goed!

heb de nieuwe accu in mijn fiets geplaatst en hij doet het goed en dat voor die prijs en ik heb het de zondags besteld en had het woensdags in huis!

Binnen twee dagen binnen

Lader besteld en binnen twee dagen binnen. Goed verpakt. Werkt zoals verwacht en aangegeven.

Bestellen, betalen, geleverd en voor een zeer scherpe prijs

Prima bedrijf, zeer betrouwbaar en keurige prijzen voor de spullen

Super snel Bestelling klopte en had 2 bestellingen gedaan waarvan 1 met verzendkosten Zij gaven bericht er 1 pakket van te maken en verzendkosten te retourneren Zo attent

Altijd snel, en altijd goede kwaliteit

Keurig geregeld

Duidelijke website en goede levering

Goed product en snel in huis

Accu voor fiets snel en goed geleverd. Accu zelf is van goede kwaliteit en gelijk aan specificaties van originele accu ( ansmann).

Goede informatie en snelle levering

De originele fietsaccu vervangen door deze prima accu, meer elektrisch vermogen, circa 30 % en goedkoper dan de originele accu van Flyer. Ik ben goed op de hoogte gehouden wanneer de accu geleverd werd en is sneller geleverd dan de afgesproken levertijd.

Top bedrijf, ook communicatie een 10+

Bij de bestelling van de accu werd ik er per mail direct op geattendeerd, of ik geen oplader nodig heb ivm met ander type connector. Helaas liet de levering een week op zich wachten. Dit lag niet aan GM-accu maar aan DPD. Na mijn mail aan GM-ACCU werd er direct actie door hen ondernomen en kon ik de accu ophalen bij de Parcelshop.

geweldig

Snelle service, goed te bereiken, goede prijs en directe levering. Topper

Goed accu werkt en past bij de fiets

Goede accu pas goed in de fiets

Goede informatie, snelle levering en prima product.

Alles goed

uitstekend

zoals beloofd accu besteld volgende dag geleverd en tegen een heel mooie prijs afcu voor van Dijck fiets

Ik kreeg dezelfde dag nog een verzendbevestiging en had mijn accu en lader de volgende dag al in huis.

Prima eerste ervaring

Mooi op tijd geleverd, En het juiste artikel!

Goede snelle levering

Vandaag besteld morgen thuis. Dit bedrijf maakt het echt waar.

Snelle en duidelijke levering en vriendelijke bezorger.

Goede uitleg en duidelijke foto's ter vergelijking

Snelle levering, hartstikke goede accu

Snelle levering, hartstikke goede accu

Eerste klas dienstbetoon

Efficiënt, snel beschikbaar voor advies en begeleiding. Zeer klantgericht. Hartelijk dank.

Eikenbosstraat 14

4175 CM Haaften