Snel en scherpe prijzen

Gelukkig hadden ze de accu niet in voorraad bij Stella anders was ik dubbel zoveel kwijt geweest. En product was snel geleverd. Top!!

Prima en keurige levering

Erg netjes opgelost.

Accu word om onduidelijke redenen retour afzender gestuurd. Daarna werd er vanuit hun erg netjes contact met mij opgenomen en is de accu opnieuw opgestuurd.

Perfect geregeld

Super netjes geholpen en zeer deskundg advies gekregen..

2 x accu besteld naar volle tevredenheid maar na tijdje probleem met 1 accu maar dit was geen probleem kon hem opsturen voor reparatie blijkt dat accu kapot was direct kosteloos nieuwe gekregen en dit alles binnen een week top service

Prettige benadering en uitleg

Uitstekende service. Een zeer goede uitleg van de problemen

Goed contact met verkoper

Ik kocht een Stella type 2 accu. Deze past perfect en werkt prima in onze Verona. Helaas heb ik nog onvoldoende kunnen testen om de prestaties van de accu te vergelijken met de originele van Stella. De accu heeft geen contactslot meer, alleen een vergrendeling. Dit is heel prettig in het gebruik omdat je niet steeds de accusleutel hoeft te verwijderen als je de fiets ergens achterlaat. GM accu is goed bereikbaar. Na bestelling werd ik gebeld over de bezorging. Alles wordt keurig bevestigd per mail en GM doet echt haar best om afspraken na te komen.

Snel en kundig

Was prima vriendelijk en eerlijk helaas hadden ze voor ons niet het goede product.

Voor de middag besteld dag erna ook voor de middag geleverd Even opladen en direct gebruikt Accu doed wat er belooft is prijs uitstekend

Geleverd snel en goed verpakt

Zowel telefonisch ( vriendelijk ) als de levering prima

Netjes geholpen

Product besteld via webshop en goed op de hoogte gehouden van de verzending etc Netjes ingepakt en snel in huis.

Prima winkelervaring en mooie prijzen

Fietsaccu besteld, ik kan weer zonder zorgen op stap.

Goed advies en zeer vriendelijk te woord gestaan

Vlotte levering

De ene dag besteld en de volgende dag al thuisbezorgd.

Prima snelle levering

Accu doet wat je hoopt. Top.

Snel geleverd en scherpe prijs

Nieuwe accuset voor mijn bosch machine besteld. Snel geleverd en tegen een goede prijs

Super snel en kwaliteit

Bestelling ging heel simpel via de mooie overzichtelijke site. Super snelle levering en goede ondersteuning (telefonisch). Fantastisch.....

Goede Service

Mijn Accu heb ik heen gestuurd , omdat hij niet opladen ging sturen ze dezelfde Accu terug. Met reparatie puntje. Dat is goed opgelost. Het is goed gerepareerd. Maar ik moest wel betalen voor retour zending dat klopt niet wat u zegt! hartelijk groet.

Dag Johannes, Dat is echt onzin, de accu laadde niet op. Er was iets met het laadpunt, u kon de accu gratis retourneren, wij hebben de accu binnen één dag weer gerepareerd en gratis teruggestuurd. Wat hebben we dan fout gedaan dan? We kunnen toch niet zomaar een nieuwe accu sturen als er vrijwel niks aan de hand is? Dat het vervelend is begrijpen we volkomen maar we hebben ons uiterste best gedaan om het zo snel mogelijk te verhelpen.

Snelle levering en goed product. Verder geen bijzonderheden!

U had helemaal gelijk, u had heeft wel retourkosten betaald. Dat hoort niet. Ondertussen hebben we ook €10,00 teruggestort voor de retourkosten. Heel veel plezier met uw accu.

Snel en correct geleverd

Na plaatsing en opgeladen in de fiets, functioneert alles weer perfect. Ik hoop er weer vele kilometers mee te rijden!

Zoekend naar een fietsaccu voor mijn oude E-bike kwam ik uit bij GM. Mijn accu hebben ze dus gewoon op voorraad, zelfs in 3 verschillende capaciteiten. De prijs was redelijk, de kwaliteit lijkt top en de levering is supersnel.

Top.

Doen wat ze beloven. Geen gedoe. Top!!

Top ervaring

Geen gehoor bij wens om product te retourneren

Het product was er super snel, maar blijkt niet te passen. Ik heb al meermaals geprobeerd om contact te krijgen voor het retourneren van mijn accu. Aanvraagformulier ingevuld, diverse berichtjes gestuurd maar krijg geen reactie. Tot op heden nog geen reactie of info gehad om product te kunnen retourneren en nu wel verzoek voor deze evaluatie...

Dag Evelien, ik zie inderdaad dat we die mail gemist hebben. Excuses daarvoor. We kunnen echter maar één email vinden van dinsdag 12.46 uur. Een retour aanmelden kan hier: https://gm-accu.returnless.com/nl

Doen wat ze beloven

Eikenbosstraat 14